6B01701 Қазақ тілі мен әдебиет пәндерінің мұғалімі в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты тіл білімі және әдебиеттану, оқыту әдістемесі саласында кәсіби құзыреттілікті меңгерген қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 241
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Тіл біліміне кіріспе
Пәннің мақсаты-студенттердің тіл табиғаты мен тіл туралы ғылымның міндеттерін дұрыс, теориялық тұрғыдан дұрыс түсінуіне ықпал ету. Мазмұны: тіл білімінің ғылым жүйесіндегі орны, тілдің әлеуметтік мәні және оның құрылымы, Тіл және ойлау, сөйлеу; тілдің пайда болуы және оның тарихи дамуы, тілдердің тарихи даму заңдылықтары, фонетика, фонеманың функциялары, қоғам мен тілдің дамуындағы жазудың рөлі, лексикология бөлімдері, сөзге тән негізгі белгілер, сөзжасам мен грамматиканы зерттеу объектісі, тілдің даму заңдылықтары, тілдердің өзара әсері, әлем тілдерінің алуан түрлілігі және т. б.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
«Академиялық хат» курсының мақсаты студенттердің академиялық жазу жанрының негіздері бойынша теориялық білімдерін және оқу және зерттеу академиялық мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын дамыту болып табылады. Курсты оқу студенттерге ғылыми деректер қорынан ақпаратты іздеуге, мәтіндерді талдауға және қорытындылауға, академиялық жазбаның әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті тарихи және қазіргі контексте қалыптастыру мәселелерін қарастырады. Сыбайлас жемқорлықтың әмбебап мәнін, шығу сипатын, орнықтылығының себебін жүйелі түрде ашады, сондай-ақ Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады. Тәртіп сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы заңнамамен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруді қалыптастырады және осы құбылысқа азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Бұл пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік негіздері және стартаптардың тәлімгері
Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Оқу пәнінің мақсаты табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы біртұтас идеяны қалыптастыру, техносферада адамды антропогендік, техногендік және табиғи шығу тегінің сыртқы жағымсыз әсерлерінен қорғау болып табылады. Адамның тіршілік ету ортасымен қауіпсіз өзара әрекеттесу жолдары, еңбекті қорғау және төтенше жағдайлардың жағымсыз факторларынан қорғау мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ тілінің фонетикасы
Пән мақсаты: қазақ тілінің дыбыстық жүйесі, дыбыс, әріп, фонема түсініктерін қалыптастырып, дыбыстық жүйе ерекшеліктері мен даму заңдылықтарын синхронды, диахронды тұрғыда меңгерту, сөйлеудің акустикалық заңдылықтары, тілдің фонетикалық даму заңдылықтары туралы теориялық тұрғыдан жүйелі білім беру. Мазмұны: Дауысты дыбыстар, дауыссыз дыбыстар жүйесінің ерекшеліктері, олардың жіктелісін оқыта отырып, практикада пайдалану. Фонетика заңдары туралы ақпаратты кеңінен беру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәнді оқу студенттердің ғылыми зерттеу әдіснамасы туралы білімі мен түсінігін қалыптастыруға бағытталған; болашақ ғылыми жұмыстың құрылымын құруға үйрету; мақсатты дұрыс тұжырымдауға, міндеттер қоюға үйрету; зерттеу объектісі мен пәнін анықтауға үйрету; ғылыми зерттеу әдістерін сауатты таңдауды игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ халық ауыз әдебиеті
Пән мақсаты: халық ауыз әдебиеті мұраларының туу, таралу, сақталу ерекшелігі мен қазақ фольклорының қалыптасу кезеңдері, зерттелу тарихы, әр түрлі жанрлары, ауыз әдебиетінің жекеленген нұсқалары, олардың поэтикасы туралы, мәлімет беру. Мазмұны: ауыз әдебиеті мұраларының мәтінімен таныстыру, шығармаларының идеялық, эстетикалық табиғатын ұғындыру, көркемдік ерекшелігіне талдау жасау. Қазақ халық ауыз әдебиетінің кейінгі әдебиетке тигізген әсерін саралау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқушылардың физиологиялық дамуының ерекшеліктері
Пәннің мақсаттары: оқушылардың физиологиялық даму ерекшеліктері туралы білімдерін біріктіру және жүйелеу; студентте балалар ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, функционалдық мүмкіндіктері туралы тұтас және тұрақты түсінік қалыптастыруға ықпал ету; мектеп жасындағы балалардың дене және ақыл-ой қабілеттерін қолдауға бағытталған жұмыста болашақ педагогтың кәсіби құзыреттіліктерін кеңейту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әдебиеттануға кіріспе
Пән мақсаты: әдеби шығарманы теориялық талдау дағдыларын үйрету. Мазмұны: әдебиеттану ғылымы туралы түсінік, әдебиеттану сөз өнері жайлы ғылым, әдебиеттің халықтығы, тақырып пен идея, мазмұн мен пішін, көркем бейне және оның жасалу жолдары, көркем шығарманың композициясы мен сюжеті, ажарлау тәсілдері, троп, фигура, түрлері, өлең құрылысы, эпос, түрлері, лирика, түрлері, драма, түрлері, әдебиеттанудағы ағымдар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пәннің мақсаты: адам туралы ғылым жүйесін дамытудағы және мұғалімнің практикалық іс-әрекетіндегі педагогиканың орны, рөлі мен маңызы туралы түсінік қалыптастыру, қазіргі педагогиканың негізгі принциптері мен педагогикалық мәселелерді шешудің әдістемелік тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мазмұны: педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері, тәрбиенің заманауи педагогикалық теориялары мен тұжырымдамалары, жаңа педагогикалық технологиялар, оқытудағы инновациялар, тұлғаны дамыту және тәрбиелеу, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері және вариативті бағдарламалары, пәндік дамытушы білім беру ортасын құру мәселелері, оқыту процесін ұйымдастыру, оқытудың интерактивті әдістері, мектеп жұмысындағы сабақтастық, басшылық, бақылау және мектептерді басқару.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы мен фразеологиясы
Пәннің мақсаты: қазіргі қазақ тілінің лексика-фразеологиялық жүйесіне дәйекті сипаттама беру, лексикалық және фразеологиялық бірліктердің жүйелік және функционалдық қасиеттері туралы түсінік қалыптастыру. Пәннің мазмұны: лексикография, сөз тілдің негізгі номинативті бірлігі ретінде, сөз семантикасының негізгі мәселелері, қазақ тілінің лексика-фразеологиялық жүйесі және оның өзгешелігі, фразеология.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ежелгі дәуір әдебиеті
Пәнінің мақсаты – қазақ елінің тарихы қазіргі түркі тілдес халытардың қоғамдық, әлеуметтік және рухани өмірімен нық байланысты болғандығын, ортақ мақсаттағы әдебиет үлгілерімен итерең таныстырып, түркі халықтарының тасқа жазылға ескерткіштері, шежірелері, трактаттары, сынды ежелгі дәуір әдебеиті үлгілерінің аса бағалы рухани мұрасымен білім алушыларды толық меңгертіп, тағылым беру көзделеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы және әдістемесі
Курстың мақсаты: болашақ педагогтердің білім алушылармен тәрбие жұмысын жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: оқушылардың, сынып ұжымының және жалпы тәрбие үрдісінің диагностикасы; мектеп пен сыныпта тәрбие жұмысын жоспарлау және мақсат қою; сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу; мектеп пен сыныптың педагогикалық ұжымының оқушы отбасымен, мектептен тыс мекемелермен және т. б. қарым-қатынасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беруде цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті қолдану
Пәннің мақсаты-оқу процесінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану бойынша білім алушының құзыреттілігін қалыптастырудың негізін құрайтын оқыту мен білім беруде цифрлық технологияларды (ЦТ) пайдалану саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін дамыту. Курста мұғалімнің күнделікті іс-әрекетінде компьютерді қолданумен, компьютердің дидактикалық құрал ретіндегі мүмкіндіктерімен, жасанды интеллект технологияларын қолданумен байланысты жалпы мәселелер қарастырылады. Практикалық материал ретінде мектептің оқу процесінде ЦТ қолдану мәселелері қарастырылады: әртүрлі мақсаттағы педагогикалық бағдарламалық құралдарды пайдалану; нақты объектілерді (оқу боттарын) басқаруды жүзеге асыру; виртуалды модельдермен компьютерлік эксперименттерді ұйымдастыру және жүргізу; ғаламдық және жергілікті желілерде әртүрлі формадағы ақпаратты мақсатты түрде іздеуді, оны жинауды, жинақтауды, сақтауды, өңдеуді және беруді жүзеге асыру; оқушылардың зияткерлік бос уақытын ұйымдастыру және т.б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ тілінің сөзжасамы
Пәннің мақсаты: студенттерді сөзжасам теориямен, сөзжасам жүйемен және сөзжасам процестермен таныстыру, қазақ тілі жүйесіндегі сөзжасам бірліктері мен үлгілерді талдаудың практикалық біліктері мен дағдыларын дамыту. Пәннің мазмұны: сөзжасам оқу және ғылыми пән ретінде, жүйелік-құрылымдық сөзжасам, сөзжасамдық мағына, сөзжасам әдістері, сөзжасамдық комплексті бірліктер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жаңартылған білім мазмұны бойынша қазақ тілін оқыту
Пәнді оқытудың мақсаты-білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында қазіргі заманғы мектепте қазақ тілін оқыту әдістемесі бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пәннің мазмұны: қазақ тілін оқыту әдістемесінің әдіснамалық-теориялық негіздері, қазақ тілін оқыту әдістемесінің жүйесі, қазақ тілінің бағдарламасы; фонетиканы оқыту әдістемесі, лексика мен фразеологияны оқыту әдістемесі, сөзжасам оқыту әдістемесі, қазақ тілінің грамматикасы мен орфографиясын оқыту әдістемесі; қазақ тілі сабақтарының түрлері, жаңартылған білім беру мазмұны бойынша оқулықтардың мазмұнын талдау, оқытудағы жаңа тәсілдер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сандық білім беру ресурстарын жасақтау
"Сандық білім беру ресурстарын жасақтау" пәнін оқу "АКТ", "білім беруде IT-ны қолдану" курсының біліміне негізделеді. Пәнді оқу барысында студенттер педагогикалық жобалау негіздерін меңгеруі керек, білім беру қызметінде электрондық білім беру ресурстарының мүмкіндіктерін пайдалану есебінен оқу процесін қалай қарқындатуға болатынын түсіну керек (оқыту процесінің тиімділігі мен сапасын арттыру; пәнаралық байланыстарды тереңдету; қажетті ақпаратты іздеу көлемін ұлғайту және оңтайландыру; танымдық қызметтің белсенділігін арттыру); білім алушының тұлғасын дамыту, ақпараттық қоғам жағдайында жеке тұлғаны қолайлы өмірге дайындау (ойлаудың әртүрлі түрлерін дамыту; коммуникативтік қабілеттерін дамыту; компьютерлік графиканы, мультимедиа технологиясын пайдалану есебінен эстетикалық тәрбие беру; ақпараттық мәдениетті қалыптастыру, ақпаратты өңдеуді жүзеге асыру қабілеті).
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаңартылған білім мазмұны бойынша қазақ әдебиетін оқыту
Пәннің негізгі мақсаты-қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі бойынша қажетті кәсіби теориялық білім мен тиісті практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәннің мазмұны: жалпы білім беретін мектепте қазақ әдебиеті курсының мазмұны мен құрылымы, әдебиетті қазіргі заманғы оқытудың ерекшеліктері, әдебиетті оқытудың әдістері мен тәсілдері, әдебиетті оқытуда жаңа технологияларды пайдалану, әдебиет мұғалімінің оқу жұмысын жоспарлау, жанрлық ерекшеліктеріне қарай көркем шығарманы оқыту әдістемесі, шығарма дайындау әдістемесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ хандығы дәуіріндегі әдебиет
Пәннің мақсаты - хандық дәуірде, яғни ХҮ-ХҮІІІ ғасырдағы төл әдебиеттің қалыптасу, дамуы кезеңіндегі ақын-жыраулардың шығармашылық өмірімен толық таныстырып, қазақ әдебиеті тарихындағы алатын орнын терең меңгерте келіп, жыраулар поэзиясының ұлттық сөз өнеріндегі алатын орнын таразылауға дағдыландырып, толғаудың жанрлық табиғатын ашып, идеялық мазмұны мен көркемдік қуатына талдауды меңгерту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ тілінің морфологиясы
Пәннің мақсаты-қазақ тіліндегі сөздер, форманың өзгеруі, онымен күресу тәсілдері мен құралдары туралы түсінік беру, студенттердің процесті терең білуі. Пәнді оқу барысында қазақ тілінің морфологиялық жүйесіне жататын грамматикалық мағынасы, оның типтері, грамматикалық формалары мен грамматикалық категориялары, сөздердің лексикалық-грамматикалық кластары ретіндегі сөйлеу бөліктері, түбір және қосымша морфемалар, сөздердің тұлғалық өзгерістері, сөздердің морфологиялық құрамы мен қалыптасу тәсілдері және т. б. қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәтін семантикасы
"Мәтін семантикасы" пәнінің мақсаты контекстегі сөздердің, сөз тіркестерінің, сөйлемдер мен мәтіндердің мағынасын зерттеу және түсіну болып табылады. Студенттер әр түрлі контексте сөздер мен өрнектердің қандай мағыналары мен коннотацияларын, сондай-ақ олардың мәтіндегі мағынаны құру үшін өзара әрекеттесуін талдауға үйренеді. Пәннің бөлімдері: көркем мәтіннің семантикалық құрылымына, мәтін мазмұнының жеке макроқұрамдас бөліктерінің иерархиясына, олардың мәніне, семантикалық компоненттеріне арнайы талдау жүргізіледі. Бұл пән мәтіндерді түсіндіру және талдау дағдыларын дамытуға, сондай-ақ тілдің ақпаратты жеткізу және идеяларды білдіру үшін қалай қолданылатынын түсінуге көмектеседі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Алаш идеялы әдебиет (ХХғ.)
Пәннің мақсаты-ХХ ғасыр басындағы ұлт зиялыларының қазақ сөз өнері, оның ішінде әдебиеттану саласындағы ғылыми-теориялық ойлары туралы түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны: ХХ ғасырдың басындағы саяси-әлеуметтік мәселелер мен қоғамдық жағдайлар, діни бағыттағы рухани-ағартушылық әдебиет, ХХ ғасырдың басындағы Алаш идеялы әдебиеті, ХХ ғасырдың басындағы педагогикалық-гуманистік еңбектер, ұлт-азатшыл бағытағы көрнекті шығармашылығы; 1916 жылғы ұлттық азаттық қозғалысына байланысты шығармалар; ХХ ғасыр басындағы әдебиет.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ХХ ғасырдың басындағы қазақ әдебиетінің тарихы (1900-1940)
Пәнді зерделеудің мақсаты-ХХ ғасырдың басынан 1940 жылға дейінгі кезеңдегі қазақ әдебиетінің дамуын зерттеу және түсіну. Студенттер осы уақыттағы қазақ жазушыларының, ақындарының және әдеби қозғалыстарының шығармашылығын зерттейді, сондай-ақ олардың Қазақстанның мәдени және әдеби мұрасына қосқан үлестерін талдайды. ХХ ғасырдың басындағы қазақ әдебиетінің тарихын зерттеу студенттерге осы кезеңнің әдеби дамуы мен әлеуметтік-мәдени мәнмәтінін түсінуге көмектеседі. Бұл сондай-ақ сыни ойлауды және әдеби шығармаларды талдау және түсіндіру қабілетін дамытуға ықпал етеді, бұл болашақ әдеби зерттеушілер, оқытушылар және Қазақ әдебиеті мен мәдениетіне қызығушылық танытқандар үшін пайдалы болуы мүмкін.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ХIХ ғасырдағы қазақ әдебиеті
Пәннің мақсаты - студенттерге XIX ғасырдың басындағы қазақ әдебиеті туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Пәнді зерделеу барысында: XIX ғасырдың басындағы қазақ мәдениеті, діни ағарту жөніндегі әдебиет, ағартушылық-демократиялық әдебиет, XIX ғасырдағы қазақ әдебиетінің сипаты, XIX ғасырдың әдеби үлгілері, басылым орны; осы кезеңдегі қазақ әдебиеті тарихындағы әдебиеттің рөлі мен орны, оның ғылыми жүйеге кіруі қаралады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәтінге лингвистикалық талдау
Бұл курстың мақсаты-әдеби көркем мәтінді талдау және түсіндіру дағдыларын одан әрі дамыту және қалыптастыру. Мазмұны: мәтінді лингвистикалық талдау оқу-ғылыми пән ретінде, көркем мәтінді зерттеудің негізгі аспектілері, мәтін және мәдениет, көркем мәтіннің сөйлеу құрылымын талдау, көркем мәтінді кешенді лингвистикалық талдау алгоритмі, талдау үлгілері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ тілінің синтаксисі
Пәннің мақсаты: грамматика теориясының негіздерін, синтаксис пәнінің бастау көздерін, синтаксис саласының қалыптасып, жүйеленуін, ғылыми-танымдық сипатын, сөйлем және оның түрлерін, жіктелу классификациясын қарастыру. Мазмұны: сөз тіркесі, сөйлем, сөздердің байланысу тəсілдері мен түрлері, сөздердің қосымшалар, шылаулар, интонация, орын тəртібі арқылы байланысуы, қиысу, матасу, меңгеру, жанасу, қабысу, сөз тіркесін топтастыру принциптері, сөйлем мүшелері туралы білімді меңгерту, сөйлем құрамы, құрмалас сөйлем.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Бағалаудың өлшемдік технологиялары» пəнінің мақсаты: «Бағалау», «Бағалау жүйесі», «Бағалау өлшемдері» ұғымдарымен таныстыру, өзгерген білім беру тұғырнамасының қалыптасуы, құзыреттілік тəсілге негізделген жаңа білім беру стандартының жасалуы, оқушылардың оқу-танымдық құзыретін қалыптастыруға əсер ететін пəнаралық жəне жүйелі сипатқа ие оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау технологиясын іздеуге негіз болып отыр.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Курстың мақсаты: мектеп жасындағы балалардың физикалық және адамгершілік денсаулығын қалыптастыру, дамыту, сақтау; әртүрлі категориядағы балалардың әлеуметтенуін зерттеу: мүмкіндігі шектеулі, эмиграцияланған, девиантты, дарынды және т.б. интеграциялық оқыту жағдайында жалпы білім беру үдерісіне, оларға психологиялық қолдауды қамтамасыз ету әдістерін үйрену.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент
Пәннің мақсаты: білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері туралы білімді қалыптастыру және білім беру жүйесінің дамуына басшылық жасау. Курстың мазмұны: білім берудегі қазіргі менеджменттің негізгі концепцияларымен танысу; білім беруді басқарудың негізгі ұстанымдары мен ұстанымдарын зерделеу; басқарушылық шешімдерді қабылдау әдістерін зерделеу; нақты жағдайларды талдау және диагностикалау, мақсаттар, міндеттер қою және оларды шешу әдістерін табу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазіргі қазақ әдебиеті
Пәннің мақсаты қазақ халқының өсуі мен гүлденуінде өте күрделі кезең болған тарихи дәуірдегі ұлттық әдебиеттің, көркем және эстетикалық сананың дамуы туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: қазақтың тарихи прозасы; лирикалық прозасы, қазіргі қазақ әдебиетіндегі жаңа бағыт; қазіргі қазақ сатирасы; қазіргі қазақ романдары, повестері, әңгімелері, драматургиясы; қазіргі қазақ лирикасы, поэмалары; қазақ жазушылары шығармашылығындағы жаңа көркемдік ізденістер; қазіргі қазақ әдебиеттану ғылымы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазақ тілінің тарихи грамматикасы
Пәннің мақсаты – тілдің барлық салаларының да даму заңдылықтары мен өзгеру бағдарларын айқындау, сол арқылы білім алушыларды тіл жүйесіндегі тарихи өзгерістер туралы мағұлмат беру, қазақ халқының құрылу процесіндегі басты кезеңдер және ол процеске тікелей қатысы бар тайпалар, тайпалық одақтар бұрын¬-соңды зерттеулер, пікірлер қорытылып, анықталған материалдар қарастыру,қазақ тілінің фонетикалық жүйесі мен грамматикалық құрылымның даму жолын тарихи тұрғыдан түсіндіру, Түркі халықтарының ежелгі дәуірлерден бізге жеткен мұралар тілі, қазіргі түркі тілдері және бүгінгі қазақ тілі материалдарымен таныстыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әлем әдебиетінің тарихы
Пәннің мақсаты - әлем әдебиетінің үдерістік заңдылығын түсініп, шығармалардың көркемдік маңызын қоғамдық жағдайлармен, замандардың мәдениеті мен байланыстыра оқытып, талдауға баулу. Әлем әдебиетіндегі шығармалардың көркемдік ерекшеліктерін айқындай отырып, студент жазушының жалпы творчествосын, өзекті мәселелерін тарихи тұрғыдан жан-жақты қарастырып, бай әрі бағалы деректер негізінде нұсқалы, терең талдау жасауға баулу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазақ тілінің стилистикасы
Пәннің мақсаты-стилистиканың теориялық негіздерін зерттеу, заманауи стилистикадағы жаңа тәсілдерді қарастыру. Мазмұны: стилистиканы зерттеудің өзектілігі, стилистиканы зерттеу тарихының қысқаша очеркі, функционалдық стилистика, оның пәні мен міндеттері, ауызекі тіл, көркем әдебиет тілі, қолданыстағы түс схемасы бар тілді пайдалану мүмкіндігі, стилистикалық даралықты тану, қазақ тілі стилистикасының проблемасы, тіл мәдениетін сақтау және оны дұрыс пайдалана білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Лингвостилистика
Пән мақсаты: қазақ тілінің тарихи лексикалық қоры мен құрамын ғылыми негізде кешенді оқыту, тіл ресурстарының стилистикасы мен функциональдық стилистика немесе қолданыс тілі стилистикасын меңгерту. Мазмұны: тарихи лексикология, фонетика және тарихи грамматика, сөздің қолданылу заңдылықтары мен тілдің стильдік тармақтары, лингвостилистиканың тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық тәсілдерді қолдану принциптерін реттейді, сөйлеу процесінде тілді пайдаланудың заңдылықтары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиет теориясы
Пәннің мақсаты - студенттерді көркем әдебиетті оқуға үйрету, оқыған шығармаға теориялық талдау жүргізу. Мазмұны: әдебиет теориясын ғылым ретінде зерттеу мәселелері, көркем әдебиеттің өнер ретіндегі ерекшеліктері, әдебиеттің көркемдік, идеологиялық және әлеуметтік мәні, даму заңдылықтары және көркем шығарманы бағалау мен талдаудың принциптері, әдеби сын, эстетика, әдебиет теориясы және оның ғылымдармен байланысы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазақ әдеби тілінің тарихы
Пәннің мақсаты – білім алушыларға әдеби тіл туралы жалпы мәлімет беру, ол жайында түрлі көзқарастар, анықтамалар, әдеби тілдің нормалық белгілері, түрлері, әдеби тіл және көркем әдебиет тілі, функционалдық стильдері, әдеби тіл мен ауызекі сөйлеу тілінің өзара байланысы және сөйлеу тіліне тән ерекшеліктер, сөздердің сөйлеу тіліндегі синтаксиситік, морфологиялық, фонетикалық өзгешеліктері, әдеби тілдегі сөздік қор мен ауызекі сөйлеу тіліне тән сөз байлығының бір еместігі туралы мағұлмат беру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кіріктірілген оқытудың практикумы
Пән мақсаты: интеграцияланған практикумды құрастыру және енгізу негізінде оқыту кезінде қазақ тілі негіздерін ашу тәсілдерін іздеу, оқытуды ізгілендіру, өзін-өзі дамытып, тәрбиелей білетін, заман ағымына ілесе алатын кәсіби, білікті, жан-жақты жеке тұлға қалыптастыруға, оқушылардың кәсіби білім сапасын арттырумен бірге өз қабілетіне қарап, өзін-өзі дамыта отырып, өзіне сын көзбен қарауға мүмкіндік беруге дағдыландыру. Мазмұны: белсенді оқыту, командалық оқыту, пәндік-тілдік кіріктірілген оқыту (CLIL), т.б.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдеби байланыс
Пәннің мақсаты - қазақ, орыс, түрік, батыс әдебиеттері арасындағы әдеби байланыстар туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: тарих, ұлттық әдебиеттің дамуындағы әдеби байланыстардың қалыптасу кезеңдері; Батыс Еуропа ғалымдары мен жазушыларының Қазақстан туралы шығармалары; қазақ әдебиетінің еуропа әдебиетімен байланысы, Абай Құнанбаевтың аудармалары; Шығыстың классикалық поэзиясы; әдеби жанрлардың дамуындағы әдеби байланыстардың орны; шетел жазушыларының қазақ тіліндегі шығармалары; ХХІ ғасырдың алғашқы онжылдықтарындағы әдеби байланыстардың жаңару дәуірі және даму сипаты.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету
- білім алушылардың жас ерекшелік физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, педагогика мен инклюзияның теориялық негіздерін қолдану және оқу-тәрбие жұмысын жүргізу
- жаңартылған білім беру мазмұнының құжаттамасымен жұмыс істеу (ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлар, электрондық журнал және мектептегі құжат айналымы, зерттеулерді жоспарлау әдістерін және деректерді өңдеу тәсілдерін қолдану, критериалды бағалау әдістерін қолдану)
- фольклорлық үлгілер мен көркем шығармаларды талдау арқылы білім алушылардың зерттеу жұмысын ұйымдастыру, ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістерін меңгеру
- ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың әдістерін білу және оларды тіл білімі мен әдебиеттану саласында қолдану
- қазақ тілі мен әдебиеті саласындағы білімдерін, қазақ тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесін, қазақ тілі мен әдебиеті бойынша оқу жұмысын ұйымдастыру және өткізу дағдыларын көрсету
- тұлғаралық, мәдениетаралық, өндірістік (кәсіби) тілдесім мәселелерін шешу үшін қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде ауызша және жазбаша тілдік қатысым жүргізу
- қазақ әдебиеті тарихының проблемаларын, фольклорлық құбылыстарды, фольклорлық мұраның генезисін, ежелгі дәуір, хан дәуірі әдебиетінің жанрлық белгілерін, ерекшеліктерін, түрлі дәуірлердегі әдеби ағымдарды білу, олардың нәтижелерін түсіндіру, оқу процесінде пайдалану
- кәсіби қызметте ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалану; онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның цифрлық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; цифрлық сабақтардың сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; цифрлық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау дағдыларына ие.
- тіл біліміне байланысты негізгі ұғымдарды, принциптерді, теориялар мен фактілерді (сөзжасамдық, морфологиялық, синтаксистік талдаулар мен стилистикалық нормаларды және т. б.) білу мен түсінуді практикада пайдалану
- философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология, экологиялық ойлау, құқық және кәсіпкерлік негіздері, ғылыми зерттеу әдістері туралы негізгі білімді ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру
- өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын қалыптастыру
Ұқсас БББ
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
А.Қ.Құсайынов атындағы Еуразия гуманитарлық институты
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01701 Қазақ тілі және әдебиеті
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Шымкент университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (IP)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (IP)
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті