Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01101 Педагогика және психология в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім берудегі психолог-педагогтың психодиагностикалық, түзетушілік , кеңес берушілік және ағартушылық әрекеттерін психологиялық-педагогикалық практикада белсенді, шығармашылықпен пайдалануға дайын, негізгі кәсіби құзыреттерді кең түрде меңгерген, педагогика және психология саласында кең іргелі білімі бар бакалаврды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 242
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Пәнаралық білім модулі (экология және өмір тіршілігі қауіпсіздігі негіздері; экономика, кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздері; құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері; ғылыми зерттеу әдістері, қаржылық сауаттылық негіздері)
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
-
2 Оқу жылы
Өзін-өзі тану
Жобалық әрекет
Психология
Кәсіптік оқыту педагогикасы
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Мектеп оқушыларының даму физиологиясы
Дефектология
Педагогика
Кәсіби бағытталған шет тілі
Салыстырмалы педагогика
Педагогикалық құзыреттілік
Білім беру ұйымдарында психологиялық қызметті ұйымдастыру
Tұлға психологиясы
Діни және этникалық толеранттық негіздері
Мектептен тыс тәрбиенің теориясы мен әдістемесі
Білім берудегі менеджмент
Тұлға психологиясы
Жаттығулардағы ойын әдістері
Әлеуметтік-мәдени анимация және жастардың бос уақытын ұйымдастыру негіздері
Білім беру жүйесіндегі педагог-психологтың құжат айналымы
Практикалық психология (практикум)
-
3 Оқу жылы
Әлеуметтік психология
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Тұлғаның әлеуметтенуі: факторлық аспект
Көшбасшылық психологиясы
Патриоттық тәрбие
Этносаралық қатынас педагогикасы
Этнопсихология
Риторика
Табыс психологиясы
Соционика
Арнайы психология
Арнайы педагогика және психология негіздері
Халықтық педагогика
Гендерлік психология
Педагогикалық шеберлік
Мәңгілік ел
Қолжазбамен жұмыс істеу әдістемесі
Арт-терапия
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі
Конфликтология
Зерттеуді жоспарлау
Нейропсихология
Қарым-қатынас психологиясы
Қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру
Инклюзивті білім беру
Мектептегі буллингтің алдын алу
-
4 Оқу жылы
Психокоррекциялық жұмыстың негіздері
Жалпы тұлға психологиясының мәселелері
Қазақ халқының рухани мәдениетінің тарихы
Отбасы тәрбиесінің негіздері
Отбасылық кеңес беру
Отбасы өмірінің этикасы мен психологиясы
Психология және адам дамуы
Психологияны оқыту әдістемесі
Суицид психологиясы
Когнитивтік психология
Кіші мектеп оқушысы тұлғасының психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Білім берудегі цифрлық технологиялар және жасанды интеллект
Әлеуметтанулық зерттеудің әдіснамасы
Суицидология негіздері
Суицидологияның психологиялық-педагогикалық аспектілері
Тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Ювеналды психологиясы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- кең ой-өрісі мен ойлау мәдениеті бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін жаратылыстану (әлеуметтік, гуманитарлық, экономикалық) пәндер саласында базалық білімді меңгеру, Педагогика және психология саласындағы педагогикалық процестің даму заңдылықтары туралы түсінікке ие болу;
- мәтіннің құрылымдық-семантикалық ұйымдастырылуын талдай білу; тілдің жазбаша және ауызша формаларын(тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу); хореографиялық пәндердің педагогикалық негіздерін оқытудың теориясы мен әдістемесін; дене тәрбиесінің құралдары мен әдістерін қолдану
- Әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психологиялық ғылымдар ұғымдары мен санаттарын меңгеру; мәтіндермен өз бетінше жұмыс істеу әдістемесін қолдану; рөлдік ойындарға қатысу; діни және этникалық толеранттылықтың категориялық-тұжырымдамалық аппаратын анықтай білу; олардың құзыреттерін меңгеру.
- таным әдістерін, тіршілік қауіпсіздігі мен қоршаған ортаны қорғаудың заңнамалық және нормативтік-техникалық актілерін білу және қолдану; балалардың құқықтары мен мүдделерін қорғау саласындағы нормативтік-құқықтық актілерді білу. Кәсіпкерлік қызметтің мәнін, шарттары мен түрлерін, сыбайлас жемқорлықтың алдын алу тетіктерін айқындау; Педагогтің кәсіби-тұлғалық қалыптасуының негізгі бағыттарын тәжірибе жүзінде қолдану; педагогикалық кәсіптің гуманистік функциясын іске асыру.
- тарихи-психологиялық, педагогикалық үрдістің негізгі қағидаттарын білу, тұлғаның қалыптасуының шарттары мен биологиялық, психологиялық факторларын анықтауға талдау жасау, жалпылау және синтез әдістерін; практикалық кәсіби қызметте педагогика мен психологияның теориялық ережелерін қолдана білу
- кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру және бейіндік білім берудің әртүрлі модельдерін таныстыру, педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздерін, тұтас педагогикалық процестің теориясын, практикасы мен технологиясын, білім берудегі менеджментті түсіндіру; алған білімдерін практикада қолдану ; критериалды бағалауды қолдану.
- халықтық педагогика бойынша теориялық білімді талдау және оларды практикалық қызметте қолдану; жеке тұлғаны әлеуметтендірудің әлеуметтік-психологиялық мәселелері бойынша практикалық жұмыстың негізгі жағдайларын жасауды қамтамасыз ету; мамандық, жұмыс орны мен мамандықты таңдау тәжірибесінде жеке тұлғаның әлеуметтенуі мен әлеуметтенуі туралы білімді пайдалану; жеке тұлға мен топтың әлеуметтік диагностикасын қолдану.
- Педагогикалық шеберлік дағдыларына ие болу; кәсіби қызметте жаңа технологияларды қолдану; табыс психологиясы шеңберінде диагностикалық және түзету жұмысының дағдыларын дамыту; этноформациялаушы, азаматтық, жалпыұлттық құрамдас бөліктер контекстінде"Мәңгілік Ел" ұлттық идеясының мәнін түсіндіру; көпшілік алдында сөйлеуге дайындықта сөйлеу туралы іргелі ілім ретінде риториканың негізгі ережелерін қолдану.
- Қазақстандағы арнайы және инклюзивті білім беру жүйесінің қазіргі заманғы проблемаларын талдау; этнопедагогика материалдарын оқу-тәрбие үрдісіне енгізу; психологиялық-педагогикалық қарым-қатынас жасаудың кәсіби дағдыларын дамыту; дау-жанжалдық мәселелерді қазіргі заманға сай реттеу.
- Педагогиканы оқыту практикасында теориялық білімді жүзеге асыра білу; жастармен әлеуметтік-мәдени анимация мен мәдени-демалыс қызметінің негізгі ұғымдарын тұжырымдай білу; оқытуда ойын технологияларын таңдап, практикада қолдана білу; зерттеудің ғылыми аппаратының элементтерін анықтай білу
- Психологияны оқыту әдістемесін қолдана білу, эксперимент пен зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау; түзету жұмыстарының әдістері мен әдістерін таңдау, арттерапия, ойын терапиясы, ертегі терапиясы, құм терапиясы элементтерін қолдану; ювеналды психологияны білу; тәуекел жағдайында шешім қабылдау.
- мектептердегі педагогикалық процестің ерекшеліктерін, білім берудегі инновациялық қызметтің негізгі ұғымдары мен технологияларын білу; психологияның қазіргі жағдайын талдау, практикалық мәселелерді шешуге бағдарлау; отбасылық тәрбиенің ерекшеліктері мен стильдерін сипаттай білу.
- Экономика және құқық, қаржылық сауаттылық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, экология және тіршілік қауіпсіздігі, тұрақты даму саласына қатысты білімдерді игеру, кәсіпкерлік дағдыларының, ғылыми зерттеу әдістерін меңгеру, ақпараттық- коммуникациялық технологияларды, сонымен қатар жасанды интеллекттің мамандандырылған технологияларын қолдану.
Ұқсас БББ
6B01101 Педагогика және психология
Шымкент университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01101 Педагогика және психология
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
6B01101 Педагогика және психология
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01101 Педагогика және психология
Астана халықаралық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01101 Педагогика және психология
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01101 Педагогика және психология
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01101 Педагогика және психология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
6B01101 Педагогика және психология
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01101 Педагогика және психология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
6B01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)
6B01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01101 Педагогика және психология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01101 Педагогика және психология
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01101 Педагогика және психология
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
6B01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шымкент университеті
6B01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01101 Педагогика және психология
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01101 Педагогика және психология
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)