6B01101 Педагогика және психология в Сулейман Демирель атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты "Педагогика және психология" білім беру бағдарламасының білмгерлерін жаһандық сын-қатерлерге бейімді, ғылым, білім үрдісінің әлеуметтік салаларын үйлестіруге бағытталған кәсіби қызметті жүзеге асыруға және инновациялардың тығыз интеграциясы контексінде көшбасшылық қасиеттерге ие, бәсекеге қабілетті, халықаралық талаптарға сай кәсіби біліктілігі жоғары жаңа формациядағы педагог-психологтарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Сулейман Демирель атындағы университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Педагогика
Түрік тілі 1 (A1 деңгей)
Психология негіздері
Педагогикалық-психология (тәжірибе)
Түрік тілі 3 (A2 деңгейі)
-
2 Оқу жылы
Түрік тілі 1 (B1 деңгейі)
Критериалды бағалау технологиясы
Әлеуметтік-педагогикалық жобалау
Қарым-қатынас психологиясы
Кәсіби бағытталған шетел тілі 2
Түрік тілі 3 (B2 деңгейі)
Тілді меңгеру психологиясы
Ғылыми зерттеу әдістері
Педагогикалық риторика
-
3 Оқу жылы
Әлеуметтік педагогика
Инклюзивті білім беру
Кәсіби бағытталған шетел тілі 1
Коррекциялық психология
Педагогика-психологиялық кеңес беру негіздері
Инновациялық үрдістер
Когнитивті психология
Білім беру ұйымындағы практик психологтың жұмыс технологиялары (тәжірибе)
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Психологияны оқыту әдісі
Жалпы және арнайы қабілеттердің психодиагностикасы
Көшбасшылық және ынталандыру
Мәдениетаралық психология
Білім берудегі стресс менеджменті
Отбасы педагогикасы
-
4 Оқу жылы
Кәсіптік бағдар берудегі практкикум
Психологиялық педагогикалық зерттеу әдісі
Педагогтың кәсіби этикасы
Девиантология
Арт-терапия бойынша семинар
Білім беру ұйымын басқару және педагогикалық менеджмент
Мүмкіндігі шектеулі балалармен инклюзивті тәжірибе әдістері
Ұлы даланың педагогикалық мұрасы
Эмоционалды интеллект
Академиялық жазу
Педагогтың кәсіби бағдары
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Көптілді білім беру кеңістігінде кәсіптік тілді үйренуге байланысты, басқа ғылым салаларымен интеграциялау арқылы арнайы пәндердің тығыз байланысында коммуникативті және кәсіби құзыреттіліктер мен шеберлікті қалыптастырады.
- Білім берудің жаңа парадигмасына сәйкес білім беру бағдарламасы бойынша оқу үдерісін ұйымдастыруда педагогикалық, психологиялық жаңашыл әдістер мен технологияларды, көрнекіліктерді пайдалану арқылы ақпараттарды жинау, талдау, өңдеу тәсілдерін жан-жақты қолданады.
- Әр түрлі психологиялық тенденциялар мен теориялардың мазмұнын игере отырып, әлемнің және Қазақстан Республикасы көрнекті ғалымдарының жоғарғы оқу орындарындағы психология мен педагогика ғылымын зерттеп, педагогикалық процесті ұйымдастыруда қосқан үлесін игеру. Денсаулық сақтау саласындағы адам ағзасының дамуының негізгі ережелерін және оның патологиясын, адамның мінез-құлқына әлеуметтік және психологиялық әсерін білуі , оқыту теориясы мен білім беру қызметінің құрылымын түсіне білу және білім беру процесінің барлық деңгейлерінде жүйелік психологиялық көмекті ұйымдастыру.
- Кәсіби маман ретінде шығармашылық, зерттеушілік көзқарасы қалыптасады. Ақпаратты іздеу негізінде педагогикалық зерттеулерді жүргізуді жоспарлуды және ұйымдастыруды игереді. Заманауи ақпараттық оқу құралдарын қолдану тиімділігінің шарттарын бағалауды және кәсіби қызметті пайдалану үшін эксперименттік зерттеулерді жинау және өңдеу нәтижелерін талдауды үйренеді.
- Жалпы мәдени, ақпараттық-талдамалық құзыреттілік пен тұлғааралық және коммуникативті қасиеттердің қалыптасуы мен дамуына ықпал ететін гуманитарлық пәндер саласындағы білімді игереді. Әр түрлі әлеуметтік жағдайларды жеткілікті бағдарлай біледі және белсенді өмірлік позицияда шешім қабылдай алады. Адамның әлеуметтік шындыққа байланысты білімдерін педагогикалық мақсатпен сабақтастықта біріктіреді. Ол адамның дамуына ықпал ететін технологияларды жасаушы тұлға ретінде қалыптасады.
- Болашақ мұғалім мектептің тұтас педагогикалық үдерісін және білім беру мекемесіндегі тәжірибелік іс-әрекетті жүзеге асыруды, басқару туралы білім негізін меңгереді және кәсіптік құзыреттілігін қалыптастырады. Болашақ маман дүниетанымдық ұстанымын дамытып, теориялық білімдерін практикалық біліктіліктерге алмастыру қабілеттерін қалыптастырады және өздігінен білім алу, инновациялық және шығармашылық ғылыми-зерттеу іс-әрекеттеріне дайындығын арттырады.
- Әр түрлі оқу орындарында оқушылардың психологиялық-педагогикалық диагностикасын жүргізе білу; білім беру ұйымдарында педагогика мен психологияны оқытудың теориясы мен әдістемесі бойынша білімді пайдалану; педагог-психологтың қызметін реттейтін қажетті құқықтық және нормативтік құжаттарды қолдану; педагогика мен психологияны оқытудың негізгі жетістіктері мен әдістерін практикада қолдану негіздері туралы білімді игереді.
- Баланың (балалар тобының) кәсіби құзыретті психологиялық сипаттамасын құра білу, психологиялық проблеманы анықтау, оны шешу жолдарын пысықтау; өз ойларын сауатты, еркін және оңай тұжырымдай алу, қорытындылар жасай білу дағдысын игереді. Ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін өңдеу және бағалау; педагогикалық ұжыммен, ата-аналармен, балалармен тиімді қарым-қатынас орнату мүмкіндігі; белсенді тыңдау, байланыс орнату, кері байланыс алуға қызығушылық және оған барабар жауап бере білу негізді кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастырады.жауап бере білу негізді кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастырады.
- Студенттер оқыту ісінде теориялық даярлық, қоғамдық, педагогикалық және арнайы ғылымдарды үйрену арқылы практикалық- педагогикалық қызметпен үйлестіре ұйымдастыру дағдысын қалыптастырады. Теория мен практиканың байланысын кәсіптік даярлаудың күрделі диалектикасы ретінде қамтып, оны ұйымдастырудың негізгі тәсілдерін меңгереді.
- ХХІ ғасырдағы педагогиканың дамуы мен оқытуды жеке тұлғаға бейімдеу, қолжетімді әрі тиімді жоспарлау және оны жүзеге асыруда цифрлы технологияны қолданудың сипаты мен тетіктерін оқып игереді. Цифрлық технологиялардың қағидалары мен теориясын педагогикалық үдерісте қолданудың тиімді жолдарын үйреніп, оқу қызметін электрондық және мобильді технологиялар контексінде пайдалану дағдысын қалыптастырады және педагогика мен психологияның цифрлы мүмкіндіктері мен күрделі жүйелерін оқыту технологияларын лайықты қолдана алады.
Ұқсас БББ
6B01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)
6B01101 Педагогика және психология
Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шымкент университеті
6B01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
6B01101 Педагогика және психология
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01101 Педагогика және психология
Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Ебіней Арыстанұлы Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01101 Педагогика және психология
Шахмардан Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01101 Педагогика және психология
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01101 Педагогика және психология
Астана халықаралық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ыбырай Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты
6B01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University
6B01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01101 Педагогика және психология
Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
6B01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)
6B01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01101 Педагогика және психология
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01101 Педагогика және психология
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті