Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01101 Педагогика және психология в Yessenov University

  • Жеке айырмашылықтардың негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-даралықты дамытудың негізгі факторлары туралы, дифференциалды психологиялық тәсілдің адам психикасына жалпы психологиялық қатынасы туралы идеяларды қалыптастыру. Курста жеке айырмашылықтар психологиясының қалыптасуы, танымдық процестердің ерекшелігі, зияткерлік қабілеттер, ойлау стильдері, қабылдау және басқа компоненттер қарастырылады. Курс даралықтың құрылымы және оның әртүрлі деңгейлері арасындағы қатынастар туралы білімді игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: тәрбиелік іс-әрекетті ұйымдастыру мен жүзеге асыру технологиясын, тәрбие үрдісінің негіздерін танып білуде болашақ мұғалімдердің кәсіби-педагогикалық құзреттіліктерін қалыптастыру. Пән студенттердің оқушылармен жүргізілетін тәрбие жұмыстарының әдістемесі мен технологиясы саасында кәсіби-педагогикалық құзреттілікті меңгеруді мақсат етіп ұсынуды дамытуға және тәрбие теориясы бойынша білімдерін кеңейту және тереңдетуге бағыттайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: адам ағзасының өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтарын, жеке дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі органдар жүйелерінің жұмысын игеру. Пән балалар мен жасөспірімдер денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, дамудың негізгі заңдылықтарын және олардың қоршаған ортаға қатынасын зерттеуге бағытталған. Пән онтогенездік даму сатысынан бастап организмнің даму ерекшеліктерін, организмнің өсуін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экзистенциалды психология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студентті өзінің эмоцияларын, іс-әрекеттері мен құндылықтарын түсінуге жетелеу, өз өмірлік жолын өз бетімен таңдауға және кез-келген таңдау үшін жауапкершілікте болуға үйрету. Курста адам әлемі, оның ерте және одан әрі даму арасындағы шекарасы, шынайы өмір салты қарастырылады. Курс философиялық көзқарасқа ие өмірдің мәні мен мағынасын табу процесіне бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамға қызмет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-білім алушылардың рухани-адамгершілік қасиеттерін дамыту мақсатында қоғамға қызмет ету дағдыларын қалыптастыру. Пән қоғамның нақты мәселелерін шешуге қосу және жобалық іс-әрекет дағдыларын игеру, әлеуметтік ортадағы тиімді қарым-қатынастың психологиялық негіздерін түсіну, сыни ойлау арқылы студенттердің белсенді өмірлік ұстанымын қалыптастыруға бағытталған. Теориялық материал барысында білім алушылар волонтерлік қызмет, көшбасшылық, сыни ойлау тақырыптарын зерделейді, проблемаларды анықтайды, жобалар әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика мен психологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-психологиялық және педагогикалық пәндерді оқытудың мазмұнын, әдістерін, нысандары мен құралдарын жүзеге асырудың кәсіби дағдылары мен дағдыларын игеру. Курста педагогика мен психологияны оқытудың заманауи технологиялары, формалары мен әдістері, педагогика мен психологияны оқытудың әдістемелік ерекшеліктері, психологиялық-педагогикалық пәндерді зерделеуді ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету қарастырылады. Курс оқытудың әдістемелік модельдерін, әдістемелерін, технологиялары мен тәсілдерін іске асыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Эмоционалды интеллект
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: эмоционалды интеллектінің жоғары деңгейі бар, өзін және айналасындағылардың эмоцияларын тани алатын, кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді қарым-қатынас жасайтын адамды қалыптастыру. Пән әлемдік авторлардың еңбектерін зерттеу арқылы эмоциялар түрлерін тануға және ажыратуға бағытталған. Курс эмоционалды интеллекттің, модульдердің, эмоциялар түрлерінің, темперамент түрлерінің тарихын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жаһандық экология
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-экологияның қазіргі заманғы мәселелерін талдауға, зерттеуге және шешуге кешенді көзқарасты қамтамасыз ететін жаһандық экологиялық ойлауды қалыптастыру. Онда қазіргі экологиялық проблемалар, олардың жаһандық сипаты және қазіргі экологиялық проблемалардың әлемдік экономиканың жағдайымен және елдердің даму ерекшеліктерімен байланысы қарастырылады және зерттеледі. Пәнді оқу экологиялық жобаларды әзірлеу және іске асыру арқылы өтеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: адам психикасының жас динамикасын,психикалық процестердің онтогенезін және дамып келе жатқан адамның жеке қасиеттерін, психикалық процестердің даму заңдылықтарын зерттеу. Пән тұлғаның психикалық дамуының заңдылықтары мен тұжырымдамаларының теориялық және әдіснамалық негіздерін, эксперименттік зерттеулерде қалыптасқан және алынған ақпараттық деректерді талдау ерекшеліктерін қалыптастырады. Жас психологиясы психикалық процестердің жас ерекшеліктерін, білімді игерудің жас мүмкіндіктерін, жеке дамудың жетекші факторларын, жас өзгерістерін және т.б. зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыруда болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Курс педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері мен оның даму тарихы туралы ғылыми білім жүйесін ұсынады, тұтас педагогикалық процестің заңдылықтарын, принциптерін, мазмұны мен әдістерін ашады, оны жүзеге асырудың практикалық дағдылары мен дағдыларын игеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ойлау дизайны
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-адамдарға білімді қолдануда икемді болуға көмектесетін идеяларды қалыптастыру мен жүзеге асырудың шығармашылық процесін жүзеге асыру; белгісіздік жағдайында тұрақсыз шешімдерді табуға, серпінді идеяларды құруға мүмкіндік беретін стандартты емес ойлауды дамыту. Курста креативті ойлауды дамыту, клиенттердің сұраныстарын зерделеу және түсініктер жасау процесінің әдістемесі мен практикасы, кәсіби дағдыларды дамыту және жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мидың дамуы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-мидың қалпына келу, қайта құру және кіретін ақпараттың әсерінен жаңа нейрондық байланыстарды құру қабілеті туралы білімді игеру ми. Курста адам миының эволюциясы, нейрондық байланыстар, нейрогенез, мидың даму ерекшеліктері мен әдістері қарастырылады. Курс ойлау процесін жеделдетуге, нейрондық процестерді ынталандыруға, адамның танымдық және танымдық іс-әрекеті процестерінің тиімділігін арттыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді өзара әрекеттесу үшін студенттердің құқықтық және құқықтық мәдениетінің деңгейін арттыру. Бұл пән юриспруденцияның негізгі ұғымдары мен категориялары туралы түсінік қалыптастырады; қолданыстағы заңнаманың негізгі ережелері туралы нақты түсінік береді, қазақстандық құқықтық салада өз бетінше бағдарлау дағдыларын дамытады; заңды құжаттармен жұмыс істеу дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сөз өнері
    Несиелер: 5

    Белсенді сөйлеу саласының маманын қалыптастыру үшін сөз шеберлігін меңгерту қажет. Филологтың сөзі таза, дұрыс, дәл, мәнерлі, екінші жағынан, коммуникативті орынды және тиімді болуы керек. Пән болашақ маманның кәсіби құзыреттілігінің негізін құрайтын коммуникативті дағдыларды қалыптастырудың теориялық және әдістемелік негізін қамтамасыз етуге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сандық педагогика
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: педагогикалық міндеттерді шешуде заманауи білім беру ортасында қолдану үшін және мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру үшін ақпараттық технологияларды игеру. Курста оқу процесінде қолданылатын сандық технологиялардың жіктелуі, сандық бейнені өңдеу технологиясы, электронды оқулықтарды пайдалану технологиясы, білім беру платформаларымен жұмыс жасау технологиялары қарастырылады. Курс білім беру және зерттеу мақсаттары үшін интернет-ресурстарды, мультимедиялық құралдарды, сандық технологияларды пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экономикалық теория
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-экономика туралы базалық білім беру, Экономика туралы жүйе, экономикалық дамудың негізгі ұғымдары, категориялары, заңдары мен заңдылықтары туралы түсінік беру. Экономикалық теория экономиканың жұмыс істеуінің іргелі проблемаларын, қоғамның әлеуметтік - экономикалық дамуының эволюциясын, жеке көбею заңдылықтарын (микроэкономика), ұлттық экономика (макроэкономика), мезоэкономика және әлемдік экономика деңгейінде көбеюді қарастырады және зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сабақ дизайны және бағалау
    Несиелер: 5

    Студенттерді сабақты жоспарлау және олардың болашақ педагогикалық қызметін бағалау әдістерімен таныстыру. Курс студенттерге сабақты жоспарлау және бағалау бойынша білім мен дағдыларды береді, өйткені бұл ұғымдар студенттер нәтижелерінің негізгі аспектілері болып табылады. Курс шеңберінде студенттер білім алушылардың лингвистикалық қажеттіліктері мен сұраныстарын ескере отырып, оқу сабақтарын дербес құрастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты бәсекелестік ортада кәсіпкерлік теориясы мен практикасын зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың практикалық дағдыларын алу болып табылады. Пән өз ісін құру механизмін, ақпараттық және цифрлық технологияларды, қаржылық және кадрлық қамтамасыз етуді, кәсіпкерлік тәуекел түрлерін, кәсіпкерлік құпияны және кәсіпкерлік мәдениетті пайдалана отырып, бизнес-жоспарлауды зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған. Пән Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілерін жүйелі түрде ашып көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Медиа сауаттылық
    Несиелер: 5

    Мақсаты-медиа байланыстарды сапалы түсіндірудің базалық дағдыларын меңгеру, түрлі БАҚ жаңалықтар материалдарын талдау технологияларын меңгеру және ақпараттық материалдарды деконструкциялау әдістерін үйрену, жаңалықтар мәтінін жарнама, насихаттан ажыратуға, ақпарат көздерін олардың сенімділігі, беделінің дәрежесі бойынша бағалауға, факт пен пікір арасындағы айырмашылықты түсінуге үйретеді. Пән кәсіби қызметте ақпараттық технологияларды шығармашылықпен қолдану қабілетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сакральді Маңғыстау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: тарихи-мәдени үдерістер мен тарих пен мәдениеттің өзара іс-қимылы мәселелерін, сакрализация процесінің тарихи және мәдени трансформациясын, Қазақстанның ұлттық бірегейлігін нығайтудағы киелі кеңістіктердің рөлі мен маңызын нақты түсінуді қамтамасыз ету. Онда ұлттық-мәдени мұра болып табылатын Маңғыстаудың археологиялық, тарихи, мәдени ескерткіштері қарастырылады және өлкенің тарихи және саяси оқиғалары зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім беруді ізгілендіру стратегиясы, инклюзивті білім берудің психологиялық-педагогикалық негіздері, модельдері мен мазмұны тұрғысынан ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің қажеттілігі мен мәнін зерделеу болып табылады. Бұл курс білім беру процесіне қатысушылармен өзара әрекеттесуге дайындықты қалыптастыруға бағытталған мұғалімнің кәсіби құзіреттілігіне бағытталған. Курс ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалармен түзету және дамыту жұмыстарының заманауи нысандарымен, әдістерімен және технологияларымен танысу үшін базалық болып табылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Педагогикалық қарым-қатынас этикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттердің мәдени мінез-құлық негіздерін, сындарлы мінез-құлық дағдыларын игеруі. Курс педагогикалық мәдениетті, адамгершілік қасиеттерді және педагогикалық шеберлікті жүзеге асырудағы мінез-құлықтың адамгершілік нұсқауларын, жұмыста педагогикалық шеберлікті қолдануды қарастырады. Курс болашақ мұғалімнің білім беру саласындағы басқа қатысушылармен және басқа да мүдделі тараптармен өнімді кәсіби қарым-қатынасын құруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Педагог-психологтың кәсіби қызметі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - құндылықтарға сәйкес келетін іс-әрекеттерді, гуманистік құндылықтар мен мінез-құлықтарды айналадағыларға салауатты синтездеуді үйрету. Курс педагог-психологтың қызметіне қойылатын этикалық талаптарды зерттейді, педагог-психологтың негізгі қызметі: психологиялық кеңес беру, психологиялық ағарту, дамытушылық және психокоррекциялық іс-шаралар. Курс психологиялық-педагогикалық жұмыстың максималды нәтижелеріне қол жеткізу үшін ынтымақтастық желісін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Майнд-фитнес тренері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - адамның психотипі мен мақсаттарының ерекшеліктеріне байланысты жеке танымдық дағдыларды дамыту бағдарламасын құру (мысалы, есте сақтау, зейіннің шоғырлануы, оқу жылдамдығы, ауызша санау және т.б.). Курста танымдық функциялар, нейропластика, жеке бағдарламаны құру қарастырылады. Курс жадты, зейінді, танымдық икемділікті, есептеу жылдамдығын және проблемаларды шешуге көмектесетін қызметтерді пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Педагог-психологтарға арналған кеңес беру әдістері мен техникасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-кеңес берудің, арт-терапияның негізгі әдістері мен техникаларын игеру. Курста кеңес беру әдістері мен әдістері қарастырылады, олар әмбебап сипаттағы белгілі бір кеңес беру процедуралары шеңберіндегі бастапқы, процедуралық, аяқтау және қолдау, арнайы әдістерге бөлінеді. Курс әр түрлі психологиялық және педагогикалық мәселелерді шешуге бағытталған, оның барысында психолог арнайы әдістер мен тәсілдерді, арт-терапияны қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ата-ана мен бала қарым-қатынасының психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - отбасы мүшелері арасындағы бірлескен іс-әрекет пен қарым-қатынаспен анықталатын тұлғааралық қатынастар, бағдарлар жүйесін, ғылыми тұжырымдамалар жүйесін және дербес білім беру қызметін жүзеге асыру. Курс баланың қоғамдағы мінез-құлқының одан әрі моделін құру үшін қазіргі кездегі тәрбиенің ерекшеліктерін қарастырады. Курс ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынас мәселелерін, әр түрлі жас кезеңдеріндегі ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынас ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Әлеуметтік-психологиялық тренингтер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - жеке қасиеттерді психологиялық түзету әдістерін меңгеру. Курста көзқарастарды түзету, өзін-өзі қабылдау және басқа адамдардың қабылдауымен жұмыс, психологиялық тренингтің барлық түрлері: қарым-қатынас, жеке тұлғаның өсуі, іскерлік дайындық, рөлдік ойындар, пікірталастар және басқалары қарастырылады. Курс студенттердің әлеуметтік-психологиялық құзыреттілігін арттыруға, әлеуметтік-психологиялық тәжірибе, тұлға, топтық психология, коммуникация, нейролингвистикалық бағдарламалау саласындағы білімді алуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Психоаналитикалық психодиагностика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - психоаналитикалық диагностиканың ерекшеліктерін, түсінігін, психоаналитикалық байқау әдісін, диагностика мен психоанализдегі қорғаныс механизмдерінің түрлерін зерттеу. Курс әр түрлі психоаналитикалық мектептердегі психодиагностиканы қарастырады. Курс интегративті көзқарасқа, тұлғаны қалыптастырудың маңызды теорияларына, Фрейдтің драйвтар мен невроздар теориясынан бастап Эго психологиясынан, өзіндік психологиясынан, объектілік қатынас дәстүрінен бастап, қазіргі заманғы тұлғааралық көзқарасқа бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Балалардың денсаулығы, қауіпсіздігі және әл-ауқаты
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - балалық шақтың жаңа әлеуметтануы шеңберінде балалардың әлеуметтік әл-ауқатын, денсаулығы мен қауіпсіздігін зерттеу. Курс балалық шақтағы проблемаларды анықтау және әр баланың олардың әл-ауқатына қамқорлық пен қамқорлық жасау мақсатында әзірленген бағалау әдістемесі мен баланың әл-ауқатының көрсеткіштерін зерттейді. Курс балалардың жағдайын жақсарту және балалардың қолайсыздықтарының алдын алу бойынша стратегиялық шешімдер қабылдауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Коучинг философиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - әлем мен қоғам дамуының әмбебап заңдылықтарын, адамгершілік категориялары мен құндылықтарын зерттеу. Курс белгілі бір жағдайда шешім қабылдау кезінде коучингтің түрлері, әдістері мен технологияларын, оларды жеке өмірлік тиімділікті арттыру үшін күнделікті өмірде қолдану мақсатында қарастырады. Курс әлемнің жалпы философиялық заңдылықтарына сүйене отырып, мақсат туралы нақты көзқарасқа, әлемді түсінуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Академиялық жазылым негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты білім алушыларда кәсіби білімді дамыту мақсатында академиялық мәтіндерді құру және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Пән ғылыми ақпаратты жазу және ұсыну негіздерін оқытуға, академиялық сипаттағы мәтіндермен жұмыс жасауға, оқу және зерттеу жұмыстарына бағытталған. Бұл курста студенттердің ғылыми мәтіндермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған бірқатар мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Зерттеу / жобалау жұмыстарын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ғылыми зерттеу негіздерін қалыптастыру, болашақ мұғалімдердің зерттеу мәдениетінің негіздерін қалыптастыру, оларды теориялық біліммен және ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асырудың практикалық дағдыларымен қаруландыру. Пән педагогикалық зерттеу әдістерін, оларға қойылатын талаптарды зерттеуге бағытталған; жобалау және зерттеу кезеңдері, оларды тиімді пайдалану шарттары. Пәнді зерттеу ғылыми жобаларды әзірлеу және іске асыру арқылы өтеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Білім берудегі тьюторлық
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттердің тұлғалық дамуына бағытталған оқу сабақтарын ұйымдасқан түрде өткізуден көрінетін оқу процесін ұйымдастыру әдісін меңгеру. Курста тәлімгерлік кәсіптің ерекшеліктері, кәсіби қызмет барысында қолданылатын репетиторлық технологиялар қарастырылады. Курс оқушыны сүйемелдеу процесінде оның жеке мүмкіндіктерін сыртқы әлеуметтік күштер есебінен нығайтуға көмектесетін құралдар мен әдістерді қолдануға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ойын педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - білім беру ортасын жобалауды ойын-практикамен және педагогикалық дизайнмен ұштастыра оқыту. Курста білім беру процесін құрудың әдіснамалық негіздерін қолданатын ойын ортасы қарастырылады. Курс оқыту үдерісі шеңберінде ойын жағдайын, шығармашылық атмосфераны, тұлғаның құндылығын, тәжірибе жинақтау деңгейін құруға бағытталған, тренажерлар ойнағаннан кейін адам өмірде алған тәжірибесін қолдана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ерекше білім беру (ЕББ) қажеттіліктері бар балаларға арналған мектепте тьютор
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - дараландыру процесін одан әрі қолдау үшін ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттерге арналған жеке білім беру бағдарламаларын құрастыру қабілетін игеру. Курс ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттің оқу маршрутын жобалауға жауапты және оны жүзеге асыруға қатысатын тәлімгерге қойылатын талаптарды қарастырады. Курс ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға жоғары білім деңгейіне жету және қоғамдағы табысты даму бағдарламаларын әзірлеуді жүзеге асыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Педагогикадағы менторинг
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-жас педагогтың оқу-тәрбие ортасына кәсіби бейімделуін ұйымдастырумен таныстыру. Курста тұлғаның кезең-кезеңмен кәсіби өсуіне арналған жаңа технологиялар мен әдістер, өзін-өзі дамыту жолында оларды қолдау шарттары, педагогикалық ортаға біртіндеп ену қарастырылған. Курс жас маманды нақты құзыреттілікке үйрету және оқытудың тиімді тактикасын жасауға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Арт-терапия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - психикалық жағдайды үйлестірудің ішкі резервтері арқылы шығармашылық әлеуетті ашу. Курс арт-терапияның негізгі бағыттары мен түрлерін зерттейді және изотерапия, ертегі терапиясы, құм терапиясы, фототерапия, музыкалық терапия, коллаж, мата терапиясы, кинотеатртерапия, мандалотерапия, қуыршақ терапиясы, тестопластика, MAК (метафоралық ассоциативті карталар) терапиясы және т.б. әдістерін қолданады. Теріс тәжірибелер арқылы жұмыс барысында жаттығулар мен позитивті ойлауды қалыптастыруға көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON7

    кәсіби және әлеуметтік салада адамдар арасындағы қатынастарды реттеу құралдары мен әдістерін қолданады;

  • Код ON2

    жалпыадамзаттық ұлттық құндылықтар жүйесін олардың бірлігінде ұстауды көрсетеді;

  • Код ON8

    жаһандық сын-қатерлерге бейімді бола отырып, кәсіпкерлік дағдыларға ие бола отырып, проблемаларды сәйкестендіре және шеше ала отырып, өзінің кәсіби дағдыларын одан әрі өзін-өзі дамыту және жетілдіру бағыттарын айқындайды.

  • Код ON4

    оқыту әдістемесінде ақпараттық және цифрлық технологиялардың мүмкіндіктерін шығармашылықпен және нәтижелі қолдана алады;

  • Код ON1

    бағдарлама пән бойынша жоғары білімді көрсетеді;

  • Код ON6

    оқу-тәрбие процесін модельдеу мақсатында педагогика мен психологияны қолдану әдістері мен тәсілдерін әзірлейді;

  • Код ON3

    әр түрлі факторлардың өзара әрекеттесуі нәтижесінде пайда болатын коуч қызметінің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін жан-жақты талдайды, практикада қолданады;

  • Код ON5

    инновациялық әдістер мен технологияларды пайдалана отырып, зерттеулерді жоспарлайды және жүргізеді;

6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B01101-Педагогика және психология
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B011 Педагогика және психология
Бакалавриат

Зулқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 6B01101 – Педагогика және психология
Бакалавриат

Орталық- Қазақстан Академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мардан Сапарбаев институты (Mardan Saparbaev Instityty)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ақтау гуманитарлы-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қайнар академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақстан инновациялық академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top