6B01101 Педагогика және психология в Сулейман Демирель атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру мекемелерінде педагогикалық-психологиялық қызметті ұйымдастыруға, білім берудің субъектілеріне қажеттілікке орай алдын алу, диагностика, кеңес беру және түзету жұмыстарын жүргізуге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Сулейман Демирель атындағы университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Педагогика
Курстың мақсаты – тұтас педагогикалық процесс туралы педагогикалық білімдер жүйесін қалыптастыру. Студенттер педагогиканың әдіснамалық негіздерін, тәрбие мен оқытудың заңдарын, заңнамалары мен принциптерін, тәрбие мен оқытудың мәнін, мазмұнын, формалары мен әдістерін біледі; мектептегі педагогикалық процесті ұйымдастыру дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Түрік тілі 1
Курс аяқталған соң, студенттер курстық, сөйлеу, оқу, түрік тілін тыңдау дағдылары мен қабілеттерімен бірге, түрік тілінің грамматикалық ерекшеліктерін үйренеді, сөздерді тәрбиелеу саласында білім алады, фразеологиялық, терминологиялық сөздердің және сөз тіркестерінің көмегімен тілдік лексиканы кеңейтеді. Курс оқытудың белсенді әдістерін (жағдайды талдау, есептер, миға шабуыл, рөлдік және іскерлік ойындар, бейне және аудио материалдарды пайдалану сияқты) қолдануды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогикалық-психология
Психология мен педагогикалық тәжірибе жолдарын, білім беру заңдылықтарын, құрылымын, мазмұнын, ұстанымдарын дұрыс бағытта жүргізуге машықтанады. Баланың жас ерекшеліктерін есепке алып, оқыту мен тәрбие беру жүйеснің негізгі ұстанымдарын қарастыра отырып, білім беру философиясына сәйкес оқу-таным үдерісін ұйымдастырудың жолдарын қарастырады. Болашақ маманды ғылыми және шығармашылық бағытта жетілдіру көзделеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психология негіздері
Психология негіздері пәні адамның психикалық құбылыстарын, олардың құрылымын және жұмыс істеу принциптерін зерттейтін ғылым саласы ретінде сипатталады. Бұл пәннің мазмұны адамның мінез-құлқының, ойлау жүйесінің, сезімдерінің және тұлғалық қасиеттерінің түсінігін кеңейтуге бағытталған. Пән аясында психологияның жалпы негіздері, психикалық процестер, психикалық қасиеттер мен жағдайлар, тұлға психологиясы, әлеуметтік психология, қолданбалы психология, психологиялық зерттеу әдістері, практикалық сабақтар, жеке жобалар мен зерттеулер қамтылған. Психология негіздері пәні студенттердің психологиялық білімдерін тереңдетуге, теориялық түсініктерін практикалық дағдылармен толықтыруға және психологиялық мәселелерді шешуге қабілеттілігін арттыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Түрік тілі 2
Курс аяқталған соң, студенттер курстық, сөйлеу, оқу, түрік тілін тыңдау дағдылары мен қабілеттерімен бірге, түрік тілінің грамматикалық ерекшеліктерін үйренеді, сөздерді тәрбиелеу саласында білім алады, фразеологиялық, терминологиялық сөздердің және сөз тіркестерінің көмегімен тілдік лексиканы кеңейтеді. Курс оқытудың белсенді әдістерін (жағдайды талдау, есептер, миға шабуыл, рөлдік және іскерлік ойындар, бейне және аудио материалдарды пайдалану сияқты) қолдануды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік-педагогикалық жобалау
Бұл курс аясында болашақ педагог-психологтарға әлеуметтік-педагогикалық зерттеу жұмыстарын жоспарлау, болжау және жүзеге асыру дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Критериалды бағалау технологиясы
Студенттерді мектептегі оқылатын пәндер бойынша білім беру нәтижелерін критериалды бағалаудың қазіргі заманғы технологиялары негізінде даярлау және теориялық, практикалық білім негіздері нәтижелерін бағалаудың қазіргі заманғы құралдарын пайдаланудың әдістемелік, тәжірибелік дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Салыстырмалы педагогика
