Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01101 Педагогика және психология в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Мақсаты: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, білім алушылардың дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Мазмұны: балалардың, жасөспірімдердің өсуінің, дамуының жалпы заңдылықтары. Физиология, жүйке жүйесінің гигиенасы, жоғары жүйке қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл жүйесі, вегетативті жүйелердің ерекшеліктері. Мектептердің ғимараттарына, сыныптарына, ауа ортасына, жарықтандыруы мен жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар. Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім және педагогикалық ой тарихы

    Мақсаты: студенттердің әртүрлі тарихи-педагогикалық фактілерді, таңдалған салыстыру сызықтары бойынша тұжырымдамаларды талдау, салыстыру, салыстыру қабілеттерін дамыту. Мазмұны: ежелгі әлемдегі, Орта ғасырлар мен қайта өрлеу дәуіріндегі тәрбие, білім және педагогикалық ой. Батыс Еуропадағы білім мен педагогикалық ойдың дамуы XVII – XXI ғасырдың басы. ежелгі дәуірден XX ғасырға дейінгі тәрбие, білім және педагогикалық ой. Құзыреттіліктері: тарихи-педагогикалық фактілерді талдау, салыстыру, салыстыру әдістерін меңгерген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық-педагогикалық мамандыққа кіріспе

    Мақсаты: студентті педагогикалық кәсіптердің күрделі әлеміне енгізу, оның ой-өрісінің педагогикалық бағытын, мектепті демократияландыру және ізгілендіру жағдайында кәсіби-педагогикалық ұстанымын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагог-психолог мамандығының қазіргі тенденциялары

    Мақсаты: Педагог-психологтың кәсіби қызметін игерудің мәнін, перспективалары мен жолдарын ашу. Мазмұны: педагог-психологтың кәсіби қызметінің мәні мен ерекшелігін зерделеу негізінде және студенттердің кәсіби білімдерін, іскерліктерін, дағдыларын игеруге деген көзқарасын қалыптастыру; студенттердің кәсіби өзін-өзі тануын, психологиялық-әлеуметтік-педагогикалық қызметтегі белсенді педагогикалық және қоғамдық ұстанымын қалыптастыруға ықпал ету; студенттердің білім алушылармен жұмыста педагог-психологтың әртүрлі функцияларын іске асыру тәжірибесін зерделеуге жәрдемдесу, студенттерді психологиялық-педагогикалық қызметтердің практикалық қызметімен не таныстыру керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Этнопсихология

    Мақсаты: студенттердің этнопсихология саласындағы құзыреттілігін арттыру және осы негізде оларды қоғам өмірінің білім беру саласындағы тұрақты этносаралық өзара іс-қимыл жағдайында оқу-тәрбие қызметіне дайындау. Мазмұны: этникалық психологияның ғылым ретіндегі міндеттері. Этнопсихология пәнінің ерекшелігі. Педагогикалық мәдениеттің түсінігі, мәні, мазмұны, компоненттері. Тәрбие, ұрпақтар сабақтастығы. Нәсілдер, таптар, этнос, ұлт, ұлт. Ұлттық сана, өзін-өзі тану, мүдделер, Мәдениет, тіл. Ұлттық психологияның мәні. Құзыреттіліктер: әртүрлі этностардың негізгі психологиялық ерекшеліктерін біледі, мәдени толеранттылықты қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеу мінез-құлқы мен зерттеу қабілеттерінің психологиясы

    Мақсаты: оқушылардың зерттеу қабілеттерін педагогикалық сүйемелдеудің психологиялық негіздерін оқу. Мазмұны: зерттеу мінез-құлқының феномені. Зерттеушініңжеке-тұлғалық сипаттамалары. Зерттеу қабілеттерінің теориялық моделі. Зерттеушілік оқыту технологиясы. Оқушылардың зерттеуіс-әрекетінің түрлері. Зерттеуқызметінің кедергілері (шығармашылық, ақпараттық, коммуникативтік). Қалыптасатын құзыреттіліктер: зерттеу қызметін ынталандыру жәнежекелегензерттеу іскерліктерін дамыту әдістері мен тәсілдерін меңгерген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Абайтану

    Мақсаты: Абайдың гуманистік іліміне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілікті, толерантты азаматты қалыптастыру. Мазмұны: Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына деген терең сүйіспеншілігін тәрбиелеу: Оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік, оның өлеңдері мен эпифанияларында көрсетілген; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі дереккөздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан туындайтын ар-ождан ұғымын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуді дараландыру

