Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01101 Педагогика және психология в БҚИТУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби міндеттерді нәтижелі шешуге және цифрлық қоғам жағдайында табысты әлеуметтенуге қабілетті, психологиялық-педагогикалық ғылымдардың қазіргі заманғы салаларында негізгі және кәсіби құзыреттіліктері бар жоғары білімді педагог-психологтарды кәсіби даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Экологиялық қауіпсіздік және тұрақты даму модулі (экология, өмір қауіпсіздігі және тұрақты даму негіздері)
Экономикалық-құқықтық білім модулі (экономика, қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)
Педагогикалық мамандыққа кіріспе \\Педагогтің цифрлық кеңістіктегі кәсіби қызметі
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Конструктивті қарым-қатынас психологиясы
Психология тарихы
-
2 Оқу жылы
Педагогиканың және психологияның ғылыми зерттеу әдістемесі
Шығармашылық ойлау психологиясы
Қазақстандағы білім беру жүйесі
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Қазақстандағы педагогика ғылымының дамуы
Тұлғаны психологиялық-педагогикалық диагностикалау
Инклюзивті білім беру ортасы
Педагогика
Жасанды интеллект негіздері
Әлеуметтік - психологиялық тренингтер
Қашықтықтан оқыту технологиялары
Позитивті психология
Отбасы тәрбиесі және психологиясы
Патопсихология
Психология бойынша практикум
Отбасы мәселелері және қиын отбасымен жұмыс жүргізудің психологиялық-педагогикалық технологиясы
-
3 Оқу жылы
Minor Пән 1
Педагогиканы оқыту әдістемесі/Психологияны оқыту әдістемесі
Білім жүйесіндегі психологиялық қызмет
Дін психологиясы
Әлеуметтік психология
Әлеуметтік педагогика
Педагогика тарихы
Тәрбие теориясының тарихы
Білім берудегі менеджмент және басқару психологиясы
Цифрлық дәуір педагогикасы мен дидактикасы\\ Оқытудың педагогикалық дизайны
Minor Пән 2
Этнопсихология
Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы және дамуы
Тұлға теориясы
Когнитивті психология
Психологиялық кеңес беру
Мектепке дейінгі және кіші мектеп жасындағы балалармен психодиагностикалық жұмыстың теориясы мен практикасы
-
4 Оқу жылы
Конфликтология
Даму психологиясы
Кәсіби көшбасшылық негіздері
Minor Пән 3
Білім берудегі жобалау және зерттеу іс-әрекеті
Эксперименталды психология
Кәсіптік білім беру педагогикасы
Медиапедагогика
Психологиядағы математикалық әдістер
Балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс технологиясы
Minor Пән 4
Суицидология негіздері/Девиантты мінез-құлық психологиясы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Балалардың жас ерекшелік, анатомиялық-физиологиялық, психикалық дамуының негізгі ерекшеліктерін ескерген, тұлғаның даму және әлеуметтік қалыптасу заңдылықтарына негізделген педагогика және психология саласындағы, жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық, экономикалық пәндер білім мен түсініктерді көрсету; негізгі интеллектуалды бағдарламалық жүйелерді құру үшін ұсынылған ЖИ теорияларын, әдістері мен принциптерін қолдану;
- Құқықтық мемлекет жағдайында адамдардың қарым-қатынасының құқықтық және этикалық нормалары туралы түсінікке ие болу; адамның жабайы табиғат пен қоршаған ортаға әсері туралы білу; кәсіби қызмет барысында экономикалық, әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдар туралы білімді қолдана білу; әлеуметтік қатынастарды құру кезінде білім беру процесіне қатысушылардың этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарын ескере білу; басқа халықтардың дәстүрлері мен дәстүрлерін білу бейбітшілік және өз мәдениеттеріне төзімділік; педагог-психологтың кәсіби функцияларын орындау үшін қажетті білім әдістерін, пәнаралық сипаттағы құзыреттерді меңгеру; шаруашылық қызметтің құқықтық, әлеуметтік, қаржылық, этикалық және мәдени аспектілерін түсіну, ақша активтерін қаржы нарығының әртүрлі құралдарына инвестициялау, денсаулық сақтау және тіршілік қауіпсіздігі мәселелерінде хабардар болу, орнықты даму қағидаттарын,ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін қолдану және оларды зерттелетін салада қолданыңыз
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып пайымдауды қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды, түсіндіруді және ғылыми материалдарды дайындауды, педагогикалық және психологиялық зерттеулердің нәтижелерін өңдеуді жүзеге асыру; заманауи технологияларды қолдану дағдылары, кәсіби қызмет саласында ақпараттық технологияларды қолдана білу;
- Дәлелдерді тұжырымдап, көп мәдениетті қоғамда білім беру қызметін ұйымдастырудың теориялық және практикалық негіздеріндегі мәселелерді шешу; балалармен де, әріптестерімен де сауатты тұлғааралық қарым-қатынас құра білу; үнемі жеке және кәсіби өсуге ұмтылу;
- Қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени және ғылыми коммуникация шеңберіндегі қазақ немесе орыс тілдерін, сондай-ақ шет тілдерінің бірін біледі; тарих ғылымының әртүрлі көзқарастары мен түсініктерін білу; Қазақстанның құқықтық жүйесі мен заңнамасының негіздерін білу; қоғамның әлеуметтік даму тенденцияларын білу; әр түрлі әлеуметтік жағдайларда дұрыс шешім қабылдауға қабілетті болу
- Ғылымның әр түрлі салаларында білімді интеграциялаудың жаңа білімдері мен процедураларын әзірлеу үшін ғылыми-зерттеу және инновациялық қызметті жүзеге асыруға қабілетті болу; оқыту мен тәрбиелеудің ғылыми және теориялық негіздерін талдай алу, оларды кәсіби қызметінде қолдана алу; психодиагностика мен психологиялық түзетуді жоспарлай және жүзеге асыра алу; қазіргі педагогика мен психологиядағы ақпаратпен, идеялармен, проблемалармен және шешімдермен, сәйкесінше, мұғалімнің - психологтың жұмысын ұйымдастырудағы халықаралық және отандық тәжірибемен байланыстыра алу;
- Баланың құқықтары мен мүдделерін, мұғалімнің кәсіби ар-намысы мен қадір-қасиетін қорғауға қабілетті, мұғалім кәсібінің әлеуметтік маңыздылығын білу; сабақ беруге деген жоғары ынтасы бар, өзін-өзі тәрбиелеуге және өзін-өзі тануға ұмтылу; педагогика мен психологияны оқытудың заманауи әдістерінің жағдайын бағалау қабілетіне ие болу; әдіс-тәсілдерді, оқыту формаларын ажырата білу; өз қызметінде заманауи компьютерлік технологияларды қолдану дағдыларына ие болу;
- Алынған білім мен практикалық дағдыларды кәсіби деңгейде оқыту мен оқытудың мазмұны мен құрылымында қолдана білу; білім беру психологы жұмысының компоненттерін әзірлеу, енгізу, бақылау, бағалау және түзетуге қабілетті болу;
- психологиялық-педагогикалық көмектің қолданбалы ғылыми-практикалық технологияларын жасау (ғылыми-зерттеу іс-шараларын жүргізу үшін білім беру міндеттерін айқындайды, қажетті зерттеу әдістемелерін таңдау, тиімді көмек көрсету бойынша стратегиялық шешімдер қабылдау);
- тәжірибеге бағытталған қарым-қатынас стилін меңгеру, педагогикалық түйсік, байқағыштық, коммуникабельділік, өзін-өзі дамытуға дайындық, сыни ойлау қабілетіне ие болу.
- Кәсіби саладағы көшбасшылық пен жетекшілік арасында өзара байланыс орнату, цифрландырудың әлемдік үрдістерін бағалайды, үш тілде тұлғааралық қарым-қатынастың тиімді тәсілдерін пайдалану, қаржылық сауаттылық білімін пайдалана отырып, кәсіби ісінде кәсіпкерлік қызметті жоспарлау.
Ұқсас БББ
6B01101 Педагогика және психология
Шымкент университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01101 Педагогика және психология
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
6B01101 Педагогика және психология
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01101 Педагогика және психология
Астана халықаралық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01101 Педагогика және психология
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01101 Педагогика және психология
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01101 Педагогика және психология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
6B01101 Педагогика және психология
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01101 Педагогика және психология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
6B01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)
6B01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01101 Педагогика және психология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01101 Педагогика және психология
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01101 Педагогика және психология
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
6B01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шымкент университеті
6B01101 Педагогика және психология
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01101 Педагогика және психология
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)