Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01101 Педагогика және психология в Сулейман Демирел атындағы университет

  • Білім және қоғам
    Несиелер: 5

    Курста Оқушылардың инновациялық белсенділігін арттыруға жағдай жасау мақсатында инновациялық әлеуетті басқару негізінде білім берудің инновациялық сезімталдығын қамтамасыз ету қажеттілігі қарастырылады. Инновациялық сезімталдықты қалыптастыру факторларының негізгі жиынтығы анықталады, олардың арасында жеке тұлғаның мотивациялық әлеуеті ерекше орын алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологияға кіріспе
    Несиелер: 5

    Бұл курстың негізгі идеясы психологияның тұжырымдамалары мен теорияларына кіріспе және оларды нақты өмірлік жағдайларда қолдану болып табылады. келесі тақырыптарды қамтиды: тарих, зерттеу әдістері, сезімдер, қабылдау, сана, стресс және жеңу, оқу, есте сақтау, мотивация және эмоциялар жатады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектеп оқушыларының даму физиологиясы
    Несиелер: 5

    Курс оқушылар денесінің құрылымы мен қызметін зерттейді. Қарастырылып отырған тақырыптар Дененің негізгі ұйымдастырылуын және дененің негізгі жүйелерін, сондай-ақ оқушылардың жүйке жүйесінің дамуына әсерін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық қызыметтің психологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл курс білім берумен байланысты психологияның теориялары мен принциптерін зерттеуге арналған. Атап айтқанда, курс мотивация, оқыту, даму, мәдениет және басқару мәселелерін қозғайды. Ол болашақ мұғалімдер үшін әлеуметтік ғылымдардың негізін қалауға арналған. Сондай-ақ, ол білімге қатысты адам табиғаты туралы негізгі түсінік береді және мазмұны, әдіснамасы және практикасы бойынша одан әрі білім беру курстары туралы түсінік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Brain, behavior and cognition in learning
    Несиелер: 5

    «Оқудағы ми, мінез-құлық және сана» пәнін игерудің мақсаты - мидың психикалық процестерінің өзара байланысы, адамның негізгі психикалық процестері мен қызметтерінің психофизиологиясы туралы білім алу.Сонымен қатар неврология ғылымының даму тарихын білу когнитивті ғылымдардың даму контексінде. Сонымен қатар, психофизиологиялық зерттеудің негізгі әдістерін қолдануды және неврология және когнитивті психофизиология саласындағы жарияланған ғылыми мақалаларға талдау жасауды үйреніңіз. Сонымен, сана мен мінез-құлық психологиясы саласындағы теориялық және қолданбалы зерттеулерді құру мен жүзеге асыруда кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқыту психофизиологиясының негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерді білім беру саласына сәйкес адам психофизиологиясының тұжырымдамалық, теориялық және әдіснамалық мәселелерімен таныстырады. Білім берудегі Психофизиология-бұл танымдық, эмоционалды және мінез-құлық құбылыстарын физиологиялық реакцияларға сәйкес және олардың оқуға әсерін байланыстыратын зерттеу саласы.психологиялық білімді беру қабілетін қалыптастыру және оларды игеру сапасын бақылау;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік педагогика
    Несиелер: 4

    Әлеуметтік педагогика курсында әлеуметтену контекстіндегі тәрбиенің барлық компоненттері іс жүзінде қарастырылады, адамның тәрбиесіне, жалпы планетада, әлемде, елде және тікелей тұрғылықты жерінде қандай жағдайлар тікелей немесе жанама әсер ететінін анықтайды. Сонымен қатар, әлеуметтік педагогика адамның бұқаралық ақпарат құралдары оның отбасыларының тәрбиесіне, құрдастарымен, басқа ересектермен қарым-қатынасына және т.б. қалай әсер ететінін, сонымен қатар әртүрлі білім беру ұйымдары, қоғамдық ұйымдар мен бірлестіктер адам өмірінде қандай рөл атқаратынын қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Өмірлік кезеңнің психологиясы // оқу практикасы
    Несиелер: 5

    Бұл курс өмір бойы адам дамуының негіздеріне кіріспе болып табылады. Курс балалық шақты, жасөспірімді және ересектікті зерттеумен байланысты Тарих пен іргелі білімді сипаттайды, даму психологиясының әртүрлі теорияларын зерттейді және осы саладағы ағымдағы мәселелерді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлеуметтану және білім
    Несиелер: 4

    Жаңа педагогикалық парадигма: ізгілендіру; валеолизация; рационализация; ақпараттандыру. Педагогикалық үдерістегі білім алушылар арасындағы педагог пен білім алушылардың әріптестік өзара қарым-қатынасы. Педагогикалық инновация. Қазіргі мұғалімнің функцияларын өзгертуге байланысты тәсілдер. Белсенді өзара іс-қимыл және жұмылдыру, білім алушылардың сабақтарында. Білім алушылардың жеке, танымдық және әлеуметтік ерекшеліктерін ескере отырып, оқу процесін құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жеке тұлғаның психологиясы
    Несиелер: 4

    Курс тұлғаның дамуын түсіну үшін теориялық түсіндірмелерді қарастырады және әр теорияны зерттейді. Курс сонымен қатар адамның қалай бағаланатынын зерттейді. Ұйымдастырушылық процестердің қосымшалары мен жеке тұлғаны түсіну үшін жасаған психологиялық тәсілдерге баса назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Онтогенездегі өзіндік тұжырымдама
    Несиелер: 4

    Курс даму сипаттамасын және адамның өзін-өзі тану психологиясының онтогенезінде рөл атқаратын генетикалық, ми және мәдени факторларды зерттеудегі мүмкін бағыттарды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Балалық және жасөспірім кезіндегі жеке ерекшеліктер мен инклюзивті тәжірибелер
    Несиелер: 5

    Курс білім беру саласындағы саясаттың негізгі ерекшелігі ретінде оқушылардың (балалар мен жасөспірімдердің) әртүрлі топтары үшін тең жағдай жасау үшін базалық білім жасауға мүмкіндік береді. Бұл курстың орталығында Инклюзивті тәжірибе бар, ол білім беру жүйесіндегі әлеуметтік жауапкершілікті арттыруға әкеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогикалық риторика
    Несиелер: 5

    Педагогикалық риторика педагогикалық процесте қарым-қатынас дағдыларына ие болуды, қарым-қатынастың риторикалық жағдайларын құра білуді, кәсіби мағыналы мәлімдемелерді ойлап тауып, түсіндіре білуді қамтиды. Курс кәсіби қарым-қатынас ерекшеліктерін, кәсіби мәселелерді шешудің тиімділігі мен тиімділігін қамтамасыз ететін сөйлеу мінез-құлық нормаларын қарастырады. Кәсіби дайындықтың негізгі аспектілері-оқытудың барлық мақсаттарына қол жеткізу, әртүрлі оқу-әдістемелік және тәрбиелік міндеттерді сәтті шешу, сөйлеу шеберлігін жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Топтық процестердің психологиясы
    Несиелер: 6

    Курс барысында келесідей білімдерді алуға мүмкіндік береді:топтарды түсіну: топтарға тән терминдерді, фактілерді, тұжырымдамаларды, көзқарастарды, құндылықтарды, әдістерді және теорияларды білу.Сондай-ақ топтарда жұмыс істей білу; қарым-қатынас дағдыларын дамыту және проблемаларды топтық шешу; жанжалдарды реттеу. Жеке даму: өзін-өзі реттеу мен өзін-өзі танудың дамуы (әсіресе топтық контексте).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    "Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі" пәнін оқыту арқылы студенттердің тәрбие теориясы, технологиясы саласындағы білімдері кеңейтіліп, тереңдетіледі, нақты тәрбиелік міндеттерді шығармашылықпен шеше білу біліктері қалыптасады. Сонымен қатар тәрбие қызметінің негізгі әдістері, формалары мен технологиялары,жеке тұлғаның кәсіби қалыптасу ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қарым-қатынас психологиясы
    Несиелер: 5

    Курс қарым-қатынастағы адамның психикалық және мінез-құлық функцияларын зерттейді. Бұл курстың құрылымы іштей төрт пәнге бөлінеді: ішкі қарым-қатынас, тұлғааралық қарым-қатынас, топ ішіндегі қарым-қатынас, қоғамдық, бұқаралық және мәдени қарым-қатынас.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Social psychology
    Несиелер: 6

    «Әлеуметтік психология» пәнін игерудің мақсаты - студенттердің әлеуметтік психология туралы психологиялық ғылымның бір саласы, оның психологиялық ғылымдар жүйесіндегі орны ретіндегі ғылыми түсініктерін қалыптастыру; әлеуметтік-психологиялық құбылыстардың өзара байланысы туралы әлеуметтік-психологиялық білім жүйесін құру; топтардағы адамдардың қарым-қатынасы мен мінез-құлқының ерекшеліктерін түсіну және алынған білімді адам мен қоғам өмірінің түрлі салаларында практикалық мәселелерді шешу үшін пайдалану мүмкіндігі.Сондай-ақ, студенттердің іскерлік және тұлғааралық қатынастар саласындағы мәселелерді әлеуметтік психологиялық талдау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру; кәсіби білімнің гуманитарлық мәдениеттің дамуымен үйлесуі, рухани бай, интеллектуалды қаруланған, әлеуметтік жауапты тұлғаны қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тілді меңгеру психологиясы
    Несиелер: 5

    Курс психология тұрғысынан тілді меңгеру туралы ғылыми білімге (классикалық және соңғы, теориялық және эмпирикалық) терең талдауды қамтамасыз етеді. Когнитивтік және тілдік құбылыстардың (типтік және аномалдық), сондай-ақ ғылыми теориялар мен әдістердің кең спектрі қаралатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Цифрлық педагогика
    Несиелер: 5

    "Цифрлық педагогика" курсында ақпараттық сауаттылықты, АТ бағдарламалауды және білім берудегі цифрлық ресурстарды қолдана алудың құзыреттерін дамыту бойынша үздік тәжірибелерді тарату мақсатында алыс, жақын шет елдердегі мектептері алаңдарында өз мәденеитіміз бен білімізді, жаңа технологияларды, креативті индустрияларды ұсыну мүмкіндіктерін едәуір кеңейтуге мүмкіндік беретін цифрлық шешімдерді/өнімдерді, цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу ұсынылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Когнитивті психологияның
    Несиелер: 5

    Курс - когнитивті психологияның негізгі курсы (теориялық және әдістемелік). Когнитивті психология адамның білім, қабылдау, белсенділігі, сөйлеуді өңдеу, мәселелерді шешу және рефлексия, оқыту мен есте сақтаудың барлық шеңберінде қолданылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Эмоционалды интеллект
    Несиелер: 5

    Бұл курс эмоционалды интеллекттің бес негізгі нәтижелеріне бағытталған: өзін-өзі басқару, өзін-өзі тану, өзін-өзі реттеу, өзін-өзі ынталандыру және эмпатия, сонымен қатар тұлғааралық дағдыларды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Білім берудегі мультимедиа
    Несиелер: 5

    Оқу процесін ұйымдастыруға және әдістемелік материалдарды әзірлеуге арналған мультимедиялық технологиялар. Оқытудың мультимедиялық технологиялары. It құралдарының дидактикалық мүмкіндіктері. Мультимедиялық білім беру ресурстары. Білім берудегі кеңейтілген және Виртуалды шындық. Ата-аналармен жұмыс жасаудағы мультимедиялық технологиялар. Кітапханадағы мультимедиялық технологиялар. Білім беру қызметін басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Білім берудегі кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Білім беру қызметтері нарығында кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру. Білім берудегі кәсіпкерлік қызмет тәжірибесі. Білім берудегі кәсіпкерлікті қамтамасыз етудің құқықтық аспектілері. Білім беру қызметін тұтынушылар мен білім беру ұйымдары арасындағы жаңа әлеуметтік-экономикалық қатынастар. Білім беру өнімдерін әзірлеу (курстар, тренингтер, үйірмелер, мастер-кластар және т.б.). Білім берудегі маркетингтік зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Педагогикалық менеджмент
    Несиелер: 5

    Педагогикалық менеджмент білім беру процесінде субъектілердің мүдделеріне, қажеттіліктеріне, мотивтеріне бағдарланумен сипатталады. Басқарушының білім беру процесінің менеджері ретіндегі негізгі міндеті - білім беру мекемесінің алдында тұрған мақсаттар мен міндеттерді жүзеге асыру үшін жағдай жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Сынып жетекшілерінің жұмыс жүйесі
    Несиелер: 5

    Курс барлық білім беру ұйымдарындағы ұлттық тәрбие беру жұмысы бағдарламасын негізге ала отырып, қоғамдық өмірдің жағымды және жағымсыз тенденцияларын талдап,мектептің педагогикалық ұжымының алдында тұрған өзекті міндеттерді және сынып ұжымындағы жағдайды, этносаралық, конфессияаралық қатынастарды ескере отырып, жеке тұлғаға бағытталған тәсіл негізінде құрылған. Педагог сондай-ақ білім алушылардың тәрбиелілік деңгейін, олардың өмірінің әлеуметтік және материалдық жағдайларын, отбасылық жағдайлардың ерекшелігін назарға алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Этнопедагогика
    Несиелер: 5

    Курс тәрбие мен оқыту мәселелеріндегі ұрпақтар арасындағы сабақтастықты қамтиды. Бұл халықтың өмірімен және сәйкесінше оқушылардың әлеуметтену процесімен байланысты. Этнопедагогика мазмұнына борыш, ар-намыс, жауапкершілік, ар-ождан, махаббат, төзімділік, жанашырлық және т. б. сияқты адамгершілік Санаттар кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Education of child and youth initiatives
    Несиелер: 5

    Пән жоғары білікті мамандарды даярлау арқылы әлеуметтік сау жастарды тәрбиелеуге бағытталған: қауіпсіздік мәдениеті мен салауатты өмір салтын қалыптастыру; студенттердің құндылықтар жүйесі мен дүниетанымын қалыптастыру, отансүйгіштік пен азаматтық жауапкершілік сезімдерін арттыру; студенттердің басқарушылық құзыреттілігін арттыру; әлеуметтік белсенді жастарды жүйелі түрде анықтауға жағдай жасау, олардың одан әрі дамуы мен ішкі өсуіне ықпал ету; оқушыларға тарихи-мәдени дәстүрлер негізінде білім беруге жағдай жасау; оқушылардың білімге деген құрметі мен қызығушылығын, интеллектуалды шығармашылықты, ұжымдық қарым-қатынасты қалыптастыру;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мәдениетаралық психология
    Несиелер: 5

    Бұл курс даму психологиясы, әлеуметтік, медициналық және ұйымдастырушылық психология саласындағы теория мен зерттеулерге баса назар аудара отырып, мәдениеттің адам санасына, эмоцияларына және мінез-құлқына әсерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Арт-терапия бойынша семинар
    Несиелер: 5

    Арт-терапия практика ретінде адамдарға сезімдерді, ойлар мен идеяларды зерттеуге және түрлендіруге көмектесетін әр түрлі шығармашылық көріністерді қолданады. Бұл эмоционалды проблемаларды шешуге, сондай-ақ өзін-өзі тануға, түсінуге, емделуге және әл-ауқатқа ықпал ете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Психологияны оқыту әдісі
    Несиелер: 5

    Курс психологиялық білімді берудегі негізгі ғылыми-практикалық мәселелерді ашуға; мектепте кәсіптік оқытудың психологиялық негіздерін зерделеуге; бейіндік білім берудің құрылымы мен функциялары туралы іргелі ғылыми түсініктерді мектепте білім беру кеңістігін құрудың қазіргі заманғы модельдерімен байланыстыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Психологиялық білім беру қызметінің моделі
    Несиелер: 5

    Курс мектеп психологтарының балалар мен жастарға оқуда, қоғамда, мінез-құлықта және эмоционалды түрде жетістікке жетуге көмектесетін тиімді қызметтерді қалай ұсынатынын түсіндіреді.Сонымен қатар, олар балалар мен жасөспірімдерге тікелей білім беру және психикалық денсаулық қызметтерін,барлық балалар үшін оқу және әлеуметтік орта болатын ата-аналармен, тәрбиешілермен және басқа мамандармен жұмыс жасауды қалай қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мектеп оқушыларының ата-аналарымен педагогикалық өзара қарым-қатынасы
    Несиелер: 5

    курстың негізгі мазмұны оқушылардың ата-аналармен қарым-қатынасын жүзеге асыратын мұғалімнің рөлін, педагогикалық өзара әрекеттесу негіздерін: ата-ана-оқушы-мұғалім, сонымен қатар тәрбие мазмұнын игеруге ықпал ететін отбасымен жұмыс жасау технологиясын, баланың дамуындағы мектеп пен отбасы арасындағы өзара әрекеттестіктің тиімділігін арттыруды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Педагог-психологтың білім беру ұйымдарындағы құқықтары мен міндеттері
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі мақсаты-білім беру орындарындағы педагог-психологы қызметінің нормативтік-құқықтық негіздерін анықтау. Курс осындай негізгі мәселелерді қарастырады 1) білім беру педагог-психологының құқықтық мәртебесі, оның кәсіби құқықтары мен міндеттері; 2) педагог-психологтың әдеп кодексі; 3) педагог-психологтың маңызды кәсіби қасиеттерін ажырата білу; 4) тәжірибе алыңыз: - - талаптарға сәйкес білім беру мекемесіндегі психолог кабинетін модельдеу;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Педагогиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл курста оқыту мен тәрбиелеудің заңдылықтары, олардың оқушыны дамытудың белгілі бір деңгейінде тиімді әсер етеін әдістер мен тәсілдер, құралдар жүйесі қарастырылады. Педагогиканың әдіснамалық,инновациялық және технологиялық аспектілері. Теория мен тәжірибені талдау. Педагогикалық процестің сапасы. Тәрбие теориясы мен әдістемесі. Оқыту теориясы. Ұжым, ұжымының маңызы. Тұлғаны дамыту туралы заңдылықтар мен әдістемелер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Көшбасшылық және ынталандыру
    Несиелер: 5

    Бұл курс көшбасшылық пен мотивацияның негізгі тұжырымдамаларын, теориялары мен модельдерін зерттеуге бағытталған. Таңдалған тақырыптарға мыналар кіреді: сипаттамалық және мінез-құлық теориялары, харизматикалық және трансформациялық көшбасшылық, күш пен ықпал, мотивациядағы әділеттілік эмоциясы мен қабылдауы, күту және әділдік теориялары. Мотивация әртүрлі контексттерде зерттелетін болады, атап айтқанда жеке мотивация және басқалардың мотивациясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Зияткерлік дамудың психо-педагогикалық диагностикасы
    Несиелер: 5

    Курста психобелсенді бағалаудың немесе оқушының қалай оқитынын бағалаудың негізгі сәттері қамтылады. Ол психологиялық-педагогикалық диагностика математикалық фактілер немесе сөздік анықтамалары сияқты үйренген білімнен айырмашылығы логикалық ойлаудың, есте сақтаудың және жұмыс тиімділігінің әртүрлі түрлерін қалай өлшейтінін түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Инновацияларға бейімділік
    Несиелер: 5

    Бұл пән білім беру ұйымындағы инновациялық қызметтің кепілі ретінде тиімді менеджментті құру принциптерін зерттейді. Курс ұйымның көшбасшысын жаңашыл және көшбасшы ретінде, жоғары танымдық қабілеті бар және басқару мотивациясын зерттей отырып 21 ғасыр көшбасшыларын қалай тәрбиелеу керектігін көрсетеді. Курстың тақырыптары: ұйымның инновацияға бейімділігін анықтайтын компоненттер; инновациямен айналысатын қызметкерлер мен менеджерлердің жеке ерекшеліктері; инновацияға қарсылықтың себептері; ұйымның психологиялық және құрылымдық сипаттамалары; инновациялық климатты құру үшін жағдайлар; .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Debates in education
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - мұғалімнің көпшілік алдында сөйлеуінің теориялық және қолданбалы аспектілерін зерттеу. Оқу курсы әртүрлі дебат форматтарын, білім беру құрылымдарының ойын модельдеуін, көпшілік алдында сөйлеу техникасын ұсынады, азаматтық жүйеге негізделген демократиялық менталитеті бар әлеуметтендірілген тұлғаның интеграцияланған меншігі ретінде көптеген мәселелерді шешуге мүмкіндік береді. жалпыадамзаттық құндылықтар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Үздіксіз білім беру
    Несиелер: 5

    Негізгі құзыреттер және жаңа сауаттылық. Оқушылар мен мұғалімдердің әл-ауқаты. Үздіксіз оқу. Қоғамның әлеуметтік құрылымындағы білім. Білім стейкхолдерлері. Білім: жеке немесе қоғамдық игілік. Білім берудегі эмпирикалық зерттеулер және олардың мәселелері. Білім берудегі эмпирикалық зерттеулердің ерекшелігі және оларды шектеу. Білім беруді цифрлық трансформациялаудың негізгі бағыттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дарынды балалармен жұмыс істеудің инклюзивті әдістері
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім берудің тұжырымдамасы. Шетелде және ҚР-да инклюзивті білім берудің дамуы. ЖББ арқылы білім беру және тәрбие қызметін ұйымдастыру және жоспарлау. ЖББ негізінде адамдарды психологиялық-педагогикалық қолдау үшін әртүрлі профильдегі мамандардың командасында жұмыс істеу дағдылары. Инклюзивті оқыту жағдайында оқу бағдарламаларын бейімдеу және тъюторлық тәжірибені ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жеке - топтық кеңес беру
    Несиелер: 5

    Курста жеке және топтық кеңес берудің психологиялық тәжірибесінің мазмұны мен өткізілуіне қойылатын негізгі талаптар көрсетілген. Оқушының жеке басын психологиялық зерттеу нәтижелерін ұсыну және рәсімдеу бойынша әдістемелік ұсыныстар беріледі. Сондай-ақ қушылардың жеке басының психологиялық сипаттамасын құрастыруға арналған тестілік әдістемелер бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Көптілді білім
    Несиелер: 5

    Бірегей көпмәдениеттілік және көпэтностық мәнмәтінінде оқу процесін ұйымдастыру процесінде этносаралық қатынастарды үйлестіру, толеранттылыққа тәрбиелеу мәселелеріне назар аудару қажетті фактор болып табылады. Бұл курста әлемнің мектеп бағдарламасының барлық пәндері бойынша балаларды ерте оқытуға кеңінен көшуі оқу үрдісіндегі көзқарастарды өзгертуге ерекше назар аударуды талап етеді. Қоғамның тілдік және мәдени әртүрлілігін қолдауға және сақтауға бағытталған жаппай жеке көптілділікке қол жеткізудегі маңызды фактор, көптілді және көп мәдениетті ойлауды дамытуға негізделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мүмкіндігі шектеулі балалармен инклюзивті тәжірибе әдістері
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты - келешек мамандарға мүмкіндігі шектеулі оқушыларды оқытуда деген сенімділікті арттыру. Жалпы білім беру мекемелерінде инклюзивті білім беру арқылы әлеуметтік-педагогикалық кәсіби қызметін дамытыу. Жеке тұлғалық ерекшеліктерін дамыту арқылы оқудағы негізгі қиындықтарды жою. Сонымен қатар жалпы интеллектуалдық жас ерекшелігіне қарай дамыту (салыстыру қарым-қатынас, практикалық топ, ойлау )

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Білім берудегі практикалық психологтың жұмыс технологиялары
    Несиелер: 5

    Курс мектеп психологтарының кеңес беру кезінде психология және білім беру саласындағы білімдерін қалай қолданатынын, олардың деректерді бағалау және жинау үшін негіз қолдана отырып, қалай тиімді шешім қабылдайтынын көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістері
    Несиелер: 6

    "Салыстырмалы педагогика" курсы салыстыру негізінде білім беру стратегиясы мен саясатының даму ерекшеліктерін, проблемаларды шешу тәсілдерін, білім беру мен білім туралы ғылымды дамытудағы жетістіктер мен кемшіліктерді анықтау үшін білім берудің және оған қызмет көрсететін ғылымдардың тарихын, қазіргі жағдайын, даму тенденцияларын зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Критериалды бағалау технологиясы
    Несиелер: 5

    Студенттерді мектептегі оқылатын пәндер бойынша білім беру нәтижелерін критериалды бағалаудың қазіргі заманғы технологиялары негізінде даярлау және теориялық, практикалық білім негіздері нәтижелерін бағалаудың қазіргі заманғы құралдарын пайдаланудың әдістемелік, тәжірибелік дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Оқыту мен бағалаудың жаңа тәсілдері
    Несиелер: 5

    "Оқыту мен бағалаудың жаңа тәсілдері" курсын оқыту - қазіргі заманғы стандарттар мен білім беру сапасының талаптарын назарға ала отырып, оқыту нәтижелерінің шынайылығын қамтамасыз ету, білім мен біліктілік дағдыларын, сондай-ақ студенттердің жалпы білім беру құзыреттілігін, бәсекеге қабілеттілігі мен академиялық жетістіктерін қалыптастыру мақсатында бақылау мен бағалаудың бірыңғай талаптарын әзірлеу қажеттілігімен айқындалады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қашықтықтан оқытуды психологиялық-педагогикалық қолдау
    Несиелер: 5

    «Қашықтықтан оқытуды психологиялық-педагогикалық қолдау» пәнінің мақсаты - құлдырап бара жатқан педагогикалық психологтардың студенттерді жеке білім беру маршрутында сүйемелдеу дағдыларын дамыту, сол арқылы денсаулықты сақтау мен нығайту үшін қажетті жағдайлар жасау. Сонымен, қашықтықтан оқытуды психологиялық-педагогикалық қолдау деп, біз құзыреттіліктің қалыптасуын түсінеміз - мұғалімнің әр түрлі формалар мен әдістерде жүзеге асырылатын және білімді көмек, білім беру процесінде студенттерге көмек көрсететін өзара байланысты іс-әрекеттерінің жиынтығы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Білім берудегі зерттеу әдістері
    Несиелер: 4

    Курс білім беру ұйымдарында психологиялық-педагогикалық зерттеулерді жүргізудің теориялық және практикалық мәселелерін зерттейді, әдістемесін, оларды жүзеге асырудың заманауи әдістері мен тәсілдерін ашады, зерттеу нәтижелерін педагогикалық практикаға енгізу жолдарын негіздейді, зерттеушінің психологиялық-педагогикалық мәдениеті мен шеберлігі, оның ғылыми саналы және этикалық мәселелерін ашады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON1

    Көптілді білім беру кеңістігінде кәсіптік тілді үйренуге байланысты, басқа ғылым салаларымен интеграциялау арқылы арнайы пәндердің тығыз байланысында коммуникативті және кәсіби құзыреттіліктер мен шеберлікті қалыптастырады.

  • Код ON2

    Білім берудің жаңа парадигмасына сәйкес білім беру бағдарламасы бойынша оқу үдерісін ұйымдастыруда педагогикалық, психологиялық жаңашыл әдістер мен технологияларды, көрнекіліктерді пайдалану арқылы ақпараттарды жинау, талдау, өңдеу тәсілдерін жан-жақты қолданады.

  • Код ON3

    Әр түрлі психологиялық тенденциялар мен теориялардың мазмұнын игере отырып, әлемнің және Қазақстан Республикасы көрнекті ғалымдарының жоғарғы оқу орындарындағы психология мен педагогика ғылымын зерттеп, педагогикалық процесті ұйымдастыруда қосқан үлесін игереді. Денсаулық сақтау саласындағы адам ағзасының дамуының негізгі ережелерін және оның патологиясын, адамның мінез-құлқына әлеуметтік және психологиялық әсерін білуі , оқыту теориясы мен білім беру қызметінің құрылымын түсіне білу және білім беру процесінің барлық деңгейлерінде жүйелік психологиялық көмекті қолданады.

  • Код ON4

    Кәсіби маман ретінде шығармашылық, зерттеушілік қабілетін дамытады. Ақпаратты іздеу негізінде педагогикалық зерттеулерді жүргізуді жоспарлуды және ұйымдастыруды игереді. Заманауи ақпараттық оқу құралдарын қолдану тиімділігінің шарттарын бағалауды және кәсіби қызметті пайдалану үшін эксперименттік зерттеулерді жинау және өңдеу нәтижелерін талдайды.

  • Код ON5

    Жалпы мәдени, ақпараттық-талдамалық құзыреттілік пен тұлғааралық және коммуникативті қасиеттердің қалыптасуы мен дамуына ықпал ететін гуманитарлық пәндер саласындағы білімді игереді. Әр түрлі әлеуметтік жағдайларды жеткілікті бағдарлай біледі және белсенді өмірлік позицияда шешім қабылдай алады. Адамның әлеуметтік шындыққа байланысты білімдерін педагогикалық мақсатпен сабақтастықта біріктіреді.

  • Код ON6

    Болашақ мұғалім мектептің тұтас педагогикалық үдерісін және білім беру мекемесіндегі тәжірибелік іс-әрекетті жүзеге асыруды, басқару туралы білім негізін меңгереді және кәсіптік құзыреттілігін дамытады. Болашақ маман дүниетанымдық ұстанымын дамытып, теориялық білімдерін практикалық біліктіліктерге алмастыру қабілеттерін қалыптастырады және өздігінен білім алу, инновациялық және шығармашылық ғылыми-зерттеу іс-әрекеттеріне дайындығын арттырады.

  • Код ON7

    Әр түрлі оқу орындарында оқушылардың психологиялық-педагогикалық диагностикасын жүргізе білу; білім беру ұйымдарында педагогика мен психологияны оқытудың теориясы мен әдістемесі бойынша білімді пайдалану; педагог-психологтың қызметін реттейтін қажетті құқықтық және нормативтік құжаттарды қолдану; педагогика мен психологияны оқытудың негізгі жетістіктері мен әдістерін практикада қолдану негіздері туралы білімді игереді.

  • Код ON8

    Баланың (балалар тобының) кәсіби құзыретті психологиялық сипаттамасын құра білу, психологиялық проблеманы анықтау, оны шешу жолдарын пысықтау; өз ойларын сауатты, еркін және оңай тұжырымдай алу, қорытындылар жасай білу дағдысын игереді. Ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін өңдеу және бағалау; педагогикалық ұжыммен, ата-аналармен, балалармен тиімді қарым-қатынас орнату мүмкіндігі; белсенді тыңдау, байланыс орнату, кері байланыс алуға қызығушылық және оған барабар жауап бере білу негізді кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастырады.

  • Код ON9

    Студенттер оқыту ісінде теориялық даярлық, қоғамдық, педагогикалық және арнайы ғылымдарды үйрену арқылы практикалық- педагогикалық қызметпен үйлестіре ұйымдастыру дағдысын қалыптастырады. Теория мен практиканың байланысын кәсіптік даярлаудың күрделі диалектикасы ретінде қамтып, оны ұйымдастырудың негізгі тәсілдерін біледі.

  • Код ON10

    ХХІ ғасырдағы педагогиканың дамуы мен оқытуды жеке тұлғаға бейімдеу, қолжетімді әрі тиімді жоспарлау және оны жүзеге асыруда цифрлы технологияны қолданудың сипаты мен тетіктерін оқып игереді. Цифрлық технологиялардың қағидалары мен теориясын педагогикалық үдерісте қолданудың тиімді жолдарын үйреніп, оқу қызметін электрондық және мобильді технологиялар контексінде пайдалану дағдысын қалыптастырады және педагогика мен психологияның цифрлы мүмкіндіктері мен күрделі жүйелерін оқыту технологияларын лайықты қолдана алады.

6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B01101-Педагогика және психология
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B011 Педагогика және психология
Бакалавриат

Зулқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 6B01101 – Педагогика және психология
Бакалавриат

Орталық- Қазақстан Академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мардан Сапарбаев институты (Mardan Saparbaev Instityty)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ақтау гуманитарлы-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қайнар академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақстан инновациялық академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top