Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01101 Педагогика және психология в Сулейман Демирель атындағы университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты "Педагогика және психология" білім беру бағдарламасының білмгерлерін жаһандық сын-қатерлерге бейімді, ғылым, білім үрдісінің әлеуметтік салаларын үйлестіруге бағытталған кәсіби қызметті жүзеге асыруға және инновациялардың тығыз интеграциясы контексінде көшбасшылық қасиеттерге ие, бәсекеге қабілетті, халықаралық талаптарға сай кәсіби біліктілігі жоғары жаңа формациядағы педагог-психологтарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Көптілді білім беру кеңістігінде кәсіптік тілді үйренуге байланысты, басқа ғылым салаларымен интеграциялау арқылы арнайы пәндердің тығыз байланысында коммуникативті және кәсіби құзыреттіліктер мен шеберлікті қалыптастырады.
  • Білім берудің жаңа парадигмасына сәйкес білім беру бағдарламасы бойынша оқу үдерісін ұйымдастыруда педагогикалық, психологиялық жаңашыл әдістер мен технологияларды, көрнекіліктерді пайдалану арқылы ақпараттарды жинау, талдау, өңдеу тәсілдерін жан-жақты қолданады.
  • Әр түрлі психологиялық тенденциялар мен теориялардың мазмұнын игере отырып, әлемнің және Қазақстан Республикасы көрнекті ғалымдарының жоғарғы оқу орындарындағы психология мен педагогика ғылымын зерттеп, педагогикалық процесті ұйымдастыруда қосқан үлесін игеру. Денсаулық сақтау саласындағы адам ағзасының дамуының негізгі ережелерін және оның патологиясын, адамның мінез-құлқына әлеуметтік және психологиялық әсерін білуі , оқыту теориясы мен білім беру қызметінің құрылымын түсіне білу және білім беру процесінің барлық деңгейлерінде жүйелік психологиялық көмекті ұйымдастыру.
  • Кәсіби маман ретінде шығармашылық, зерттеушілік көзқарасы қалыптасады. Ақпаратты іздеу негізінде педагогикалық зерттеулерді жүргізуді жоспарлуды және ұйымдастыруды игереді. Заманауи ақпараттық оқу құралдарын қолдану тиімділігінің шарттарын бағалауды және кәсіби қызметті пайдалану үшін эксперименттік зерттеулерді жинау және өңдеу нәтижелерін талдауды үйренеді.
  • Жалпы мәдени, ақпараттық-талдамалық құзыреттілік пен тұлғааралық және коммуникативті қасиеттердің қалыптасуы мен дамуына ықпал ететін гуманитарлық пәндер саласындағы білімді игереді. Әр түрлі әлеуметтік жағдайларды жеткілікті бағдарлай біледі және белсенді өмірлік позицияда шешім қабылдай алады. Адамның әлеуметтік шындыққа байланысты білімдерін педагогикалық мақсатпен сабақтастықта біріктіреді. Ол адамның дамуына ықпал ететін технологияларды жасаушы тұлға ретінде қалыптасады.
  • Болашақ мұғалім мектептің тұтас педагогикалық үдерісін және білім беру мекемесіндегі тәжірибелік іс-әрекетті жүзеге асыруды, басқару туралы білім негізін меңгереді және кәсіптік құзыреттілігін қалыптастырады. Болашақ маман дүниетанымдық ұстанымын дамытып, теориялық білімдерін практикалық біліктіліктерге алмастыру қабілеттерін қалыптастырады және өздігінен білім алу, инновациялық және шығармашылық ғылыми-зерттеу іс-әрекеттеріне дайындығын арттырады.
  • Әр түрлі оқу орындарында оқушылардың психологиялық-педагогикалық диагностикасын жүргізе білу; білім беру ұйымдарында педагогика мен психологияны оқытудың теориясы мен әдістемесі бойынша білімді пайдалану; педагог-психологтың қызметін реттейтін қажетті құқықтық және нормативтік құжаттарды қолдану; педагогика мен психологияны оқытудың негізгі жетістіктері мен әдістерін практикада қолдану негіздері туралы білімді игереді.
  • Баланың (балалар тобының) кәсіби құзыретті психологиялық сипаттамасын құра білу, психологиялық проблеманы анықтау, оны шешу жолдарын пысықтау; өз ойларын сауатты, еркін және оңай тұжырымдай алу, қорытындылар жасай білу дағдысын игереді. Ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін өңдеу және бағалау; педагогикалық ұжыммен, ата-аналармен, балалармен тиімді қарым-қатынас орнату мүмкіндігі; белсенді тыңдау, байланыс орнату, кері байланыс алуға қызығушылық және оған барабар жауап бере білу негізді кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастырады.жауап бере білу негізді кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастырады.
  • Студенттер оқыту ісінде теориялық даярлық, қоғамдық, педагогикалық және арнайы ғылымдарды үйрену арқылы практикалық- педагогикалық қызметпен үйлестіре ұйымдастыру дағдысын қалыптастырады. Теория мен практиканың байланысын кәсіптік даярлаудың күрделі диалектикасы ретінде қамтып, оны ұйымдастырудың негізгі тәсілдерін меңгереді.
  • ХХІ ғасырдағы педагогиканың дамуы мен оқытуды жеке тұлғаға бейімдеу, қолжетімді әрі тиімді жоспарлау және оны жүзеге асыруда цифрлы технологияны қолданудың сипаты мен тетіктерін оқып игереді. Цифрлық технологиялардың қағидалары мен теориясын педагогикалық үдерісте қолданудың тиімді жолдарын үйреніп, оқу қызметін электрондық және мобильді технологиялар контексінде пайдалану дағдысын қалыптастырады және педагогика мен психологияның цифрлы мүмкіндіктері мен күрделі жүйелерін оқыту технологияларын лайықты қолдана алады.

Ұқсас БББ

6B01101 Педагогика және психология

«Мирас» университеті (Мирас)

6B01101 Педагогика және психология

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01101 Педагогика және психология

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Шымкент университеті

6B01101 Педагогика және психология

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01101 Педагогика және психология

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

6B01101 Педагогика және психология

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

6B01101 Педагогика және психология

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01101 Педагогика және психология

Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B01101 Педагогика және психология

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01101 Педагогика және психология

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

6B01101 Педагогика және психология

Академик Ебіней Арыстанұлы Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01101 Педагогика және психология

Шахмардан Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B01101 Педагогика және психология

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

6B01101 Педагогика және психология

Астана халықаралық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Ыбырай Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

6B01101 Педагогика және психология

Alikhan Bokeikhan University

6B01101 Педагогика және психология

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01101 Педагогика және психология

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01101 Педагогика және психология

Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

6B01101 Педагогика және психология

«Мирас» университеті (Мирас)

6B01101 Педагогика және психология

Қызылорда "Болашақ" университеті

6B01101 Педагогика және психология

Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B01101 Педагогика және психология

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

6B01101 Педагогика және психология

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01101 Педагогика және психология

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

Top