Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M07250 Қайта өңдеу өндірістерінің технологиясы в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Қазіргі жағдайда оқытудың тиімділігі мен сапасын арттырудың психологиялық әдістері мен құралдарын, тұлға және студенттік ұжымның психологиясын меңгеру. Жоғары мектептегі тәрбие мәселесін талдау. Жоғары мектептегі психодиагностика, сабақ барысында студенттердің назарын және жадын жандандыру ерекшеліктері, оқу процесін басқаруды, қарым-қатынастың негізгі психологиялық аспектілерін түсіндіру. Жалпы еңбек тиімділігін арттыру үшін Еңбек және басқару процестерін жетілдіруге арналған ақпаратты талдау

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Агроөнеркәсіп кешенінің (АӨК) қайта өңдеу салаларындағы қаржылық экономикалық бақылауы
    Несиелер: 4

    АӨК қайта өңдеу салаларындағы қаржы және экономиканың қазіргі заманғы проблемалары туралы білімді пайдалану; АӨК қайта өңдеу саласындағы қаржы және экономикалық бақылаудың қазіргі заманғы проблемаларын шешу жолдарын ұйымдастыру; агроөнеркәсіптік кешеннің қайта өңдеу саласындағы қаржы-экономикалық бақылаудың қазіргі заманғы проблемаларын шешу саласында алынған теориялық білімді пайдалану; АӨК қайта өңдеу саласындағы қаржы-экономикалық проблемаларды табысты шешу үшін таңдауды ескере отырып карталар жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өңдеу өндірісі өнімдерінің сапа менеджменті жүйесі
    Несиелер: 4

    Ұйымда СМЖ қалыптастыру үшін ұйымның қызметкерлеріне бағалау. Ұйымның қызмет ету сапасының заманауи әдістері. Өсімдік шикізатынан өнім өндіру процестерінің сапасын қамтамасыз ету және сапа менеджментін түсіндіру және бағалау. Сапа саласындағы мақсатты, өңдеу өндірістерінің стратегиялық жоспарларын әзірлеу кезінде жиынтық талдау нәтижелерін қолдану. Өсімдік шикізатынан алынатын тамақ өнімінің сапасын жақсарту үшін түзету және алдын алу іс-қимылдарының жоспарын әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тамақ өнімдерінің қаптамасы
    Несиелер: 4

    Тәжірибе үшін маңызды қаптамалардың түрлерін пайдалану: эфалин, полиолефинді кішірейту пленкасы, ПВХ folex кішірейту пленкасы, тамақ пленкасы созылу/клинг және т. б.; орау және буып түю жабдықтарының заманауи әдістерін қолдану. Буып түю жабдықтары туралы материалды жалпылау және модельдердің мақсатын түсіну. Сенімді қаптаманы ("САШЕ"," Дой-пак", вакуумдық қаптама және т. б.) ұйымдастыру. Буып түю материалдардың жаңа функциялары мен қасиеттерін түсіндіру. Биологиялық ыдырайтын полимерлі буып түю материалдарды синтездеу. Қоршаған ортаға зиянды әсер етпейтін ауаның оттегі мен күн сәулесінің әсерінен өздігінен ыдырайтын пленкалық қаптамаларды талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Ғылыми стиль жанрларының лексикалық және грамматикалық ерекшеліктерін синтеу. Ғылыми стильдің ауызша және жазбаша нұсқаларында презентацияны өзгерту. Өңдеу өндірістерінің технологиясы бойынша өзіндік шетелдік терминдерді меңгеру. Құрылымдар мен жүйелерді, анықтамалар мен дәлелдерді сипаттау үшін сөйлеу үлгілерін қолдану. Мамандық бойынша аударма жұмыстарын жүргізу. Іскерлік хатта тілдің лексикалық және стилистикалық ерекшеліктерін қолдану. Мамандық бойынша шынайы мәтінге аннотациялау әдістерін талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    XXI ғасырдағы коммуникациялық технологияларды және олардың қазіргі ғылымдағы рөлін талдау. Қазіргі жаһандық өркениет дамуының, жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың заманауи өзекті әдістемелік, әдіснамалық және философиялық мәселелерін түсіндіру, сонымен қатар магистранттардың мамандығына сәйкес ғылыми білімнің арнайы салаларының ақпараттарын пайдалану. Кәсіби қарым-қатынас саласы аясында мәтіндерді аннотация және қорытындылау

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Оқу тәрбие жұмыстарын талдау. Жоғары оқу орындарында сабақтардың барлық түрлерін өткізуге арналған оқу-әдістемелік құжаттарды зерделеу. Зертханалық семинарларды өткізу технологиясын меңгеру. Жоғары білім беру педагогикасының теориялық және әдістемелік негіздерін, жалпы әдістемелік принциптерін және оқытушының білімін дамытудың басым стратегияларын көрсету; педагогикалық шеберлігін өздігінен жетілдіру және студенттердің кәсіби және тұлғалық өзін-өзі дамытуын ұйымдастыру. Мамандық бойынша аударма жұмысы. Мамандық бойынша аутентикалық мәтінге аннотациялау әдісінің іскерлік корреспонденция тілінің лексикалық және стилистикалық ерекшеліктерін синтездеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бейіндік пәндер шеңберінде қазіргі заманғы білім берудің даму үрдістерін сыни бағалау. Білім беру технологияларын меңгеру, олардың бейіндік пәндерді оқытудағы рөлін түсіну. Қазіргі инженерия мектебінің әдістемелік және технологиялық мәселелерін талдау. Әр түрлі тапсырмаларды диагностика құралы және пән бойынша жаңа білімді қалыптастыру әдісі ретінде бағалау. Бейіндік пәндердің ерекшелігіне негізделген оқыту құралдары мен әдістерін таңдау критерийлерін түсіндіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өңдеу өндірісінің өнімдерін халықаралық нормативтік-құқықтық реттеу
    Несиелер: 4

    Халықаралық контексте (ЕО заңнамасы) мемлекеттік құқықтық ережелердің жүйелілігін, құрылымын және мәнін белгілеу; қарастырылған өндірістік мысалдар негізінде қайта өңдеу өндірісінің проблемаларын жою үшін арнайы заңнамалық актілерді қолдану; ұлттық тамақ заңнамасымен халықаралық құқықтық институттардың (EFSA, US Food and Drug Administration (FDA), Codex Alimentarius және т.б.) мәні мен міндеттерін түсіндіру. Олардың тамақ өндірісін бақылайтын ұлттық органдармен өзара іс-қимылын жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ақуыздарды тиімді пайдалану негізінде жаңа технологияларды дамыту
    Несиелер: 6

    Дәстүрлі өнімдерді алу технологиясын жетілдіру. Ақуыздарды ұтымды пайдалану негізінде өнімдерді дамыту. Халықтың әртүрлі топтарының ұтымды тамақтануын қамтамасыз ету үшін тамақ өнімдерінің рецептураларын түсіндіру. Ақуыздарды ұтымды пайдалана отырып, тамақ өнімдерін жасау принциптерін құзіретті қолдану. Ақуыздардың өнімнің тағамдық құндылығына әсерін талдау. Өсімдік шикізатынан жасалған Тамақ өнімдеріндегі ақуыз құрамын реттеу принциптерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Прогрессивті тамақ өнімдерін талдау
    Несиелер: 6

    Иондық хроматография бойынша эксперименттік зерттеулерді жоспарлау және жүргізу. Бекітілген фазалар мен элементтерді қолдану. Жоспарлы хроматография бойынша аналитикалық зерттеу әдістерін меңгеру. Талдаудың электрсепарациялық әдістерін қолдану. Электросмотикалық ағынды синтездеу (EOP). Атомдық спектроскопия әдістерін қолдану; молекулалық спектроскопия. Тәуелділік қисықтарын құру диаграммаларын өзгерту. Хроматография эксперименттерінің ағымына параметрлердің әсерін есептеңіз. Зерттеудің прогрессивті әдістері процестерінің барысы үшін оңтайлы параметрлерді орнату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тиімді және теңдестірілген тамақтануға арналған жаңа тамақ өнімдері
    Несиелер: 6

    Өсімдік шикізатын түпкілікті жоғары сапалы тамақ өнімдеріне қайта өңдеудің технологиялық процестерінің негізгі кезеңдерін талдау. Ұтымды және теңгерімді тамақтану үшін өнімдер өндірісінің технологиялық схемасын түсіндіру; Өсімдік шикізатынан өнімдер өндірудің жаңа технологияларын құзыретті қолдану. Жаңа тамақ өнімдерінің өндірістік формулаларын өзгерту. Жаңа тамақ өнімдерінің тағамдық және энергетикалық құндылығын бағалау. Өсімдік шикізатынан Жаңа тамақ өнімдерін өндіру технологиясын жақсарту жолдарын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тамақ өнімдерінің сапасын сенсорометриялық және химометриялық бағала
    Несиелер: 6

    Сенсорлық және химометриялық зерттеулермен байланысты негізгі әдістерді өнім сапасының көрсеткіштерін сынаудың референттік әдістері ретінде қолдану. Өсімдік шикізатынан жасалған өнім сапасының құрамдас бөлігі ретінде сенсорлық сипаттаманы орнатыңыз. Сапаның сенсорлық және аспаптық көрсеткіштерінің байланысын орнату. Бөлу және шоғырландыру әдістерін, талдаудың физика-химиялық әдістерін қолдану. Нақты объектілерді талдау карталарын құру және түсіндіру. Зерттелетін өнімнің жаңа түрінің сапасына сенсорлық сипаттамалардың әсерін анықтау. Сенсорлық сипаттамалары бойынша жаңа өнімнің оңтайлы үлгісін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тамақ өнімдерінің экструзиялық технологиясы
    Несиелер: 5

    Экструзия процесінде экструдталған шикізаттың негізгі компоненттерін түрлендіруді жүргізу әдістерін меңгеру. Экструдталған өнімдердің сапасын бағалау және түсіндіру. Экструзия процесін бақылау әдістерін құзыретті қолдану. Экструдталған тамақ өнімдерін өндіру технологиясы саласындағы терең заманауи білімдерін көрсету. Текстура өндірісінің технологиясы. Қоректік заттардың биохимиялық түрлендірулерін талдаңыз. Экструзиялық технологиямен өндірілетін қайта өңдеу өндірістері өнімдерінің ассортиментін кеңейту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Нан пісірудегі заманауи криогендік технологиялар
    Несиелер: 5

    Нан пісірудегі криогендік технологиялардың қазіргі заманғы даму бағыттарын бағалау және түсіндіру. Нан-тоқаш өнімдерін мұздату тәсілдерін меңгеру. Нан өнімдерін мұздату технологиясында терең заманауи білімдерін көрсету. Криогенді нан технологиясы үшін жабдықты бағалау және түсіндіру. Нан өндіру үшін әртүрлі мұздату режимдерін қолданыңыз. Мұздату сатысының нан өнімдерінің сапасына әсерін талдау. Нан өнімдерін өндіру үшін мұздату режимдерін өзгерту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтаудың және қайта өңдеудің инновациялық технологиялары
    Несиелер: 6

    АӨК кәсіпорындарында ұйымдастыру тәсілдерін меңгеру. Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіру, сақтау, тасымалдау және бастапқы өңдеу үшін күрделі техникалық жүйелерді жоғары өнімді пайдалану. Өңдеу өндірісін ұйымдастыру үшін желілік модельдеуді қолдану. Машина технологияларын, оның ішінде өсімдік шаруашылығына арналған технологиялар мен машиналар жүйесін пайдалану жөніндегі басшылық және нормативтік құжаттарды синтездеу. Өсімдік шикізатын қайта өңдеу жөніндегі кәсіпорынның өндірістік қуаттарын тиімді орналастыруды жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өсімдік шаруашылығының бастапқы өнімінің өндірістік процестерін техникалық қамтамасыз ету
    Несиелер: 6

    АӨК кәсіпорындарында ұйымдастыру тәсілдерін меңгеру. Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіру, сақтау, тасымалдау және бастапқы өңдеу үшін күрделі техникалық жүйелерді жоғары өнімді пайдалану. Өңдеу өндірісін ұйымдастыру үшін желілік модельдеуді қолдану. Машина технологияларын, оның ішінде өсімдік шаруашылығына арналған технологиялар мен машиналар жүйесін пайдалану жөніндегі басшылық және нормативтік құжаттарды синтездеу. Өсімдік шикізатын қайта өңдеу жөніндегі кәсіпорынның өндірістік қуаттарын тиімді орналастыруды жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өңдеу өндірісінің процестерін ұтымды жобалау
    Несиелер: 5

    Зерттеу тақырыбы бойынша жобалық құжаттаманы әзірлеу және келісу тәртібін түсіндіру. Жоба кезеңіндегі жұмыстың мазмұны мен жобаның құрамын синтездеу. Сала кәсіпорындарын салу, реконструкциялау немесе техникалық қайта жарақтандыру кезінде перспективалық технологиялық шешімдерді; саланы перспективалық дамыту талаптарына жауап беретін тиімді жобалық әзірлемелерді алуды қамтамасыз ететін технологиялық жобалауды жүзеге асыру; кәсіпорынды қайта салуға, кеңейтуге, реконструкциялауға және техникалық қайта жарақтандыруға арналған технологиялық тапсырмаларды әзірлеу және анықтау мақсатында өнім өндіру процестерін бағалау әдістерін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өңдеу өндірісінің технологиялық процестерін ұтымды басқару
    Несиелер: 6

    Қайта өңдеу өндірістерінің процестерін ұтымды басқаруды ұйымдастыруды жүргізу. Технологиялық процестің жағдайы туралы ағымдағы ақпаратты талдау. Қолданылатын автоматты құрылғылардың сапасын синтездеу. Қызметкерлердің техникалық дайындық деңгейін қолдану. Қайта өңдеу өндірістерінің технологиялық процестерін ұтымды басқарудың өндірісті қарқындатуға әсерін талдау. Қазіргі басқару жүйелерін талдау. Өндірісте оңтайлы басқаруды іске асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жаңартылатын өсімдік шикізаты негізінде қалдықсыз өндірісті жетілдіру
    Несиелер: 5

    Су тұтынудың жабық циклын қамтамасыз ететін технологиялық процестерді әзірлеу. Өсімдік шикізатынан концентрацияланған субстраттардың биоконверсия процестерін микроорганизмдердің жаңа ассоциацияларымен пайдалану; Технологиялық жабдықтардың өнімділігін арттыру, еңбек шығындарын азайту және мақсатты өнімдердің сапасын жақсарту үшін өсімдік шикізатын конверсиялау процестерін күшейту. Өсімдік шикізатын өңдеудің ресурс үнемдейтін технологияларын оңтайландыру. Материалдық балансты есептеуді орындау және талдау. Өсімдік шикізатын өңдеу процесінде ең аз шығындарды белгілеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қайта өңдеу өндірістеріндегі функционалдық өнімдер
    Несиелер: 5

    Заманауи функционалды тағамдарды білу Функционалды тамақ өнімдерін өңдеу процестерін түсіндіру. Өсімдік шикізатынан алынған өнімдерді байыту немесе ауытқу стратегиясын құзыретті қолдануға; функционалдық өнімдерді әзірлеудің халықаралық практикалық мысалдарын талдау. Қолданыстағы технологиялық процестерді жаңғырту ережелерін, жобаланған қасиеттері бар өнімді жасау үшін әртүрлі шикізат түрлерінің комбинацияларын талдау. Қазақстанның, атап айтқанда Оңтүстік өңірдің өсімдік шикізатынан жаңа функционалды өнімдердін түрлерін синтездеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тамақ қауіпсіздігі және тәуекелдерді басқару
    Несиелер: 5

    Тамақ қауіпсіздігі, химиялық және биологиялық қауіптілік шараларын қолдану. Өсімдік шикізатынан жасалған өнімде афлатоксиндердің өсу қаупін бағалау, Өсімдік шикізатынан жасалған өнімде пестицидтердің деңгейін, нитраттардың құрамын және адам денсаулығына әсерін белгілеу. Тәуекелдер мен сыни бақылау нүктелерін бағалау. Өсімдік шикізатынан жасалған өнімдерге ХАССП-жоспар құру. Тамақ өнімдері қауіпсіздігін бақылаудың сараланған жүйесін кешенді талдау мен бағалауды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өсімдік шикізаттарын өңдеу жабдығы
    Несиелер: 5

    Өсімдік шикізатын қайта өңдеу бойынша қазіргі заманғы технологиялық жабдықты қолдану; технологиялық жабдықты ұтымды таңдауды жүзеге асыру; өнімнің берілген түрін өндіру бойынша технологиялық желіні құрастыруды жасау және оны сыни бағалау; өсімдік шикізатын қайта өңдеу бойынша технологиялық желінің режимдерін белгілеу. Оларды ұтымды пайдалану жолдарын синтездеу. Технологиялық жабдықты, оның параметрлерін, технологиялық сипаттамаларын есептеу. Оңтайлы заманауи жабдықты таңдау. Технологиялық жабдықтардың каталогтарын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өңдеу өндірісінің технологиялық процестерін заманaуи моделдеу
    Несиелер: 6

    Тамақ өнеркәсібіндегі математикалық модельдеудің қазіргі жағдайын талдау. Математикалық модельдерді құру кезеңдерін бағалау. Тамақ өндірісінің типтік процестерінің математикалық модельдерін құру. Аппараттардағы ағындар құрылымының типтік математикалық модельдерін түсіндіру. Ағындардың құрылымы модельдерінің жеткіліктілігін бағалау. Модельдеу принциптерін қолдана отырып, өндірістік процестің параметрлерін сараланған түрде жаңартыңыз. Өсімдік шикізатынан тамақ өнімдерін өндірудің оңтайлы рецептураларын есептеу үшін модельдерді қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тамақ өнеркәсібі салаларындағы прогрессивті техника және технология
    Несиелер: 5

    Тамақ өнеркәсібі салаларының прогрессивті техникасы мен технологиясының толық көрінісін синтездеу. Технологиялық процестерді қарқындату құралдарын іске асыруды түсіндіру Тұтыну өнімінің белгілі бір түрін жасау және жаңғырту жөніндегі процестер мен операциялардың жиынтығын құзыретті түрде қолдану, Технологиялық процестерді қарқындату құралдарын іске асыруды жүзеге асыру. Техниканың өндірістік қуатын арттыру үшін жабдықты таңдау әдістемесін меңгеру. Өсімдік шикізатынан өнім өндірудің перспективалық технологиясын таңдауды жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON9

    Модельдеу принциптерін пайдалана отырып, өндірістік процестің негізгі технологиялық сипаттамаларын жаңғырту кезінде қайта өңдеу өндірістерінің технологиясы саласындағы терең заманауи білімдерді көрсету.

  • Код ON7

    Тамақ өнімдері өндірісіне енгізу және өндірістік апробация үшін зерттеу нәтижелерін түсіндіру

  • Код ON8

    Өсімдік шикізатынан сапалы тамақ өнімдерінің жаңа түрлерін жасау кезінде бірегейлігі мен шығармашылығын көрсету.

  • Код ON4

    Кәсіптік білім беру ұйымдарында, жоғары білім беру ұйымдарында, қосымша кәсіптік білім беру ұйымдарында пәндерді оқытудың заманауи әдістері мен әдістемелерін меңгеру және қайта өңдеу өндірістерінің технологиясы саласында өз бетінше зерттеулер жүргізу және олардың нәтижелерін интерпретациялау әдістерін меңгеру.

  • Код ON6

    Белгілі бір қасиеттері мен сипаттамалары бар өсімдік шикізатынан дайын өнім өндіруді жақсартуға бағытталған өңдеу өндірістерінің технологиясы саласындағы озық технологияларды пайдалануды жүзеге асыру кезінде бірегейлігі мен шығармашылығын көрсету.

  • Код ON10

    Өсімдік шикізатынан қайта өңдеу өндірістерінің технологиясы процестерін тиімді жобалауды жүзеге асыру кезінде бірегейлік пен шығармашылықты көрсету.

  • Код ON1

    Тұлғааралық қарым-қатынаста, қайта өңдеу өндірістерінң технологиясы саласында, ғылыми мақалалар жазуда шет тілінен терең заманауи білімдерді көрсету.

  • Код ON5

    Қайта өңдеу өндірістерінің технологиясы саласында ғылым мен техниканың жаңа жетістіктерін, озық отандық және шетелдік тәжірибенің әртүрлі көздерін талдау және пайдалану; алынған теориялық және эксперименттік деректерді сыни бағалау және интерпретациялау және қорытынды жасау.

  • Код ON3

    Қайта өңдеу өндірістерінің технологиясын ұйымдастыруда персоналды дамыту мен пайдалануды сыни бағалау, жаппай мінез-құлықты басқарудың әлеуметтік-психологиялық технологияларын меңгеру.

  • Код ON2

    Негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді, оның ішінде ғылымда оның дамуының қазіргі кезеңінде пайда болатын пәнаралық сипаттағы мәселелерді түсіндіру, ғылым философиясының ережелері мен категорияларына негізделе отырып, түрлі фактілер мен құбылыстарды сыни бағалау.

Top