    Мақсаты: инклюзивті оқыту теориясының негізгі ережелерімен таныстыру. Мазмұны: инклюзивті білім берудің рөлі. Нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету, инклюзивті білім беру түрлері. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту және тәрбиелеу мәселелері. ҚББ балалармен жұмыс жасаудың психологиялық-педагогикалық технологиялары. Педагогтармен және психологтармен қарым-қатынас. Қалыптасатын құзіреттіліктер: инклюзивтік практикада білім беру процесінің әр түрлі қатысушыларының өзара іс-қимылын ұйымдастыруға қабілетті

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Этнопедагогика

    Мақсаты: этнопедагогиканың негізгі ұғымдарының жүйесін, әлем халықтарының этномәдени дәстүрлері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: этнопедагогикадағы тәрбиенің мақсаты. Этнопедагогикадағы тәрбие әдістері мен құралдары. Халықтық педагогикадағы тәрбие әдістері, әдістері мен құралдары. Халық тәрбиесінің негізі ретінде ҚР халықтарының ұлттық салт-дәстүрлері. Халықтық педагогикадағы рухани-адамгершілік және азаматтық-патриоттық тәрбие. Әлеуметтік-педагогикалық жұмыста халықтық педагогиканың прогрессивті элементтерін қолдану. Құзыреттіліктер: оқушылардың көп этникалық құрамы жағдайында педагогикалық қызметтің білімі мен әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Педагогикадағы мәдениетаралық зерттеулер

    Мақсаты: теориялық-әдіснамалық құзыреттілікті және педагогикалық зерттеу жүргізуге дайындықты, облыстағы ғылым мен практиканың өзара байланысын түсіну қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: қазіргі педагогика мен психология мен білім беру практикасының мәселелерін бөліп көрсетуге, ғылымның әдіснамалық мәселелерін талдауға және түсіндіруге мүмкіндік беретін теориялық білімді игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Әлеуметтік психология

    Мақсаты: психологиялық ғылымның бөліміретінде әлеуметтік психология туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: әлеуметтік психологияның жалпымәселелері. Әлеуметтік психология туралы түсініктердің даму тарихы. Кіші топ ұйымның әлеуметтік-психологиялық сипаттамасы ретінде. Сөйлесу процесінің психологиялық аспектілері. Қарым-қатынастың ұлттық ерекшеліктері. Қалыптасатын құзыреттіліктер: тұлғаның әлеуметтік-психологиялық сипаттамаларымен оларды қалыптастыру механизмдері туралыбілімдерін көрсетеді, психодиагностикалық және психокоррекциялық әдістемелердітаңдау критерийлерін біледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Медиа білім берудің заманауи тәсілдері

    Мақсаты: студенттердің медиа-педагогика саласында құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: медиа білім берудің теориялық тәсілдері. "Протекционистік "("инъекциялық"," қорғаныс"," егу") медиа білім беру теориясы. Медиа білім берудің этикалық теориясы. Медиа білім беру теориясы "сыни ойлауды" дамыту ретінде. Медиа білім берудің" практикалық " және мәдени, эстетикалық теориялары. Медиа білім берудің семиотикалық теориясы. Медиа білім берудің әлеуметтік-мәдени теориясы. Бұқаралық ақпарат құралдарының мүмкіндіктерін пайдаланудың тәрбиелік, оқыту және шығармашылық тәсілдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    "Қаржылық сауаттылық негіздері" курсының мақсаты жеке қаржыны басқару, ақылды инвестициялау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастыру, қаржылық дағдыларды дамыту, дұрыс қаржылық шешімдер қабылдау және тұрақты қаржылық болашақты құру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Мақсаты: тірі организмдердің, әртүрлі деңгейдегі экожүйелердің, жалпы биосфераның, олардың тұрақтылығының негізгі заңдылықтары; Мазмұны: БиоСфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адамның экономикалық қызметінің экологиялық салдары, әсіресе табиғатты пайдалануды күшейту жағдайында; әртүрлі елдердегі және ҚР-дағы Тұрақты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық міндеттері туралы заманауи идеялар; экология, қоршаған ортаны қорғау, тұрақты даму мәселелері. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманның тұрақсыздандырушы факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Құзыреттері: тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Педагог-психологтың жеке имиджі

    Мақсаты: имиджді қалыптастырудың негізгі заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Имидж психологиясы. Имиджология табиғи иерархиялар теориясы ретінде. Имиджді басқару. Әр түрлі контекстегі сурет. Қоғамдық қатынастардың негіздері (PR). Имидждік стратегия. Нақтылау. Білім берудегі педагог-психологтың имиджі. Құзыреттер: ұжымда қолайлы дербес Имидж құру үшін оқушылардың бірлескен, дербес оқу қызметін ұйымдастыру дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Пәннің мақсаты: қазіргі психологиялық теориялар мен модельдерді, жеке тұлғаның қызметі мен оның жеке қасиеттерін дамыту. Мазмұны: болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогқа, өзара әрекеттесуге және қарым-қатынасқа ықпал ете отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Бұл курстың мақсаты педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіру болып табылады Мазмұны: болашақ мұғалімдер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады. Құзыреттіліктер: адам және білім ұғымдарын білу. Оқыту теорияларын түсіну. Педагогикалық модельдерді түсіну

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері

    «Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері» – бұл заманауи құқық ғылымы мен мемлекеттік антикоррупциялық саясаттың басымдықтарын көрсететін оқу пәні. Бұл пән болашақ психологтарды құқық мәселелері бойынша зерттеу қызметі дағдыларын қалыптастыруға және сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне «нөлдік төзімділік» қағидасын тәрбиелеуге бағытталған әлеуметтік сұранысқа жауап беру нәтижесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Сын тұрғысынан ойлау психологиясы

    Мақсаты: сыниойлаудың психологиялық-педагогикалық негіздерін қалыптастыру. Мазмұны: сыни ойлау технологиясы: теориялық негіздері, "сыниойлау" түсінігі және оның сипаттамалары. Сын тұрғысынан ойлау технологиясының мақсаттары, міндеттері, ерекшеліктері менфункциялары. Сыни ойлау технологиясын қолданудың негізгі кезеңдері. Сын тұрғысынан ойлау технологиясын қолданудың әдістемелік тәсілдері. Қалыптасатын құзыреттіліктер: сыни ойлау технологиясын қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    "Экономика және кәсіпкерлік негіздері" университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Тұлға психологиясы

    Мақсаты: отандық, шетелдік авторлардың тұлғалық теорияларымен, тұлғаның даму тұжырымдамаларымен, тұлғаның негізгі сипаттамаларымен таныстыру. Мазмұны: тұтас тұлғаның даму психологиясы. Тұлға факторлық және құрылымдық-деңгейлік білім ретінде. Тұлға және қызмет. Шетелдік, отандық психологиядағы тұлғаның негізгі теориялары. Құзыреттіліктер: кәсіби мәселелерді шешуде психологиялық білімді шығармашылық қолдану, кәсіби салада рефлексия жасау қабілеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Қарым-қатынас психологиясы

    Мақсаты: қарым-қатынас психологиясының негізгі мәселелері туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: қарым-қатынас психологиясы түсінігі. Қарым-қатынас тараптары. Қарым-қатынаста тұлғааралық қабылдаудың механизмдері мен әсерлері. Кері байланыс. Психологиялық әсері жәнеөзара әрекеттесудіңнегізгі стратегиялары. Коммуникативтік құзыреттілік. Қарым-қатынастыңпсихологиялық кедергілері. Қалыптасатын құзыреттіліктер: Оқужәне тәрбие процесінде субъектілердің тиімді қарым-қатынас тәсілдерін жәнетехникаларын меңгереді./

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Білім беру жүйесінің сапасын бағалаудың заманауи құралдары

    Мақсаты: білім беру процесінің сапасын бақылау саласында студенттердің құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: мектептегі мониторингтің құрылымы мен мазмұны. Білім сапасының негізгі компоненттерінің динамикасын бағалау. Оқыту мен тәрбиелеу сапасын, оқушылардың денсаулық жағдайы мен психикалық дамуын мониторингілеу. Сапа мониторингінің жаңа үлгілерін жасау. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру жүйесіндегі әдістер мен сапа дағдыларын меңгеру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Педагог-психологтың кәсіби қызметінің нормативтік-құқықтық базасы

    Мақсаты: білім беру мекемесіжағдайында нормативтік-құқықтық талаптардысақтай отырып, психологиялық-педагогикалық қызметтің міндеттерін жүзеге асыруүшін қажетті әмбебап, кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Педагог-психолог қызметіндегі негізгі проблемалар мен қиындықтар, білімберу ұйымдарының ерекшеліктері. Педагог-психологтың кәсіби қызметінің мәселелері, тенденциялары. Қалыптасатын құзыреттер: нормативтікқұқықтық актілерге сәйкес кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер мен инновациялар

    Мақсаты: Болашақ БӘД мұғалімдерінде педагогикалық зерттеулер жүргізу және оқу-тәрбие үдерісіне инновациялық тәсілдерді енгізу үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Педагогикалық ғылымның негіздері, білім берудегі ғылыми зерттеулердің түрлері мен әдістері, зерттеу қызметінің кезеңдері, педагогикалық деректерді өңдеу және талдау мәселелері қарастырылады. Ерекше назар инновациялық білім беру технологияларына, белсенді оқыту әдістеріне, цифрлық құралдарға, жоба және зерттеу қызметіне, бастапқы әскери дайындық аясында аударылады. Оқу нәтижелері: Түлек БӘД мәселелері бойынша педагогикалық зерттеулерді әзірлеуге және жүзеге асыруға, инновациялық оқыту әдістерін қолдануға, цифрлық ресурстарды пайдалануға және білім беру тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалап, мектеп оқушыларының оқыту және тәрбиелеу сапасын арттыруға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Конфликтология негіздері

    Оқытудың мақсаты: тұлғааралық қақтығыстарды басқару дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: қақтығыстардың көрінуінің жалпы ерекшеліктерімен және олардың заңдылықтарымен танысу. Конфликтология, оның пәні мен міндеттері, ғылым ретінде қалыптасу тарихы. Әлеуметтік қақтығыстың табиғаты. Оның пайда болу көздері мен себептері. Позитивті және деструктивті функциялар. Қақтығыстың құрылымдық элементтері, процесі және динамикасы. Жанжалды тұлғалардың түрлері. Негізгі стильдер: қарама-қайшылық, болдырмау, орналастыру, компаға келу, ынтымақтастық. Қоғамдағы рөлі және қақтығыстарды шешу әдістері. Құзыреттіліктер: жанжал және оның қоғамдағы рөлі және жанжалдарды шешу әдістері туралы білімді меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Педагог-психологтың кәсіби этикасы

    Мақсаты: Педагог-психологтың тұлғалық қасиеттерін дамыту және жетілдіру. Мазмұны: этикалық білімнің құрылымы. Негізгі категориялар. Педагог-психолог мамандығын таңдаудың құндылық-адамгершілік негіздері. Жеке және кәсіби құндылықтар жүйесі. Кәсіпқойлықтың адамгершілік-этикалық компоненттері. Педагогикалық моральдың негізгі принциптері. Педагогикалық этика категориялары. Психологияның басты этикалық парадоксы. Педагог-психологтың негізгі этикалық мәселелері. Қалыптасатын құзыреттіліктер: кәсіби қызметте кәсіби этиканы қолдану қабілеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Жаңартылған білім беру мазмұнының психологиялық-педагогикалық контенті

    Мақсаты: білім беру бағдарламасын жаңарту және критериалды бағалау жүйесіненгізу контексінде ұғымдық аппаратты қалыптастыру. Мазмұны: білімберудің жаңартылған мазмұнына көшуді нормативтік құқықтық және медодикалық қамтамасыз ету. Оқу бағдарламаларының құрылымы, мазмұныжәне ерекшеліктері. Оқыту мақсаты және күтілетін нәтижелер. "Мәңгілік ел" құндылықтары. Қалыптасатын құзыреттіліктер: жаңартылған білімберу бағдарламасын іскеасыру кезінде қажетті дағдылар мен іскерліктерді меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Педагог-психолог жұмысындағы түзете-дамыту және терапевтік техникалардың негіздері

    Мақсаты: педагог-психолог қызметінің бағыты ретінде түзету-дамыту жұмысын ұйымдастыру туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: түзету-дамыту жұмысының теориясы, бағыты және практикасы. Түзету-дамыту жұмысының түсінігі. Түзету-дамыту жұмысының принциптері, мақсаттарымен міндеттері, формалары, техникасы, әдістерімен тәсілдері. Түзету-дамыту жұмысындағы педагог-психолог және басқада мамандардың өзара іс-қимылының негізгі бағыттары. Түзету-дамыту жұмысының тиімділігін диагностикалау. Құзыреттіліктер: терапиялық техникаларды пайдалана отырып түзету-дамыту жұмыстарын ұйымдастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Даму психологиясы және жас ерекшелік психологиясы

    Мақсаты: психика мен тұлғаның дамузаңдылықтары туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: жасерекшелік психологиясының пәні, міндеттері, әдістері. Психикалық даму және жас аралығы мәселесі. Тұлғаның жасерекшеліктері. Мектепке дейінгі баланың, кіші сынып оқушының, жасөспірімнің психикалық дамуы. Жасөспірімдерпсихологиясы, жетілу, қартаю. Қалыптасатын құзіреттіліктер: мамандық аясында әржас кезеңінде теориялық және практикалық білімдерді меңгерген,/

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Психокоррекция негіздері

    Мақсаты: психокоррекцияның негізгі ұғымдары мен әдістерімен танысу. Мазмұны: психологиялық түзету педагог-психологтың қызмет түрі ретінде. Психологиялық түзету мен психологиялық кеңес беру мен психотерапияның айырмашылығы. Психологиялық түзетудің ерекше белгілерінің сипаттамасы. Психокоррекциялық жұмыстың мақсаттары, түрлері. Психокоррекциялық бағдарлама, оның түрлері. Бағдарламаны құруға қойылатын негізгі талаптар. Бағдарламаны құрастыру алгоритмі. Құзыреттіліктер: психологиялық түзету бағдарламаларын құра алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Жеке-кәсіби өсу тренингі

    Мақсаты: тренингтің кәсіби білімін, іскерлігін, дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: теориялық бағыттағы тренингтердің философиялық негіздері; жүргізушінің қателіктері, оларды жою тәсілдері, топтың әртүрлі даму сатыларында қызметін ұйымдастыру; тренингтік топты жүргізудің этикалық принциптері; тренингте ритуалдар мен мифтерді қолдану тәсілдері. Құзыреттіліктер: тренингтік топтың мақсаты, міндеттері, тақырыбы мен негізгі қызмет этаптарын анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық шеберлік негіздері

    Мақсаты: Педагогикалық шеберлік және оны қалыптастыру жолдары туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Педагогикалық шеберлік, оны қалыптастыру жолдары. Кәсіби білім, білік, дағды. Педагогикалық техника, әдептілік, қарым-қатынас. Жанжалдардың алдын алу және педагогикалық шешу. Оқушылардың оқу және оқудан тыс іс-әрекетін басқару шеберлігі. Өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі тәрбиелеу педагогикалық шеберлікті жетілдіру факторы ретінде. Құзыреттіліктері: Педагогикалық шеберлік техникасын меңгерген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Педагогиканы және психология оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты-студенттердің педагогикалық пәндер циклі мен педагогика оқытушысының әр түрлі функцияларын орындауды қамтамасыз ететін әдістемелік ғылымның теориялық және әдіснамалық негіздерін және бастапқы әдістемелік білімдерді алуы болып табылады. Педагогиканы оқыту әдістемесінің пәні мен мәселелері. Педагогиканы оқыту мақсаты. Педагогиканың құрылымы мен мазмұны. Педагогиканы оқыту әдістерінің жіктелуі. Сыныптан тыс жұмыстың негізгі формаларының сипаттамасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Мақсаты: оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру, олардың өмірінің мәнмәтінін ескере отырып, әл-ауқатты психологиялық және этикалық тұрғыдан қолдау. Мазмұны: оқу процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және оларды оқу жағдайында ескеру. Болашақ мұғалімдер оқушыларды оқытуды қолдауды үйрену ОP тиісті акт, оқу және ассистивті технологияларды қолдана отырып. Сондай-ақ ОP бар оқушылардың психологиялық және этикалық әл-ауқатын қолдау үшін қауымдастықтармен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтасады. Курс болашақ мұғалімдерді инклюзивті білім беруде ОP бар білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін қанағаттандыруды қамтамасыз етуге бағытталған қажетті кәсіби құзыреттермен қаруландырады. Құзыреттіліктер: әртүрлілікті қабылдау, қатысу мен оқуға кедергілерді анықтау; даму басымдықтарын анықтау, іс-шараларды жоспарлау білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және оқушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыру. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер мүмкін: * оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдау * технологиялар ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әр түрлі қолдану * оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдаланыңыз * авторлық құқықтар мен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдану

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Нәтижелі жұмыспен қамту

    Мақсаты: кәсіби өзін-өзі жүзеге асыруды ескере отырып, мансап жоспарын құруды үйрету. Мазмұны: "мансап" түсінігі, типологиясы, түрлері, мансаптық өсудің стратегиясы; кәсіби және тұлғалық дамуды жобалау негіздері; жұмысқа орналасу технологиясы; түйіндеме мен әңгімелесудің түрлері менқұрылымы, еңбек ұжымындағы өзара қарым-қатынас этикасы, мінез-құлық ережелері. Қалыптасатын құзіреттіліктер: мансапты жоспарлауда және табысты жұмысқа орналасуда білімді қолдану дағдыларын меңгерген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Педагог-психологтың қызметіндегі арт-терапия

    Мақсаты: арт-терапияның негізгі ұғымдары мен әдістерімен танысу. Мазмұны: қалыптасу тарихыжәне негізгі ұғымдар. Арт-терапия түсінігі жәнеөнермен емдеудің заманауи әдістерінің жүйесі. Арт-терапияның түрлері мен түрлерінің алуан түрлілігі. Арт-терапия әдістерін пайдалана отырып, психологиялықкөмекті ұйымдастыру шарттары арт-терапевт тұлғасынақойылатын талаптар. Қалыптасатын құзыреттіліктер: оқушылардың арт-терапиялық қызметіндегі әтижелі диагностиканың нәтижелерін түсіндіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Тұлғаның психологиялық денсаулығының бұзылуының алдын алу

    Мақсаты: психологиялық денсаулықтың табиғаты, оның оң даму механизмдері және психологиялық қорғаныс динамикасы туралы ғылыми білім жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: психологиялық денсаулық тұлғаның дамуының негізі ретінде. Денсаулық үлгілері, тұлғаның қорғаныс механизмдері. Стресс. Оқушылардың суицидтік мінез-құлқы. Психологиялық денсаулықтың бұзылуының алдын алу. Қалыптасқан құзыреттіліктер: оқушылардың денсаулығының теріс дамуының алдын алу процесінде алған білімдерін қолдануға дайын.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу негіздері

    Академиялық жазу негіздері пәні студенттерге ғылыми жазудың, гараматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Бағалау және дамыту

    Мақсаты: оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсіну және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау мүмкіндігі Мазмұны: осы курс аясында студенттер бағалаудың маңыздылығы туралы біледі, оқушылардың білім жетістіктерін бағалаудың жаңа тәсілдерімен, оқушылардың оқу іс-әрекетін ынталандырудың және дамуының маңызды құралы ретінде кері байланыс қағидаттарымен танысады және оқушылардың білімі мен дағдыларын объективті бағалауға көмектесетін мектептегі оқытудың әртүрлі кезеңдерінде бағалаудың тиімді әдістерін, әдістері мен құралдарын игере алады. Студенттер жеке оқушылардың әртүрлі қажеттіліктері мен қызығушылықтарына бейімделген тапсырмаларды құрастыру дағдыларын игереді, сонымен қатар жеке және академиялық прогреске ықпал ететін оқушылардың белсенділігі мен мотивациясын арттыру әдістерін меңгереді. Бұл курс болашақ мұғалімдерді студенттерді кәсіби шеберлікке бағыттау және білім беру стандарттарын арттыруға ықпал ету үшін қажетті құзыреттермен қаруландырады. Сонымен қатар, бұл болашақ мұғалімдерге кері байланыс тетіктерін енгізуге, оқушылардың мақсаттарына қол жеткізуді бағалауға және олардың оқыту әдістемелерінің оқушылардың дамуына әсерін талдауға мүмкіндік береді. Мұғалімді тиімді басқару және оқушының оқу-танымдық іс-әрекетін өзін-өзі басқару мүмкіндігін қамтамасыз етеді. Құзыреттіліктер: бағалаудың әртүрлі әдістерін білу (қалыптастырушы және қорытынды). Критерийлер мен дескрипторларды түсіну. Білім беру құзыреттілігінің деңгейлерін түсіну. Өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдылары

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Мақсаты: Курс болашақ мұғалімдердің әртүрлі мақсаттағы интеллектуалды жүйелерді құру теориясы мен тәжірибесінің қазіргі жағдайы туралы тұтас көзқарасын дамытуға бағытталған. Студенттерге берілетін мүмкіндік:адамның интеллектуалдық іс-әрекетін компьютерлік модельдеудің қолданбалы есептерін шешу үшін білімді көрсетудің әртүрлі үлгілеріне салыстырмалы талдау жасау; логикалық және функционалдық бағдарламалау тілдерінде білімді ұсыну модельдерін (олардың симбиозын қоса алғанда) енгізу; заманауи бағдарламалау құралдары мен технологияларын қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Жеке және топтық психотерапия негіздері

    Мақсаты: студенттерде жалпы психотерапияның теориялық және әдіснамалық мәселелерінде берік білім қалыптастыру, оңтайлы психикалық денсаулықты сақтау және қалпына келтіру үшін жеке және топтық психотерапияның негізгі әдістерін қолдануға мүмкіндік беру. Мазмұны: білім мен практика жүйесіндегі психотерапия. Психотерапияның негізгі түрлері. Психотерапиялық жұмыстың принциптері мен стратегиялары. Психотерапияның тақырыбы мен объектісі. Психотерапияның этикалық аспектілері. Психотерапиядағы суггестивті әдістер. Мінез-құлық терапиясы. Құзыреттіліктер: жеке және топтық психотерапияны ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Тұлғаның психикалық дамуын диагностикалау және түзету

    Мақсаты: психолог-педагогтың кәсіби қызметін орындауға дайындық және әртүрлі тұлғалық мәселелер бойынша түзету бағдарламаларын әзірлеу және өткізу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: тұлғаның дамуын диагностикалау мен түзетудің теориялық, әдіснамалық тәсілдері. Түзету-дамыту қызметінің құрылымы, мазмұны, ұйымдастырылуы. Түзету-дамыту сабақтарын әзірлеу, ұйымдастыру. Құзыреттіліктер: Психодиагностика негізінде тұлғаны дамыту бойынша түзету жұмыстарын жүргізу процедурасын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық психология

    Мақсаты: білім беру процесін тиімді ұйымдастыру тетіктері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: пәні, міндеттері. Оқыту, оқыту түрлері. Психологиядағы оқыту теориялары. Оқу іс-әрекетінің құрылымы мен психологиялық мазмұны. Мұғалімнің психологиясы. Тәрбие психологиясы. Қалыптасқан құзыреттіліктер: кәсіби міндеттерді шешеді, оқу-педагогикалық қызметтің құрылымы мен мазмұнын біледі, педагогикалық процесте психологиялық-педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу әдістерін біледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Білім алушының оқуын критериалды бағалаудағы педагогикалық өлшем

    Мақсаты: критериалды бағалау жүйесін тиімді игеруге және енгізуге ықпал ету. Мазмұны: Оқу нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары. Бағалау мәселесі. Критериалды бағалау технологиясының моделі. Принциптері Кезеңдер мен құралдар. Қалыптастырушы және жиынтық бағалау. Бағалау нәтижелерінің модерациясы. Өзін-өзі бағалау және өзін-өзі бағалау. Портфолиодың педагогикалық міндеттері. Функциялар, портфолио құрамы. Құзіреттіліктер: критериалды бағалауды және әрпән бойынша бағалауды әдістемелік қамтамасыз етуді енгізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Психологиялық-педагогикалық практикум

    Мақсаты: білім алушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес келетін және пәндік салалардың ерекшеліктерін көрсететін технологияларды пайдалану. Мазмұны: психологиялық-педагогикалық қызметтің теориялық негіздері кәсіби міндеттерді үздіксіз шешу процесі ретінде педагогикалық қызмет туралы түсінік. Педагогикалық жүйеде шешілетін педагогикалық міндеттердің жіктелуі. Педагогикалық міндеттерді шешу құрылымы

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Эксперименттік психология бойынша семинар

    Мақсаты: эксперименттік психологиялық және диагностикалық зерттеулерді жоспарлау және жүзеге асыру тәжірибесін меңгеру. Эксперименттік ғылыми зерттеудің әдіснамалық принциптері. Теория және оның құрылымы. Құбылыстар арасындағы себептік байланысты тіркеу: эксперименттік айнымалылар және гипотезалар эксперименттік зерттеулердің жіктелуі. Эксперименттік зерттеудің ұйымдастырушылық кезеңдері. Эксперименттік зерттеудің әлеуметтік-психологиялық аспектілері. Құзыреттіліктер: кәсіби қызмет үшін эксперименттік психология әдістерін меңгерген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында жалпы білім беретін мектеп үшін педагог-психологтарды даярлау

    Мақсаты: білім беру бағдарламасын жаңарту, критериалды және формативті бағалау аясында ұғымдарды қалыптастыру. Мазмұны: мектепте білім берудің жаңартылған мазмұнын нормативтер және медодикалық, құқықтық қамтамасыз ету. Оқу бағдарламаларының құрылымы, мазмұны және ерекшеліктері. Оқу мақсаттары және күтілетін нәтижелер. Құндылықтар. Қалыптастырылатын құзыреттер: жаңартылған білім беру бағдарламасын іске асыру кезінде қажетті дағдылар мен дағдыларды меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Психология тарихы

    Әлемдік және қазақстандық тарихта психологиялық білімнің пайда болуы және даму динамикасы туралы студенттердің ғылыми түсініктерін қалыптастыру. Антикалық психологиялық ойдың дамуы. XIX-XX ғасырлардағы психологиялық ғылым салаларының дамуы. Әлеуметтік және мәдени-тарихи психология. Әлемдік мектептер мен бағыттарды қалыптастыру. Ресейдегі психологияның дамуы. Психология қызмет туралы ғылым ретінде. Қазақстандағы психологиялық ғылымның дамуы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Педагог-психологтың қызметіндегі психологиялық қызмет және кеңес беру

    Мақсаты: білім беру ортасында психологиялық-педагогикалық кеңес беруді ұйымдастырудың теориялық, әдіснамалық және практикалық мәселелерін меңгеру. Мазмұны: психологиялық кеңес берудің қазіргі жағдайы, оның негізгі бағыттары мен тәсілдері. Кеңес берудің мақсаты, міндеттері, принциптерімен әдістері. Психологиялық тексеруді дайындау және жүргізу. Психологтың әртүрлі жұмыс кезеңдерінде консультациялармен өзара қарым-қатынасының ерекшеліктері. Психологиялық кеңес беру білім беру қызметін оңтайландыру тәсілі ретінде.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Суицидтік мінез-құлықтың психологиялық-педагогикалық негіздері

    Мақсаты: соңғы онжылдықта балалар мен жасөспірімдер арасындағы суицидтік мінез-құлық мәселесі ата-аналардың, тәрбиешілердің, жұртшылықтың назарын өзіне аудара отырып, ең өткір болып көрінеді. Мазмұны: жастар арасындағы суицид мәселесін зерттеу көрсеткендей, бірқатар жағдайларда жасөспірімдер ата-аналардың, тәрбиешілердің назарын өз проблемаларына аудару үшін өз-өзіне қол жұмсауға шешім қабылдады және ересектердің жансыздығына, немқұрайлылығына, цинизміне және қатыгездігіне осындай қорқынышты түрде наразылық білдірді. Жалғыздық сезімінен, стресстің өз пайдасыздығынан және өмірдің мағынасын жоғалтудан жабық, осал жасөспірімдердің проблемалары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгеру, одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолдану және педагогикалық және қоғамдық қызметте кәсіби өзара қарым - қатынастарды қалыптастыру; кәсіби қызметте денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты пайдалану;
  • әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру, өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өзінің педагогикалық дамуы үшін жаңа мақсаттар қою;
  • әр түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, педагогика мен психологияның озық тұжырымдамаларына негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан іріктеу және білімді педагогика мен психологияны оқытуды және өзінің кәсіби өсуін жетілдіру үшін пайдалану;
  • инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі Білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық проблемаларын түсіну, оқу процесінде білім алушылардың әртүрлі қабілеттерін ескеру, өмірлік және оқу контекстінде олардың психологиялық әл-ауқатын этикалық тұрғыдан қолдау;
  • психологиялық-педагогикалық ғылымдарды түсіну және игеру үшін іргелі әдіснамалық және теориялық маңызы бар іргелі ғылыми ұғымдарды тану және түсіну, педагогика мен психологияның жаһандық және жергілікті мәселелерін шешу үшін ғылымдардың басқа салаларынан білімді қолдану мен интеграциялаудың өзіндік ұстанымын дәлелдеу;
  • қазақ халқының мемлекеттілігі мен өркениеті нысандарының тарихының, эволюциясының негізгі кезеңдерін тұтас және объективті түрде жария ету, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білу, Академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну;
  • табиғаттың бірлігі мен тұтастығы идеясын түсіндіру үшін педагогика мен психология саласында болып жатқан құбылыстар мен процестер арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды жалпылау және талдау;
  • педагог-психолог мамандығының ерекшеліктері мен қасиеттерін түсіну;
  • қазіргі қоғамның психологиялық-педагогикалық дүниетанымын кеңейту және демонстрациялық эксперимент пен практикалық жұмыстарды әзірлеу үшін IT қолдану, аналитикалық және сыни ойлауды дамытуға арналған тапсырмаларды әзірлеу үшін студенттердің мәдениетаралық білімін кеңейте отырып, табиғи пәндерді пәндік-тілдік оқытудың CLIL технологияларын пайдалану;
  • педагогикалық білім беру саласындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану, заманауи педагогикалық технологияларды қолдана отырып, педагогика мен психологияны оқытудың белгіленген мақсаттарына сәйкес оқу іс-әрекетінің жағдайларын құру
  • оқу процесінде зерттеу жүргізу үшін фактілер мен әдістерді білу және түсіну және қолдану .практикалық мәселелерді шешудің психологиялық-педагогикалық әдістері
  • кәсіби қызметте мамандық бойынша алған білімдерін жүйелеу және жалпылау.

Ұқсас БББ

6B01101 Педагогика және психология

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

6B01101 Педагогика және психология

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01101 Педагогика және психология

Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

6B01101 Педагогика және психология

Астана халықаралық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01101 Педагогика және психология

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01101 Педагогика және психология

Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)

6B01101 Педагогика және психология

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B01101 Педагогика және психология

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01101 Педагогика және психология

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01101 Педагогика және психология

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01101 Педагогика және психология

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B01101 Педагогика және психология

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B01101 Педагогика және психология

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

6B01101 Педагогика және психология

Қызылорда "Болашақ" университеті

6B01101 Педагогика және психология

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

6B01101 Педагогика және психология

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01101 Педагогика және психология

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B01101 Педагогика және психология

Alikhan Bokeikhan University (ABU)

6B01101 Педагогика және психология

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01101 Педагогика және психология

Шымкент университеті

6B01101 Педагогика және психология

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B01101 Педагогика және психология

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

6B01101 Педагогика және психология

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01101 Педагогика және психология

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01101 Педагогика және психология

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

6B01101 Педагогика және психология

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01101 Педагогика және психология

Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01101 Педагогика және психология

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B01101 Педагогика және психология

«Мирас» университеті (Мирас)

6B01101 Педагогика және психология

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01101 Педагогика және психология

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Астана халықаралық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

Top