6B01101 Педагогика және психология в Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы білім беру талаптары мен халықаралық стандарттарға сәйкес, психологиялық-педагогикалық білім беру процесін басқаруды іске асыруға дайын кәсіби құзыретті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Абайтану/ Шерхантану
«Абайтану / Шерхантану» курсының мақсаты – Абай Құнанбайұлы мен Шерхан Мұртазаның шығармашылық және философиялық мұрасын зерттеу, талдау және түсіндіру бойынша пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру. Пән білім алушылардың сыни ойлауын, мәтінталдау қабілетін және мәдени рефлексиясын дамытуға бағытталған. Бұл салада құзыреттілікке ие болашақ мамандар мыналарды орындай алады: – әдеби, публицистикалық және философиялық мәтіндерді салыстырмалы талдау; – Абай мен Шерхан Мұртаза шығармаларындағы негізгі идеялар, бейнелер мен концепцияларды визуализациялау; – талдау мен түсіндіру нәтижелерін түрлі форматта (эссе, презентация, жоба) академиялық және кең аудиторияға ұсыну; – алған білімдерін ұлттық бірегейлікті нығайту мен жастардың рухани-адамгершілік тәрбиесіне қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Жас ерекшелік психологиясы
«Жас ерекшелік психологиясы» пәні тұлға дамуының әр түрлі кезеңдеріндегі ерекшеліктерін анықтауға, оның психикасының жас динамикасын, психикалық процестердің онтогенезі және тұлғаның жеке басының қасиеттерін меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Психологиялық-педагогикалық мамандыққа кіріспе
«Психологиялық-педагогикалық мамандыққа кіріспе» пәні студенттерге адам дамуының психологиялық негіздерін, педагог-психолог қызметінің мазмұны мен бағыттарын ғылыми тұрғыда меңгеруге, білім беру үдерісіндегі өзекті мәселелерді саралап, оларды кәсіби тұрғыда шешуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік педагогикасы
«Жас ерекшелік педагогикасы» пәні тұлғаның жас кезеңдерінің ерекшеліктерін және оқыту мен тәрбиелеудің заңдылықтарын, принциптерін, педагогика ғылымының теориялық қағидаларына негізделе отырып, білім беру мекемелерінің педагогикалық үдерісін ұйымдастыруда кәсіби құзіреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Даму психологиясы
«Даму психологиясы» пәні студенттерді адам өмірінің әрбір кезеңіндегі психикалық дамудың теориялары, заңдылықтары мен зерттеу әдістерін меңгеруге, тұлғаның бүкіл өмірлік циклін кезеңдерге бөліп, оның ерекшеліктерін кәсіби тұрғыда талдауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік психология
«Әлеуметтік психология» пәнін оқу студенттердің оқу-танымдық іс-әрекетінің мотивациясын қалыптастыруға, адамдардың рухани, әлеуметтік өмірі мен қызметінің әлеуметтік-психологиялық аспектілерін кеңейтуге, ғылыми дүниетанымын нығайтуға, зерттеу және коммуникативтік әлеуетін арттыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Педагогикалық ғылыми зерттеу әдістері
«Педагогикалық ғылыми зерттеу әдістері» пәні қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыруға, зерттеу міндеттерін қарастыруға, теориялық, эмпирикалық, деректерді өңдеу әдістерін игеруге, педагогикалық зерттеудің әдіснамалық аппаратын құруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік педагогика
«Әлеуметтік педагогика» пәнін оқу барысында студенттердің әлеуметтік қатынасын, тұрақты кәсіби өсуге ұмтылысын дамыту бойынша оқу-тәрбиелік міндеттерді шешуді қалыптастыруға, сондай-ақ әлеуметтік институттардың функцияларын, олардың сипаттамаларын зерттеу мен талдау, іскерліктер мен дағдыларды жүйелеу, қолдану қабілетін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Психологиялық ғылыми зерттеу әдістері
«Психологиялық ғылыми зерттеу әдістері» пәнін оқу студенттердің қазіргі психологиялық зерттеулерде қолданылатын негізгі ұғымдар, әдістер туралы түсініктерін қалыптастыруға, сонымен қатар зерттеу әдістерін қолданатын басқа материалдарды меңгеруге, эмпирикалық мәліметтерді өңдеу, талдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
«Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері» пәні студенттерге психиканың қалыптасуы мен даму заңдылықтарын меңгеруге, білім алушылардың жас және физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқу үдерісін тиімді жоспарлау мен ұйымдастыруға, сондай-ақ түрлі педагогикалық жағдаяттарда шығармашылықпен әрекет етіп, білім беру сапасы мен білім алушылардың игілігін қамтамасыз етуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
«Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары» пәні студенттерге тұлға дамуының педагогикалық тұжырымдамаларын, оқытудың негізгі теориялары мен заманауи педагогикалық модельдерді меңгеруге, түрлі оқу жағдайларына сай ғылыми негізделген педагогикалық шешімдер қабылдауға және кәсіби қызметте оларды тиімді қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогика тарихы
Бұл пәннің мақсаты – тарихи-педагогикалық идеялар мен ойларды, жас ұрпақты тәрбиелеу мен білім берудегі мектеп тарихының генезисін және болашақ мұғалімдердің педагогикалық дүниетанымдары мен шығармашылық ойлау қабілеттерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Білім берудегі психологиялық қызмет
«Білім берудегі психологиялық қызмет» пәні студенттерге білім беру жүйесіндегі психологиялық қызметтің мәні мен мазмұнын терең түсінуге, педагог-психологтың кәсіби бағыттарын, оның ішінде профилактикалық, психотерапиялық, диагностикалық, кеңес беру және түзету жұмыстарының негізгі әдістерін меңгеруге, сондай-ақ этикалық-құқықтық нормаларды сақтау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс
«Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс» пәні студенттерге білім беру процесіндегі тұлғааралық қарым-қатынас, педагогикалық өзара әрекеттесу, тиімді коммуникацияның психологиялық ерекшеліктері туралы білім беруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім алушыларды психологиялық-педагогикалық қолдау
«Білім алушыларды психологиялық-педагогикалық қолдау» пәні студенттерге психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің теориялық негіздерін меңгеруге, білім алушылардың дамуын диагностикалау, түзету-дамыту бағдарламаларын әзірлеп іске асыру, ата-аналар және педагогтармен бірлесе мониторинг жүргізіп, нәтижелерді бағалауда кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психология тарихы
«Психология тарихы» пәні психологиялық ұғымдардың дамуы туралы түсінік жүйесін, адам психикасын зерттеудің психологиялық ғылыми-теориялық, эксперименталды тәсілдерін, әлемдік психология саласындағы негізгі тенденцияларды, әр түрлі психологиялық мектептердегі ғылыми тәсілдерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Этнопедагогика
«Этнопедагогика» пәні дәстүрлі тәрбие және оқыту түрлері, әдісі, мақсат-міндеттерін зерттеуді, әр түрлі халықтарға тән тәрбиемен оқудың салыстырмалы спецификасының зерттеуін, басқа да этникалық қоғамның өкілдерін оқытумен тәрбиелеудегі ұлттық педагогиканың әсерін талдауды, оқыту әсерімен педагогикалық жүйенің жүзеге асырылуы, ұйымдастырылудағы процестің заңдылықтарын қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Педагогикалық зерттеулер
«Педагогикалық зерттеулер» пәні студенттерге педагогикалық зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздерін меңгеруге, ғылыми ақпаратты іздеу, сұрыптау және талдау дағдыларын қалыптастыруға, сондай-ақ білім беру процесін жетілдіру мақсатында зерттеу нәтижелерін кәсіби қызметте тиімді қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік-саяси, экономикалық-құқықтық және экологиялық білім модулі (Ғылыми зерттеу әдістері және жасанды интеллект/ Тіршілік қауіпсіздігі, экология және тұрақты даму/ Инклюзивті білім беру/ Қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері/ Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)
Модуль білім алушылардың қазіргі заманғы әлеуметтік-саяси, экономикалық-құқықтық және экологиялық үдерістер туралы тұтас түсінігін қалыптастыруға бағытталған. Модуль аясында қаржылық сауаттылық пен кәсіпкерліктің негіздері, құқықтық жүйе мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, инклюзия мәселелері, тұрақты даму, экология және өмір тіршілігінің қауіпсіздігі қарастырылады. Ғылыми зерттеу әдістері мен жасанды интеллект технологияларын қолдануға ерекше назар аударылады. Білім алушылар сыни ойлау қабілетін, құқықтық және экологиялық жауапкершілікті дамытып, ғылыми талдау мен цифрлық технологияларды қолдану дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Эксперименталды психология
«Эксперименталды психология» пәні студенттерге психометриялық әдістердің негіздерін үйретуге, психологиялық эксперименттерді жоспарлау, әлеуметтік-педагогикалық, психологиялық қызметте эксперименттік зерттеулерді жүргізу арқылы психологиялық білім мен негізгі әдістерді қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тренинг психологиясы
«Тренинг психологиясы» пәні студенттерге топтық психологиялық тренингтің мазмұны мен құрылымын, әдістемесі мен тиімді тәсілдерін меңгертіп, әлеуметтік-психологиялық процестерді кәсіби тұрғыда талдай алуға, сондай-ақ тренинг бағдарламаларын мақсатты аудиторияға бейімдеп құрастыру мен сапалы рәсімдеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқушыларға бейіндік білім беруді ұйымдастыру
«Оқушыларға бейіндік білім беруді ұйымдастыру» пәні жоғары сынып оқушыларының кәсіби мүдделеріне сәйкес жағдай жасауға мүмкіндік беретін, бейімділіктері мен қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Отбасы психотерапиясының негіздері
«Отбасы психотерапиясының негіздері» пәнін оқуда студенттер отбасылық психотерапияның пайда болуы мен даму тарихын, отбасылық психотерапевтке қойылатын кәсіби және этикалық талаптарды игереді. Бұл пән психотерапияның тәсілдерін, позитивті психотерапияны, гештальт-терапия техникасын қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бағалау және дамыту
«Бағалау және дамыту» пәні студенттерге оқу үдерісін бағалауға, теориялық негіздер мен практикалық дағдыларды меңгеруге, бағалау түрлері мен әдістерін кәсіби қызметте тиімді қолдануға, сондай-ақ білім беру сапасын арттыру мақсатында бағалау нәтижелерін саралап, дамыту жұмыстарын жүргізуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Девиантологиядағы профильдеу
Пән девиантты мінез-құлық психологиясына терең енуді, адамның мінез-құлық биологиясына баса назар аударуды, сөйлеу коммуникацияларын талдауды, психотиптер тұрғысынан мінез-құлық ауытқуларын болжауға бағытталған. Пәннің тәжірибеге бағдарлануы вербалды емес және жедел диагностика әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыруда, шынайы мотивтерді анықтауда коммуникативті құралдарды бағалауда, девиантты мінез-құлықтың алдын алу мен түзетуде көрінеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Білім берудегі IT
Пәннің мақсаты – білім берудегі ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың педагогикалық мүмкіндіктерін, қашықтықтан оқытудағы АКТ, бұлттық технологиялар, STEAM білім берудің онлайн қорлары, бейнелерді құру және өңдеу технологиялары, электронды оқулықтарды құру технологиялары, білім берудегі Е-портфолио технологияларын қолдану мүмкіндіктерін зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық кеңес беру негіздері
«Психологиялық кеңес беру негіздері» пәні отандық және шетелдік психология бағытында психологиялық кеңес берудің негіздері мен негізгі тәсілдерін оқытуға, психотерапиялық әдістің теориясын және практикасын меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім беру ортасы
«Инклюзивті білім беру ортасы» пәні студенттерге ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды қолдауға бағытталған инклюзивті білім берудің мәні мен қағидаларын, ұйымдастыру формалары мен тәсілдерін меңгеруге, сондай-ақ қауіпсіз, қолжетімді білім беру ортасын құруда кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім берудегі аудиовизуалды технологиялар
Бұл пән аудиовизуалды ақпаратты ұсыну, аудиовизуалды оқу материалдарын дайындау және қолдану, техникалық және аудиовизуалды оқыту құралдарын қолдану құрылғысы мен әдістемесі бойынша кәсіби дағдыларды меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Суицидология негіздері
«Суицидология негіздері» пәні суицидтің тарихи, мәдени, әлеуметтік, психологиялық, медициналық аспектілері тұрғысынан теориялық дереккөздерді зерттеу мен талдауға бағытталған. Студенттерге суицидтік мінез-құлықтың пайда болуының алғышарттарын, сипатын түсінуге, әлемдік қоғамдастықта және Қазақстанда қолданылатын профилактикалық, түзету бағдарламаларының тиімділігін талдауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Отбасы қарым-қатынас психологиясы
«Отбасы қарым-қатынас психологиясы» пәнін оқыту арқылы тәрбиешілердің, педагог-психологтардың отбасы қызметін, қарым-қатынас сипатын, отбасы жағдайында тұлғаның дамуы, отбасылық қарым-қатынас мәселелерін диагностикалау, түзету және алдын алу жолдары туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Отбасы педагогикасы
«Отбасы педагогикасы» пәні отбасылық педагогика туралы түсініктерді, отбасылық педагогика мәселесін терең зерттеуді, отбасы жағдайындағы әлеуметтік даму жолдарын, отбасылық тәрбие бағытындағы білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогиканы оқыту әдістемесі
«Педагогиканы оқыту әдістемесі» пәні болашақ мамандардың білім беру ұйымдарында педагогикалық іс-әрекетті жүзеге асыруға дайын болу құзыретін қалыптастыруға бағытталған. Бұл пән арқылы студенттер педагогиканы оқытудың теориялық-әдістемелік негіздері, ұстанымдары, мазмұны, әдістері, формалары мен тәсілдері туралы ғылыми білімдер жүйесімен, білім беру ұйымдарында педагогиканы оқыту үдерісін ұйымдастыру, басқару тәсілдерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқыту әдістері мен технологиялары
«Оқыту әдістері мен технологиялары» пәні студенттерге оқытудың заманауи әдістері мен технологияларын меңгеруге, оларды түрлі педагогикалық жағдайларда тиімді қолдануға, білім беру мазмұнын жүйелі жоспарлап, оқыту үдерісін ұйымдастыру мен басқаруда педагогикалық құралдарды пайдалану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологияны оқыту әдістемесі
«Психологияны оқыту әдістемесі» пәні білім беру үрдісін ұйымдастырудың психологиялық заңдылықтарын, құралдары мен тәсілдерін меңгеруді қарастырады. Бұл пән психология бойынша сабақ формаларын және оны жүргізу әдістемесін ұйымдастыру қабілеттерін қалыптастыруға, заман талабына сай психологияны оқытудың әдіснамасын кәсіби іс-әрекет негізінде меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқытуды жоспарлау және жекелендіру (педагогика және психология)
«Оқытуды жоспарлау және жекелендіру (педагогика және психология)» пәні студенттерге әртүрлі жас және танымдық ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие үдерісін тиімді жоспарлауға, оқытуды жекелендірудің заманауи тәсілдерін меңгеруге, педагогикалық-психологиялық білімді кәсіби қызметте қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ювеналдық психология
«Ювеналдық психология» пәні қиын өмірлік жағдайдағы балалардың санатын, мінез-құлық ерекшеліктерін зерттеуді, педагогика мен психологияның мақсаты, міндеттерін, заңдылықтарын, әдістерін кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігін, балаларды әлеуметтендірудің жалпы, нақты проблемалары мен технологияларын зерттеуді қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық шеберлік
«Педагогикалық шеберлік» пәні педагогикалық дағдылар, педагогикалық қабілеттердің негізгі түсініктерін, педагогикалық техника, оқытуды, педагогикалық шеберлік туралы көзқарастарды; шебер педагогтың қалыптасуының психологиялық-педагогикалық негіздерін қарастырады. Бұл пән студенттерге педагогикалық процестің принциптері, тәрбие механизмдерін, оқу-тәрбие міндеттерін тұжырымдауға, нысандары мен әдістерін таңдауға, студенттермен оқу-тәрбие процесінің жай-күйін диагностикалауды жүзеге асыру, олардың одан әрі дамуын болжауға үйретеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Зерттеулер, даму және инновациялар
«Зерттеулер, даму және инновациялар» пәні студенттерге білім беру саласындағы ғылыми-зерттеу қызметінің теориялық және әдіснамалық негіздерін меңгеруге, зерттеу жобаларын жоспарлау, жүзеге асыру және нәтижелерін талдау дағдыларын қалыптастыруға, кәсіби қызметте инновациялық әдістер мен даму стратегияларын тиімді қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиядан практикум
Бұл пән психология туралы білім, дағды, іскерліктерді іс-тәжірибе жүзінде пайдалана білуге, студенттерді болашақ кәсіби іс-әрекеттерінде пайдалана алатын психологиялық зерттеу тәсілдері мен әдістерін меңгеруге, психологиялық зерттеулерде қолданылатын әдістемелерді тәжірибеде қолдануға бағытталған. Педагог-психологтың кәсіби шеберлігін қалыптастыруға әсер ететін фактор ретінде рефлексия мәселелері зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Девиантология
«Девиантология» пәні студенттерге девиантты мінез-құлық теориясы мен тарихын, мінез-құлықтың ерекшеліктерін, негізгі сипатын, ауытқулардың әр түрлі формаларын, қалыптасу жолдарын, диагностикалық әдістерді, девианттық мінез-құлықты алдын алу және түзетудің формалары мен әдістерін меңгертуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық аксиология
«Педагогикалық аксиология» пәні білім беру стратегияларын, педагогикалық категориялардың құндылық мазмұнын, жаңа білім беру парадигмасында контекстік, проблемалы, модульдік оқыту технологиясын зерттеуді қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тұлғаны педагогикалық-психологиялық диагностикалау
«Тұлғаны педагогикалық-психологиялық диагностикалау» пәні психодиагностиканың негізгі бағыттарын, диагностикалық әдістерді жобалау, бейімдеу, қолдану негіздерін, психодиагностиканың негізгі нәтижелерін интерпретациялауды, психологиялық дағдыларды жетілдіруді меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістемесі
«Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістемесі» курсы оқыту әдістемесінің ерекшеліктерін оқытуды, Қазақстанда және шетелде инклюзивті білім берудің даму тенденцияларын, сондай-ақ инклюзивті білім беру жағдайында оқыту үдерісін ұйымдастырудың мәнін, принциптерін, шарттарын, ерекшеліктерін игереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Аутистік спекторы бұзылыстары бар балалармен түзету жұмыстың әдістемесі
Бұл пән аутистік спекторы бұзылыстары бар балалардың коммуникативтік дағдыларын дамыту ерекшеліктерін, жасөспірімдердегі қарым-қатынас функциясындағы сөйлеу жолдарын, ата-аналарымен диагностикалық-консультациялық орталық жағдайында жұмыс істеу, аутизм спектрінің бұзылуы бар балалармен жұмыс жасаудың технологиялары мен әдістерін жүргізуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дефектология негіздері
«Дефектология негіздері» пәні психофизикалық даму ерекшеліктері бар балалармен жұмыс істеуге арнайы білімі бар мамандарды даярлау жүйесіндегі интегративті оқу пәні болып табылады. Бұл пән ЕБҚ бар балаларды арнайы, интеграцияланған оқыту мен тәрбиелеудің теориялық, нормативтік-құқықтық, әдістемелік негіздерін меңгеруді және оларға педагогикалық көмек көрсетуді қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Коррекциялық педагогика
«Коррекциялық педагогика» пәні коррекциялық әдістерді жобалау, бейімдеу, қолдану негіздерін, психологиялық қызметте балалардың дамуындағы ауытқуларды ерте анықтау және оны түзету бойынша педагогикалық білімнің маңыздылығы мен дағдыларын жетілдіруді меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ADOS-2 аутизмін ерте диагностикалау әдісі
Пән студенттердің эмоционалды және коммуникативті ортадағы проблемаларға әкелетін жүйке жүйесінің дамуындағы әр түрлі бұзылулар тобын зерттеуге бағытталған. Пән АСБ-ның ағымдағы скринингін жүргізу дағдыларын игеруге, баланың тұтас дамуын бағалауға және психологиялық-педагогикалық ықпалдың іс жүзінде бағдарланған жүйесін әзірлеуге мүмкіндік беретін диагностикалық әдістемелер кешенін пайдалануға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған бағдарламалық мазмұнды бейімдеу
«ЕБҚ бар балаларға арналған бағдарламалық мазмұнды бейімдеу» пәні ЕБҚ бар баланың даму ерекшеліктері мен жалпы заңдылықтарын, ЕБҚ балаларға арналған бағдарламалық мазмұнды бейімдеу жолдары мен тәсілдерін, инновациялық технологияларды, қағидаларды, шарттарды, инклюзивті білім беруді ұйымдастыру ерекшеліктерін қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қаржылық сауаттылық пен кәсіпкерлік, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, инклюзивті білім беру, экологиялық тұрақтылық және тіршілік қауіпсіздігі салаларында алынған білім мен құралдарды қолданып, қолданбалы міндеттерді талдау және шешу үшін заманауи ғылыми әдістер мен жасанды интеллект технологияларын пайдалану.
- Кәсіби қызметте: кәсіби-педагогикалық білімді, іскерліктер мен дағдыларды, педагогиканы оқытудың теориялық-әдістемелік негіздерін және этнопедагогикалық білімді, педагогика ғылымының тарихи мұрасының озық тәжірибесі мен жетістіктерін, білім беру процесінде тәрбие қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық және нұсқаулық құжаттарды тиімді пайдаланады.
- Балалардың физиологиялық дамуын диагностикалауды қолдана отырып, психологиялық-педагогикалық білім беру процесінде балалардың дамуының психологиясы мен психофизиологиялық ерекшеліктерінің теориялық негіздерін талдай алады.
- Білім беру процесінің негізгі аспектілерін ұйымдастыру және басқару дағдыларын, балалардың шығармашылық қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған критериалды бағалау жүйесін, ақпараттық-коммуникациялық және аудиовизуалды технологияларды тиімді қолданады.
- Аутизм спектрінің бұзылыстарын ерте диагностикалауда скринингтік, дифференциалдық, феноменологиялық жақтарын анықтай отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тәрбиелеу мен оқытудың жеке түзету бағдарламасын әзірлеуде құзыретті.
- Адам дамуының заңдылықтары мен жас нормалары, әлеуметтік психологияның теориялық және әдіснамалық мәселелері туралы заманауи теорияларды, сонымен қатар отбасында бала тәрбиесіне байланысты мәселелерді талдай алады.
- Теориялық және эмпирикалық зерттеу әдістерін, методика-диагностикалық және дамытушы құралдарды оқушылар мен тәрбиеленушілердің жас ерекшеліктері мен жеке сипаттамаларын ескере отырып көрсете алады. Бұл нәтиже Абай мен Шерханның ілімдерінде көрініс тапқан мәдени, философиялық және педагогикалық тәсілдерді, тиімді білім беру үдерісін құру үшін пайдалану мүмкіндігін қамтиды.
- Кеңес беру тәжірибесін жүзеге асырудың психологиялық-педагогикалық қағидаларын, нысандары мен әдістерін, суицидтік мінез-құлықты диагностикалау және түзету жолдарын, коррекциялық жұмыстардың құралдары мен әдістерін шебер пайдаланады.
- Кәмелетке толмағандар мен білім беру процесіне қатысушылардың әр түрлі деструктивті мінез-құлқының тәуекелдерін төмендету тәсілдерін, диагностика мен экспериментті жоспарлау, ұйымдастыру, талдау, өңдеу әдістерін тиімді қолданады.
Ұқсас БББ
6B01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01101 Педагогика және психология
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01101 Педагогика және психология
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
6B01101 Педагогика және психология
Астана халықаралық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01101 Педагогика және психология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01101 Педагогика және психология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01101 Педагогика және психология
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
6B01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шымкент университеті
6B01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01101 Педагогика және психология
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01101 Педагогика және психология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01101 Педагогика және психология
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)
6B01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Астана халықаралық университеті