"Салыстырмалы педагогика" курсы салыстыру негізінде білім беру стратегиясы мен саясатының даму ерекшеліктерін, проблемаларды шешу тәсілдерін, білім беру мен білім туралы ғылымды дамытудағы жетістіктер мен кемшіліктерді анықтау үшін білім берудің және оған қызмет көрсететін ғылымдардың тарихын, қазіргі жағдайын, даму тенденцияларын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Конфликтология
Бұл пәннің мақсаты: болашақ педагог-психологтарға конфликтологияның теориялық аспектісі бойынша білім беру және практикада кейкілжіңді талдау мен басқарудың кешенді технологиялары мен әдістерін қолдануды меңгерту. Студенттер кикілжіңді шешудің арнайы әдістерін, кикілжіңдік жағдаяттарды алдын алу жолдарын үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Қарым-қатынас психологиясы
Курс қарым-қатынастағы адамның психикалық және мінез-құлық функцияларын зерттейді. Бұл курстың құрылымы іштей төрт пәнге бөлінеді: ішкі қарым-қатынас, тұлғааралық қарым-қатынас, топ ішіндегі қарым-қатынас, қоғамдық, бұқаралық және мәдени қарым-қатынас.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі 2
Бұл кәсіби ағылшын пәні кем дегенде B1 деңгейіне ие студенттерге арналған. Ол саладағы болашақ мамандардың академиялық және кәсіби қажеттіліктерін қамтитын 15 модульден тұрады. Модульдердің реті мен тепе-теңдігі оқушылардың дербес оқу тапсырмаларына сәйкес реттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Бала психологиясы
Бала психологиясы пәнінің аясында балдырғанның психикалық дамуын, психикалық дамудың әрбір сатысының ерекшеліктерін, психикалық дамудың маңызды жағын, баланың бойындағы психикалық процесстер мен сапалардың, қабылдаудың, зейіннің, қиялдың, есте сақтаудың, ойлаудың, сөйлеудің, сезімдердің, мінез-құлықтың, еріктің, басқарудың бастапқы формаларының пайда болуы және жетілуі қарастырылады.Балалардың психикалық дамуы, даму заңдылықтары баланың эмоциялық ерекшеліктерін, бейімділігі мен ынтасын білу, білім беру мекемелерінің оқу –тәрбие жұмысының маңызды шарты болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
"Инклюзивті білім беру" курсы студенттерге әртүрлі білім беру қажеттіліктері бар студенттермен жұмыс істеу үшін қажетті білім мен дағдыларды алудың бірегей мүмкіндігін ұсынады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі 1
Бұл кәсіби ағылшын пәні кем дегенде A2 деңгейіне ие студенттерге арналған. Ол саладағы болашақ мамандардың академиялық және кәсіби қажеттіліктерін қамтитын 15 модульден тұрады. Модульдердің реті мен тепе-теңдігі оқушылардың дербес оқу тапсырмаларына сәйкес реттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Білім беру ұйымдарындағы педагог-психологтың жұмыс технологиялары
Білімгерлерге практик психологтың кәсіби іс-әрекетінің міндеттері мен түрлерін, әлеуметтік тапсырыстың қалыптасуын, практик психологтардың кәсіби әрекетінің міндеттері мен түрлерін меңгерту болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Педагогикалық-психологиялық диагностика
Бұл пәннің мақсаты студенттерге білім беру саласында оқушылардың жас және дербес ерекшеліктеріне орай, олардың когнитивтік, психологиялық, әлеуметтік, академиялық аспектілеріне диагностика жүргізуді үйренеді. Курсты өткен соң студенттер балалардың жас кезеңдерінде жеке ерекшеліктерінің дамуын бақылайтын әдістемелерді қолдана алады; психодиагностикалық зерттеу ұйымдастыруды, оның нәтижелерін талдаудың практикалық дағдылары қалыптасады; әдістемелерді балалар мен жасөспірімдердің психикалық даму ерекшеліктеріне сәйкес бейімдеу отырып қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Пән студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі. Курс экологиялық ойлауды дамытуға, қоршаған ортаны қорғауға деген жауапкершілікті қалыптастыруға және тұрақты даму жағдайында өзінің өмір сүру қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындықты жетілдіруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Мінез-құлық психологиясы
Пәннің мақсаты студенттерге когнитивті-мінез-құлықтық диагностика мен кеңес берудің ұстанымдары, әдістері және техникалары туралы білім беру және оны тәжірибеде қолдануды үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Құқық
Курс Қазіргі заманғы негізгі құқықтық жүйелер; Құқық және құқықтық қатынастар нормалары; жеке тұлғаның құқықтық мәртебесі, құқықтары, міндеттері мен жауапкершілігі; еңбек, отбасылық және азаматтық құқықтар және азаматтардың міндеттері; Сот төрелігі; құқық бұзушылық және заңдық жауапкершілік туралы негізгі құқықтық ұғымдар мен базалық мәліметтер теориялары бойынша қажетті білім береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Педагог-психологтың отбасымен жүргізілетін жұмыс технологиялары
Бұл пәннің мақсаты студенттерге отбасын психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің ерекшеліктері туралы білім алу, отбасын сүйемелдеудің жеке және топтық бағдарламасын құруды үйрену. Курс барысында білім алушылар отбасы қызметін, отбасының типтерін зерделейді, отбасына диагностика жүргізуді ұйымдастыруды үйренеді; әр түрлі категориядағы отбасыларға педагогикалық-психологиялық қолдау көрсетудің технологияларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Білім берудегі жасанды интеллект
Пән жасанды интеллект саласында білім жүйесін қалыптастыруды, жасанды интеллект жүйелерін қолдану дағдыларын және жасанды интеллект принциптерін жүзеге асыру құралдарымен жұмыс істеуді қамтиды. Пәннің міндеттері: жасанды интеллект саласында теориялық білімдерді қалыптастыру; жасанды интеллекттің түрлі салаларындағы қолданбалы міндеттерді шешу дағдыларын дамыту; тапсырмаларды шешу алгоритмдерін өз бетінше әзірлеу және оларды талдау қабілеттерін қалыптастыру, жасанды интеллект қолданудың этикалық, әлеуметтік және құқықтық аспектілері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік
Бұл курс студенттерге кәсіпкерлік туралы терең түсінік беруге арналған. Курс АТ-мен байланысты кәсіпорындарды ашу және басқару кезінде туындайтын бірегей қиындықтар мен мүмкіндіктерге бағытталған және студенттерге саланың серпінді ландшафтын кәсіпкер ретінде сәтті шарлау үшін қажетті білім, дағдылар мен ойлауды қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық
Бұл курс үшінші курс студенттеріне жеке қаржыны тиімді басқару үшін қажетті негізгі білім мен дағдыларды береді. Тақырыптар бюджеттеу, жинақтау, инвестициялау, несие басқару және қаржылық өнімдер мен қызметтерді түсінуді қамтиды. Курс студенттерге негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, болашақты жоспарлау және қаржылық тұрақтылыққа қол жеткізу құралдарын ұсынады. Қаржылық қағидаларды түсіну мен қолдануды жақсарту үшін практикалық жаттығулар мен нақты мысалдар қолданылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Коррекциялық психология
Коррекциялық психология пәнінде болашақ педагогтар балалармен жүргізілетін психокоррекциялық жұмыс ұйымдастырудың теориялық және практикалық негіздерін үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалармен инклюзивті тәжірибе әдістері
Бұл курстың мақсаты - келешек мамандарға мкіндігі шектеулі оқушыларды оқытуда деген сенімділікті арттыру. Сондай-ақ, оқушылардың өз құрдастары сияқты оқуда қатысуы және озып шығуы үшін ақылға қонымды түзетулермен қамтамасыз етілуі керек.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Когнитивті психология
Курс - когнитивті психологияның негізгі курсы (теориялық және әдістемелік). Когнитивті психология адамның білім, қабылдау, белсенділігі, сөйлеуді өңдеу, мәселелерді шешу және рефлексия, оқыту мен есте сақтаудың барлық шеңберінде қолданылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Отбасы психологиясы
Курс барысында студенттер отбасы тәрбиесі мен отбасындағы қарым-қатынас туралы білімдерімен танысады. Отбасындағы дағдарыстан шығу жолдарын қарастырады, отбасына зерттеу жүргізу мен диагностика және түзету жұмыстарының ерекшеліктерін меңгереді. Бала мен ата-ана, жұбайлар арасындағы қатынасты реттеу бойынша кеңес жүргізудің әдіс-тәсілдерін үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Экономика
Курста қоғамдағы тауарлар мен қызметтерді өндіруді, бөлуді және тұтынуды реттейтін принциптер, жүйелер және динамика жан-жақты қарастырылады. Макроэкономика, микроэкономика, нарықтық құрылымдар және экономикалық саясат сияқты тақырыптарды зерттеу арқылы қатысушылар жергілікті, ұлттық және жаһандық деңгейде экономикалардың жұмыс істеуі туралы түсінік алады. Бұл курстың мақсаты студенттерді экономикалық құбылыстарды түсінуге, негізделген шешімдер қабылдауға және экономикалық даму мен өркендеуге үлес қосуға қажетті біліммен және аналитикалық құралдармен қаруландыру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Мәдениетаралық психология
Бұл курс даму психологиясы, әлеуметтік, медициналық және ұйымдастырушылық психология саласындағы теория мен зерттеулерге баса назар аудара отырып, мәдениеттің адам санасына, эмоцияларына және мінез-құлқына әсерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік психология
Курс барысында студенттер әлеуметтік психологияның негізгі теориялық және әдістемелік мәселелерін, оның даму тарихын, ғылымның қазіргі жағдайын біледі. Студенттер жеке тұлғаның, әлеуметтік топтың, тұлғааралық қарым-қатынастың, конфликтілі қатынастардың әлеуметтік психологиясы жайлы негізгі жағдайлары және басқа қолданбалы әлеуметтік-психологиялық мәселелерді үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Педагогикалық-психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
Бұл пән студенттерге оқу-тәрбие процесінде қолданылатын әдіс-тәсілдер мен технологияларды игеруге, заманауи оқыту стандарттарына сай кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мақсаты - студенттерге педагогикалық және психологиялық пәндерді жоғары және орта білім беру жүйесінде оқытудың ғылыми-әдістемелік негіздерін меңгерту, кәсіби-педагогикалық ойлау қабілетін дамыту, заманауи оқыту әдістерін қолдана отырып, оқу процесін тиімді ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық және ынталандыру
Бұл курс көшбасшылық пен мотивацияның негізгі тұжырымдамаларын, теориялары мен модельдерін зерттеуге бағытталған. Студенттер келесі тақырыптармен танысады: сипаттамалық және мінез-құлық теориялары, харизматикалық және трансформациялық көшбасшылық, күш пен ықпал, мотивациядағы әділеттілік эмоциясы мен қабылдауы, күту және әділдік теориялары. Мотивация әртүрлі контексттерде зерттелетін болады, атап айтқанда жеке мотивация және басқалардың мотивациясы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Тұлға психологиясының теориясы мен практикасы
Бұл пәннің мақсаты студенттерге тұлға мәселелерін зерттеуде ғылыми тәсілдердің пайда болуы мен даму заңдылықтарымен таныстыру, сондай-ақ, отандық және шетелдік теориялардағы тұлға мәселесі туралы білімдерді жүйелеу. Курс барысында студенттерде тұлға психологиясы саласында теориялық білім, тұлғаны зерттеудегі базалық практикалық дағды мен оның мінез-құлқын интерпретациялау біліктері қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Педагогикалық -психологиялық кеңес беру негіздері
Негізгі мақсаты адамға мәселелерін шешуге, қоршаған ортамен қарым қатынасын дұрыс орнатуға бағыттау, психологиялық қызмет көрсете білудің жолдарын меңгерту және маман ретінде даярлау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Білім берудегі стресс менеджмент
Курстың мақсаты студенттердің білім беру мекемелерінде туындаған стресстік жағдайларды басқару туралы білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Курс барысында студенттер стресстік жағдайларды алдын алу, оның себептерін анықтау, басқару және салдарларымен жұмыс жасаудың әдістері, технологиялары, құралдарын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Кеңес берудің әдістері мен техникалары
Курстың мақсаты студенттерге білім беру үдерісінің субъектілерімен оқыту мен дамытудың психологиялық мәселелері бойынша кеңес беруді жүргізудің тәсілдерін үйрету. Сондай-ақ, студенттер оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтауы үшін кеңес беру жүргізудің әдістерін, оларға топтық және жеке кеңес берудің әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Педагогикалық-психологиялық тренинг
Пәннің мақсаты білім берудегі тренинг бағдарламаларын ұйымдастырудың тұжырымдамалық негіздері мен технологиялары туралы білім қалыптастыру, тренингтік топтарда жұмыс істеудің қажетті дағдыларын қалыптастыру; тренингтік топ қатысушыларының жұмыстарын талдау; әдістемелік құралдар, тест, сауалнама қолдануды үйрену, сапалы түсіндірмелі технологияларын жүргізуді үйренеді; диагностикалық материалдар негізінде нәтижелерді талдау, дамыту, түзету бағдарламаларын құрастыру және енгізуді меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Педагогтың кәсіби этикасы
Бұл курста студенттер педагогикалық этиканың теориялық негіздері мен педагогтың адамгершілік қасиеттеріне қойылатын талаптарды, сонымен қатар болашақ педагогтың кәсіби мәдениетінің ерекшеліктерін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Педагогикалық шеберлік
"Педагогикалық шеберлік" курсы студенттердің кәсіби дағдыларын дамытуға және олардың педагогикалық қызмет туралы түсініктерін тереңдетуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Эксперименталды психология
Пән аясында студенттер психологиялық зерттеудің әдіснамалық негіздерін, эмпирикалық әдістердің жіктелуі мен сипаттамасын, психологиялық экспериментті ұйымдастыру мен процедураларын меңгереді. Пәннің мазмұны эмпирикалық әдістерді зерделеу, эксперименталды зерттеулерді жүргізу кезеңдерінің сатыларын меңгеру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Дифференциалды психология
Курстың мақсаты студенттерді пәннің даму тарихымен, мақсаттарымен, міндеттерімен таныстыру, психикалық процесстер мен тұлғаның жеке-типологиялық қасиеттерін анықтаудың әр түрлі әдістерін үйрету. Пән аясында студенттер алынған білімдерін психологиялының басқа салаларымен байланыстырады, тұлғаның жеке дара ерекшеліктерін зерттеуде диагностикалық әдістерді орынды қолдануды меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Зерттеудің сапалық және сандық әдістері
Пәннің мақсаты зерттеудің сапалық және сандық әдістерін қолдана отырып зерттеуді жүргізудің әдіснамалық ұстанымдарын зерделеу, педагогикалық-психологиялық зерттеулерде сапалық және сандық әдістерді жүргізу негізінде алынған мәліметтерді талдау дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Педагогикалық менеджмент
Педагогикалық менеджмент білім беру процесінде субъектілердің мүдделеріне, қажеттіліктеріне, мотивтеріне бағдарланумен сипатталады. Басқарушының білім беру процесінің менеджері ретіндегі негізгі міндеті - білім беру мекемесінің алдында тұрған мақсаттар мен міндеттерді жүзеге асыру үшін жағдай жасау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Психологиялық педагогикалық зерттеу әдісі
Психология мен педагогикалық зерттеулер жасау жолдарын, білім беру заңдылықтарын, құрылымын, мазмұнын, ұстанымдарын дұрыс бағытта жүргізуге машықтанады. Баланың жас ерекшеліктерін есепке алып, оқыту мен тәрбие беру жүйеснің негізгі ұстанымдарын қарастыра отырып, білім беру философиясына сәйкес оқу-таным үдерісін ұйымдастырудың жолдарын қарастырады. Болашақ маманды ғылыми және шығармашылық бағытта жетілдіру көзделеді
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Арт-терапия бойынша семинар
Арт-терапия практика ретінде адамдарға сезімдерді, ойлар мен идеяларды зерттеуге және түрлендіруге көмектесетін әр түрлі шығармашылық көріністерді қолданады. Бұл эмоционалды проблемаларды шешуге, сондай-ақ өзін-өзі тануға, түсінуге, емделуге және әл-ауқатқа ықпал ете алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік психологиясы
Курс барысында студенттер адамның психикалық дамуының негізгі теориялары мен кезеңдерін; адамның психикалық даму және жас ерекшелік психологияның заңдылықтарын қарастырады. Студенттер адамның өмірлік циклінің барлық кезеңдерінде: пренатальды кезеңнен геронтогенезге дейінгі жасқа байланысты танымдық, тұлғалық және әлеуметтік салалардағы ерекшеліктері мен өзгерістерді үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Девиантология
Курс барысында студенттерде тұлға бойындағы ауытқушы мінез-құлық мәселесінің қазіргі жағдайы туралы жалпы түсінігі қалыптасады. Студенттер девиантты мінез-құлық типологиялары және моделдерімен танысады. Сондай-ақ, девиантты мінез-құлықтың алдын алу және түзетуде әлеуметтік-педагогикалық технологиялар мен әдістерді тиімді пайдалану дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Педагогикалық-психологиялық практикум
Курс барысында студенттер теориялық және практикалық педагогикалық-психологиялық білімнің өзара байланысын түсінеді; күрделі кәсіби міндеттерді шешу тәжірибесін қалыптастырады. Сондай-ақ студенттер педагогикалық-психологиялық зерттеудің әдістері, педагогикалық әрекет техникалары мен тәсілдерін меңгереді, тұлғалық және кәсіби даму стратегиясын құрастыруды, өзіндік Меніне рефлексивті қатынас құруды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу
Курс барысында студенттер академиялық жазудың негізгі концепциялары және шарттарымен танысады. Курстың негізгі мақсаты – академиялық жазу дағдыларын дамыту. Курста сыни ойлау процесі мен жазу дағдыларын дамытуға бағытталған жүйелі, дәйекті, сенімді дәлелдерді дамыту бойынша тақырыптар қамтылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Білім берудегі коучинг
Пәннің мақсаты - студенттерге өз потенциалдарын ашып, бағдарламаны тиімді меңгеру мен тапсырманы орындау дағдыларын игеруге көмектесу. Курс барысында білім беру үдерісін ұйымдастыру мен басқару технологиясын, кәсіби білім беруде коучинг технологиясы мен техникаларын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Педагогтың кәсіби бағдары
Бұл курс педагогтың кәсіби маңызды құзыреттіліктерін қалыптастыру үшін қажетті кәсіби этиканың негізгі аспектілерін қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Көптілді білім беру кеңістігінде кәсіптік тілді үйренуге байланысты, басқа ғылым салаларымен интеграциялау арқылы арнайы пәндердің тығыз байланысында коммуникативті және кәсіби құзыреттіліктер мен шеберлікті қалыптастырады.
- Әр түрлі педагогикалық - психологиялық тенденциялар мен теориялардың мазмұнын игере отырып, әлемнің және Қазақстан Республикасы көрнекті ғалымдарының жоғарғы оқу орындарындағы психология мен педагогика ғылымын зерттеп, педагогикалық процесті ұйымдастыруда қосқан үлесін игереді.
- Баланың психикалық жай-күйін, мінез-құлқы мен іс-әрекетінің ерекшеліктерін, сондай-ақ олардың жас және дербес ерекшеліктерін ескере отырып зерттеу жүргізуді, қажеттілік пен сұранысқа сәйкес кеңес берудің әдістері мен техникаларын қолдана отырып, педагогикалық-психологиялық сүйемелдеу қызметін атқарады.
- Кәсіби маман ретінде шығармашылық, зерттеушілік көзқарасы қалыптасады. Ақпаратты іздеу негізінде педагогикалық-психологиялық зерттеулерді жүргізуді жоспарлауды және ұйымдастыруды игереді. Зерттеудің сандық және сапалық әдістерін қолданып, ақпаратты жинау және өңдеу нәтижелерін талдауды үйренеді.
- Әр түрлі әлеуметтік жағдайларды жеткілікті бағдарлай біледі және белсенді өмірлік позицияда шешім қабылдай алады. Кәсіби ортада қарым-қатынастың этикалық принциптерін сақтай отырып, коммуникацияға түсе алады, өзін үнемі дамытып, сыни көзқараста талдау жасауды үйренеді. Ұжымдағы субъектілердің ерекшеліктерін (жас, дербес, әлеуметтік, мәдени, георграфиялық және т.б.) ескере отырып, зерттеу жүргізуді, нәтижелерін педагогика мен психологияның валидті әдістері арқылы өңдеуді меңгереді.
- Болашақ маман мектептің тұтас педагогикалық үдерісін және білім беру мекемесіндегі тәжірибелік іс-әрекетті жүзеге асыруды, басқару туралы білім негізін меңгереді және кәсіптік құзыреттілігін қалыптастырады. Болашақ маман дүниетанымдық ұстанымын дамытып, теориялық білімдерін практикалық біліктіліктерге алмастыру қабілеттерін қалыптастырады және өздігінен білім алу, инновациялық және шығармашылық ғылыми-зерттеу іс-әрекеттеріне дайындығын арттырады.
- Әр түрлі оқу орындарында оқушылардың психологиялық-педагогикалық диагностикасын жүргізе білу; білім беру ұйымдарында педагогика мен психологияны оқытудың теориясы мен әдістемесі бойынша білімді пайдалану; педагог-психологтың қызметін реттейтін қажетті құқықтық және нормативтік құжаттарды қолдану; педагогика мен психологияны оқытудың негізгі жетістіктері мен әдістерін практикада қолдану негіздері туралы білімді игереді.
- Баланың (балалар тобының) психологиялық бейнесін құрастыра алу, психологиялық проблеманы анықтау, оны шешу жолдарын пысықтау; өз ойларын сауатты, еркін және оңай тұжырымдай алу, қорытындылар жасай білу дағдысын игереді. Ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін өңдеу және бағалау; педагогикалық ұжыммен, ата-аналармен, балалармен тиімді қарым-қатынас орнату мүмкіндігі; белсенді тыңдау, байланыс орнату, кері байланыс алуға қызығушылық және оған барабар жауап бере білу негізді кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастырады.
- Болашақ мамандар Ұжымдағы кейкілжіңдерді алдын алады, мамандарға кәсіби дағдарысты жеңуге көмектеседі, күйзелісті алдын алу мен оны шешу дағдыларын меңгереді. Оқушылармен, ата-аналармен, мұғалімдермен және әкімшілікпен қарым-қатынасты нығайту, психологиялық шиеленіс пен қақтығыс деңгейін бәсеңдету мақсатында тренингтер жүргізуді, оларға кеңес берудің әдістері мен техникасын қолдануды меңгереді.
Ұқсас БББ
6B01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01101 Педагогика және психология
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01101 Педагогика және психология
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
6B01101 Педагогика және психология
Астана халықаралық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01101 Педагогика және психология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01101 Педагогика және психология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01101 Педагогика және психология
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
6B01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шымкент университеті
6B01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01101 Педагогика және психология
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01101 Педагогика және психология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01101 Педагогика және психология
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)
6B01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Астана халықаралық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты