Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B04161 IT-маркетинг в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Экожүйе және құқық
    Несиелер: 5

    Экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикалық теория "
    Несиелер: 4

    Қажеттіліктерді, ресурстарды, тауарларды, қызметтерді, қоғамдық өндірісті, экономикалық жүйелерді, меншікті, нарықты, капиталды зерттейді. Іскерлік дағдыларды қалыптастырады, факторлық кірістерді, жер рентасын, пайданы талдайды. Экономиканың циклдік дамуы, жұмыссыздық және оның формалары, инфляция және оның түрлері туралы дүниетанымды қалыптастырады. Ақша-несие жүйесін, экономикалық өсу факторларын, әлемдік экономиканың тенденцияларын талдау дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаттарын, міндеттерін ашады. Университеттегі оқу процесін, ғылымды ұйымдастыруды сипаттайды. Студенттің жеке ресурстарын тиімді пайдалану әдістерін ашады. Маркетинг теориясы мен практикасының қалыптасу, даму кезеңдерін сипаттайды. Маркетинг теориясы мен практикасының экономикалық, социологиялық, әлеуметтік-психологиялық, философиялық негіздерін білдіреді. Маркетинг үшін заңнамалық, әдеби, ақпараттық ресурстарды бөледі. Маркетологтың кәсіби қызметінің бағыттарын, түрлерін сипаттайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 4

    Ғылыми мәтін мен басқа функционалды-стилистикалық салалардың мәтіндерінің, атап айтқанда, ғылыми-публицистикалық мәтіннен айырмашылығын білу, оның аннотациясы бойынша ғылыми жұмысқа тақырыптар таңдау. Электрондық кітапхана қорларын пайдалана отырып, зерттеу тақырыбы бойынша әдебиеттерді іздеу мүмкіндігі. Ғылыми редакциялау, ғылыми жұмысқа кірісу үшін негізгі зерттеу сұрақтарын қалыптастыру, ғылыми пайымдаулардың дәлелдерін келтіру, иллюстрациялық материалдарды жұмысқа құзыретті енгізу дағдыларына ие болу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Микроэкономика және макроэкономика
    Несиелер: 5

    Экономиканы реттеудің нарықтық механизмін, сұраныс, ұсыныс заңдылықтарын, сұраныс пен ұсыныстың икемділігін, салықтардың әсерін, баға икемділігін, тұтынушылардың мінез-құлық теориясын, пайдалылықтың төмендеу принципін, немқұрайлылық қисықтарын, өндіріс теориясын, ауқым экономикасын зерттейді. Макроэкономикалық көрсеткіштерді, модельдерді оқып үйрену. Фискалдық саясатты, ақша-несие саясатын, Қазақстан Республикасы үшін мемлекеттік қарыздың салдарын талдау дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Макроэкономикалық процестерді басқару тәжірибесін қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    А.Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын зерттейді; оның шығармашылық мұрасына талдау жасайды. А.Құнанбаевты өз дәуірінің ағартушысы ретінде таныстырады. Әлемдік және шығыс әдебиеттерінде Абайдың әдеби мұраларын талдау дағдыларын дамытады. Патриотизм мен туған жерге деген сүйіспеншілік сезімдерін тәрбиелейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    М. О. Әуезовтың өмірі мен шығармашылығы зерттеледі; жазушының шығармашылық зертханасы, шығармашылықпен бірге оның өмірбаяны талданады; Абайтану ғылымының негізін салушы, "Манас"жыра зерттеушісі ретінде. М. Әуезовпен көрнекті қоғам қайраткері ретінде танысу. Әлемдік және шығыс әдебиетінде М. Әуезовтың әдеби мұрасын талдау дағдылары. Отаншылдық пен Отанға деген сүйіспеншілік сезімдері сіңірілуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Қоғамдық сананы жаңғыртудың жалпы тұжырымдамасын ашады. Ұлттық сананың белгілерін, рөлі мен маңызын сипаттайды. Бәсекеге қабілеттіліктің, прагматизмнің, мемлекеттік-құқықтық идеологияның, ұлттық бірегейліктің, білімге табынудың, Қазақстанның эволюциялық дамуының маңыздылығын сипаттайды. Білімге, салауатты өмір салтына және кәсіби жетістікке баса назар аудара отырып, ұтымды өмір сүру қабілетін қалыптастырады; олардың болашағын жоспарлау; өзгермелі өмір жағдайына бейімделу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Оқушылардың тыңдау, сөйлеу, оқу және жазудағы коммуникативті және мәдениаралық құзыреттілігінің негізін құрайды. Шетел тілін күнделікті және академиялық қарым-қатынас жағдайында қолдануға деген танымдық қызығушылықты көрсетеді. Шетел тілін тиімді пайдалану және кәсіби тақырыптарда пікірталас жүргізу дағдыларын үйретеді. Мамандығы бойынша шет тілінде көптілді қарым-қатынас, реферат және жазбалар жасау дағдыларын дамытады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Маркетинг
    Несиелер: 5

    Маркетингтің теориялық негіздері мен тұжырымдамаларын ашады.Ол маркетингтік ортаны сипаттайды, нарықты сегментациялаудың мәні мен кезеңдерін анықтайды. Маркетинг жүйесіндегі өнімнің түрлері, элементтері мен критерийлерін, бағасын, сатылымын және коммуникация саясатын ұсынады. Маркетингтік бақылаудың жоспарлау кезеңдері мен түрлерін анықтайды. Халықаралық маркетинг пен маркетингтік қызмет элементтерін қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Коммерциялық маркетинг
    Несиелер: 5

    Коммерциялық маркетингтің негіздерін зерттейді. Коммерциялық маркетингтің мақсаттары, міндеттері мен мазмұнын ашады. Ол тәуекелдерді, тұжырымдамаларын, түрлерін, тәуекелдердің ықтималдығын анықтайтын факторларды сипаттайды. Саудадағы экономикалық байланыстарды ұйымдастыруды талқылайды. Көтерме сауданың экономикалық қатынастар жүйесіндегі рөлін, қызметін анықтайды. Тауарларды қабылдау процесін саны мен сапасы бойынша негіздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мақсатты аудиториялар және таргеттеу
    Несиелер: 4

    Әлеуметтік желілерде орналастырылған материалдарды тарту технологияларын зерттеу. Бағдарлаудың негізгі түрлерін, ішкі және сыртқы аудитория бойынша жіктелуін қарастырады. Мақсатты аудитория категорияларын, мақсатты аудиториямен жұмыс істеу кезіндегі міндеттерді анықтайды. Мақсатты аудитория сегменттерін бағалайды. Мақсатты бағдарламалардың түрлерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпаратты бөліп алу, оны оқу және кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру дағдыларын дамытуды қалыптастырады. Байланыс мақсаттары мен жағдайына сүйене отырып, кәсіби деңгейде байланыс орнату, коммуникацияларды сауатты құру қабілеттерін дамытады. Ол кәсіби қарым-қатынас саласында орысша (қазақша) сөйлеу мінез-құлық бағдарламасын құру процесінде шығармашылыққа, жаңашылдыққа, алқалылыққа баулиды

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • IT-индустрия саласындағы маркетингтік зерттеулер
    Несиелер: 4

    АТ индустриясындағы маркетингтік зерттеулердің мәні, мазмұны және ұйымдастырылуы, олардың негізгі түрлері мен бағыттарын ашып көрсетеді. Олар АТ индустриясындағы маркетингтік стратегия, нарықты зерттеуді ұйымдастыру, маркетингтік коммуникациялар туралы идеяларды дамытады. Олар ІТ-индустрияны іске асыру бойынша маркетингтік қызметті дамытудағы құзыреттерді дамытады және шоғырландырады. АТ индустриясында маркетингтік зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және этикасын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қаржы
    Несиелер: 4

    Қаржының түсінігі мен мақсатын анықтайды. Қаржы механизмінің элементтерін, қаржылық ресурстарды ашады. Қаржы нарығын қаржы ресурстарын қайта бөлу механизмі ретінде анықтайды. Қаржы жүйесі мен қаржы саясатын сипаттайды. Әлеуметтік-экономикалық процестерді қаржылық реттеуді және қаржылық менеджменттің функционалдық негіздерін негіздейді. Қаржылық менеджменттің ұйымдастырушылық-құқықтық негіздерінің ерекшеліктерін қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпорын экономикасы
    Несиелер: 4

    Кәсіпорындардың ресурстарымен: негізгі және айналым қаражаттарымен, еңбек ресурстарымен, олардың сипаттамаларымен таныстырады. Шаруашылық субъектілерінің нарықтық жағдайда жұмыс істеу механизмін түсіндіреді. Кәсіпорынның инвестициялық қызметі, сапа менеджменті және өнімнің бәсекеге қабілеттілігі туралы түсінік қалыптастырады. Кәсіпорын қызметін талдау дағдыларын қалыптастырады. Кәсіпорын қызметінің тиімділігін бағалау және оны жақсарту үшін басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экономикадағы математика
    Несиелер: 4

    Экономикадағы математиканың негізгі іргелі ұғымдары туралы білім мен түсінікті анықтайды. Матрицалар жүйесін, детерминанттарды, сызықтық алгебралық теңдеулер мен теңсіздіктер жүйесін есептейді. Оларға векторлар мен әрекеттерді кеңейтеді. Экономикалық анализде, экономикалық және математикалық модельдеуде, қолданбалы математикалық модельдерде дифференциалдық есептеулерді қолданады. Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың негізгі түсініктерін сипаттайды

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Статистика
    Несиелер: 4

    Статистика пәні мен әдісін ашады. Статистикалық байқаудың қысқаша мазмұнын, статистикалық байқау деректерін топтастыруды, топтастыруды ерекшелейді. Статистикалық мәліметтерге графикалық бақылау жүргізеді. Абсолютті және салыстырмалы көрсеткіштерді анықтайды. Орташа көрсеткіштер мен вариация көрсеткіштерін білдіреді. Статистикалық тарату серияларын, динамикалық қатарларды, экономикалық көрсеткіштерді бөледі. Әлеуметтік-экономикалық құбылыстардың өзара байланысын статистикалық зерттеуді сипаттайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қаржы нарықтары және делдалдар
    Несиелер: 4

    Қаржы нарығының инфрақұрылымын және оны құрайтын элементтерді ашып көрсетеді. Ол ақша, депозит, несие, валюта, сақтандыру, зейнетақы нарықтары, бағалы қағаздар нарығы және олардың құралдарын жіктейді. Қаржы нарығын реттеудің құқықтық базасын сипаттайды. Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкінің орнын анықтайды. Өзін-өзі реттейтін ұйымдарды қарастырады. Дамыған және дамушы елдердің дүниежүзілік қаржылық, ипотекалық нарықтарының даму кезеңдерін қорытындылайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Менеджмент
    Несиелер: 4

    Басқару мектептерінің эволюциясын ескере отырып, басқару қызметінің мәнін қарастырады. Ұйымның ішкі және сыртқы ортасын зерттейді. Қарым-қатынас, этика және жауапкершілік ұғымдарын түсіндіреді. Басқарушылық шешімдер қабылдау процесін сипаттайды. Білім мен басқару функцияларын қалыптастырады. Көшбасшылық пен ықпалдың рөлін, мәнін негіздейді. Қақтығыстарды басқару процесінде және белгісіздік жағдайындағы өзгерістерді дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Салық және салық салу
    Несиелер: 4

    Салық салудың мәні мен ерекшеліктерін зерттейді. Салықтар элементі, объектісі, субъектісі және салық төлеушісі ұғымын анықтайды. Салық стаЖООКасын, салықтық жалақы мен салық ТКотасын ашып көрсетеді. Салық мөлшерлемесін, оның түрлері мен есептеу әдістерін анықтайды. Салық заңнамасының ерекшеліктерін және тәжірибеде қолдану әдістерін көрсетеді. Шет елдердегі салық заңнамасының ерекшеліктерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Клиенттермен қарым-қатынас жасау басқармасы
    Несиелер: 4

    Маркетинг теориясын және ішкі және сыртқы маркетинг компаниясының нарықтық бағытының негізгі түсініктерін оқып үйрену. Еңбек нарығындағы қажеттіліктерді, тенденцияларды анықтайды, қызметкерлерді ынталандыру әдістері мен құралдарын талдайды. Екі жақтың қанағаттануы үшін еңбек дағдыларын, таланттарын анықтайды. Қызметкерлердің клиенттермен жұмысының тиімділігін арттыру үшін персоналмен ұйымдастырушылық жұмысты көрсетеді. Клиенттермен өзара әрекеттесуді қамтамасыз етуге бағытталған білімді, практикалық қызметті қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • IT технологияларды басқару
    Несиелер: 4

    Заманауи ақпараттық технологияларды ұйымдастыру негіздерін және оларды кәсіпорындардың шаруашылық және басқару қызметінде қолдану. Мамандандырылған ақпараттық жүйелерді құру, енгізу және сүйемелдеудің, сондай-ақ кәсіби қызмет саласындағы заманауи ақпараттық технологияларды тәжірибеде табысты қолдану үшін қажетті басқару және компьютерлік оқыту саласындағы білім мен дағдыларды қалыптастырудың негізгі принциптерін қарастырады. .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Аудит негіздері
    Несиелер: 4

    Аудиттің мақсаттарын, міндеттерін, принциптерін анықтайды. Аудиторлық қызметті реттеу жүйесін сипаттайды. Аудиторлық құпияның мазмұнын ашады. Аудиттің және онымен байланысты қызметтердің түрлерін жіктейді. Құжаттама, аудитті жоспарлау элементтерін көрсетеді. Аудиттегі маңыздылық пен тәуекелділіктің, сапалық, сандық аспектілердің мазмұнын бөліп көрсетеді. Аудиторлық дәлелдемелердің сенімділігі ұғымын, тыңдау техникасын анықтайды. Аудиторлық есепті, аудиторлық есептің түрлерін ашады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қарым-қатынас стратегиялары
    Несиелер: 4

    Коммуникативті мінез-құлықтағы стратегиялық сызықтарды анықтау критерийлерін ашады, дискурстың әртүрлі түрлерінде стратегияларды жүзеге асыруға ықпал ететін лингвистикалық құралдардың тактикалық арсеналын зерттейді. Қазіргі қоғамдағы стратегияларды жүзеге асыратын әр түрлі типтегі мәтіндерді ұйымдастырудың ерекшеліктерін анықтайды. Іскерлік қатынас ережелерімен таныстырады. Қарым-қатынастың жанжалды жағдайларындағы ынтымақтастықтың, қарама-қайшылықтың және арақашықтықтың коммуникациялық стратегияларын жүзеге асыруды көрсетеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Электрондық маркетинг
    Несиелер: 6

    Алынған теориялық және практикалық білімдерді кәсіпорынның маркетингтік қызметі іс-тәжірибесінде қолданады. Кәсіпорындардың есеп беруінде қамтылған өндірістік, маркетингтік, қаржылық, бухгалтерлік және басқа ақпараттарды талдау және түсіндіру қабілетін қалыптастырады. Стратегиялық жоспарларды жасау дағдыларын дамытады және қолданыстағы нормативтік-құқықтық базаның әдістеріне сүйене отырып, экономикалық субъектілердің қызметін сипаттайтын экономикалық көрсеткіштерді есептей алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік қызметін ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Белгілі бір қызмет саласындағы кәсіпкерлік мазмұнының ерекшеліктерін қарастырады. Кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеудің ерекшеліктерімен таныстырады. Өз бизнесіңізді құру және тіркеу, құрылтай құжаттарын, бизнес-стратегияларды, бизнес-жоспарларды құру дағдыларын қалыптастырады. Бизнес-идеяларды қалыптастыру, тәуекелдерді басқару, экономиканың белгілі бір саласында немесе салаларында кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін бағалау және талдау механизмін ашып көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өнімді басқару
    Несиелер: 6

    Электрондық коммерция маркетингінің ұғымдары мен мәнін сипаттайды. Сауда, жабдықтау және сату кәсіпорындарындағы маркетингтік қызметті ұйымдастыруды ерекшелейді. Тауарларды жарнамалаудағы сауданың рөлін, жарнаманың орнын және оның тиімділігін анықтайды. Ол мәліметтермен алмасудың электрондық құралдары, нарықты зерттеу, тауарларды, қызметтерді, ақпараттарды сату, коммерциялық қызметті қолдау, тапсырыстарды орындау, мәмілелер бойынша есеп айырысу құралдарын қолданатын коммерциялық операцияларды сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жаңа мінез-құлық экономикасы/*
    Несиелер: 6

    Эксперименттік әдістердің экономикада қолданылуын, тәуекелсіз таңдау, сенімділік пен сенімділік парадокстарын және қоғамдық тауарларға тәжірибе жасауды зерттейді. Мұнда тұтынушылардың талғамына әсер ету туралы, олардың тауар туралы ақпарат іздеуге деген ұмтылысы туралы және сайып келгенде, тауардың бағасы мен нарықтағы соңғы жағдай туралы сарапшылардың көзқарасы зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көрнекі қарым-қатынас стратегиялары
    Несиелер: 6

    Дизайнды көру мен түсінуді қарым-қатынас ретінде анықтайды, жобалау дағдыларын қолданады. Сандық интерфейс / UX жобалау технологияларын қолдану білімдері мен дағдыларын жетілдіреді. Брендтің дамуы мен брендтің және іскери визуалды коммуникация стратегияларын көрсетеді. Байланыстың тиімділігін талдайды және жарнамалық өнімдер мен кампанияларды әзірлеу кезінде дизайнды қолданады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 4

    Кәсіпкерлікті дамытудың жинақталған отандық және шетелдік тәжірибесін ескере отырып, кәсіпкерлік қызметтің механизмін енгізеді. Кәсіпкерлік қызметті реттейтін азаматтық заңнаманы қолдану қабілетін дамытады. Тәуекел мен белгісіздік жағдайында сыни ойлау мен басқару шешімдерін қабылдау қабілетін дамытады. Бизнес-жоспарлау дағдыларын, ұжымда да, өз бетінше жұмыс істеу қабілеттерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бухгалтерлік есеп
    Несиелер: 4

    Негізгі бухгалтерлік есеп пен аудит туралы заңдардың, ережелер мен стандарттардың қолданылуын анықтайды. Бухгалтерлік есеп пен аудиттің негізгі түсініктерін, принциптерін, объектілерін, әдістерін, қаржылық есептіліктің элементтерін білдіреді. Бухгалтерлік баланстың құрылымы мен мазмұнын, шоттар жүйесін, екі жақты жазуды, бағалауды, есептеуді, құжаттаманы, түгендеуді, қаржылық есептіліктің формаларын дайындауды және ұсынуды жіктейді. Қаржылық есеп беру элементтерінің есебін бөлектейді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар менеджменті (ИMC)
    Несиелер: 4

    Ол стратегиялар мен бағыттарды бағалауға арналған маркетингтік коммуникация тұжырымдамаларын ашады (жарнама, сатуды ынталандыру, қоғаммен байланыс және т.б.), белгісіздік жағдайында адресатқа байланыс бағдарламаларының әсерін қамтамасыз етудің оңтайлы үйлесімін анықтайды, қатысуға мүмкіндік береді ұйымдардың маркетингтік стратегияларын әзірлеу, іске асыруға бағытталған дағдарысқа қарсы шараларды жоспарлау және жүзеге асыру. ХМК стратегиясының принциптерін қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • IT маркетингін басқару
    Несиелер: 6

    Фирма менеджментінің мазмұны мен құрылымын ашады. Ақпараттық маркетингті басқарудағы стратегиялық талдау әдістерін зерттеу. Кәсіпорындағы ақпараттық маркетингті басқару процесін анықтайды. Компанияның ішкі әлеуетін бағалайды және талдайды. Компанияның сыртқы ортасын, өнімнің бәсекеге қабілеттілігін басқару жүйесін талдайды. Корпоративті деңгейде IT маркетингті басқаруды, оның ерекшеліктерін атап көрсетеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Стратегиялық IT-маркетинг
    Несиелер: 6

    Стратегиялық IT маркетингтің дамуының қазіргі тенденцияларын зерттейді. Стратегиялық маркетингтік зерттеулер нәтижелерінің мазмұны мен қолданылуын ашады. Өнім саясатында АТ маркетингтік стратегияларын анықтайды. Өнімнің құрамдас бөліктерін талдауға және тауарлық саясатты қалыптастыруға стратегиялық тәсілдерді сипаттайды. Баға саясатында АТ маркетингтік стратегияларын зерттейді. Маркетинг стратегиясының бөлігі ретінде коммуникациялық саясатты қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қосымша білім беру бағдарламасы бойынша пәндері
    Несиелер: 12

    Пәндері қосымша құзыреттілікті қалыптастыратын қосымша білім беру бағдарламасы. Бұл түлектерге жұмысқа орналасу мүмкіндігін барынша арттыруға мүмкіндік береді, студенттердің бәсекеге қабілеттілігін арттырады, білім сапасымен дамутиімділігінарттырады. Пән аралықжәнеқұзыреттіліккөкжиегініңкеңеюінқамтамасызетеді; ерекшедүниетанымын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дизайн типологиясы
    Несиелер: 6

    Графикалық дизайн түрлері зерттелген. АКТ көмегімен композициялар, типография, кескіндер, бейнелер, видео арқылы компанияның идеясын, мағынасын, мәнін түсіндіру. Брендті визуалды анықтау үшін логотиптермен, типографиямен, имидждік кітапханамен, түстермен, визиткалармен жұмыс. Adobe Photoshop CC, Adobe After Effects негізінде тиімді жарнама жасаудың маркетингтік мәселелерін шешу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ақпараттық қызмет маркетингі
    Несиелер: 5

    Маркетингтік ақпараттық қызметтердің қалыптасу және даму кезеңдерін талдайды. Ақпараттық қызмет субъектілерінің маркетингтік қызметінің ерекшеліктерін сипаттайды. Әр түрлі факторларға байланысты ақпараттық қызметтерге сұранысты қалыптастырады. Нарықтық сұраныс факторларының қызметтерге әсерін бағалайды. Ақпараттық қызметтерді жылжытудың әдістері мен құралдарын таңдауға әсер ететін факторларды анықтайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ақпараттық маркетинг
    Несиелер: 5

    Ақпараттық маркетингтің мақсаты, міндеттері мен функцияларын ашады. Маркетингтік зерттеулер мен ақпараттық жүйелерді анықтайды. Нарықтық қатынастардың даму заңдылықтарын және оларды рәсімдеуді белгілейді. Ақпараттық маркетинг кешенін ұйымдастырудың объектіге бағытталған әдісін анықтайды. Ол репертуарлық-нарықтық картаны - маркетингтік зерттеудің негізгі әдісін сипаттайды. Идеяларды, тауарлар мен қызметтерді және олардың бағасын ілгерілету үшін ақпараттық технологияларды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Графикалық дизайн бағдарламалары
    Несиелер: 6

    Маркетингтік стратегияның мәселелері мақсатты аудиторияның ерекшеліктерін ескере отырып зерттеледі. Көрнекі коммуникация құралдары, бұйымдарды көркемдік құралдармен ерекшелеу әдістері қарастырылған. Графикалық редакторлардағы визуалды сәйкестікті, жарнамалық идеяларды жобалау (AdobePhotoshop, 3Dmax, GIMP, Inkscape). Бренд дизайны, орау үшін векторлық, растрлық графиканы қолдану. Мамандандырылған After Effects, Premiere Pro кинофильмдерін құру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Корпоративті бренд дизайнының негіздері
    Несиелер: 6

    Графикалық объектілер (логотиптер, визиткалар, веб-сайттар) Adobe Systems Incorporated бағдарламалық жасақтамасын қолдану арқылы қарастырылады. Корпоративті сәйкестендіру элементтері бар тауарларға жарнаманы жобалау (логотиптер, қаптама және брендингтің бөлігі ретінде мәтін). Маркетингтік тапсырмалар үшін сандық құралдарды пайдалану. Веб-дизайн негіздерін үйрену. Интернеттегі элементтермен (кескіндерді орналастыру, мәтінді орналастыру және стиль) беттің орналасуын жасаңыз

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ақпараттық копирайтинг
    Несиелер: 6

    Интернет-ресурстарда тауарларды жылжытуға арналған ақпараттық, жарнамалық мәтіндер мәселелері қарастырылған. Копирайтингтің түрлері. Копирайтинг әдістерін әрекеттерге қолдану: тапсырыс беру, қоңырау шалу, АТ кеңістігін басу. Веб-сайттарға мәтіндер жазу. Визиттік веб-сайттарды дамыту негіздері. Кескін көшіруге арналған веб-сайт шаблондарын пайдалану. Adobe Dreamweaver CC, Figma-да өзіндік шолулар, аналитика, өнім сипаттамалары, қызметтерді жазу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • WEB дизайнындағы типография
    Несиелер: 7

    Олар басылым бетіндегі кескіндер мен мәтін арасындағы өзара әрекеттің классикалық және заманауи заңдылықтарының ерекшеліктерін, композиция заңдылықтарын және типпен сауатты жұмыс істеу әдістерін зерттейді. Баспа басылымдарын безендіруге, шрифт пен модульдік торды дұрыс таңдауға интеграцияланған тәсілді анықтаңыз. Алған білімдерін баспа өнімдерімен жұмыс жасауда қолдануға арналған практикалық сабақтың құзыреттілігін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ассортиментте орауыш дизайнын бейімдеу
    Несиелер: 7

    Қаптаманың дизайнына қойылатын типтік талаптарды, қаптаманы жобалауға қойылатын талаптардың негізгі түрлерін, орамның көркемдік және дизайнерлік мәселелерін шешудің негізгі тәсілдерін оқып үйрену. Дизайн объектісі ретінде қаптаманың ерекшеліктерін, морфологиясының, құрамының, эргономикасының, орау технологиясының ерекшеліктерін ашады. Дизайн құралдарын, орауыш дизайнындағы мақсат қоюды, орауыш дизайнының мәселелерін, жобалау әдістерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • WEB-дегі жарнамалық технологиялар
    Несиелер: 7

    Веб-сайттарды ілгерілетуге арналған технологиялар жиынтығын зерттейді. Корпоративті және жарнамалық сайттар үшін дизайн жасайды және жасайды. Веб-сайтты ілгерілетуде жарнамалық технологияларды сипаттайды. Жарнамаға арналған ресурстарды зерттейді, SMM процесін және веб-сайтты ілгерілетудегі вирустық технологияларды бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Маркетингтегі шығармашылық технологиялар
    Несиелер: 7

    Шығармашылық технологияларды қолдана отырып маркетингтегі теориялық қағидалар мен әдіснамалық тәсілдерді қарастырады. Маркетингтегі қазіргі заманғы креативті технологиялардың ең өзекті, практикалық маңызды мәселелерін бөліп көрсетеді. Ең танымал заманауи креативті технологияларды іске асырудың практикалық аспектісін білдіреді. Шығармашылық процесті ұйымдастырудың негізгі модельдерін және оларды жарнаманың шығармашылық тұжырымдамасы үшін идеяларды іздеу әдістерін қолдана отырып, оларды іс жүзінде қолдану дағдыларын қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сандық индустриядағы жарнаманы басқару
    Несиелер: 7

    Қазіргі заманғы бизнестегі жарнаманы сипаттайды. Сандық индустриядағы заманауи жарнамалық басқарудың мәні мен сипаттамаларын ашады. Цифрлық индустриядағы жарнаманы басқарудың заманауи тәсілдерін анықтайды. Жарнамалық және басқарушылық шешімдерді жоспарлайды. Жарнамалық менеджменттің жоспарлау кезеңдерін белгілейді. Цифрлық индустриядағы жарнамалық менеджменттің мақсаттарын, функцияларын анықтайды және жарнамалық мақсатты таңдауды анықтайтын факторларды бөліп көрсетеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Сандық жарнама
    Несиелер: 6

    Ол сатып алушылардың әртүрлі топтарының кодтау теориясын, әдеттері мен мінез-құлқын зерттейді, веб-дизайнның негізгі түсініктерімен таныстырады және әр түрлі мақсаттағы сайттарды құруда практикалық дағдылар береді. Интернеттегі сандық жарнаманы тарату арналарының жіктелуі. Сандық ортада желілік маркетингтің ерекшеліктері мен әдістерін қалыптастыру. Сыртқы жарнамадағы жұмыс әдістерін бағалау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Брендтік стратегия құралдары
    Несиелер: 7

    Нарықты брендті дамыту, жылжыту және басқару бойынша қазақстандық және шетелдік компаниялардың теориясы мен практикасын зерттеу. Брендтің қазіргі экономикалық дамудағы рөлін қарастырады. Қызмет көрсету кезінде өнімдер мен қызметтердің брендтерін басқару процесі туралы заманауи түсінікті енгізеді. Брендингтегі креативті идеяларды іздеу әдістерін және бренд менеджері қызметінің практикалық мәселелерін егжей-тегжейлі қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Интернет-маркетинг құралдары
    Несиелер: 6

    Adobe After Effects сияқты мультимедиялық құралдарды, теледидарлар, веб-сайттар мен фильм экрандары үшін бейне және визуалды эффекттер жасауға арналған. Интернет-маркетингтің негізгі құралдарын анықтайды: SEO, контекстік жарнама, SMM, мақсатты жарнама, электрондық пошта маркетингі, мобильді қосымшалар, баннерлік және тизерлік жарнама, вирустық жарнама. Оларды қолдану критерийлері мен принциптерін көрсетеді. Сандық жарнама құралдарының тиімділігін бағалайды. Интернет-маркетингтің жаңа құралдарын: жергілікті жарнама, жедел хабаршыларды қолдану дағдылары мен дағдыларын қалыптастырады. Нарықтағы цифрлық жарнаманың мәртебесін анықтайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жарнамалық кампания
    Несиелер: 7

    Талаптардың тұжырымдамасын және жарнамалық кампанияны әзірлеу және өндіру бойынша жұмыстардың сапасына бағалауды, тұжырымдамаларды, жоспарларды, жарнамалық кампаниялар мен коммуникациялық бағдарламаларды, жоспарларды, кестелерді дайындаудағы талдамалық және ұйымдастырушылық жұмыстардың орындалуын көрсетеді. Жарнамалық және қоғаммен байланыс кампанияларының жоғары кәсіби деңгейлерін қарастырады және ұйымдастырады және жүзеге асырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Брендке қызмет көрсету және басқару
    Несиелер: 7

    Брендинг және сатып алу тәртібі тұжырымдамасын сипаттайды. Бренд құру мен кеңейтуді зерттейді. Ко-брендинг, демеушілік және серіктестік маркетингті анықтайды, фирмалық агенттерді сипаттайды. Компанияның бренді мен құндылығын бағалау тәсілдерін ашып көрсетеді. Аймақтық брендті қалыптастырады. Корпоративті сәйкестендіруді брендингтің ажырамас бөлігі ретінде анықтайды. Байланыс және бренд құру құралы ретінде Интернет дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON6

    Компанияның тауар портфелін басқарудың, маркетингтік саясаттың цифрлық жүйесін ұйымдастырудың, персоналды тиімді басқарудың жүйелік тәсілдерін қолдана отырып, баға процестерін реттеу

  • Код ON12

    Дәстүрлі және заманауи жарнама құралдары шеңберінде мәтіндік және графикалық, жұмыс және презентациялық материалдарды қоса алғанда, жарнамалық өнімдерді шығаруға, өндіруге және таратуға дайындықты ұйымдастыру

  • Код ON10

    Мақсатты аудитория мен бәсекелестерге мониторинг жүргізу, сайттың семантикалық өзегін жинай білу, цифрлық контентті қадағалау

  • Код ON2

    Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, жаратылыстану-ғылыми, кәсіби дамуды көрсету

  • Код ON3

    Ақпараттық және цифрлық сауаттылыққа, ақпаратты жинақтау, талдау және қабылдау, мақсат қою және оған кәсіби салада қол жеткізу жолдарын таңдау қабілетіне ие болу

  • Код ON8

    Классикалық лендинг арқылы контекстік және мақсатты жарнамаларды іске қосу арқылы сауалнама сайттарын (квизалар) жасау

  • Код ON1

    Академиялық жазу және академиялық адалдық қағидаттарын ескере отырып, кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін қарым-қатынас жасау

  • Код ON11

    Компанияның стейкхолдерлерімен тиімді өзара іс-қимыл жасай отырып, интернет-технологияларды ұтымды пайдалану арқылы, бизнес-сатылымдардың тиімділігін ұлғайту және қадағалау кезінде маркетингті ілгерілетудің кешенді стратегияларын қалыптастыру

  • Код ON7

    Жоғары кірісті маркетинг арналарын анықтау және жобалардағы трафиктің әлеуетін бағалау арқылы әлеуметтік желілердегі ақпараттық өнімнің өмірлік циклін талдау

  • Код ON9

    Нарық субъектісінің бренд туралы хабардарлығын арттыру және компанияның жарнамалық әрекеттерін жоспарлау, ресурстарды тарту үшін әлеуметтік желілер деректерін пайдалану

  • Код ON5

    Маркетингтік есептерді шешу үшін заманауи әдістер мен IT құралдарын қолдана отырып, негізгі стандарттарды, принциптер мен үлгілерді таңдауды дәлелдей отырып, маркетинг процестерін жобалауға қойылатын талаптарды талдау және белгілеу

  • Код ON4

    Микро -, макроэкономика, маркетинг, логистика, коммерциялық қызмет, цифрлық саладағы халықаралық сауданың категориялық-тұжырымдамалық аппараты туралы түсінікке ие бола отырып, кәсіпорындардың өнімдерін сатудың көтерме және бөлшек сауда жүйесін ұйымдастыру

Top