6B01601 Тарих в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты: орта білім беруді цифрландыру және трансформациялау жағдайында басқарушылық, педагогикалық, әдістемелік, зерттеу және тәрбие қызметін тиімді іске асыруға қабілетті жүйелі құзыреттіліктері, құндылықтары бар жоғары білікті тарих мұғалімдерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B016 Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі
Қазақстанның ежелгі тарихы
Ғылыми зерттеудің әдістері
Кәсіпкерлік
Әл-Фараби және қазіргі заман
Ежелгі дүние тарихы
Абай ілімі
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
-
2 Оқу жылы
Педагогика
Батыс елдерінің жаңа заман тарихы
Шығыс елдерінің орта ғасырлар тарихы
Орта ғасырлар тарихы
Оқушылардың даму физиологиясы
Шығыс елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
Қазақстанның орта ғасырлар тарихы
Батыс елдерінің қазіргі заман тарихы
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
-
3 Оқу жылы
Мектептегі жаһандық құзыреттіліктердің қалыптасуы
Мектепте және колледжде қашықтықтан оқыту
Дамыта оқытудың гуманистік бағытталған теориялары
Патриоттық және гуманистік тәрбие
Жас ерекшелік педагогикасы және психологиясы
Қазақстанда тарихи білімнің дамуы
Қазақстанның жаңа заман тарихы
Мектептегі жобалау-зерттеу қызметі
Кәсіби имиджі мен мұғалім этикеті
Инклюзивті білім беру
Этнопедагогика
Қазақстанның қазіргі заман тарихы
Қазақстан тарихын оқытуда этнопедагогиканы қолдану әдістемесі
Педагогикалық техника және шеберлік
Дін және білім беру
Тарих бойынша пікірталас өткізу және ұймдастыру әдістемесі
Ынтымақтастық педагогикасы
-
4 Оқу жылы
Сындық бағалау технологиясы
Мектепте өлкетану жұмысын ұйымдастыру
Деректану және тарихнама
Білім берудегі тьюторлық
Мектепте құқық негіздерін оқыту
Тарихты оқытудағы интерактивті білім беру технологиясы
Тарихты оқыту әдістемесі
Цифрлы қоғамдық тарих
Тарихи деректермен жұмыс істеу әдістемесі
Білім берудегі менеджмент
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тұтас азаматтық қоғамды дамыту үшін адамгершілік және азаматтық, құқықтық, экологиялық ұстанымды көрсете отырып, гуманитарлық білімді, мәдениетті, салауатты және қауіпсіз өмір салтын қалыптастыруда ұлттық сананы, ұлттық бірегейлікті дүниетанымдық негіздердің, этнопедагогикалық білімнің, философиялық идеялардың құрамдас бөлігі ретінде қабылдаудың маңыздылығын негіздеу.
- Тарих ғылымының, тарихнама мен деректанудың жетістіктері, принциптері, заңдылықтары негізінде ежелгі, ортағасырлық, жаңа, қазіргі заман тарихының тарихи үрдістерін синтездеу.
- Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау мен бақылаудың түрлі құралдарын пайдалана отырып, Қазақстанның ежелгі, ортағасырлар, жаңа, қазіргі заман тарихы мен дүниежүзілік тарих бойынша тарихи құбылыстады, оқиғалар фактілерін талдау барысында оқытудың дамушы технологияларын түсіндіру және оларды құқық және дінтану негіздері сабақтарында қолдану.
- Тарихи дереккөздер мен ғылыми әдебиеттерді талдау негізінде және тарихтың дәуірлерге бөлінуін ескере отырып, дүниежүзілік тарих, Қазақстан тарихы бойынша әлеуметтік-мәдени үдерістерді түсіндіру үшін тарихи ақпаратты жүйелеу.
- Ғылыми қағидаттар мен мамандандырылған, жалпы ғылыми әдістер, тарихнама және деректану негізінде себеп-салдарлық байланыстарды айқындай отырып, Қазақстан тарихы мен дүниежүзілік тарихтың процестері мен фактологиясын, әлеуметтік құбылыстарды талқылау.
- Тарих пәні мұғалімінің басқару, психологиялық-педагогикалық, әдістемелік, зерттеу және тәрбие қызметін жетілдіруге бағытталған мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарына, Қазақстан Республикасының білім беру саласындағы заңнамаларымен сәйкес тұтас педагогикалық үдеріс пен ғылыми-әдістемелік жұмысты жобалау.
- Жоғары мектептің дидактикасы, менеджмент пен тәрбие теориясы білімі, діни білім беруді дамытудың ерекшеліктері негізінде тарих мұғалімінің басқарушылық қызметін көрсету, жалпы білім беру үдерісінің сапасын қамтамасыз ету мақсатында оқытудың жаңа тәсілдерін, технологиялары мен әдістерін іздестіру және таңдау.
- Білім алушының жеке және жас ерекшеліктері мен инклюзивті қажеттіліктерін ескере отырып оқыту мен тәрбиелеудің мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау өлшемшарттарын әзірлеу.
- Білім беру саласында мәдени-демалыс жұмысын және тьюторлық қызметті ұйымдастыру.
- Инклюзивті білім беру ортасына жағдай жасау және оларды мектептер, колледждер қызметінде психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету үшін кәсіпкерлік, құқықтық дағдыларды қолдана, әлеуметтік өзара іс-қимыл мен ынтымақтастыққа қабілеттілігін көрсете отырып инновациялық, түзеу-дамыту бағдарламаларын әзірлеудің маңыздылығын негіздеу.
- Жаңа технологияларды пайдалана отырып, білім алушылардың ғылыми жобалар мен дипломдық жұмыстарға қатысу нәтижелерін қорытындылау және тарихи-педагогикалық зерттеулер жүргізу.
- Болашақ тарих мұғалімінің коммуникативтілігін, стреске төзімділігін, сыни ойлауын және көшбасшылық қасиеттерін қалыптастырудың тәжірибеге бағытталған бағытын болжау, олардың теориялық білімдерін игеруін, коммуникативті дағдылар мен педагогикалық құзыреттіліктерді, білім беру сапасын басқаруда сындарлы шешімдер қабылдау үшін оқыту тәжірибесін қалыптастыру.
Ұқсас БББ
6B01601 Тарих
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01601 Тарих
Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01601 Тарих
Шымкент университеті
6B01601 Тарих-құқық негіздері
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01601 Тарих
Ыбырай Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты
6B01601 Тарих пәні мұғалімі, тарихшы-зерттеуші, гуманитарлық пәндер оқытушысы
Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01601 Тарих
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01601 Тарих
Шахмардан Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01601 Тарих
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01601 Тарих
Академик Ебіней Арыстанұлы Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01601 Тарих
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті
6B01601 Тарих
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01601 Тарих
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
6B01601 Тарих
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01601 Тарих
Астана халықаралық университеті
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
6B01601 Тарих
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01601 Тарих
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01601 Тарих
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01601 Тарих және дінтану
Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01601 Тарих
Құдайберген Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01601 Тарих мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01601 Тарих және қоғамтану (IP)
Мұхтар Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті