6B01101 Педагогика және психология в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім берудегі психолог-педагогтың психодиагностикалық, түзетушілік , кеңес берушілік және ағартушылық әрекеттерін психологиялық-педагогикалық практикада белсенді, шығармашылықпен пайдалануға дайын, негізгі кәсіби құзыреттерді кең түрде меңгерген, педагогика және психология саласында кең іргелі білімі бар бакалаврды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 242
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Пәнаралық білім модулі (экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері; экономика, кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздері; құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, ғылыми зерттеу негіздері)
-
2 Оқу жылы
Кәсіби бағытталған шет тілі
Жобалық әрекет
Салыстырмалы педагогика
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Дефектология
Педагогика
Өзін-өзі тану
Кәсіптік оқыту педагогикасы
Мектеп оқушыларының даму физиологиясы
Психология
Әлеуметтік-мәдени анимация және жастардың бос уақытын ұйымдастыру негіздері
Діни және этникалық толеранттық негіздері
Tұлға психологиясы
Тұлға психологиясы
Мектептен тыс тәрбиенің теориясы мен әдістемесі
Практикалық психология (практикум)
Жаттығулардағы ойын әдістері
Білім беру жүйесіндегі педагог-психологтың құжат айналымы
Педагогикалық құзыреттілік
Білім берудегі менеджмент
Білім беру ұйымдарында психологиялық қызметті ұйымдастыру
-
3 Оқу жылы
Халықтық педагогика
Этнопсихология
Риторика
Арнайы психология
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту және тәрбиелеу
Тұлғаның әлеуметтенуі: факторлық аспект
Этносаралық қатынас педагогикасы
Соционика
Көшбасшылық психологиясы
Арнайы педагогика және психология негіздері
Әлеуметтік психология
Табыс психологиясы
Патриоттық тәрбие
Мәңгілік ел
Педагогикалық шеберлік
Конфликтологияның қазіргі мәселелері
Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі
Арт-терапия
Қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру
Инклюзивті білім беру
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Қолжазбамен жұмыс істеу әдістемесі
Қарым-қатынас психологиясы
Нейропсихология
Конфликтология
Зерттеуді жоспарлау
-
4 Оқу жылы
Суицидология негіздері
Қашықтықтан оқыту теориясы мен әдістемесі
Суицидологияның психологиялық-педагогикалық аспектілері
Жалпы тұлға психологиясының мәселелері
Отбасы тәрбиесінің негіздері
Кіші мектеп оқушысы тұлғасының психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Ювеналды психологиясы
Психологияны оқыту әдістемесі
Әлеуметтанулық зерттеудің әдіснамасы
Когнитивтік психология
Отбасы өмірінің этикасы мен психологиясы
Психокоррекциялық жұмыстың негіздері
Тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Отбасылық кеңес беру
Психология және адам дамуы
Қазақ халқының рухани мәдениетінің тарихы
Суицид психологиясы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- кең ой-өрісі мен ойлау мәдениеті бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін жаратылыстану (әлеуметтік, гуманитарлық, экономикалық) пәндер саласында базалық білімді меңгеру, Педагогика және психология саласындағы педагогикалық процестің даму заңдылықтары туралы түсінікке ие болу;
- мәтіннің құрылымдық-семантикалық ұйымдастырылуын талдай білу; тілдің жазбаша және ауызша формаларын(тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу); хореографиялық пәндердің педагогикалық негіздерін оқытудың теориясы мен әдістемесін; дене тәрбиесінің құралдары мен әдістерін қолдану
- Әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психологиялық ғылымдар ұғымдары мен санаттарын меңгеру; мәтіндермен өз бетінше жұмыс істеу әдістемесін қолдану; рөлдік ойындарға қатысу; діни және этникалық толеранттылықтың категориялық-тұжырымдамалық аппаратын анықтай білу; олардың құзыреттерін меңгеру.
- таным әдістерін, тіршілік қауіпсіздігі мен қоршаған ортаны қорғаудың заңнамалық және нормативтік-техникалық актілерін білу және қолдану; балалардың құқықтары мен мүдделерін қорғау саласындағы нормативтік-құқықтық актілерді білу. Кәсіпкерлік қызметтің мәнін, шарттары мен түрлерін, сыбайлас жемқорлықтың алдын алу тетіктерін айқындау; Педагогтің кәсіби-тұлғалық қалыптасуының негізгі бағыттарын тәжірибе жүзінде қолдану; педагогикалық кәсіптің гуманистік функциясын іске асыру.
- тарихи-психологиялық, педагогикалық процестің негізгі принциптерін білу, тұлғаның қалыптасу шарттары мен факторларын анықтауға талдау, жалпылау және синтез әдістерін қолдана білу; практикалық кәсіби қызметте педагогика мен психологияның теориялық ережелерін қолдана білу
- кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру және бейіндік білім берудің әртүрлі модельдерін таныстыру, педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздерін, тұтас педагогикалық процестің теориясын, практикасы мен технологиясын, білім берудегі менеджментті түсіндіру; алған білімдерін практикада қолдану ; критериалды бағалауды қолдану.
- халықтық педагогика бойынша теориялық білімді талдау және оларды практикалық қызметте қолдану; жеке тұлғаны әлеуметтендірудің әлеуметтік-психологиялық мәселелері бойынша практикалық жұмыстың негізгі жағдайларын жасауды қамтамасыз ету; мамандық, жұмыс орны мен мамандықты таңдау тәжірибесінде жеке тұлғаның әлеуметтенуі мен әлеуметтенуі туралы білімді пайдалану; жеке тұлға мен топтың әлеуметтік диагностикасын қолдану.
- Педагогикалық шеберлік дағдыларына ие болу; кәсіби қызметте жаңа технологияларды қолдану; табыс психологиясы шеңберінде диагностикалық және түзету жұмысының дағдыларын дамыту; этноформациялаушы, азаматтық, жалпыұлттық құрамдас бөліктер контекстінде"Мәңгілік Ел" ұлттық идеясының мәнін түсіндіру; көпшілік алдында сөйлеуге дайындықта сөйлеу туралы іргелі ілім ретінде риториканың негізгі ережелерін қолдану.
- Қазақстандағы арнайы және инклюзивті білім беру жүйесінің қазіргі заманғы проблемаларын талдау; этнопедагогика материалдарын оқу-тәрбие процесіне енгізу; психологиялық-педагогикалық қарым-қатынастың кәсіби дағдыларын дамыту; конфликтологияның қазіргі заманғы проблемаларына бағдарлау.
- Педагогиканы оқыту практикасында теориялық білімді жүзеге асыра білу; жастармен әлеуметтік-мәдени анимация мен мәдени-демалыс қызметінің негізгі ұғымдарын тұжырымдай білу; оқытуда ойын технологияларын таңдап, практикада қолдана білу; зерттеудің ғылыми аппаратының элементтерін анықтай білу
- Психологияны оқыту әдістемесін қолдана білу, эксперимент пен зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау; түзету жұмыстарының әдістері мен әдістерін таңдау, арттерапия, ойын терапиясы, ертегі терапиясы, құм терапиясы элементтерін қолдану; ювеналды психологияны білу; тәуекел жағдайында шешім қабылдау.
- мектептердегі педагогикалық процестің ерекшеліктерін, білім берудегі инновациялық қызметтің негізгі ұғымдары мен технологияларын білу; психологияның қазіргі жағдайын талдау, практикалық мәселелерді шешуге бағдарлау; отбасылық тәрбиенің ерекшеліктері мен стильдерін сипаттай білу.
- экономика және құқық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, Экология және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы білімдерін меңгеру, кәсіпкерлік дағдыларын, ғылыми зерттеу әдістерін меңгеру.
Ұқсас БББ
6B01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)
6B01101 Педагогика және психология
Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шымкент университеті
6B01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01101 Педагогика және психология
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01101 Педагогика және психология
Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Ебіней Арыстанұлы Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01101 Педагогика және психология
Шахмардан Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01101 Педагогика және психология
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01101 Педагогика және психология
Астана халықаралық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ыбырай Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты
6B01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University
6B01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01101 Педагогика және психология
Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
6B01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)
6B01101 Педагогика және психология
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01101 Педагогика және психология
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01101 Педагогика және психология
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті