Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01101 Педагогика және психология в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Диалог, өзара әрекеттесу және байланыс

    Пән коммуникацияның ғылыми-теориялық негіздерін зерттейді. Коммуникациялық жүйелердің жұмыс істеу деңгейлері. БАҚ дамуының әлеуметтік факторлары мен функциялары. Коммуникация психологиясындағы коммуникативті тұлға. Коммуникацияны эмпирикалық зерттеу әдістері. Қоғамдағы ақпараттық революцияның социологиялық аспектілері. БАҚ қоғам өміріндегі рөлі. Қазіргі жағдайда коммуникациялық процестердің глобализациясы. Коммуникация түрлері. Қарым-қатынас құрылымы. Тиімді өзара әрекеттесу және манипуляцияларға қарсы тұру технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қарым-қатынас психологиясы және қақтығыстарды басқару

    Пән қарым-қатынас процесінің ерекшеліктерін зерттейді: мазмұны, мақсаты, құралдары мен түрлері, қарым-қатынастың құрылымы, қарым-қатынастың фазалары. Коммуникация ұғымы. Әлеуметтік-психологиялық топ ұғымы. Топтық қызметтің тиімділігі мәселесі. Топтық динамика, шағын топтың дамуы ретінде. Педагогтар мен оқушылар арасындағы педагогикалық қақтығыстардың ерекшеліктері. Педагогтар мен оқушылар арасындағы қақтығыстардың себептері, қақтығыстардың туындауына әсер ететін объективті және субъективті шарттар. Қақтығыстың конструктивті және деструктивті фазалары, қақтығыстан шығу жолдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық қызметке кіріспе

    Пән педагогикалық мамандықтың жалпы сипаттамасын зерттейді: оның мәні мен құндылықтық сипаттамалары. Педагогтың тұлғасына қойылатын кәсіби-этикалық талаптар. Педагогтың кәсіби және тұлғалық қалыптасуы мен дамуы. Педагогтың кәсіби құзыреттілігінің мазмұны мен құрылымы. Педагогиканың аксиологиялық негіздері. Тәрбие, білім беру және оқыту мазмұны, түрлері мен әдістері. Білім беру процесін ұйымдастырудың заңдылықтары, түрлері мен принциптері және оларды басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оқушылардың даму физиологиясы

    Пән онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде ағзаның тіршілік ету ерекшеліктерін, ағзалардың, ағзалар жүйесінің және жалпы ағзаның даму және өсу шамасына қарай функцияларын, осы функциялардың әр жас кезеңінде өзіндік ерекшеліктерін зерттейді, дамитын организмге оның ерте және кеш кезеңдерінде оңтайлы дамуы үшін жағдай жасау мақсатында әсер ету әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пән жасанды интеллекттің (ЖИ) негізгі тұжырымдамалары мен принциптерін, оның әртүрлі қызмет салаларындағы рөлін, заманауи құралдар мен технологияларды, сондай-ақ жасанды интеллекттің қоғамға әсерін зерттейді. Курс барысында табиғи тілді өңдеу, компьютерлік көру, генеративті модельдер және деректерді өндіруді қоса алғанда, ЖИ жұмысының негізгі аспектілерін қарастырылады. ЖИ-ті бағдарламалаусыз практикалық қолдануға, оны қолданудың этикалық аспектілеріне және даму перспективаларына ерекше назар аударылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы деректерді талдауға және түсіндіруге, кәсіби міндеттерді шешу үшін заманауи ЖИ-құралдарын пайдалануға, жасанды интеллект саласындағы негізгі үрдістерді түсінуге және ЖИ-нің қоғам мен экономикаға әсерін сыни бағалауға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жалпы психология бойынша практикум

    Пән психологиялық зерттеу әдістерін зерттейді: зерттеудің логикалық және хронологиялық схемалары; бастапқы деректерді өңдеу; зерттеу нәтижелерін интерпретациялау және жалпы қорытынды жасау; зерттеу нәтижелерін ұсыну формасы; тұлғаның жеке-психологиялық ерекшеліктерін диагностикалау. Байқау әдісінің негізгі мәселелері. Әңгімелесу әдісінде байланыс орнату және деректер жинау техникасы. Директивті техникалар: сұрақтар, түсіндірулер, сендірулер, кеңестер. Компетенцияларға арналған сұхбаттың негізгі сипаттамалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыни және шығармашылық ойлау

    Пән сыни және шығармашылық ойлаудың құрылымдық элементтерін, функцияларын, модельдерін зерттейді; шығармашылық және сыни ойлауды ынталандыру әдістері. Оқушылардың шығармашылық және сыни ойлауын дамытуда педагогикалық технологияларды қолданудың ұйымдастырушылық-педагогикалық шарттары. Оқушылардың шығармашылық ойлауын дамыту технологиялары. Оқушылардың сыни ойлауын дамыту технологиялары. Оқушылардың шығармашылық және сыни ойлауын дамыту үшін жаттығуларды құрастыру тактикасы мен мысалдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Психологиялық практикум

    Пән тұлғаны зерттеудің методологиялық негіздері мен әдістемелерін зерттейді. Назарды диагностикалау. Есте сақтау диагностикасы. Ойлау диагностиксы. Сезімталдық пен қабылдау процестерін зерттеу әдістері. Қиялды зерттеудің психологиялық әдістемелері. Тұлғаның моральдық-психологиялық сипаттамаларын эмпирикалық зерттеу. Жетістікке жетуге деген мотивацияны диагностикалау. Эгоның қорғаныс механизмдері және жобалау тестілеуі. Символикалық проекция, аяқталмаған сөйлемдер. Практикалық психологиядағы метафоралар, ертегілер және ертегілік терапия.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәуелсіз және дивергентті ойлауды дамыту

    Пән ойлау ұғымының феноменологиясын зерттейді. Онтогенезде ойлаудың дамуының заңдылықтары: ойлаудың түрлері, қалыптасу ерекшеліктері, ойлау әрекеті мен формалары. Дивергентті ойлау — ойлау әрекетінің ерекше түрі: қалыптасу шарттары мен критерийлері. Дж. Гилфордтың теориясы. Дивергентті ойлауды диагностикалау әдістері. Жасөспірімдер жасында сыни ойлаудың детерминанттарын теоретикалық қарастыру. Когнитивті бұрмалаулар ойлау процесін эмпирикалық зерттеудің пәні ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Психологиялық-педагогикалық медиация

    Пән медиацияны құқықтық дауларды шешудің баламалы тәсілі ретінде зерттейді. Медиациядағы коммуникация. Білім беру ұйымдарындағы медиация технологиялары. Оқушылар арасынан медиаторларды даярлау. Жастар ортасында медиацияның психологиялық негіздері. Адамның қабылдауы. Қабылдау сүзгілері мен мінез-құлық стереотиптері. Қабылдаудың ерекшеліктеріне байланысты әңгімелесушілердің типологиясы. Адамның репрезентативті жүйелері және оларды анықтау әдістері. Медиатордың жұмысында қажетті психологиялық құралдар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жеке айырмашылық психологиясы

    Пән жеке тұлғаның формальды сипаттамаларындағы айырмашылықтарды зерттейді: психикалық процестер, ми жарты шарларының асимметриясы, жүйке жүйесінің қасиеттері және темперамент. Жеке тұлғаның мазмұнды жағы: мінез-құлық, қабілеттер мен интеллект. Жыныстық айырмашылық психологиясы; жыныстық рөлдерге байланысты мінез-құлық. Жыныстық идентичностьтің әр түрлі жастағы кезеңдерде қалыптасуы. Жеке тұлғаның дамуының жас ерекшеліктері. Қабілеттер туралы жалпы түсінік. Интеллектуалдық қабілеттерді зерттеудің негізгі бағыттары. Дарыны туралы түсінік. Креативтілікті зерттеудің негізгі аспектілері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру саласындағы медиация

    Пән медиацияны білім беру ұйымында тәрбие жұмысының бағыты ретінде зерттейді. Білім беру саласындағы медиация қызметінің құрылымы. Білім беру мекемесінде медиация қызметін ұйымдастыру: негізгі кезеңдер мен технологиялар. Мектептегі татуласу қызметі: құрылымы, функциялары, ұйымы, қызметтің нормативтік-құқықтық негіздері. Мектептегі татуласу қызметінің негізгі бағыттары. Мектептік дауларды шешудің жаңа түрі ретінде татуласу практикасының процедурасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық-педагогикалық диагностика

    Пән психолого-педагогикалық диагностикасын ғылыми-қолданбалы мәселе ретінде зерттейді. Психометриялық қасиеттер: валидтілік, сенімділік, стандарттау. Психолого-педагогикалық зерттеудің құрылымы, деңгейлері, кезеңдері. Зерттеу әдістері, формалары, тәсілдері, құралдары. Жеке тұлғаның танымдық саласын диагностикалау. Оқушының эмоционалдық-ерік саласын психодиагностикалау. Жеке тұлғаның мотивациялық саласын психодиагностикалау. Оқушының тұлғалық ерекшеліктерін диагностикалау. Балалар ұжымын диагностикалау. Оқушының және балалар ұжымының тұлғалық сипаттамасын жазу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пән педагогиканы ғылым ретінде зерттейді. Қазіргі білім беру проблемалары. Педагогикалық процесс. Тәрбие принциптері және оларға қойылатын талаптар. Тәрбие түрлері, әдістері және құралдары, олардың педагогикалық мүмкіндіктері мен қолдану шарттары. Қарым-қатынас және тәрбие. Отбасындағы тәрбие. Дидактика негізгі ұғымдары. Оқыту ұйымдастырудың түрлері. Оқыту әдістері. Сабақта оқушыларды басқару тәсілдері мен техникалары. Оқыту концепциялары және олардың психологиялық негіздері. Педагогикалық қызметтің құрылымы мен бағыттары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясы

    Пән даму психологиясы мен жас психологиясының негізгі категориялары мен мәселелерін, сондай-ақ психикалық даму теориясын және адамның психикалық дамуының жас кезеңін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық психология

    Пән педагогикалық психологияның теориялық аспектілерін, педагогикалық психологияның ғылым ретінде пайда болу тарихын, негізгі оқыту теорияларын, зерттеулердің әдіснамасы мен әдістемелерін, оқыту және тәрбиелеу процестерінің негізгі заңдылықтарын зерттейді. Оқыту мен дамудың арақатынасы. Оқытудың түсінігі. Оқытуға деген көзқарас. Оқу қызметі ретінде оқыту. Оқу қызметінің мотивациясы. Оқыту процесіне әсер ететін факторлар. Оқыту әдістемелерін бағалау критерийлері. Тәрбие процесін ұйымдастыру. Педагогикалық қызметке қабілеттілік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оқушының жеке басының психодиагностикасы

    Пән тұлғаның психолого-педагогикалық зерттеу кезеңдерін зерттейді. Психодиагносттың этикалық нормалары. Психодиагностикалық әдістемелердің классификациясы. Формализденген әдістемелер. Тесттер. Сұрақнамалар. Проективті техника. Психофизиологиялық әдістемелер. Аз формализденген әдістемелер. Бақылау әдісі. Әңгіме. Қызмет өнімдерін талдау (контент-талдау). Психодиагностикалық әдістемелерді құру. Тұлғаның түрлі салаларына арналған психодиагностикалық әдістемелер: темперамент, мінез, қабілеттер, интеллект. Жауап-реакциялардың генетикалық табиғатын ғылыми тұрғыда түсінумен байланысты перспективалар. Интеллектіні анықтаумен байланысты перспективалар. Шешілетін тапсырмалардың мазмұнын талдаумен байланысты перспективалар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дифференциалды психология

    Пән дифференциалды психологияның дербес ғылым ретінде қалыптасу негіздерін зерттейді. Дифференциалды психологияның дамуының негізгі кезеңдері. Адамтанудың әмбебап дикотомиялары. Индивидтің биопсихосоциологиялық тұтастай сипаттамасы ретінде даралық. Мұрагерлік пен орта туралы қазіргі түсініктер, олардың әсерін зерттеу әдістері. Жеке тұлғалар мен адамдар топтары арасындағы психологиялық айырмашылықтар, сондай-ақ түрлі әлеуметтік, таптық, этникалық және жас топтарындағы адамдардың психологиялық көріністерінің типологиялық айырмашылықтары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби имиджді қалыптастыру технологиялары

    Пән кәсіби және іскерлік имиджді қалыптастыру шарттарын, ұжымның имиджін таныстыруды, топтың имиджін модельдеуді, әсер ету механизмдерін, жеке және топтық имидждің этикеті мен мәдениетін зерттейді. Имидж және репутация. Қоғамдық пікір. Педагогикалық этика. Педагогтың имиджінің құрылымы. Заманауи педагогтың имиджін жобалау технологиясы. Жас педагогтың портфолиосы. Білім беру ұйымының имиджінің құрылымы. Білім беру ұйымының бренді. Білім беру қызметтерінің маркетингі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Адам ресурстарын басқару психологиясы

    Адам ресурстарын басқару модельдерін және адам ресурстарын басқару саласындағы негізгі қызмет түрлерін зерттейтін пән; зияткерлік капитал; абсентеизм, кадрлардың ауысуы және ұйымға берілгендік мәселелері; топ пен топтың психологиясы мен ұйымдастырушылық ерекшеліктері; топтың жеке мінез-құлыққа және адамдардың көзқарастарына әсері; топтық шешім қабылдау; көшбасшылық және көшбасшылық, көшбасшылық сипаттамалары, көшбасшылықты зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Зерттеудің негізгі әдістерін, экспериментті жоспарлау әдістерін және эксперименттік деректерді статистикалық өңдеуді зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән білім алушылардың қаржылық сауаттылық деңгейін арттыруға және олардың экономикалық теория, Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық саласындағы базалық білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс жеке қаржыны басқарудың негізгі аспектілерін, соның ішінде қаржылық шешімдерді ұтымды қабылдауды, туындаған қаржылық мәселелерді шешуді және қаржылық алаяқтықты тануды қамтиды.Білім алушылар қоғамдық өндіріс негіздерін, шаруашылық нысандарын, сұраныс пен ұсыныс теориясын, сондай-ақ өндіріс шығындары мен факторлар нарығын зерттейді. Студенттердің өз қаржысын басқаруға және экономикалық қызметтің негіздерін түсінуге деген сенімділігіне ықпал ететін практикалық дағдыларға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Пән негізгі міндеттер мен әдістерді зерттейді. Экология бөлімдері. Экологиялық факторлар және олардың классификациясы. Абиотикалық және биотикалық факторлар. Негізгі абиотикалық факторлардың экологиялық маңызы: жарықтандыру, температура, ылғалдылық, тұздылық және т.б. Шектеу факторлары. Дж.Либихтің минимум заңы. В.Шелфордтың толеранттылық заңы. Төзімділік диапазоны. Стенобионтты және эврибионтты организмдер. Антропогендік факторлар – қоршаған орта факторларының ерекше тобы. Флора мен фаунаға, топырақ жамылғысына, атмосфера мен гидросфераға антропогендік факторлардың әсері. Дүние жүзінің және Қазақстанның ғаламдық экологиялық проблемалары. Тұрақты даму тұжырымдамасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазіргі психологиядағы жеке тұлға теориясы

    Пән тұлғаны құрылымдық деңгейдегі құрылым ретінде зерттейді. Темперамент. Конституционалдық типологиялар. И.П.Павловтың жүйке жүйесінің типологиясы. Я.Стреляудың темперамент типологияларын салыстыру. Мінез-құлық. Гармониялық және дисгармониялық сипаттар. Тұлғаның акцентуациялары. Тұлғаның өзін-өзі бағалауын зерттеу. Темпераментті зерттеу. Іс-әрекет ұғымы. Іс-әрекеттің құрылымы. Қабілеттер. Іс-әрекет және мотивация. Ерік. Эмоциялар: сипаттамасы және функциялары. Тұлғаның негізгі сенімдерін зерттеу. Эмоционалдық және еріктік күйді диагностикалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән білім алушылардың сыбайлас жемқорлықты әлеуметтік құбылыс және оның қоғамға теріс әсері ретінде түсінуін қалыптастыруды зерттейді. Құқықтық сана мен құқықтық мәдениеттің дамуына ықпал етеді, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылда белсенді азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама контекстінде жағдайлар мен іс-әрекеттерді талдау дағдыларын меңгереді, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресті реттейтін негізгі нормативтік-құқықтық актілерді меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Көшбасшылық қасиеттер психологиясы

    Пән адам ресурстарын басқару модельдерін және УЧР саласындағы негізгі қызмет түрлерін зерттейді. Интеллектуалдық капиталды түсінудің тәсілдері. Абсентеизм, кадрлар айналымы және ұйымға адалдық мәселелері. Топ және команда психологиясы мен ұйымдық ерекшеліктері. Топтың жеке тұлғаның мінез-құлқына және адамдардың көзқарастарына әсері. Топтық шешімдер қабылдаудың ерекшеліктері. Лидерлік және басқару, лидердің сипаттамалары, лидерлік зерттеулер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Құқық және құқықтық реттеу негіздері

    Пән құқықтық жүйе және құқықтық реттеу қағидаттары туралы базалық білімді қалыптастыруға бағытталған. Құқықтық сананы, құқықтық мәдениетті және азаматтық жауапкершілікті дамытуға ықпал етеді. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы түрлі оқиғалар мен іс-әрекеттердің құқықтық аспектілерін талдай алады, қоғамдағы құқық нормаларын сақтаудың маңыздылығын түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі психологиялық мектептер мен бағыттар

    Пән психодинамикалық бағытты З.Фрейдтің тұлға теориясында зерттейді. Тұлға К.Юнгтың аналитикалық психологиясында. Эго-психология және тұлға теориясындағы оған байланысты бағыттар. К.Хорнидің тұлғаның невротикалық дамуы теориясы. Бихевиоризм және психосоматика. Тұлғаның гуманистік теориялары. Интеракционистік бағыт тұлға теориясында. Тұлға ретінде субъектілердің бірлескен қызметінің өнімі Г.Салливанның теориясында. Тұлғаның психологиялық қорғаныс механизмдері. Тұлғаның коппинг-стратегияларын зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру

    Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға инклюзивті білім берудің қалыптасуы мен дамуын, инклюзивті білім берудің үлгілерін, "кедергісіз" білім беру ортасын құру шарттарын, инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді, жалпы білім беретін мектептегі инклюзивті білім берудің жай-күйін бағалаудың құрылымы мен индикаторларын (инклюзивті мәдениет, инклюзивті саясат, инклюзивті практика)ашатын пән, әртүрлі даму кемістігі бар балаларды инклюзивті оқыту және оқу жетістіктерін бағалау ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Тіршілік қауіпсіздігін сақтау негіздері

    Пән қауіпсіздік және өмір сүру саласындағы заңнамалық және құқықтық актілерді зерттейді. Қазақстан Республикасындағы азаматтық қорғаныстың (ҚД) міндеттері, құрылысы және қызмет ету принциптері. Адамды және қоршаған ортаны табиғи және техногендік шыққан зиянды және қауіпті факторлардан қорғау. Қауіпті және зиянды факторлардың жіктелуі. Әртүрлі типтегі төтенше жағдайлардың классификациясы. Жаппай қырып-жоятын қарудан қорғау. Радиациялық және химиялық қауіптер. Авариялық-құтқару жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу негіздері. Төтенше жағдайларда халықты қорғаудың негізгі принциптері мен әдістері. Жер сілкінісі кезіндегі ұйымдастырушылық және практикалық қауіпсіздік шаралары. Өндірістік объектілердегі табиғи апаттар, өрттер, авариялар мен жарылыстар кезінде халықты қорғау. Төтенше жағдайда алғашқы медициналық көмек көрсетудің негізгі принциптері. Террорлық акт.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Педагогикалық толеранттылықтың негіздері

    Пән толеранттылықты сенім мен төзімділік тәрбиесі ретінде зерттейді. Толеранттылық мәселесі және зорлық-зомбылыққа қарсы мәселе. Толеранттылық тәрбиесі. Толерантты тұлғаны тәрбиелеудегі педагогикалық тәжірибе мәселелері. Қазіргі білім беру жүйесіндегі толеранттылықты қалыптастыру процесінің педагогикалық қамтамасыз етілуі. Толеранттылықты тәрбиелеудің принциптері. Олардың педагогика принциптеріне сәйкестігі. Толеранттылықты қалыптастырудың формалары, әдістері мен тәсілдері. Өз-өзін диагностикалау және педагогикалық толеранттылықтың компоненттерін дамыту бағдарламасын құру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зорлық көрсетпеу педагогикасы

    Пән бейбітшілік педагогикасының теориялық негіздерін зерттейді, бейбітшілік принциптеріне негізделген оқу процесін құру жолдарын, бейбітшілік қатынастарын дамыту технологияларын, сондай-ақ білім беру процесінің барлық қатысушыларының бейбітшілікке бейімделу қабілетін қалыптастыру әдістерін қарастырады. Бейбітшілік — «теңдестіру» заңының баламасы, өмірді мақұлдау ретінде. Бейбітшілік — эгоцентризмді жеңу және сүйіспеншілікті білдіру. Бейбітшілік — оңды өзара әрекеттесу қабілеті. Білім беру процесінің субъектілері арасындағы бейбітшілік қатынастарын психолого-педагогикалық диагностика.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи білім берудегі STEM-технология

    STEM-білім беруді дамытудың жалпы тенденцияларын, STEM-педагогика бағыттарының ерекшеліктерін, әлемдік және қазақстандық білім беру практикасында STEM-оқытуды іске асыру моделі мен тәжірибесін, мектепте STEM-білім беруді іске асыру нысандарын, мектепке арналған STEM-бағдарламаны және қосымша білім беру жүйесін әзірлеуді зерттейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы STEM-білім беруді сипаттайды: модельдер мен бағыттар; сабақта және сабақтан тыс үдерісте педагогикалық қызмет құралдарын әзірлейді және іске асырады (интеграцияланған сабақтар, экскурсиялар, жобалар, факультативтер, жазғы мектептер, үйірмелер); мектепке (мектепке дейінгі білім беру, колледж, ЖОО) арналған STEAM-бағдарламаларды жобалайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ауытқу психологиясы

    Пән девиантологияның негізгі түсініктерін зерттейді. Девианттық мінез-құлықтың қалыптасу факторлары. Девианттық мінез-құлықтың құрылымы. Жеке тұлғаның шындықпен қарым-қатынасы. Девианттық мінез-құлықтың негізгі түрлері. Делинквентті типтегі девианттық мінез-құлық. Аддиктивті типтегі девианттық мінез-құлық. Патохарактерологиялық типтегі девианттық мінез-құлық. Психопатологиялық типтегі девианттық мінез-құлық. Гиперқабілеттілікке негізделген девианттық мінез-құлық типі. Агрессиялы мінез-құлық. Аутоагрессиялы мінез-құлық. Әлеуметтік құндылықтары мен қызығушылықтары ерекше психологиялық қызығушылықтар. Коммуникативтік девиациялар. Әсемдікке қарсы мінез-құлық немесе мінез-құлық стилінің девиациялары. Девианттық мінез-құлықтың коррекциясы мен алдын алу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық-педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі

    Пән университет оқытушысының кәсіби қызметінің негізгі түрлерін зерттейді. Оқу қызметі: түсінік, түрлері. Ғылыми-әдістемелік қызмет. Ғылыми-зерттеу қызметі: түсінік, міндеттер, дағдылар. Педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметінің өзара байланысы. Оқытушының кәсіби қызметіндегі шығармашылық: түсінік, белгілер, типология. Ғылыми-педагогикалық шығармашылық қызметтің өнімдері. Жоғары оқу орнының оқытушысының кәсібилігі: түсінік, құрамдас бөліктер, оқытушылардың типтері. Психология және педагогика пәндерін оқыту әдістемелік ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тәуекел тобындағы балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу

    Пән балалардың қауіпті топқа түсу себептерін зерттейді. Қауіп факторлары. Педагогикалық қорқыныш. Жетім балалар. Әлеуметтік тұрғыдан қолайсыз отбасынан шыққан балалар. Бақылаусыз және бос жүрген балалар. Балаларға қатыгездік көрсету. Қауіпті топтағы балаларға психолого-педагогикалық қолдау көрсету. Мектептің коррекциялық-педагогикалық жұмысының бағыттары. Сыныптың әлеуметтік портреті. Қауіпті топтағы балаларды сүйемелдеу кезінде психолого-педагогикалық әсер ету әдістері мен тәсілдері. Қауіпті топтағы балаларға психолого-педагогикалық сүйемелдеу әдістемесі. Баланың құқықтарын қорғаудың нақты бағыттары бойынша педагогтың жұмыс технологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың педагогикасы мен психологиясы

    Пән ерекше білім беру қажеттіліктері мен мүгедектігі бар оқушыларды білім беру қатынастарының субъектілері ретінде зерттейді. Ерекше білім беру қажеттіліктері мен мүгедектігі бар оқушылардың білім алу құқықтарын жүзеге асыру үшін бейімделген білім беру бағдарламасы. Сенсорлық даму бұзылыстары бар оқушылар. Сөйлеу дамуының бұзылыстары бар оқушылар білім беру қатынастарының қатысушылары ретінде. Қозғалыс аппаратының бұзылыстары бар оқушылар. Психикалық дамуы тежелген (ПДТ), ақыл-ойы кеміс, назар тапшылығы мен гиперактивтілік синдромы (НТГС) бар оқушылар. Аутистік спектрдің бұзылыстары (АСБ) бар оқушылар. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың бейімделу және әлеуметтену психологиялық-педагогикалық қолдауы. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылармен кәсіптік бағдар беру жұмысы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік педагогика және психология негіздері

    Пән норма және нормадан ауытқудың феноменін зерттейді. Дефект, дефектінің түрлері. Нормальды және ауытқушы даму. Дизонтогенездің нұсқалары. Бүлінген дамуды қалпына келтіру, түзету және компенсациялау процестері. ОВ бар балаларды оқыту және тәрбиелеу процестері. ОВ бар балалардың түрлі категорияларына арналған отбасы тәрбиесінің ерекшеліктері. Қоғамға интеграциялану процестері. Күрделі дефектілері бар балаларды оқыту, тәрбиелеу және психикалық дамуының проблемалары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагог-психолог қызметіндегі практикалық психология

    Пән практикалық психология туралы жалпы түсінік береді. Практикалық этика. Психологиялық ақпарат туралы түсінік және оны алу әдістері. Практикалық психологтың кәсіби қызмет моделi. Практикалық психологтың жұмысын әлеуметтік тапсырыс түсінігі. Психологиялық міндет және психологиялық көмек туралы түсінік. Психологиялық міндеттерді шешудің әдістемелік негіздері. Психологтар-практиктердің қызметіне әлеуметтік тапсырысты қалыптастыру. Практикалық психологтардың кәсіби қызметінің міндеттері мен түрлері. Практикалық психологияның негізгі әдістері. Психолог-практиканың басқа мамандармен өзара әрекеттесуі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи педагогикалық технологиялар

    Пән педагогикалық технологияларды іске асырудың мәні мен әдіснамасын зерттейді; дәстүрлі және жаңа педагогикалық технологияларды қолдана отырып, білім беру процесін жобалау және түзету алгоритмі. Жеке тұлғаға бағытталған педагогикалық технологиялар. Жеке тұлғаға бағытталған оқыту концепциясы. Оқыту мен тәрбиелеуде жеке тұлғаға бағытталған тәсілді жүзеге асыру технологиялары. Қызмет түріндегі технологиялар. Оқу жетістіктерін бағалаудың заманауи технологиясы. Проблемалық оқыту технологиясы. Проблемалық-диалогтық технология. Жобалық оқыту технологиясы. Критикалық ойлауды дамыту технологиясы. Дидактикалық ойын технологиясы. Модульдік оқыту технологиясы. «Case study» әдісі. Оқытуды ұйымдастырудың қосымша түрлері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Экстремалдық психология

    Пән отбасы мен неке туралы әлеуметтік-психологиялық тұжырымдаманы зерттейді. Отбасының психодинамикалық теориялары. Отбасы жүйе ретінде. Отбасылық қатынастарды түсіну тәсілдері. Некелік серіктесті таңдау психологиялық негіздері. Ерлі-зайыптылар арасындағы эмоциялық қатынастардың тұрақтану және ыдырау заңдылықтары. Некелік үйлесімділік және дисгармониялар. Ана болу феномены. Ана болу феноменін зерттейтін негізгі бағыттар. Ана болу феноменіне көзқарастар. Ана болуға психологиялық дайындық ұғымы. Әкеліктің феноменіне қатысты теориялық көзқарастар мен эмпирикалық зерттеулер. Отбасындағы бала-ата-ана қатынастары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиялық түзету және кеңес беру негіздері

    Пән қазіргі психологияда психологиялық көмек көрсету теориялары мен концепцияларын зерттейді, психологиялық кеңес беру мен коррекцияның мәні мен мазмұнын зерттейді, психокоррекция мен психологиялық кеңес беру әдістері мен техникасын және оларды практикалық қызметте қолданудың ерекшеліктерін қарастырады. Психологиялық кеңес берудің анықтамасы, мақсаттары мен құрылымы. Ерекше балаларға әлеуметтік және психолого-педагогикалық қолдау көрсететін мекемелерде кеңес беру жұмысы. Баланы тәрбиелейтін тұлғаларды кеңес беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік психология

    Пән адам психикасына экстремалды жағдайлардың әсерін зерттейді. Стресс, травматикалық стресс және посттравматикалық стресс бұзылысы. Экстремалды жағдайларда адамның мінез-құлқы. Қатыгездік. Жоғалту синдромы. «Қиыншылықтар алаңында» жұмыс істеген кезде әлеуметтік-психологиялық экология. Эмоционалды жағдайларды психологиялық өзін-өзі реттеу әдістері. Психологиялық тұрақтылықты анықтауға қатысты негізгі тәсілдер. Динамикалық тұрақтылықтың компоненті ретінде. Эмоционалдылық психологиялық тұрақтылықтың компоненті ретінде. Ерік-жігер психологиялық тұрақтылықтың компоненті ретінде. Психологиялық тұрақтылықтың интеллектуалды компоненттері. Психологиялық тұрақтылықтың компоненті ретінде кәсіби құзыреттілік.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Отбасылық қатынастар психологиясы

    Неке мен отбасының әлеуметтік-психологиялық мәнін зерттейтін пән; отбасының психодинамикалық теориялары; отбасы жүйе ретінде; отбасылық қатынастарды түсіну тәсілдері; неке серіктесін таңдаудың психологиялық негіздері; ерлі-зайыптылардағы эмоционалды қатынастардың тұрақтануы мен ыдырау заңдылықтары; ерлі-зайыптылардың үйлесімділігі мен үйлесімсіздігі; отбасындағы балалар мен ата-аналардың қарым-қатынасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәдениетаралық және этникалық психология

    Пән этно- және кросс-мәдени психологияны қазіргі ғылымның ерекше саласы ретінде зерттейді. Этнопсихологиядағы зерттеу объектісі мен пәні. Этнопсихологиялық зерттеулердің қазіргі уақытта ғылымдық және қолданбалы маңызы. Олардың практикалық қолдану саласы. Әлемде және Қазақстанда этнопсихологиялық зерттеулердің негізгі бағыттары. Олардың болашағы. Қазіргі әлемдегі мәдениетаралық мәселелер мен олардың әлеуметтік-психологиялық тамырлары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика және мансап психологиясы

    Пән кәсіби мансап ұғымын зерттейді. Табысты мансаптың критерийлері. Мансаптың модельдері. Мансап кәсіби даму ретінде. Мансап лауазымдық көтерілу ретінде. Әлеуметтік мәртебе және маман мәртебесі. Мансаптың кезеңдері. Жеке мансапты модельдеу. Кәсіби пісіп-жетілу. Адамның өмірлік және кәсіби құндылықтық бағдарлары мен мақсаттары. Жеке қасиеттер кәсіби өзін-өзі жүзеге асырудың резервтері ретінде. Өз күшті және әлсіз жақтарын тану техникалары. Кәсіби жолды жоспарлау схемасы. Жеке өмірлік және кәсіби болашақтарды талдау және ой елегінен өткізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Этнопсихология

    Пән этникалық психология ғылымының әдіснамасы мен міндеттерін зерттейді; Тәуелсіз Қазақстандағы этнопсихологиялық ғылымның негізгі мәселелері мен міндеттері туралы түсініктерді қарастырады; Қазіргі заманғы шетел этнопсихологиясындағы ұлттық ерекшеліктер мәселелері; Этнопсихологиядағы зерттеу әдістері; Этнопсихологиялық феномендердің мәні, құрылымы және ерекшеліктері. Этникалық сана-сезімнің құрылымдық компоненттері мен типтері. Этникалық сәйкестіктің мәнін түсіну тұрғысындағы көзқарастар. Этникалық сәйкестіктің онтогенездегі дамуы. Этнокультуралық сәйкестіктің типологиялары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бұқаралық коммуникация психологиясы

    Пән бұқаралық коммуникацияның ерекшеліктері мен арналарына, оны зерттеудің теориялық көзқарастарына және әдістеріне, бұқаралық коммуникация құралдарында ақпарат беру мен сендірудің ерекшеліктеріне, сондай-ақ бұқаралық коммуникацияның әлем бейнесін қалыптастыруға әсерін зерттейді, сондай-ақ бұқаралық коммуникация құралдарының жеке адамдардың мінез-құлқына, топаралық қатынастарға, көпшілік процестеріне әсер ету бағыттарын қарастырады. Бұқаралық коммуникация құралдарының түрлері және олардың тұлғаға әсер ету тиімділігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шығармашылық психологиясы

    Пән шығармашылық теорияларын зерттейді. Шығармашылық қабілеттерді зерттеу әдістері. Қазіргі заманғы персонология бағыттарында шығармашылық тұлға мәселесі: гуманистік психология, психоанализ, когнитивтік психология, экзистенциалды психология. Тұлғаның шығармашылық потенциалы. Шығармашылық тұлғаның бессознательное: архетиптік құрылымдар, өзіндік сана, индивидуацияға қабілеттілік. Жеке психология мен психоанализдегі шығармашылықты түсіндіру модельдері. Шығармашылық тұлғаның санасының қасиеттері. Шығармашылық процесс. Кәсіби шығармашылық саласындағы кәсіби қиындықтар мен қиындықтар. Шығармашылық қабілеттерді дамыту әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Арт-психология

    Пән арт-терапия тарихын зерттейді. Арт-терапияның қазіргі бағыттары мен оның негізгі формалары. Арт-терапия психокоррекцияда, психологиялық кеңес беруде, психопрофилактикада және реабилитацияда. Арт-терапияны қолданудың негізгі салалары: білім беру, әлеуметтік сала, денсаулық сақтау. Арт-терапия психологиялық түзету жұмысындағы құрал ретінде. Арт-терапевтік процесті жүйелі сипаттау. «Қауіпсіз арт-терапевтік кеңістік» негізгі компоненттері. Арт-терапиядағы түзету процесінің кезеңдері. Арт-терапиядағы топтық және жеке жұмыс әдістері. Терең бессознательмен жұмыс істегенде арт-терапия. Арт-синтез-терапия.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Оқушылардың өзін-өзі анықтауы және кәсіби бағдары

    Пән кәсіби бағдар беру жұмысын мақсаттары мен міндеттерін зерттейді; кәсіби өзін-өзі анықтаудың жас ерекшеліктері; кәсіби өзін-өзі анықтау психологиялық мәселе ретінде; тиімді кәсіби өзін-өзі анықтау шарттары; кәсіби бағдар беру жұмысын мектепте жоспарлау мен ұйымдастыру принциптері. Мамандардың ғылыми жіктелуі. Қазақстандағы және шетелдердегі мамандықты жіктеу тәсілдері. Маманды жіктеудің ғылыми тәсілдері (еңбек нысаны, қажетті білім деңгейі, қиындық пен зияндылық критерийі). Маманды жіктеудің практикалық қолданылуы: мамандық формуласы, кәсіби жоспарлар. Жеке кәсіби жоспар құрылымы. Профессиограмма: мәні, мысалдары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әсер ету психологиясы

    Пән психологиялық ықпалдың түрлері мен салаларын зерттейді. Ықпал ету әдістерінің жіктелуі. Манипуляция психологиялық ықпал ету әдісі ретінде. Манипуляция процесін түсінуге қатысты негізгі тәсілдер. Манипулятивті технологиялар. Психологиялық ықпал ету дискуссионды әдістері: жұқтыру, үгіттеу, еліктеу, сұрау және т.б. Манипуляциядан психологиялық қорғау. Психологиялық қорғаныс түрлері мен механизмдері. Суггестор мен суггередің тұлғалық ерекшеліктері. Психологиялық ықпал етудің тиімділігіне әсер ететін жағдайлар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заң психологиясы

    Пән құқық санасы ерекше сананың түрі ретінде зерттейді. Аффект, оның қылмыстық-құқықтық мағынасы. Жасөспірімдердегі мінез-құлықтың акцентуациялары, құқықбұзушылық жасағандар. Заң қызметкерлерінің кәсіби қызметінің әлеуметтік және психологиялық аспектілері. Заң қызметкерлерінің кәсіби профилі. Сот қызметінің психологиялық ерекшеліктері. Сот қызметінің коммуникативтік субқұрылымының психологиялық ерекшеліктері. Қылмыстық психология (құқық бұзушы мінез-құлық психологиясы). Пенитенциарлық психология. Зардап шегушінің психологиясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі инновациялар

    Пән қазіргі білім беру үдерісіндегі инновациялық үдерістердің рөлін; білім беру үдерісіндегі педагогикалық, әдістемелік, ақпараттық инновацияларды белсенді пайдалануды; білім берудегі инновацияларды пайдалану кезіндегі оң әсерлер мен тәуекелдерді бағалау тәсілдерін; Білім берудегі инновациялық үдерістердің ерекшелігі мен ерекшеліктерін зерделейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік-психологиялық тренинг негіздері

    Пән психологиялық тренингті практикалық психология әдісі ретінде зерттейді. Психологиялық тренингті жүргізушінің қызметі. Психологиялық тренингті ұйымдастыру және өткізу принциптері. Психологиялық тренингтің әдістемелік құралдары. Психологиялық тренингті ұйымдастыру әдістемесі. Тренингтің тиімділігін бағалау. Балалар мен жасөспірімдермен тренинг өткізу ерекшеліктері. Коммуникативтік тренинг. Іскерлік қарым-қатынас тренингі. Белсенді тыңдауды дамыту тренингі. Сенситивтілік тренингі. Командалық құрылым тренингі. Би-экспрессивті тренинг. Тайм-менеджмент тренингі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Саяси психология

    Пән саяси психологияның негізгі мектептерін зерттейді. Саяси тұлға және оның қалыптасуы. Саяси көшбасшылық. Саяси көшбасшылықтың түрлері. Тоталитарлы және демократиялық мемлекеттердегі көшбасшылықтың ерекшеліктері. Саясаттағы кіші топтардың психологиясы: типологиясы және ерекшеліктері. Саясаттағы үлкен әлеуметтік топтардың психологиясы. Топ психологиясы және жаппай психологиялық жағдайлар. Саясаттағы стихиялық жаппай құбылыстар: негізгі белгілері мен жалпы механизмдері. Сайлау мінез-құлқының психологиясы. Саясаттағы паника және паникалық көңіл-күйлер. Билік институттары. Саясатта психологиялық араласу әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Денсаулық психологиясы

    Пән акмеологиялық денсаулық аспектісін зерттейді. Адамның психикалық, психологиялық және әлеуметтік денсаулығына әсер ететін сыртқы (әлеуметтік) және ішкі факторлар. Денсаулық модельдерінің динамикасы. Өз-өзін дамыту және өзін-өзі жүзеге асыру қабілеті тұлғаның психологиялық әл-ауқатының факторы ретінде. Жетілген тұлғаның психогигиенасы. Психосоматикалық аурулардың дамуының концепциялары. Психологиялық қорғаныс және күйзелісті жеңу мінез-құлқы. Толық денсаулықты дамыту бойынша психологиялық көмек көрсету принциптері мен технологиясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жарнаманың психологиялық теориялары мен тәжірибелері

    Пән жарнамалық ықпал ету психологиялық тәсілдері мен құралдарын зерттейді. Жарнама тұтынушысының қажеттіліктері, мотивтері, қызығушылықтары. Жарнамалық өнімді қабылдаудағы «Гештальт заңдары». Жарнаманы қабылдаудың модельдері. Жарнамалық форманың психологиясы. Әлеуметтік-мәдени ассоциациялар. Тұтынушылардың мінез-құлқын классикалық шарттау концепциясын пайдалану. Тұтынушылардың мінез-құлқын инструменталды шарттау. Тұтынушының алмастырып үйренуі. Жарнама теориясындағы гипнотикалық тәсіл. Массалық мәдениет қоғамында жарнаманың суггестивтік психотехнологияларының болашағы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жарнама психологиясы

    Пән жарнамада тұлғалық көзқарасты зерттейді. Тұлға және өзін-өзі жарнамалау. Демонстративтілік және тұлғаның патологиясы. Рудольф Плейль феномені. Өсімдіктер мен жануарларда өзін-өзі таныту. Ерте адамдардағы өзін-өзі таныту. Өнер мен жарнама әлеуметтік қатынастардың біртұтас жүйесінің элементтері ретінде. Алғашқы мәдениеттегі әлеуметтік-психологиялық факторлар. Әртүрлі тарихи дәуірлерде өзін-өзі жарнамалаудың дамуы. Тұлғалық табыстың қозғаушы күші ретінде өзін-өзі таныту және өзін-өзі жарнамалаудың тиімді қазіргі заманғы тәсілдері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психикалық денсаулықты сақтау және алдын алу әдістері

    Пән денсаулық пен ауруды түсіну тәсілдерін зерттейді. Денсаулық қоғамдық өмірдің түрі және деңгейі ретінде. Психология мен медицинада қалыпты түсіну, сау өмір салты туралы ұғым. Халықтың денсаулығы: диагностика әдістері, нығайту. Сау өмір салты туралы ұғым. Аурулардың алдын алу және денсаулықты нығайту. Ақпараттандыру, кеңес беру, тренингтер — денсаулықты алдын алу және нығайту әдістері ретінде. Суицидтік мінез-құлықтың алдын алу және превенциясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ақпараттық сауаттылық дағдыларын меңгерген, кәсіби қызметте деректерді өңдеу мен түсіндіруде заманауи ЖИ құралдарын қолдана отырып, мәдениетаралық қарым-қатынас үшін ауызша және жазбаша тілдік құралдарды, сондай-ақ ғылыми зерттеудің негізгі түрлерін жазу және негіздеу үшін ғылыми әдістер мен әдістерді пайдаланады.
  • Практикалық қызметте жеке және әлеуметтік-экономикалық тұрақтылықты қамтамасыз ететін өзгермелі әлеуметтік-мәдени және экономикалық жағдайларда тиімді бейімделу үшін негізгі философиялық, әлеуметтік-саяси, құқықтық, қаржылық білімді, инклюзивтілік және тең мүмкіндіктер қағидаттарын қолданады, Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсетеді
  • Қызмет барысында салауатты өмір салтына бағытталған тіршілік қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау саласындағы нормативтік-техникалық актілерді қолдана отырып төтенше жағдайларда табиғатты ұтымды пайдалану және қорғау білімдері мен дағдыларын пайдалана алады.
  • Оқу-тәрбие және оқыту процесінде білім беру технологиялары мен құралдарының кең спектрін белсенді қолдана отырып, заманауи білім беру жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыра алады.
  • Ерекше білім алу қажеттіліктері бар жеке тұлғаларға педагогикалық қолдау көрсете отырып, білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктері мен жеке дамуын білу негізінде оқыту процесін ұйымдастыра алады.
  • Психодиагностикалық деректерді түсіндіреді, оларды дамудың психопрофилактикасы, білім алушыларды түзету және оңалту бағдарламаларын жасау үшін пайдаланады.
  • Тұлғаның дамуына кедергі келтіретін факторларды анықтайды және оларды жеңу жолдарын дамытады.
  • Психологиялық-педагогикалық қолдаудың оңтайлы траекториясын құру үшін студенттің жеке басынан бастап жеке психологиялық, әлеуметтік, этникалық және мәдени ерекшеліктер тұрғысынан талдау жасайды
  • Мінез-құлыққа байланысты мәселелерді шешуге сыни, шығармашылық ойлауды, ғылыми көзқарасты қолданады.
  • Білім беру ортасы субъектілерінің әлеуметтік-мәдени, жеке-психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын қолданады.
  • Кәсіби траектория құрады, өзін-өзі дамыту және жеке өсу жүйесін ұйымдастырады.

Ұқсас БББ

6B01101 Педагогика және психология

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

6B01101 Педагогика және психология

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01101 Педагогика және психология

Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

6B01101 Педагогика және психология

Астана халықаралық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01101 Педагогика және психология

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01101 Педагогика және психология

Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)

6B01101 Педагогика және психология

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B01101 Педагогика және психология

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01101 Педагогика және психология

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01101 Педагогика және психология

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01101 Педагогика және психология

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B01101 Педагогика және психология

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B01101 Педагогика және психология

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

6B01101 Педагогика және психология

Қызылорда "Болашақ" университеті

6B01101 Педагогика және психология

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

6B01101 Педагогика және психология

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01101 Педагогика және психология

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B01101 Педагогика және психология

Alikhan Bokeikhan University (ABU)

6B01101 Педагогика және психология

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01101 Педагогика және психология

Шымкент университеті

6B01101 Педагогика және психология

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B01101 Педагогика және психология

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

6B01101 Педагогика және психология

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01101 Педагогика және психология

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

6B01101 Педагогика және психология

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01101 Педагогика және психология

Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01101 Педагогика және психология

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B01101 Педагогика және психология

«Мирас» университеті (Мирас)

6B01101 Педагогика және психология

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01101 Педагогика және психология

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Астана халықаралық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

Top