Жаңа білім беру бағдарламасы

6B111 - 01 Мәдени мұра және сакралды туризм в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты - сапалы кәсіби білім алатын және туризм және қонақжайлылық саласында міндеттерді өз бетінше қоюға және шешуге дайын, серпінді дамып келе жатқан халықаралық туристік нарық жағдайына ден қоя отырып, қызмет көрсету саласында практикалық жұмыс дағдысына ие; көпмәдениетті, коммуникативтік, сондай-ақ жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікпен меңгерген мамандар даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B091 Туризм
  • Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы

Пәндер

  • Дене шынықтыру

    Пәннің мақсаты - студенттердің әлеуметтік және жеке құзыреттіліктерін қалыптастыру; кәсіби қызметке дайындық үшін денсаулықты сақтау және нығайтуды қамтамасыз ететін дене шынықтыруды үйретудегі құралдар мен әдістерді мақсатты пайдалану қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Туризмология негіздері

    Қоғамда және нарықтық экономикада туризмнің рөлін анықтау үшін рекреациялық география және туризм облысында іргелі білім мен дағдыларды қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі

    Шетел серіктестерімен қарым-қатынас кезінде тұрмыстық, мәдени, кәсіби және ғылыми қызметтің әр түрлі салаларында әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін, сондай-ақ одан әрі өз бетімен білім алу үшін шет тілін (ағылшын) меңгерудің білімі мен дағдыларын, қажетті және жеткілікті коммуникативтік құзыреттілік деңгейін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Туризм тарихы

    Негізгі тұжырымдамалық модельдерді көрсету үшін әлемдік тарих пен Қазақстан тарихы контекстінде саяхат пен туризмнің пайда болу, қалыптасу және даму процесін ұғыну, оның шеңберінде туризмнің тарихи өлшемінде даму тенденциялары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Белесенді туризм түрлерінің техникасы мен тактикасы

    1-2 күрделілік санатындағы тау, су, жаяу, шаңғы және велосипед саяхаттарын ұйымдастыру және өткізу мақсатында белсенді туризмді құрастыру және тактикалық әзірлемелер әдістемесінің маңызды ерекшеліктерін бөлу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    ҚР-ның білім беру және экономика жүйесінің құқықтық, туристік қызметтердің, халықаралық қатынастардың мәселелерін ғылыми ұғыну және түсіну мақсатында ұлттық және халықаралық деңгейлердегі қызмет көрсету саласында, туристік және құқықтық салалардағы экономиканың базалық ұғымдарын игеруі арқылы білім алушының кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Туризм инфрақұрылымы

    Туристік инфрақұрылымды сапалы және сандық міндеттерді шешу, туристік өңірлер мен дестинацияларды дамыту проблемалары мен перспективаларына салалық көзқарасты талдау үшін туристік-сервистік және ілеспе кәсіпорындардың тұтас кешені ретінде бағалау және ұсыну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кросс-мәдени туризм

    Табысты жаһандық туристік бизнесті дамыту мақсатында коммуникация әдістері, тамақтану мәдениеті, сондай-ақ дін тұрғысынан жаһандық туризмге әсер ететін мәдениетаралық түсініктің маңызды аспектілерін талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Құқық және жемқорлыққа қарсы күрес негіздері

    Теориялық негіздерін қалыптастыру туралы білімді түрлі салаларына основых құқықтық бақытты қазақстандық құқықтар; Жұмыс оқу және ғылыми нормативтік ы ты актілерге с машықтардың қалыптасуы шыққан.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 2
  • Туризм қызметіндегі психология

    Кәсіби қызмет үшін қажетті психологиялық білімдер мен дағдыларды қалыптастыру және келешек туризм мамандарының адамның күйін анықтау және болжау, жеке тұлғаның өзіндік ерекшеліктерін ескере отырып, басқару процесін бағдарламалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мамандандырылған шет тілі

    Сөздік қорын байыту, қазіргі заманғы терминология, туризм және қонақжайлық кәсіби саласында сөйлеу мәдениетін қалыптастыру бойынша дағдыларды көрсету және қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 12
  • Туризм менеджменті

    Қазақстандық қонақжайлылық және туризм индустриясы кәсіпорындарын басқаруда жетік шетелдік тәжірибелерді қолдануға бағытталған туристік кәсіпорынының тиімділігін арттыру мақсатында басқарудың теориялық білімдері мен тәжірибелік дағдылары жүйесін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Экскурсиятану

    Қазақстандағы экскурсияның даму шарттары мен перспективалары экскурсияның заманауи әдістері мен ұйымдастырылуын, сонымен қатар экскурсияны тиімді басқару жолдарын зерттеп, студенттердің ерекшеліктеріне біртұтас көзқарас қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Студенттердің сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, лексикалық сөздік қорын байыту, кәсіби лексика мен қазіргі заманғы терминологияны қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Туристік саланың макроэкономикалық негіздері

    Студенттердің жұмыссыздық, инфляция және өсу сияқты макроэкономикалық жағдайларды бағалау бойынша іскерліктерін қалыптастыру; ақша-несие және бюджет-қаржы саясаты қысқа мерзімді макроэкономикалық жағдайларға әсер ету үшін қалай пайдаланылатынын түсіну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Туризм маркетингі

    Бәсекелестерден озуды қамтамасыз ететін, нарықтың келешектегі тенденцияларын болжауға мүмкіндік беретін, жарнаманы күшейтетін, тұтынушылардың ықыластығын арттыратын және сату көлемін ұлғайтатын басқару шешімдерін қабылдау үшін туризм индустриясындағы маркетингтің жұмыс істеу жүйесін меңгеру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Туризм және қонақ бизнесінің халықаралық модельдері

    Туризм және қонақ үй бизнесінде қалыптасатын өзгермелі меселелер мен міндеттерді шешуде дағдыларды қолдану мақсатымен туризм және қонақ үй бизнесін басқару модельдерін талдау, туризмнің дамуының негізгі қағидаларын дұрыс түсіну үшін халықаралық тәжірибені оқу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Туризм индустрияның микроэкономикалық негіздері

    Халықаралық туризм және қонақжайлылық индустриясының микоэкономикалық негіздері құралдарын қолдану; нақты экономикалық жағдайда студенттермен микроэкономикалық саясат негіздері түсінігін және білімін қалыптастыру; Курс сонымен қатар кәсіпкерліктің теориялық негіздерін, туризм және қонақүй бизнесі индустриясындағы сұраныс пен ұсынысты; түристік және қонақүй кәсіпорындарындағы рентабелділікті экономикалық есептеу, үкіметтің саясатын оқиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Арнайы мақсатқа арналған тіл

    Goal of of The the this course the is to Further Improve intercultural communicative practices. and Competence professional professional Competence of students, Allowing to Realize Various Aspects of professional activity of future Specialists.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 15
  • Халықаралық бизнестегі корпоративтік менеджмент

    Курс корпоративті басқарудың негіздері мен тәжірибелерін оқытады. Сонымен қатар курс бизнесті реттеуге ықпал ететін теориялық білімдерді бағалауды қалыптастырады, сондай-ақ қонақжайлылық индустриясының халықаралық тәжірибесіндегі корпоративтік басқарумен байланысты қазіргі тенденцияларды қарастырады; қонақжайлылық индустриясын басқарудың шетелдік және отандық тәжірибесіндегі корпоративтік басқарудың заманауй мәселелерін интегративті шешу жолдарын студенттерге үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Халықаралық туризмдегі және қонақ үй бизнесіндегіі маркетингтік зерттеулер

    Бұл курс маркетингтік зерттеулерге жан-жақты кіріспені оқытады және тәжірибеде қолдануда негізгі түсініктерді, үрдістерді және әдістерді үйретеді. Туристік және қонақүй кәсіпорындары қызметіндегі маркетингтік зерттеулердің студенттерге ролі және түсінігі білімдерін игеру. Сонымен қатар курс маркетинг-менеджментте шешімдерді қабылдау үшін мәліметтерді зерттеудің түрлі әдістерін қолдану дағдысын қалыптастырады, туристік және қонақүй кәсіпорындарын тұрақты және табысты дамуын тиімді қамтамасыз етуді үйренеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Өндірістік практика

    Халықаралық және ұлттық деңгейде туристік және қонақ үй кәсіпорындарының жұмысы жағдайында кәсіби қызметті моделдеу және арнайы пәндерді оқу кезінде студенттердің алған білімдерін бекіту, кеңейту және жүйелеу мақсатында кәсіби қызметтің білімі мен іскерлігін біріктіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Әлеуметтік саяси лексика

    Қоғамдық-саяси мәтіннің мазмұнын түсіну үшін негізгі тәсілдерді әзірлеу; әлеуметтік және саяси лексиканы меңгеруге ықпал ету; Қазақстан Республикасында және оқытылатын тіл елінде қоғамдық-саяси жағдайды талқылау кезінде студенттердің дайындалмаған сөйлеу дағдыларын дамыту мүмкіндігін беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Мемлекеттік тілде іс қағаздарын жүргізу

    Курс іскерлік хаттың құрылымдық компоненттерін; ресми және бизнес стильдегі мәтіндер мен құжаттардың семантикалық құрылымын зерттейді және студенттердің тиімді іскерлік коммуникация, келіссөздер, ауызша презентациялар, кездесулер, іскерлік хат алмасу, электронды коммуникациялар жүргізу, заманауи техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды ұтымды пайдалану дағдылары мен қабілеттігін қалыптастырады. Курс аясында студенттер бизнес-хаттар мен ресми және бизнес стильдегі мәтін үлгілерін салыстырады және талдайды; сөйлесудің нақты жағдайына сәйкес сөйлеу этикеті формулаларын қолданады; әр түрлі бизнес-хаттар мен құжаттарды құрастыру кезінде электрондық хат-хабарлар және іскерлік хаттар жүргізу ережелерін қолданады..

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 1
  • Іскерлік тіл және іскерлік хат алмасу

    Цель курса – познакомить студентов с современной риторикой как наукой о целесообразном эффективном речевом общении, в частности деловой риторикой, обеспечить практическую риторическую подготовку, заложить основы речевого мастерства, сформировать навыки эффективного речевого поведения в актуальных ситуациях профессионального общения

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Туристік кәсіпорынның тұрақты дамуындағы стратегиялық маркетинг

    Курс туристік кәсіпорында тұрақты дамудың маркетингтік стратегиясын қалыптастырудың ғылыми және заманауй қағидаларын көрсетеді, халықаралық маркетигнгтік операцияларды талдауды, жүргізуді студенттерге түсіндіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Халықаралық туризм географиясы

    Халықаралық туризм географиясы әлем аймақтарындағы туризмді дамытуға географиялық факторлардын зерттелуі мен бағалануы, туристік орталықтар инфрақұрылымы, экскурсиялық нысандар, шекараларды кесіп өту және Қазақстанның түрлі аймақтарындағы туризмді ұйымдастырудың ерекшелігі туралы апарат береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі қаржылық менеджмент

    Кәсіпорындардың қаржылық жағдайын бағалау үшін сандық және сапалық талдау әдістерін қолдану, сондай-ақ кәсіпорын қаржыларын басқару саласындағы тәжірибелік басқару шешімдерін қабылдау дағдыларын дамыту, қаржылық басқаруды ұйымдастырудың негізгі тұжырымдамалары мен қағидаттарын білуді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Халықаралық қаржы және сауда

    Студенттердің жаңаша ойлау қабілеттерін қалыптастыру, теориялық жалпылама ұсыныс, тенденциялық даму, халықаралық сауда және қаржылық қатынастар тәжірибесі және оларды халықаралық, ұлттық деңгейде реттеу; студенттердің түсінуін жақсарту үшін туризм индустриясында қаржы менеджментіндегі макроэкономика және микроэкономика принциптерін; қаржы нарығының сегментін; туристік кәсiпорындардың ашылуы мен дамуы бойынша корпоративтік салааралық және аймақтық келiсiмдердiң халықаралық қаржы негіздерін талқылау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Туроператорлық және турагенттік іс-әрекеттің интегративті менеджменті .

    Туристік қызметтерді ұйымдастыру принциптері, туристік өнімді тиімді әзірлеу (жобалау) үшін туристік нарықты талдау әдістері туралы тұтас түсінік жасау үшін туроператорлар мен турагенттердің ұйымдастырушылық және басқару тетіктерін қолдану, тұтынушылардың қажеттілігіне бағдарланған жаңа технологияларды енгізу жағдайларын жасау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қонақ үй және мотель бизнесі: үрдістер мен инновациялар

    Қонақ үй және мотель бизнесінде басқарудың қазіргі заманғы моделдерін талдау; студенттерде қонақжайлылық саласында жүйелі білімді қалыптастыру; қонақ үй және мотель бизнесін ұйымдастыру ерекшеліктерін қарастыру; үрдістерді зерделеу және орналастыру орындарында инновацияларды қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Туризм индустриясындағы ақпараттық жүйелер және сандық технологиялар

    Курс туризм индустриясындағы ақпараттық технологиялар, олардың мәні мен құрылымы туралы кешенді түсінік береді; мамандандырылған бағдарламалық өнімдерді қолдану бойынша болашақ мамандардың білім және дағды кешенін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Көрнекі жерлерді басқару: мәдени мұра және туризм

    Туризм индустриясын ілгерілету және діни туризмді дамытудың орнықты моделін басқару, Қазақстанда мәдени мұраны сақтау мен тиімді пайдалануды қамтамасыз ету мақсатында көрікті жерлерді басқару процесінде туындайтын ұйымдастырушылық және экономикалық қатынастарды зерделеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Туризм индустриясында қаржылық басқарудың халықаралық құқықтық негіздері

    Туризм индустриясында халықаралық қаржы заңының негізгі нормалары мен ережелерін, халықаралық тур және қонақ үй индустриясында отандық туристік кәсіпорындардың қызметін қаржылық және құқықтық реттеушілерді қолдану мүмкіндігі. Заңнаманы зерделеу, туризмді қаржыландыруға қатысты, ықтимал проблемалар мен әрекеттерді анықтау, іс жүзінде заңды салада қабылдануы тиіс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Қорытынды аттестация

    - Мамандықтың тиісті теориялық және қолданбалы аспектілеріне сәйкес келетін жұмысының болуы; - мақұлданған тақырып бойынша тәуелсіз ғылыми зерттеулер жүргізу мүмкіндігі; - толық әдеби шолу мен қазіргі заманға ие, пайдаланылатын көздердің өзектілігі; - зерттеу, практикалық жұмыс немесе оқу үдерісінде алынған нәтижелерді қолдана білу;

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 12
  • Өндірістік практика

    Халықаралық және ұлттық деңгейде туристік және қонақ үй кәсіпорындарының жұмысы жағдайында кәсіби қызметті моделдеу және арнайы пәндерді оқу кезінде студенттердің алған білімдерін бекіту, кеңейту және жүйелеу мақсатында кәсіби қызметтің білімі мен іскерлігін біріктіру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 10

Оқыту нәтижелері

  • кәсіптің жоғары әлеуметтік маңыздылығын, кәсіби этика принциптерін және денсаулық сақтау мәдениетті түсінеді, кәсіби қызметте пәндік саланы, туристік индустрия мен қонақжайлық даму үрдістерін, кәсіпкерлікті жүргізу нормативтік құқықтық актілерді, және электрондық құжаттарды жүргізу негіздерін пайдаланады
  • көптілділіктің негізгі тұжырымдамаларымен, нарықтық экономика дамуының нормативті негіздері мен заңдылықтарымен жұмыс істей білу, туризм индустриясының дамуына әсер ететін ішкі және сыртқы факторларды білу және талдау;
  • халықаралық және ішкі туризмді дамытудың негізгі кезеңдерін бөліп көрсетуге, белсенді саяхат бағдарламаларының оңтайлы нұсқаларын құруға қабілетті, туристік индустрияны дамытуға әсер ететін ішкі сыртқы факторларды біледі;
  • туроператорлық және турагенттік қызметтерді ұсынатын бәсекелестердің қызметін талдауға қабілетті; жергілікті, өңірлік және халықаралық деңгейлерде туризмнің даму көрсеткіштерін бағалайды;
  • тарихи, мәдени, саяси ақпаратты, тарихи өзгерістердің факторлары мен механизмдерін, туризмнің даму үрдістерін, нормативтік-құқықтық актілерді және электрондық құжаттарды жүргізу негіздерін сыни талдау және бағалау; туризмнің іргелі негіздері мен жетекші ғылыми тұжырымдамаларын қолдану саласындағы жаңа идеяларды талдау, бағалау және синтездеу;
  • қаржылық тұрақтылықты арттыру және қаржылық тәуекелдерді төмендету үшін тиімді басқару шешімдерінің тәсілдерін меңгерген, аумақтың экологиялық тұрақтылығының әлеуетін есептеу және бағалау әдістерін қолданады;
  • жаңа ақпараттық және коммуникациялық технологиялар негізінде тұтынушының талаптарына сәйкес қонақ үй өнімін әзірлеу және ұсыну тәсілдерін біледі; қонақ үй бизнесі (мотель) кәсіпорнын ашудың экономикалық орындылығын негіздейді; қаржылық талдаудың халықаралық-стандартты сандық әдістерін, IT жүйелермен жұмыс істеуді айқындайды.;
  • жергілікті туристік ресурстарды пайдалану негізінде экскурсиялық өнімдердің жаңа түрлерін дамыту; маркетингтік зерттеулер жүргізу және туристік өнімдер бойынша деректер базасын құру; туристік сапар бағдарламаларын жоспарлау, тур бағдарламасын құру; тур құрамына енгізілген қызметтердің өзіндік құнын есептеу және турөнімінің бағасын анықтау.;
  • тіл, мәдениет нормаларына, қарым-қатынас саласының ерекшелігіне, сертификациялық талаптарға сәйкес жеке, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жағдайларында тілдік мінез-құлық бағдарламаларын құруға қабілетті, салауатты өмір салты
  • болашақ туризм сценарийінің ықтимал моделін ұйымдастыруға және құруға және қазіргі қоғам салалары үшін туризмнің жаһандық маңызы туралы ақпаратты жалпылауға қабілетті.
  • зерттеу мақсаттарында нормаларды, заңдар мен ережелерді, сондай-ақ эмпирикалық деңгейдің әдістерін қолданады: анкета, сұхбат, көптілді әңгіме

Ұқсас БББ

6B11101 Қонақжайлық

M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti

6B11102 Туризм

M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti

6B11103 Туризм және қонақжайлылық

Нархоз Университеті

6B11102 Туризм

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B11103 Туризм және қонақжайлылық инновациялық менеджмент

«Тұран» университеті

6B11188 Туризм және ивент-менеджмент

Алматы менеджмент университеті (AlmaU)

6B11106 Туризм және қонақжайлылық

Нархоз Университеті

6B11103 Экскурсиялық қызметтер мен жеке турларды ұйымдастыру

Халықаралық туризм және меймандостық университеті

6B11103 Тұрақты туризм

Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті

6B11108 Ұйымдастырылған туризмді басқару және экскурсиялық-анимациялық қызмет

Халықаралық туризм және меймандостық университеті

6B11111 Туризм

Қазақ-орыс халықаралық университеті

6B11101 Туризм

Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

6B11101 Туризм

Esil University

6B11101 Туризм

Торайгыров университеті

6B11101 Туризм

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B11101 Туризм

Халықаралық инженерлік-технологиялық университеті (ХИТУ)

6B11101 Туризм

Алматы технологиялық университеті (АТУ)

6B11101 Туризм

«Тұран-Астана» университеті

6B11130 Спорттық туризм және экскурсиялық-рекреациялық қызмет

Қазақ технология және бизнес университеті

6B11101 Туризм

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B11101 Туризм

Халықаралық білім беру корпорациясы

6B11101 Туризм

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B11190 Travel Management and Data Analysis

Алматы менеджмент университеті (AlmaU)

6B11101 Туризм

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B11101 Туризм

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B11154 Туризм

М.Дулатов атындағы Қостанай инженерлік-экономикалық университеті (ҚИНЭУ)

6B11101 Туризм және сервис

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B11101 Туризм

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

6B11101 Туризм

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B11101 Туризм

«Тұран» университеті

6B11121 Туризм

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

6B11101 Туризм

Қазақ спорт және туризм академиясы

6B11103 Демалыс және спорттық және сауықтыру туризмі

Қазақ спорт және туризм академиясы

6B11101 Туризм

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B11111 Туристік бизнес

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B11101 Туризм

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B11101 Туризм

Еуразия Технологиялық Университеті (ЕТУ)

6B11101 Туризм және қонақжайлылық индустриясын ұйымдастыру

Халықаралық туризм және меймандостық университеті

6B11129 Халықаралық туризм

Қазақ технология және бизнес университеті

6B11127 Туризм

Қазақ технология және бизнес университеті

6B11101 Туризм

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B11102 Халықаралық және ішкі туризм

Халықаралық туризм және меймандостық университеті

6B11105 Туристік дестинациялар менеджменті

Халықаралық туризм және меймандостық университеті

6B11111 Tourism Guide Service

Халықаралық туризм және меймандостық университеті

6B11101 Туризм

Қазақстан-Американдық еркін университеті

6B11105 Туризм

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

6B11157 Туризм

Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

6B11102 Туризм

Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)

6B11104 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі

Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)

6B11114 Туризм

Халықаралық көлік және гуманитарлық университеті

6B11102 Туризм

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B11103 Туризм және қонақ үй бизнесі

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B11101 Туризм. Қонақжайлылықты басқару

«Мирас» университеті (Мирас)

6B11103 Туризм және қонақжайлылық

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B11101 Туризм

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B11110 Туризм

М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

6B11111 Туризм

Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

Top