Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01101 Педагогика және психология в БҚИТУ

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Балалардың жас ерекшелік, анатомиялық-физиологиялық, психикалық дамуының негізгі ерекшеліктерін ескерген, тұлғаның даму және әлеуметтік қалыптасу заңдылықтарына негізделген педагогика және психология саласындағы, жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық, экономикалық пәндер білім мен түсініктерді көрсету; негізгі интеллектуалды бағдарламалық жүйелерді құру үшін ұсынылған ЖИ теорияларын, әдістері мен принциптерін қолдану;
  • Құқықтық мемлекет жағдайында адамдардың қарым-қатынасының құқықтық және этикалық нормалары туралы түсінікке ие болу; адамның жабайы табиғат пен қоршаған ортаға әсері туралы білу; кәсіби қызмет барысында экономикалық, әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдар туралы білімді қолдана білу; әлеуметтік қатынастарды құру кезінде білім беру процесіне қатысушылардың этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарын ескере білу; басқа халықтардың дәстүрлері мен дәстүрлерін білу бейбітшілік және өз мәдениеттеріне төзімділік; педагог-психологтың кәсіби функцияларын орындау үшін қажетті білім әдістерін, пәнаралық сипаттағы құзыреттерді меңгеру; шаруашылық қызметтің құқықтық, әлеуметтік, қаржылық, этикалық және мәдени аспектілерін түсіну, ақша активтерін қаржы нарығының әртүрлі құралдарына инвестициялау, денсаулық сақтау және тіршілік қауіпсіздігі мәселелерінде хабардар болу, орнықты даму қағидаттарын,ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін қолдану және оларды зерттелетін салада қолданыңыз
  • Әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып пайымдауды қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды, түсіндіруді және ғылыми материалдарды дайындауды, педагогикалық және психологиялық зерттеулердің нәтижелерін өңдеуді жүзеге асыру; заманауи технологияларды қолдану дағдылары, кәсіби қызмет саласында ақпараттық технологияларды қолдана білу;
  • Дәлелдерді тұжырымдап, көп мәдениетті қоғамда білім беру қызметін ұйымдастырудың теориялық және практикалық негіздеріндегі мәселелерді шешу; балалармен де, әріптестерімен де сауатты тұлғааралық қарым-қатынас құра білу; үнемі жеке және кәсіби өсуге ұмтылу;
  • Қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени және ғылыми коммуникация шеңберіндегі қазақ немесе орыс тілдерін, сондай-ақ шет тілдерінің бірін біледі; тарих ғылымының әртүрлі көзқарастары мен түсініктерін білу; Қазақстанның құқықтық жүйесі мен заңнамасының негіздерін білу; қоғамның әлеуметтік даму тенденцияларын білу; әр түрлі әлеуметтік жағдайларда дұрыс шешім қабылдауға қабілетті болу
  • Ғылымның әр түрлі салаларында білімді интеграциялаудың жаңа білімдері мен процедураларын әзірлеу үшін ғылыми-зерттеу және инновациялық қызметті жүзеге асыруға қабілетті болу; оқыту мен тәрбиелеудің ғылыми және теориялық негіздерін талдай алу, оларды кәсіби қызметінде қолдана алу; психодиагностика мен психологиялық түзетуді жоспарлай және жүзеге асыра алу; қазіргі педагогика мен психологиядағы ақпаратпен, идеялармен, проблемалармен және шешімдермен, сәйкесінше, мұғалімнің - психологтың жұмысын ұйымдастырудағы халықаралық және отандық тәжірибемен байланыстыра алу;
  • Баланың құқықтары мен мүдделерін, мұғалімнің кәсіби ар-намысы мен қадір-қасиетін қорғауға қабілетті, мұғалім кәсібінің әлеуметтік маңыздылығын білу; сабақ беруге деген жоғары ынтасы бар, өзін-өзі тәрбиелеуге және өзін-өзі тануға ұмтылу; педагогика мен психологияны оқытудың заманауи әдістерінің жағдайын бағалау қабілетіне ие болу; әдіс-тәсілдерді, оқыту формаларын ажырата білу; өз қызметінде заманауи компьютерлік технологияларды қолдану дағдыларына ие болу;
  • Алынған білім мен практикалық дағдыларды кәсіби деңгейде оқыту мен оқытудың мазмұны мен құрылымында қолдана білу; білім беру психологы жұмысының компоненттерін әзірлеу, енгізу, бақылау, бағалау және түзетуге қабілетті болу;
  • психологиялық-педагогикалық көмектің қолданбалы ғылыми-практикалық технологияларын жасау (ғылыми-зерттеу іс-шараларын жүргізу үшін білім беру міндеттерін айқындайды, қажетті зерттеу әдістемелерін таңдау, тиімді көмек көрсету бойынша стратегиялық шешімдер қабылдау);
  • тәжірибеге бағытталған қарым-қатынас стилін меңгеру, педагогикалық түйсік, байқағыштық, коммуникабельділік, өзін-өзі дамытуға дайындық, сыни ойлау қабілетіне ие болу.
  • Кәсіби саладағы көшбасшылық пен жетекшілік арасында өзара байланыс орнату, цифрландырудың әлемдік үрдістерін бағалайды, үш тілде тұлғааралық қарым-қатынастың тиімді тәсілдерін пайдалану, қаржылық сауаттылық білімін пайдалана отырып, кәсіби ісінде кәсіпкерлік қызметті жоспарлау.

Ұқсас БББ

6B01101 Педагогика және психология

Шымкент университеті

6B01101 Педагогика және психология

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

6B01101 Педагогика және психология

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01101 Педагогика және психология

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01101 Педагогика және психология

Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

6B01101 Педагогика және психология

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

6B01101 Педагогика және психология

Астана халықаралық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01101 Педагогика және психология

Қызылорда "Болашақ" университеті

6B01101 Педагогика және психология

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B01101 Педагогика және психология

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

6B01101 Педагогика және психология

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01101 Педагогика және психология

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B01101 Педагогика және психология

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01101 Педагогика және психология

Alikhan Bokeikhan University (ABU)

6B01101 Педагогика және психология

Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)

6B01101 Педагогика және психология

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B01101 Педагогика және психология

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01101 Педагогика және психология

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

6B01101 Педагогика және психология

«Мирас» университеті (Мирас)

6B01101 Педагогика және психология

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01101 Педагогика және психология

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01101 Педагогика және психология

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01101 Педагогика және психология

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

6B01101 Педагогика және психология

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B01101 Педагогика және психология

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B01101 Педагогика және психология

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01101 Педагогика және психология

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01101 Педагогика және психология

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

6B01101 Педагогика және психология

Қызылорда "Болашақ" университеті

6B01101 Педагогика және психология

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

6B01101 Педагогика және психология

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01101 Педагогика және психология

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B01101 Педагогика және психология

Alikhan Bokeikhan University (ABU)

6B01101 Педагогика және психология

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01101 Педагогика және психология

Шымкент университеті

6B01101 Педагогика және психология

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

6B01101 Педагогика және психология

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01101 Педагогика және психология

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

6B01101 Педагогика және психология

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01101 Педагогика және психология

Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01101 Педагогика және психология

«Мирас» университеті (Мирас)

Top