6B01601 Тарих в Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты - Білім-мәдени және ғылыми сала үшін зияткерлік элитаны қалыптастыру мен ұйымдастыру-басқару қызметі мен сараптамалық-ағартушылық, педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыруды қамтитын жоғары кәсіби білікті тарихшы мамандарды даярлау - Жоғары жалпы зияткерлік даму деңгейі, сауаттылық пен сөйлеу мәдениетін меңгеру, ғылыми еңбек дағдылары мен гуманитарлық ойлау мәдениетін қалыптастыру. - Шығармашылық қуатын дамыту үшін, жаңашылдықты арттыру, жоғары кәсіби білімнен кейінгі кезеңде студенттердің білімін жалғастыруға жағдай жасау. - Тарихи, әлеуметтік-гуманитарлық салада ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге түлектерді дайындау. - Әлеуметтік-тұлғалық қасиеттерін қалыптастыру: мақсатқа ұмтылыушылық, ұйымдастырушылық, еңбек сүйгіштік, ортаға бейімделу, ұжымда жұмыс жасау қабілеті, кәсіби қызметінде өзінің соңғы нәтижесіне жеткенге дейінгі жауапкершілік, азаматтық жауапкершілік, толеранттылық, жалпы мәдениетін көтеру, жаңа білім мен білікті өзіндік қалыптастыру мен дамытуға жағдай жасау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B016 Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Этнология
Археология
Экология, бизнес және құқық негіздері
Тарихи антропология
Алғашқы қоғам тарихы
Қазақстандағы тас және қола дәуірі
Оқушылардың даму физиологиясы
-
2 Оқу жылы
Қазақстанның ежелгі тарихы
Музейтану
Инклюзивті білім беру
Педагогика
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Ежелгі дүние тарихы
Қазақстандағы тайпалық одақтар және ерте мемлекеттер тарихы
Архивтану
Қазақстанның сакралды географиясының тарихы
Архив пен музейдегі құжаттанудың әдістері
Қазақстанның ортағасырлар тарихы
Білім берудегі менеджмент
Білім берудегі IT /Оқыту мен бағалаудағы дифференциалды саралау әдістемесі
Орта ғасырлар тарихы
-
3 Оқу жылы
Қазақ халқының рухани мәдениетінің тарихы
Дүниежүзілік тарихты оқыту әдістемесі
Европа және Америка елдерінің жаңа заман тарихы
Оқушылардың ғылыми жұмысын ұйымдастыру
Қосалқы тарихи пәндер
Азия және Африка елдерінің жаңа заман тарихы
Мәңгілік Ел идеясы және рухани жаңғыру
АҚШ демократиясының тарихы
Қазақстанның жаңа заман тарихы
Қазақстан тарихын оқыту әдістемесі
Тарихи және мәдени ескерткіштерді сақтау
Азия және Африка елдерін отарлау тарихы
Түркі халықтарының тарихы
Қазақстанның этникалық тарихы (ежелгі және орта ғасырлар)
Жазу және сыни ойлау
Қытай тарихы
Батыс Европа елдерінің қазіргі заман тарихы
Академиялық хат
Азия және Африка елдерінің қазіргі заман тарихы
Қазақстанның қазіргі заман тарихы
Европа және Америка елдерінің қазіргі заман тарихы
-
4 Оқу жылы
Қазақстанның экономикалық тарихы
Қазақстан тарихының деректері
Шетелдер тарихының тарихнамасы
Қазақстан тарихының тарихнамасы
Ресей және Кеңес мемлекетінің тарихы
Шетелдер тарихының деректері
Қазақстанның ұлттық экономикасының тарихы
Тарихи информатика
Қазақстан Республикасының сыртқы саясаты
Дүниежүзілік діндер тарихы және дінтануды оқыту әдістері
Дінтану
ТМД елдерінің қазіргі заман тарихы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- - Философияның, экологияның негізгі қағидаларын, бизнес негіздерін біледі; қазақ, орыс, шет тілдерін біледі, мемлекеттік, орыс және шет тілдерін сауатты біледі; кәсіби қызмет саласында ақпараттық технологияларды, бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдана білу
- пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білімдер жүйесін, нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайды ескере отырып кәсіби қызметте теориялық білімдерді қолдана алу біліктері мен дағдыларын меңгеру; педагогтың кәсіби парызын ұғыну, педагогикалық қызмет нәтижесіне жауапкершілікпен қарау; педагогикалық менеджмент саласындағы білімдерді меңгеру, педагогикалық мониторингті іске асыру, педагогикалық өлшемдер мен индикаторлар жүйесін жасау, бақылау-бағалау материалдарын әзірлеу
- тарихи пәндер саласында базалық білімге ие болу; отандық тарихтың қазіргі жағдайын, оның білім берудің басқа салаларымен қарым-қатынасын, болашақ дамуы мен әдіснамалық негіздерін білу, болашақ мамандығының әлеуметтік мәнін және мағынасын түсіну
- педагогикалық интеграция теориясы саласындағы білім беру үрдісін ұйымдастыра білу, педагогикалық міндеттерді шешуде түрлі пәндер салаларындағы білімдерді біріктіру мен дағдыларын меңгеру, әлеуметтік серіктестікке және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті болу; ұйымдастырушылық қабілеттерге ие болу, жоғары орындаушылық тәртіпті көрсету
- әлеуметтік-саяси пәндердің, тарихнама мен деректанудың теориялық негіздерін, рухани тарих пен оқыту әдістемесінің, отандық тарих пен дүниежүзі тарихының өзекті мәселелерін білу
- тарих пен тарихты оқыту әдістемесінің білім беру саласында кәсіби қызметтің барлық түрлерін жүзеге асыру үшін қажетті білім, білік және дағдыларды меңгеру; жалпы, арнайы тарихи-гуманитарлық, жаңа әдебиеттерге бағдар жасай білу
- әлем тарихының жетістіктеріне, жетекші тарихи ой-пікірлерге сүйенетін негізгі тарихи пәндерді игеру, тарих ғылымының негізгі мәселелерін: дүниежүзі және отандық тарихтың саяси тұлғаларын, тарихи ұғымдарды, тарихи кезеңдерін білу
- ұлттық білім беру жүйесін модернизациялаудың өзекті міндеттеріне жауап беретін инновациялық, педагогикалық технологияларды меңгеру; арнайы педагогикалық білімдері мен біліктілік жүйесін қалыптастыру
- кәсіби абырой мен педагогтің қадір-қасиетін, бала құқығы мен мүддесін қорғай білу, педагогикалық этика нормаларын сақтау, педагог мамандығының әлеуметтік маңыздылығын ұғыну, балалардың азаматтық құқықтарын құрметтеу; педагогтік қызметке жоғары мотивацияны иелену, өз бетінше білім алуға және өзін-өзі тануға ұмтылу
- психологиялық-педагогикалық пәндер жүйесін, міндеттерін, салаларын, психологияның әдістері мен әдіснамалық негіздерін, қазіргі мектеп мазмұнын, кәсіптік білім берудің байланысын, салауатты өмір салтын қалыптастыруды, білім беруді ұйымдастырудың формалары мен әдістерінің сипаттамаларын біледі; этнопедагогика мен инклюзивті білім берудің негізгі қағидаларын біледі, инклюзивті білім беру саласындағы нормативтік базаны қолдана біледі
Ұқсас БББ
6B01601 Тарих
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01601 Тарих
Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01601 Тарих
Шымкент университеті
6B01601 Тарих-құқық негіздері
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01601 Тарих
Ыбырай Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты
6B01601 Тарих пәні мұғалімі, тарихшы-зерттеуші, гуманитарлық пәндер оқытушысы
Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01601 Тарих
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01601 Тарих
Шахмардан Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01601 Тарих
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01601 Тарих
Академик Ебіней Арыстанұлы Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01601 Тарих
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01601 Тарих
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01601 Тарих
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
6B01601 Тарих
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01601 Тарих
Астана халықаралық университеті
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
6B01601 Тарих
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01601 Тарих
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01601 Тарих
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01601 Тарих және дінтану
Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01601 Тарих
Құдайберген Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01601 Тарих мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01601 Тарих және қоғамтану (IP)
Мұхтар Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті