Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01101 Педагогика және психология в Мирас Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру процесін психологиялық-педагогикалық қамтамасыз етуге, білім алушылардың тұлғалық және психологиялық дамуына, олардың өмірде және кәсіби қызметінде өзін-өзі танытуы мен өзін-өзі бекітуіне бағытталған кәсіби қызметті жүзеге асыратын педагог-психологтарды даярлау, сондай-ақ оқыту барысында бағдарламаларды жүзеге асырудағы қиындықтарды жеңу , кәсіби салада түзету-дамытушылық жұмыстарға қолдау жасау үшін ынтымақтастыққа дайын болу
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
  • Психология-педагогика мамандығына кіріспе
    Несиелер: 3

    Пән психологиялық-педагогикалық қызметтің психологиялық ерекшеліктерін, психологиялық-педагогикалық қызметтің жүйесін, құрылымын, мазмұнын, жетістік жағдайын үйретеді, психологиялық-педагогикалық қызметті педагогикалық және азаматтық сананың даму шарты ретінде түсіну және қабылдау, студенттердің шығармашылық және тұлғалық өсуі, психологиялық-педагогикалық қызметке тұтас көзқарасты қалыптастыру, осы қызметтегі өзінің рөлі мен орнын және өзін ұғыну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жеке тұлға психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жеке тұлға туралы ғылыми түсініктер мен ғылыми реттелген базалық түсініктердің жүйесін, жеке тұлға туралы қазіргі психологиялық түсініктердің дамуындағы негізгі үрдістер туралы, тұлғаның теориялық тұжырымдамасының негізгі мазмұны туралы түсініктерді қалыптастыру, мамандардың зерттеу және практикалық қызметі үшін тұлға психологиясының мәнін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Акмеология
    Несиелер: 5

    Пән акмеологияның теориялық-әдіснамалық негіздерін, тұлғаның даму процесіндегі өзгеруінің заңдылықтары мен кезеңдерін, акмеологиялық жағдайлар мен факторларының нақты сипаттамасын, дамуына ықпал ететін, алған білімдер мен қалыптасқан дағдыларды тәжірибеде қолдану; арнайы психологиялық-педагогикалық, оқу, ғылыми-әдістемелік кезеңдермен жұмыс істей білуді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы психология
    Несиелер: 5

    Пән психологиялық ғылымның негізгі түсініктері мен категориялары, оның негізгі мәселелері, принциптері мен әдістері, психиканың қызметі, механизмі мен заңдылықтары туралы білімді; психикалық процестерді зерттеу нәтижелерін интерпретациялау дағдысын; адам әрекетінің әртүрлі түрлерінде психикалық процестерді өлшеу және диагностикалау тәсілдерін қолдануды қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жетістік философиясы
    Несиелер: 5

    Өздігінен білім алу технологиясы; Оқыту стилі; Тұлғалық және кәсіби өзін-өзі анықтау; Ғылыми-зерттеу жұмысының негіздері; Уақытты басқару технологиялары; Ақпараттық-технологиялық әлемдегі адам; Ресми тапсырмаларды орындау бөлігі ретінде компьютерлендіру; Электрондық технологиялар және ақпаратты өңдеудің негізгі түрлерінің манипуляциясы; Сәтті байланыс технологиясы. Конфликтология. Іскер қатынасхаттар. Іскерлік келіссөздер; Кәсіпкерліктің әлеуметтік-мәдени және технологиялық негіздері; Бизнесті жоспарлау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 5

    Пән жеке және кәсіби өзін-өзі дамыту, адамның өзін-өзі тануы мен өзін-өзі дамытуын педагогикалық қолдау, адамгершілік мінез-құлық негіздері; әлеуметтік маңызды бағытталу; жеке тұлғаның құндылық жүйесі; мәселелерді шешуде білімді шығармашылықпен қолдану білімі мен дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздер
    Несиелер: 5

    Пән мемлекеттің, құқықтың және мемлекеттік-құқықтық құбылыстардың негізгі түсініктерін; Қазақстан Республикасындағы азаматтық, еңбек және әлеуметтік қамсыздандыру туралы заңдардың жалпы ережелерін; алған заңды білімімен, кәсіби қызмет дағдыларымен жұмыс істей білуді қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Пән физиология, дамушы ағзаның жас ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен байланысы туралы білім мен білікті; мектеп оқушыларының денсаулығын сақтау мен нығайтуға негіз болатын заңдар; білім беру іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде олардың жоғары көрсеткіштерін сақтауды қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Замануи шетелдік психологиялық мектептер
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми мектептің түсінігі, функциялары, түрлері және басқа да ерекше белгілері туралы білімді қалыптастыруға, қазіргі ғылыми жетістіктерді сыни талдау және бағалауға, зерттеу және практикалық міндеттерді шешуде жаңа идеяларды генерациялауға, соның ішінде пәнаралық салаларда, кәсіби қызмет үшін қажетті қазіргі ғылыми психологияның категориялық аппаратын меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика тарихы
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің бойында гуманистік кәсіби педагогикалық ойлауды, педагогика және білім тарихы, педагогикалық мұра туралы түсініктерді қалыптастырады, идеяларды, тұжырымдамаларды сыни және конструктивті, өткендегі практикалық педагогикалық қызмет, тарихи сананың негізгі компоненттерінің даму логикасындағы тарихи-педагогикалық мәдениет бойынша талдай білуді қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Адамның қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесуі және қауіпті және өте қауіпті жағдайлардағы жағымсыз факторлардан қорғаудың негіздері туралы білім мен дағдыларды; экологиялық дүниетаным, өмір қауіпсіздігі саласындағы заңнамалық және құқықтық актілер саласында; Қазақстан Республикасындағы азаматтық қорғаныс міндеттері, құрылу және жұмыс істеу принциптері; жеке қорғаныс құралдары туралы қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психология тарихы
    Несиелер: 5

    Пән психологиялық ғылымдағы негізгі психологиялық түсініктерді, жетекші мектептер мен бағыттарды дамыту туралы білімді, психологиялық танымның әдістері мен негізгі мәселелерін, қазіргі психологияның әдіснамалық принциптерін; алынған білімді жазбаша және ауызша түрде шығармашылық жалпылау, теориялық пікірталастарды, полемика мен іскерлік ойындарды жүргізу дағдысын, алынған білімді практикада қолдануды қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тұлғаның даму психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән тұлға туралы ғылыми түсінік жүйесін, тұлғаның қазіргі психологиялық теорияларының дамуындағы негізгі үрдістер туралы, мамандардың зерттеу және тәжірибелік іс-әрекеті үшін тұлға психологиясының мәнін көрсету, дамудың барлық кезеңдерінде тұлғаға компетентті жүйелік көзқарасты қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Көшбасшылық психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің бойында көшбасшылықтың теориялық аспектілері, ұйым қызметінің қазіргі заманғы тәсілдері жағдайында көшбасшылық ұстанымдарды жүзеге асыру мәні туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған; психологиялық жұмыс саласында көшбасшылық пен басшылық арасындағы өзара байланысты белгілей отырып, осы контексте жетекшінің спецификалық ерекшеліктерін анықтай отырып, көшбасшылық стилін анықтай білуді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі педагогикалық үрдістің негізгі міндеттерінің топтарын: оқушылардың қажеттіліктерін, жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, жеке тұлғаның дамуына бағытталған білім беру үдерісін құру; дамытушы ортаны педагогикалық мақсатта құру және пайдалану; педагогикалық кәсіп пен қызметтің жалпы сипаттамасын; педагог тұлғасы және оның кәсіби құзыреттілігін; педагогтың үздіксіз кәсіби өсу факторларын оқытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психологиялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Пән студенттерде психологиялық менеджменттің психологиялық негіздері туралы тұтас түсініктерді қалыптастыруға, студенттердің ұйымдағы психологиялық жүйелері туралы негізгі мәліметтерді меңгеруге, жағдайлық-психологиялық менеджмент, проблемалар; менеджердің кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастыруға, іскерлік қарым-қатынасты тиімді ұйымдастыру тәсілдерімен танысуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас негіздері
    Несиелер: 5

    Пән педагогикалық қарым-қатынас мәдениеті туралы түсініктерді және тәрбиеленушілермен қарым-қатынас барысында мінез-құлық мәдениетінің талаптарын ұстануды; қарым-қатынас пен қарым-қатынас ерекшеліктерін талдауды, психологиялық-педагогикалық қарым-қатынастың оңтайлы стратегиясы мен тактикасын анықтауды; кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас дағдысын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 6

    Пән білім беру жүйесіндегі оқыту және тәрбиелеу психологиясының жалпы заңдылықтарын, педагогикалық психологияның негізгі заманауи мәселелерін ; алынған білімді практикада барабар қолдану дағдысы, осы пән бойынша ғылыми-ұғымдық аппаратпен жұмыс істеу дағдысын, кәсіби қарым-қатынас дағдысын, оқыту мен тәрбиелеудің заманауи теорияларын құзыретті болуын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Педагогикалық әдеп
    Несиелер: 6

    Пән жалпы ғылыми және педагогикалық әдеп саласындағы базалық білімді, әртүрлі жастағы білім алушылармен педагогикалық қарым-қатынасты әдеп тұрғысынан сауатты ұйымдастыра білуді; ата-аналармен және әріптестерімен іскерлік қарым-қатынасты орната білуді қалыптастырады; білім алушының эмпатиялық түсінуін, оның эмоциялық-сезімдік сферасын меңгеріп, педагогикалық қарым-қатынастың адамгершіліктік әдепке жауап беретін бейәлеуметтік моральдық бағдарлары мен ұстанымдарының болуына бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пән оқу-тәрбие үдерісін тұтас педагогикалық үдерістің ажырамас бөлігі ретінде білім мен дағдыларды; мектептің және сыныптың тәрбие жүйесін; сынып жетекшісінің тәрбиелік қызметінің жүйесін; оқушы ұжымын қалыптастырудағы тәрбие жұмысының ерекшеліктерін; заманауи мектептің оқу-тәрбие үдерісінің педагогикалық қолдауын; заманауи білім беру үрдісіндегі тәрбие технологияларын; сынып жетекшісінің қиын балалармен жұмыс жүйесін қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жеке тұлғаны психологиялық-педагогикалық диагностикалау
    Несиелер: 5

    Пән адамның әртүрлі психикалық құбылыстары мен психологиялық ерекшеліктерін тануға, түсінуге және түсіндіруге байланысты психологиялық жұмыстың міндеттерін шешу саласындағы кәсіби құзыреттілікті қалыптастырады және дамытады, алынған нәтижелерді интерпретациялау және психодиагностиканың негізгі әдістерін кешенді қолдана білуді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Әлеуметтік педагогика
    Несиелер: 5

    Пән әлеуметтік педагогика негіздері бойынша теориялық білімдерді, қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын, әлеуметтік қорғаудың негізгі әдістері мен формаларын, балалардың түрлі категорияларымен әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекетті меңгеруді; қоғамдағы әлеуметтену жағдайында балалардың, жасөспірімдердің, жастардың тіршілік әрекетін ұйымдастырудың практикалық біліктері мен дағдыларын; жоғары адамгершілік және гуманистік қасиеттерді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Пән білім берудегі инклюзивті үдерістерді ұйымдастырудың және басқарудың негізгі принциптері туралы білім мен дағдыларды; республикада және шетелде қалыпты және дамуында ауытқуы бар тұлғалардың бірлесіп білім беру идеясын дамыту туралы теориялық білімін, сонымен бірге ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды психологиялық және әлеуметтік-педагогикалық қолдаудың міндеттері мен мазмұнын қалыптастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жалпы білім беру мазмұнын жаңартудың тұжырымдамалық негізі
    Несиелер: 5

    Пән білім берудің жаңартылған мазмұнның бағалау жүйесін, оқу материалын баяндаудағы сабақтастық және спиральды көзқарастарды, білім берудің жаңартылған мазмұнын құру тәсілдерін, білім берудің жаңартылған мазмұны негізінде оқытудың тиімді технологияларын қолдана білуді зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Педагогиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән кәсіби педагогикалық білім беру мекемелерінде педагогиканы оқытудың теориялық-әдіснамалық негіздері, принциптері, мазмұны, әдістері, нысандары мен құралдары туралы ғылыми білімді және түсініктерді; білім беру жұмысын жабдықтау үшін әдістемелік құралдарды анықтау, оқытудың қазіргі заманғы құралдарын пайдалана отырып, педагогикалық қызметте оқытудың белсенді әдістерін қолдану дағдысын меңгеруді қалыптастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әлеуметтік психология
    Несиелер: 5

    Пән әлеуметтік психология ғылым ретінде, адамның мінез-құлқының заңдылықтарын және олардың әлеуметтік топтарға қосылуына байланысты іс-әрекетін зерттейтін білімді; әртүрлі жағдайларды, құбылыстарды, әсерлерді және зерттеу жұмысының феномендерін әлеуметтік-психологиялық талдау дағдысын, шиеленіс жағдайларды шешу үшін әлеуметтік психология әдістерін қолдануды, топ жұмысын ұйымдастыруды, әлеуметтік ықпал түрін анықтауды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Этнопсихология
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі замандағы этнопсихологиялық білімді, таңдалған мамандық шеңберінде кәсіби қалыптасу процесіндегі олардың рөлі мен маңызын; ұлттық психологияны анықтау және психологиялық сипаттамаларын құру мақсатында халықтардың этнопсихологиялық ерекшеліктерін салыстырмалы зерттеу іскерлігі; этносаралық қарым-қатынас пен өзара іс-қимылды одан әрі дамытуды болжау және мониторингілеу дағдысын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Гендерлік психология
    Несиелер: 5

    Пән гендерлік білімнің теориялық негіздерін, психологиялық қызметте гендерлік әлеуметтендірудің принциптерін, әдістемелерін және технологияларын енгізу үшін қажетті практикалық іскерліктер мен дағдыларды қалыптастырады; жынысты, жас кезеңдерін және даму дағдарыстарын ескере отырып, адамның қызмет ету ерекшелігін анықтау; психологиялық қызметте гендерлік талдаудың әдістері мен технологияларын қолдануға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Білім берудің жаңартылған мазмұнын игерудің технологиялық ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Пән білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында мектептерде оқытудың жаңа тәсілдерін, оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын дамыту әдістемесін, білім беру мекемелерінде оқыту үшін қолданылатын модельдер мен технологиялар туралы ғылыми түсініктерді; оқыту мен оқытуда жаңа тәсілдерді қолдана білуді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән ҚР жалпы білім беру ұйымдарында оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесін тиімді меңгеруге және енгізуге ықпал етеді. Критериалды бағалау технологиясының ғылыми-педагогикалық негіздері, жас ерекшеліктеріне сәйкес бағалау, жиынтық және формативті бағалауды, табыстылық критерилерін қарастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Еңбек психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: еңбек субъектісінің психикасы туралы білімді қалыптастыру, кәсіби еңбек саласындағы қолданбалы психологияның даму тенденцияларын, еңбек мотивациясын және еңбекке қанағаттанушылықты қалыптастыру, еңбекті психологиялық тұрғыдан зерттеу әдістерін бағдарлау және таңдау, өзінің болашақ кәсіби қызметінің рефлексиясы (әсіресе оның құндылық-мағыналық аспектісінде), кәсіби қызметтің факторы ретінде қабілетін қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кәсіби бағдарлы білім беру педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пән жалпы білім беретін мекемелерде кәсіптік бағдар берудің педагогикасы туралы білімді қалыптастырып, студенттердің кәсіби өзін-өзі айқындауын психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуін: кәсіптік бағдарлы сыныптан тыс іс-шараларды өткізу, кәсіби кеңес беру және т. б.; кәсіптік бағдарлы оқыту және бағдаралды дайындық кезінде педагогикалық процесті ұйымдастыру және басқарудың ғылыми негіздерін меңгеру және әдістемелік дайындық дағдысы қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Психокоррекциялық және психологиялық-алдын алу жұмыстарының негіздері
    Несиелер: 5

    Пән психопрофилактикалық және психокоррекциялық жұмыстың мәнін түсінуді қалыптастыруға, психикалық дамуындағы ауытқудың негізгі салаларын талдау қабілетіне бағытталған; нақты психологиялық мәселелерді шешуде түзету жұмысының әртүрлі әдістерімен жұмыс істей алу және әдістерді пайлану дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Іс-тәжірибелік психология
    Несиелер: 5

    Пән психологияның практикалық қолдану саласын, практикалық психологтың кәсіби қызметін, ғылыми және ұйымдастырушылық жұмыстарды жүргізуді, жалпы білім беретін мекемелерде практикалық психологтың кәсіби қызметі туралы білімді қалыптастырады, практикалық психологтың кәсіби қызметін, оның нәтижелерін бағалауды қоса алғанда жүргізу әдістемесі мен техникасын, қолдана білуді үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 5

    Пән мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің тұтас құрылымын, оның тұлғасын, педагогикалық шеберліктің мәні мен мазмұнымен танысу: педагогикалық қабілеттер, педагогикалық техника және педагогикалық ықпал ету құралдары және шешендік өнер; қарым-қатынас мәдениетін меңгеру, мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар ұжымымен өзара қарым-қатынас орнату; коммуникативтік және басқару дағдыларын меңгеруге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Білім беру ұйымдарында психологиялық қызметті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пән білім берудің өзекті мәселелерін және психологиялық қызметтің міндеттерін, білім берудегі педагог-психолог қызметінің негізгі түрлерін, білім беру мекемелерінде тұлғаның психикалық дамуының диагностикасын жүргізе білу, педагог-психолог жоспарын құрастыра білу дағдыларын қалыптастыру және педагогикалық ықпал етудің жеке стратегияларын жүзеге асыруға көмек көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арт-терапия негіздері
    Несиелер: 5

    Пән психологиядағы арт-терапияның мәні мен ерекшелігі, арт-терапияның түрлері мен әдістері туралы білімді қалыптастырады; балалармен, жасөспірімдермен және ересектермен жұмыс жасауда арт-терапияның әдістерін қолдана білуді; психотерапиялық теориялар мен практикалардың талаптарына және сабаққа қатысушылардың жеке ерекшеліктеріне сәйкес авторлық арт-терапиялық сабақтарды (немесе жеке тапсырмаларды) модельдеу және өткізу дағдысын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Дефектология негіздері
    Несиелер: 5

    Пән мүмкіндіктері шектеулі балаларға психологиялық-педагогикалық көмек көрсету түрлері мен нысандары; арнайы білім берудегі инновациялық үрдістер; арнайы және инклюзивті білім беру мекемелерінде білім беру процесін бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз ету; қалыпты емес баланы тәрбиелейтін отбасының ерекшеліктері туралы және осындай отбасын психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу нысандары туралы білімді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Отбасы психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән отбасы және отбасылық қарым-қатынастың негізгі түсініктерін қалыптастырады; отбасы қызметі, ондағы қарым-қатынас сипаты, тәрбие қызметін ұйымдастыру туралы түсінік; отбасы жағдайында жеке тұлғаның дамуы; отбасы қарым-қатынас мәселелері, олардың диагностикасы, түзету және алдын алу жолдары жайлы түсініктерді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Денсаулық психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерді денсаулық психологиясының өзекті қолданбалы мәселелерімен, даму тарихымен, теориялық концепцияларымен, практикалық әдістерімен таныстыру; студенттерде дене, психикалық, рухани және әлеуметтік денсаулықтың алдын алу қажеттілігі туралы барабар түсініктерді қалыптастырып, салауатты психиканы қалыптастырудағы және оның қызметін қолдаудағы адамның қабілетін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Оқу-тәрбиелік үрдісін диагностикалау мен жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пән оқу үдерісін диагностикалау және түзету ұғымдарының мәні туралы білімді қалыптастырады; педагогикалық оқыту дағдыларын, білім беру мекемелерінде психологиялық қызметті ұйымдастыру әдістемесін қолдану; оқыту бейініне байланысты білім беру процесін жобалау және ұйымдастыру, психологиялық бұзылулардың алдын алу және емдеу әдістерін жүргізу; өз біліктілігін арттыру процесін жобалау, диагностиканың алынған нәтижелерін интерпретациялау дағдыларын қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Психологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән психология, оқу сабақтарының нысандары және оларды оқыту әдістемесі туралы теориялық білімді қалыптастырады; психологиялық пәндерді оқыту үшін қажетті практикалық дағдыларды меңгеру, ЖОО-да оқыту ерекшелігі; психология оқытушысының кәсіби қызметінде білім беру процесі субъектілерінің психологиялық өзара іс-қимыл жасау әдістері, білімді меңгеру үрдісінің әр түрлі формаларын жүргізу, кәсіби рефлексия дағдылары қарастырылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Интерактивті оқыту әдістері
    Несиелер: 5

    Пән оқытудың интерактивті әдістерін қолданудың теориялық-әдістемелік негіздерін,оқытады; студенттердің өзін-өзі жетілдіруін қамтамасыз ететін оқытудың интерактивті әдістерін қолданудың педагогикалық шарттарын жасау және негіздеу білігін қалыптастырады; білім алушылардың жоғары мотивациясын, білім мен біліктіліктің беріктігін, даралықтың құндылығын қамтамасыз етеді; шығармашылық пен қиялды, комуникативтілікті, белсенді өмірлік ұстанымды, командалық рухты дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Инновациялық білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән педагогикалық қызмет саласындағы заманауи инновациялар, тұлғалық-бағытталған тәсіл негізінде білім беру процесінің технологиялары туралы біртұтас түсініктерді; заманауи білім беру технологияларын қолданудың орындылығы туралы өз пайымдауларын талдай білу және негіздеуді; ғылым мен ғылымды қажетсінетін технологиялардың қазіргі жетістіктерін білім беру үдерісіне бейімдеуді; қазақстандық білім беруді жаңғыртудың негізгі бағыттарын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Кәсіби күйю психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән кәсіби жанудың психологиялық негіздерін, кәсіби жұмыс қабілеттілігінің мәселелерін, тұлғаның күйзелісі мен күйзеліске төзімділігін, стресстік жағдайлардағы мінез-құлықты жеңу стратегиясын, тұлғаның кәсіби деформациясын, тұлғаның эмоциялық күйіну синдромын қарастырады; тұлғаның эмоционалдық күюінің негізгі мәселелерінде және кәсіби іс-әрекет барысында тұлғаның жағымсыз өзгерістерінде бағдарлай білуді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сыни тұрғыдан ойлауды дамытудың технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән сыни ойлауды дамыту технологиясының мазмұны мен іс жүргізушілік сипаттарын, соның ішінде білім беру процесінің сапасын диагностикалау мен бағалауға арналған; сыни ойлауды дамыту технологиясының тәсілдерін қолдана отырып, оқу сабағының құрылымын қалыптастыру дағдыларын зерделейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Пән болашақ мұғалімнің мектептің тұтас педагогикалық үдерісін басқару және диагностикалау бойынша кәсіби құзыреттілігін және білім беру мекемесін басқару бойынша практикалық іс-әрекетті жүзеге асыру тәртібін қалыптастырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Эксперименттік психология
    Несиелер: 5

    Пән эксперименталды психологияның негізгі білімін, эксперименталды зерттеулер жүргізу теориясы мен тәжірибелерін, психологиялық зерттеулердің негізгі теориялық-эмпирикалық әдістерін, тұлғаның психологиялық сипаттамасын талдау дағдысын, психикалық құбылыстарды бағалау, талдау және түсіндіру үшін ойлаудың психологиялық құрылымын, психологиялық зерттеулерді ұйымдастыру кезінде әдіснамалық қағидаларды қолдануды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Медиация психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән дау-дамайларды шешу кезіндегі медиация психологиясының негізгі ұғымдарын, тарихын және қазіргі жағдайын: жанжал табиғатын, оның құрылымын, түрлерін, детерминациялайтын факторларды, түрлі салаларда медиацияны жүргізу ерекшеліктерін, олармен жұмыс істеу тәсілдерін, қақтығыстардың алдын алуды, шешілуін және басқарылуын қамтамасыз ететін жағдайларды, технологияларды зерделейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Креативті психология
    Несиелер: 5

    Пән креативті процестің теориялық негіздерін (тұлғалық және интеллектуалды алғышарттар, даму белгілері мен заңдылықтары), жаңашыл – студенттердің шығармашылық қабілеттерін белсендіретін әдіс-тәсілдер мен психотехниканы, кәсіби және өмірлік жағдайларда стандартты емес міндеттерді шешу дағдыларын, командалық шығармашылық жұмыстарды үйретеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Стресс психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән стресс психологиясы, нысан, әдістері, қазіргі түзету шаралары туралы білім негіздерін қалыптастырады; стресстік жағдайлардағы психокоррекциялық жұмыс туралы жалпы түсінік; психологиялық араласу мақсаттарын анықтау үшін қажетті ақпаратты анықтай және талдай білуге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Кәсіптік бағытта ҒЗЖ ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пән кәсіби бағыттарға байланысты, шығармашылық ойлауды дамыту, дербестік, алынған білімді тереңдету және бекіту мәселелерінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру, әдістері мен тәсілдері туралы білім алуды; ғылыми жұмыстарды әзірлеу кезінде ғылыми зерттеу әдістерін қолдану дағдысын және эксперименттің барлық кезеңдерін жүзеге асыруды (айқындаушы, қалыптастырушы, бақылау) қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Психологиялық кеңес беру негіздері
    Несиелер: 5

    Психологиялық кеңес беруге кіріспе. Психологиялық кеңес берудің мақсаты мен міндеттері. Психологиялық кеңес беру түрлері. Психологиялық кеңес беру нәтижелілігінің шарттары. Психологиялық кеңес жұмысын ұйымдастыру. Психологиялық кеңес беруді дайындау және өткізу, оның кезеңдері мен рәсімдері. Психологиялық кеңес беру техникасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Патопсихология негіздері
    Несиелер: 5

    Пән психикалық іс-әрекеттің заңдылықтарын және жеке тұлғаның қасиеттерін, қалыпты жағдайда психикалық процестердің қалыптасу және өту заңдылықтарымен салыстыруда зерттейді; психикалық функциялардың бұзылуының психодиагностикасының эксперименталды тәсілдері; психикалық патология кезіндегі психологиялық бұзылулар туралы түсініктерді қалыптастыру, патопсихология саласында зерттеу дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Психология бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Пән адамның психологиялық үдерістерін зерттеу әдістері туралы білімді, психологиялық зерттеу деректерін талдау негіздерін; зерттеудің түрлі психологиялық әдістерін практикада қолдану дағдысын; логикалық ойлауды, тұжырым жасауды, жалпылама жасауды; психологиялық феномендерді еркін түсіндіруді; психолог-тәжірибе, қарым-қатынас саласында педагог қызметінде әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас дағдыларын пайдалана білуді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мектеп психологы жұмысының түзету-дамыту жүйесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: педагог-психологтың жұмысында түзету-дамыту жүйесі туралы білімді қалыптастыру; білім берудің психологиялық қызметінің талаптары шеңберінде кәсіби міндеттерді шеше білу; білім беру жүйесінде педагог-психологтың қызметін регламенттейтін құжаттаманы жүргізу; түзету-дамыту бағдарламаларын жүзеге асыру бойынша дағдыларды қалыптастыру; әртүрлі түрдегі түзету бағдарламаларын әзірлеу технологияларын меңгеруге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON1

    Білім беру үдерісінің қатысушылармен коммуникативтік қызметті ұйымдастыру дағдыларын меңгеру, командада жұмыс істей білу және іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгеру

  • Код ON2

    Коммуникативтік және психологиялық-педагогикалық қызметте психологиялық техникаларды дұрыс пайдалануды жүзеге асыру

  • Код ON3

    Педагогикалық жағдайда дұрыс шешім қабылдау, өз көзқарасын білдіру және ақпаратты жүйелі түрде ойлау және талдау жасай білу

  • Код ON4

    Арнайы педагогика, психология және физиология бойынша терминдерді еркін аппеляциялау, алынған мәліметтерді талдау

  • Код ON5

    Қазіргі кезеңде сапалы психологиялық қызмет көрсету, білім беру үдерісіне қатысушылардың мәселелерін шешу стратегиясы мен тактикасын өз бетінше және сауатты таңдай білу

  • Код ON6

    Білім беру үдерісіне қатысушылардың жеке даму нәтижелерін диагностикалау, түсіндіру және дәлелдеу

  • Код ON7

    Ақпаратты іздеу, өңдеу үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану және оларды үш тілде талдау

  • Код ON8

    Дифференциалды, интеграцияланған және құзіреттілікке негізделген оқытудың сәйкестендірілген педагогикалық технологияларын таңдау

  • Код ON9

    Педагогикалық менеджмент саласындағы білімді, педагогикалық мониторингті жүзеге асыру шеберлігі мен дағдыларын қолдану

  • Код ON10

    Психологиялық-педагогикалық пәндерді оқытуда тәрбиелік маңызы бар стандартты, қолданбалы, заманауи педагогикалық технологиялар әдістерін қолдану және оқыту үдерісінде психологиялық-педагогикалық жұмысты жүргізе білу

  • Код ON11

    Педагогикалық шеберліктің жоғары деңгейін көрсету, заманауи білім беру сапасына қойылатын талаптарды ескере отырып кәсіби өздігінен білім алу және өзін-өзі жетілдіру біліктерін меңгеру

6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B01101-Педагогика және психология
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B011 Педагогика және психология
Бакалавриат

Зулқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 6B01101 – Педагогика және психология
Бакалавриат

Орталық- Қазақстан Академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мардан Сапарбаев институты (Mardan Saparbaev Instityty)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ақтау гуманитарлы-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қайнар академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақстан инновациялық академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top