6B01101 Педагогика және психология в Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты - педагогика және психология саласы бойынша елімізде және аймақта сұранысқа ие сапалы маман дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Академиялық жазылым
Жалпы психология
Экономикалық-құқықтық және экологиялық білім модулі (Қазақ халқының рухани мәдениеті, Кәсіпкерлік негіздері және стартап менторы, Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, Экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері)
Оқушылардың физиологиялық даму ерекшеліктері
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Реформатырлық педагогика
-
2 Оқу жылы
Қазіргі заманғы педагогика тарихы және этнопедагогика
Педагогика
Психология тарихы
Қазіргі заманғы психология тарихы және этнопсихология
Жас ерекшелік психологиясы және педагогикасы
Тәрбие жұмысының теориясы және әдістемесі
Психолог қызметіндегі қарым-қатынас
Әлеуметтік педагогика
Білім беруде IT қолдану
-
3 Оқу жылы
Педагогикалық психология
Әлеуметтік психология
Мектептегі психологиялық қызметті ұйымдастыру
Сандық білім беру ресурстарын жасақтау
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Еңбек психологиясы
Экспериментальды психология
Психология бойынша практикум
Педагогикалық пәндерді оқыту теориясы мен әдістемесі
Психологиялық пәндерді оқыту теориясы мен әдістемесі
Инклюзивті білім беру
Суицидология және дағдарыс психологиясы
Психологиялық-педагогикалық диагностика
Психокоррекция
-
4 Оқу жылы
Когнитивты педагогика
Білім беру мекемелеріндегі экспериментальды әрекетті ұйымдастыру мен басқару негіздері
Отбасылық қатынас психологиясы және педагогикасы
Практикалық педагогика және психология
Психологиялық кеңес беру негіздері
Білім берудегі менеджмент
Жобалау және ғылыми зерттеу әрекетінің негіздері
Қазіргі мектептердегі нормативты-құжаттарды жүзеге асыру технологиялары
Коррекциялық педагогика
Қазіргі білім беру жүйесіндегі креативты педагогикалық технологиялар
Профессии
Оқыту нәтижелері
- өз іс-әрекеттерін жоспарланған нәтижелермен сәйкестендіру, нәтижеге қол жеткізу барысында өз қызметін бақылауды жүзеге асыру, ұсынылған шарттар мен талаптар шеңберінде іс-қимыл тәсілдерін анықтау, өзгеретін жағдайға сәйкес өз іс-әрекеттерін түзету
- ғылыми зерттеу әдістерін білу және пайдалану, академиялық мәтіндерді жазу дағдысының болуы және оларды психологиялық-педагогикалық ғылымдар саласында қолдану; білім алудың креативті әдістері мен технологияларын пайдалану, оқу процесін жобалау
- өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын қалыптастыру
- Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету
- білім алуға жауапкершілік қарым-қатынасты қалыптастру, таңдалған мамандығына уәждеме негізінде өзін-өзі дамытуға және өздігінен білім алуға дайын және қабілетті болу, әлеуметтік маңызы бар еңбекке қатысу тәжірибесін дамыту
- философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология, экологиялық ойлау, құқық және кәсіпкерлік негіздері, ғылыми зерттеу әдістері туралы негізгі білімді ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру
- тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу
- тәжірибеге бағытталған тапсырмаларды шешуге байланысты оқу әрекеттерін жобалау, жоспарлау және орындау
- педагогикалық және психологиялық талдау жүргізу, мақсаттарды анықтау, психологиялық–педагогикалық қызметті жоспарлау және ұйымдастыру
- ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін қолдана алады; онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның сандық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; сандық сабақтар сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; сандық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау дағдылары бар.
Ұқсас БББ
6B01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)
6B01101 Педагогика және психология
Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шымкент университеті
6B01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
6B01101 Педагогика және психология
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Ебіней Арыстанұлы Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01101 Педагогика және психология
Шахмардан Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01101 Педагогика және психология
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01101 Педагогика және психология
Астана халықаралық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ыбырай Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты
6B01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University
6B01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01101 Педагогика және психология
Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
6B01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)
6B01101 Педагогика және психология
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01101 Педагогика және психология
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01101 Педагогика және психология
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті