6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жұмыс орнында кәсіби функцияларды сапалы орындай алатын бастауыш сынып мұғалімдерін даярлау, оқу процесін жүйелі, жалпыланған, әмбебап білім мен дағдыларды игеруге барынша жақындата және бағыттай отырып, оларға теориялық және практикалық міндеттерді өз бетінше, кәсіби және жауапкершілікпен шешуге, ғылым жетістіктерін шығармашылықпен пайдалануға және дамытуға, пайда болған өзгерістерге байланысты табысты қайта құруға мүмкіндік береді.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Құқықтық, экономикалық, экологиялық қауіпсіздік және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет теориясы
Педагогика
Бизнесті ұйымдастыру
Кәсіпкерлік негіздері
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Қазіргі мектептегі педагогикалық менеджмент және басқару
Білім берудегі менеджмент
Жазу теориясы
Қазақ жазуының тарихы
-
2 Оқу жылы
Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Әлеуметтік педагогика
Оқушылардың жас ерекшелік физиологиясы
Педагогтің әлеуметтік құзыреттілігі
Кәсіби ағылшын тілі
Бастауыш сынып психологиясы
Бастауыш мектеп дидактикасы
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Бастауыш сынып оқушыларының тілін дамыту практикумы
Дінтану
Этнопедагогика
Жазбаша сөйлеу дағдыларын дамыту
Бастауыш мектепте түзету дамыту жұмысының технологиялары
Бастауыш мектеп жасындағы балаларды психологиялық педагогикалық сүйемелдеу
Инклюзивті білім беру
Академиялық хат
-
3 Оқу жылы
Оқушылардың көркем шығармашылығын дамыту
Отбасы және мектеп
Математикалық мәселелерді шешу бойынша практикумы
Бастауыш сынып оқушыларына гендерлік білім беру
Табиғи ғылым негіздерін оқытудың теориясы мен технологиясы
Орыс (қазақ) тілін және әдебиетін оқыту әдістемесі
Кәсіби ағылшын тілі
Мұғалімнің кәсіби бағдары
Отбасы тәрбие технологиясы
Балалардың проблемаларын диагностикалау: проективтік әдістер (MINOR)
Бастауыш білім беру жүйесінде бала тұлғасын әлеуметтендіру
Оқытылатын тіл теориясының негіздері
Бастауыш мектеп жасындағы балалармен психологиялық педагогикалық жұмыс негіздері
Балалар мен ересектердегі девиантты мінез-құлықты диагностикалау
Сауат ашу және жазуға үйрету әдістемесі
Педагогикалық шеберлік (MINOR)
Академиялық ағылшын тілі
Білім алушыларды әлеуметтік педагогикалық сүйемелдеу
Жасөспірімдердің жеке басының психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Тұлғалық даму (MINOR)
Ересектердің проблемаларын диагностикалау: проективтік әдістер (MINOR)
-
4 Оқу жылы
Бастауыш мектепте жаратылыстану ғылымдары бойынша тәжірибелік эксперименттік жұмыс
Педагогикалық деонтология
Бастауыш мектепте көркем еңбек пен бейнелеу іс-әрекетін оқыту әдістемесі
Қазіргі білім берудегі педагогикалық технологиялар
Бастауыш мектептің оқу үрдісінде қазіргі заманғы оқыту моделдері
Балалар әдебиетін мәнерлеп оқу практикумы
Бастауыш мектепте дүниетану және жаратылыстану оқыту әдістемесі
Бастауыш мектепте әдебиеттік оқыту әдістемесі
Болашақ бастауыш сынып мұғалімі қызметінің психологиялық-дидактикалық негіздері
Педагогикалық акмеология
Бастауыш сынып оқушыларын музыкалық оқыту және тәрбиелеу теориясы мен практикасы
Музыкалық өнер теориясы мен әдістемесі
Бастауыш мектептегі заманауи педагогикалық технологиялар
Болашақ бастауыш сынып мұғалімінің психологиялық-педагогикалық дағдылары
Бастауыш мектептегі бейнелеу қызметінің әдістемесі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Білім берудегі басқару және басқару құралдарын таңдайды; кәсіби және әлеуметтік қызметтегі жалпы мақсаттарды көрсетеді; азаматтық және жеке жауапкершілік қағидаттарын басшылыққа ала отырып, кәсіби қызметті құрады.
- Оқытылатын салада бастауыш сыныптарда, ғылыми зерттеулерде және академиялық жазуда оқытудың инновациялық әдістерін қолдану; Академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңыздылығын және оны алу көздерін түсіну; алған білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын кәсіби қызмет саласындағы міндеттерді шешу үшін пайдалану.
- Қазақстан Республикасының бастауыш білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының және оқу бағдарламаларының құрылымы мен мазмұнын талдайды; жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында оқыту мен тәрбиелеудің мазмұнын, принциптерін, нысандарын, әдістерін, құралдарын ескере отырып жұмысты жоспарлайды, жаратылыстану және гуманитарлық пәндерді оқыту теориясы мен технологиясын меңгереді.
- Педагогтар мен жаңашыл мұғалімдердің озық тәжірибесін жинақтайды; кәсіби қызметке жоғары мотивацияға ие, магистратурада білім алуға және кәсіби өзін-өзі тәрбиелеуге ынталы және ұмтылады.
- Бастауыш сыныптарда оқытудың инновациялық әдістерін жинақтайды және таңдайды; бастауыш сынып оқушыларының жеке және шығармашылық әлеуетін ашады, олардың әлеуметтену процесіне ықпал етеді.
- Баланың жеке басын қалыптастырады және дамытады, бастауыш мектеп жасындағы негізгі анатомиялық-физиологиялық және психологиялық заңдылықтарды анықтайды; баланың жүйелі мектепте оқуға психологиялық дайындығын диагностикалайды; критериалды жүйе арқылы оқу нәтижелерін бағалайды.
- Мінез-құлық пен кәсіби этиканың жалпыадамзаттық принциптерін жалпылайды; ішкі мәдениеттің, моральдық-адамгершілік принциптердің және этикалық мінез-құлықтың жоғары деңгейіне ие.
- Кәсіби сөйлеу жағдайларында лингвистикалық құралдармен нақты коммуникативті мәселелерді шешу, кәсіби қызметінде терминдерді тиімді пайдалану.
- Бастауыш мектептің біртұтас педагогикалық процесін жобалайды және дамытады; бастауыш мектептің педагогикасы мен дидактикасы саласындағы теориялық негіздерді меңгереді; қазіргі бастауыш мектептегі оқу процесінің психологиялық-педагогикалық және дидактикалық принциптері арасындағы байланысты жіктейді және белгілейді.
Ұқсас БББ
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Шымкент университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Шахмардан Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Астана халықаралық университеті
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Өмірхан Аймағамбетұлы Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
«Мирас» университеті (Мирас)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Құдайберген Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ыбырай Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты