Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04160 Маркетинг в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 4

    Академиялық салаға қатысты мемлекеттік, орыс және шет тілдерін қолдану саласындағы коммуникативтік құзыреттіліктерді қорытындылау. Мемлекеттік, орыс және шет тілдері материалдарында прагматикалық ойлау дағдыларын қолдану, тілдің нұсқалық бірліктерін талдау және коммуникацияның мақсаттары мен шарттарына байланысты қажетті бірлікті таңдауды сауатты жүзеге асыру дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экожүйе және құқық
    Несиелер: 5

    Экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикалық теория
    Несиелер: 4

    Қажеттіліктерді, ресурстарды, қызметтерді, экономикалық жүйелерді, мүлікті, нарықты, капиталды зерттейді. Кәсіпкерлік дағдыларды қалыптастырады, факторлардың кірістерін талдау, жерді жалға алу, пайда табу. Экономикалық дамудың циклдық сипаты, жұмыссыздық және оның нысандары, инфляция оның нысандары туралы дүниетаным қалыптастырады. Монетарлық және қаржы жүйесін, экономикалық өсу факторларын, әлемдік экономиканың даму тенденцияларын талдау дағдыларын дамытуға ықпал етеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаттары мен міндеттерін ашады. ЖОО-да оқу үдерісін, ғылымды ұйымдастыруды сипаттайды. Студенттің жеке ресурстарын тиімді пайдалану әдістерін ашады. Маркетингтік теория мен тәжірибенің қалыптасу, даму кезеңдерін сипаттайды. Экономикалық, әлеуметтік, әлеуметтік-психологиялық, философиялық, маркетингтік теория және практика негіздерін білдіреді. Маркетинг бойынша заңнамалық, әдеби ақпараттық ресурстарды бөледі. Маркетингтің кәсіби қызметінің бағыттарын, түрлерін сипаттайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамдық сананы жаңғырту және өзекті мәселелер
    Несиелер: 3

    Қоғамдық сананы жаңғыртудың жалпы түсінігін ашады. Ұлттық сананың белгілерін, рөлін және мәнін сипаттайды. Бәсекеге қабілеттіліктің, прагматизмнің, мемлекеттік-құқықтық идеологияның, ұлттық бірегейліктің, білімге табынудың, Қазақстанның эволюциялық дамуының маңызын сипаттайды. Білімберуге, салауатты өмір салты мен кәсіби табысқа баса назар аудара отырып, ұтымды өмір сүруге, өз болашағын жоспарлауға, өзгермелі өмір жағдайларына бейімделуге дағдыландырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    А. Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын зерттейді; оның шығармашылық мұрасын талдайды. А. Құнанбаевпен өз дәуірінің ағартушысы ретінде таныстырады. Әлемдік және шығыс әдебиеттегі Абайдың әдеби мұрасын талдау дағдыларын дамытады. Патриоттық сезім мен Отанға деген сүйіспеншілік сезімін оятады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Микроэкономика және макроэкономика
    Несиелер: 5

    Нарықтық механизм, сұраныс пен ұсынысты талдау, тұтынушылық таңдау теориясы, өндіріс функциясы, өндіріс шығындары, нарық модельдері, қоғамдық тауарлар нарығындағы тепе-теңдік, сыртқы әсерлер, Ұлттық шоттар жүйесі, жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс, тауарлар нарығы, мемлекеттік шығындар мен салықтардың көбейткіштері, ақша нарығы, IS-LM моделі, экономикалық цикл, жұмыссыздық, төлем балансы, валюта бағамы, сыртқы сауда теориясын меңгереді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    М. О. Әуезовтың өмірі мен шығармашылығын зерттейді; жазушының шығармашылық зертханасын, оның өмірбаянын шығармашылықпен талдайды. Абайтану ғылымының негізін салушы, "Манас"май зерттеушісі ретінде ашады. М. Әуезов көрнекті қоғам қайраткері ретінде таныстырады. Әлемдік және шығыс әдебиетінде М. Әуезовтың әдеби мұрасын талдау дағдыларын дамытады. Отаншылдық пен Отанға деген сүйіспеншілік сезімін оятады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Коммерциялық маркетинг
    Несиелер: 5

    Коммерциялық маркетингтің негізгі ережелерін қарастырады. Коммерциялық маркетингтің мақсаттары, міндеттерімен мазмұнын ашады. Тәуекелдерді, ұғымдарды, түрлерін, тәуекел ықтималдығынан ықтайтын факторларды сипаттайды. Саудадағы шаруашылық байланыстарды ұйымдастыруды талқылайды. Шаруашылық қатынастар жүйесіндегі көтерме сауданың рөлін, функциясын анықтайды. Тауарды санымен сапасы бойынша қабылдау процесін негіздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Маркетингтiк зерттеулер
    Несиелер: 4

    Маркетингтік зерттеулердің мәні, мазмұны мен ұйымдастырылуын, олардың негізгі бағыттарын ашады. Маркетингтік зерттеулердегі ақпарат түрлерін анықтайды, маркетингтік зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және этика процесін ашады. Маркетингтік зерттеулердің нысандарын, әдістерін бөліп көрсетеді. Маркетингтегі сандық, сапалық зерттеулердің жіктелуін сипаттайды. Панельді және кабинеттік зерттеулер жүргізу ерекшеліктерін сипаттайды. Нәтижелерді негіздейді, маркетингтік зерттеулердің қорытындысын шығарады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тұтынушылар мінез-құлығы
    Несиелер: 4

    Тұтынушылардың мінез-құлқын және маркетингтік шешімдерді анықтайды. Тұтынушылардың шешім қабылдау процесінің моделін белгілейді. Тұтынушының мінез-құлқын қалыптастыратын ішкі факторларды анықтайды. Ақпаратты қабылдаудың, оқытудың психологиялық процестерін, тұтынушының мінез-құлқын қалыптастыратын сыртқы факторларды ашады. Ситуациялық факторлардың әсерін, инновациялардың диффузиясын анықтайды. Тұтынушылардың іскери нарықтардағы мінез-құлқын зерттейді. "Консьюмеризм", "этика", "бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі" ұғымдарын ашады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Білім алушылар оқылған және тыңдалған мәтіннің мазмұнын дұрыс түсіндіре алады, ғылыми-көпшілік мақалаларға, мәтіндерге аннотация және реферат жасайды; іскери корреспонденция құру. Білім алушылар қойылған мақсаттың ең үлкен тиімділігіне қол жеткізу үшін сындарлы сұхбаттың қабілеті мен дағдыларын көрсете алады. Коммуникативті жоспарды жүзеге асыруда құзыретті бола білу; арнайы мақсаттағы әдебиеттерді оқу және түсіне алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алу, оны оқу-кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру дағдылары қалыптасады. Қарым-қатынастың мақсаттары мен жағдайларына қарай кәсіби деңгейде байланыс орнату, коммуникацияны сауатты құру қабілеті дамиды. Кәсіби қарым-қатынас саласында орыс(қазақ) тілінде тілдік мінез-құлық бағдарламасын құру барысында шығармашылыққа, инновацияларға, алқалылыққа, өз көзқарасын қорғау қабілеттері дамытылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Маркетинг
    Несиелер: 5

    Маркетингтің теориялық негіздері мен тұжырымдамасын ашады. Маркетингтік ортаны сипаттайды, нарықты сегменттеудің мәні мен кезеңдерін анықтайды. Маркетинг жүйесінде тауарлық, баға, өткізу және коммуникациялық саясаттың түрлерін, элементтерімен өлшемдерін ұсынады. Маркетингті жоспарлау кезеңдерімен бақылау түрлерін анықтайды. Халықаралық маркетинг және қызметтер маркетингі элементтерін қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қаржы
    Несиелер: 4

    Қаржылық қатынастар мен олардың ресурстарын мемлекеттің әртүрлі деңгейлерінде зерттеу. Макро және микро деңгейлерде теориялық және тәжірибелік негіздерін меңгеруді ынталандырады. Мемлекеттік қаржылық саясатты іске асыру кезінде бағалы қағаздар, инвестициялық қорлар саласындағы сыни ойлауды дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Салық және салық салу
    Несиелер: 4

    Салық салудың мәні мен ерекшеліктерін зерттейді. Салық элементтері, объект, салық субъектісі және төлеуші ұғымын айқындайды. Салық салу нормасын, салық жалақысын және салық квотасын ашады. Салық ставкасын, оның түрлері мен есептеу әдістерін анықтайды. Салық заңнамасының ерекшеліктерін және тәжірибеде қолдану тәсілдерін бөледі. Шет елдерде салық заңнамасының ерекшеліктерін қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіпорын экономикасы
    Несиелер: 4

    Кәсіпорын ресурстарымен тұрақты және айналымдық капитал, еңбек ресурстары, олардың сипаттамалары. Нарықтағы экономикалық субъектілердің жұмыс істеу механизмін түсіндіреді. Кәсіпорынның инвестициялық қызметінің идеясын қалыптастырады, сапаны басқару және өнімнің бәсекеге қабілеттілігі. Кәсіпорын қызметін талдау дағдыларын қалыптастырады, кәсіпорынның тиімділігін бағалауға және оны жетілдіруге арналған басқару шешімдерін жасауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Маркетингтегі тәуекелдер
    Несиелер: 4

    Тәуекелдің мәнін және оның негізгі себептерін ашады. Тәуекелдерді жіктеудің негізгі принциптерін және тәуекелді басқару кезеңдерін сипаттайды. Кәсіпорында тәуекелдерді басқару әдістерін сипаттайды. Экономикалық тәуекелді сандық бағалау жүйесін қалыптастырады. Тәуекел дәрежесін өлшеу кезінде сараптамалық рәсімдер мен субъективті бағалау әдістерін көрсетеді. Тәуекел-менеджменттің негізгі аспектілерін және оны компанияда қоюды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Аудит негіздері
    Несиелер: 4

    Аудит жүргізудің мақсаттарын, міндеттерін, қағидаттарын анықтайды. Аудиторлық қызметті реттеу жүйесін сипаттайды. Аудиторлық құпияның мазмұнын ашады. Аудит және ілеспе қызметтер түрлерін жіктейді. Құжаттау, аудитті жоспарлау элементтерін көрсетеді. Аудит мәні мен тәуекелін, сапалық, сандық жағының мазмұнын айқындайды. Аудиторлық дәлелдемелердің сенімділігі ұғымын, аудиттеу тәсілдерін анықтайды. Аудиторлық қорытындыны, аудиторлық қорытындылардың түрлерін ашады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қаржы нарықтары және делдалдар
    Несиелер: 4

    Қаржы нарығының инфрақұрылымын және оның құрамдас элементтерін ашады. Ақша, депозиттік, кредиттік, валюталық, сақтандыру, зейнетақы нарығын, бағалы қағаздар нарығын және олардың құралдарын жіктейді. Қаржы нарығын реттеудің құқықтық негіздерін сипаттайды. ҚР Ұлттық Банкінің орнын анықтайды. Өзін-өзі реттейтін ұйымдарды қарайды. Дамыған және дамушы елдердің әлемдік қаржы, ипотекалық нарықтарын дамыту кезеңдерін қорытады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Статистика
    Несиелер: 4

    Статистика пәннің әдісін сипаттайды. Статистикалық байқауды, жиынтықты, статистикалық байқау деректерін топтастыруды айқындайды. Статистикалық деректерді графикалық бақылауды бейнелейді. Абсолютті және салыстырмалы көрсеткіштерді анықтайды. Орташа мәндері және вариация көрсеткіштерін көрсетеді. Таратудың статистикалық қатарын, уақыттық қатарын, экономикалық көрсеткіштерін бөледі. Әлеуметтік-экономикалық құбылыстардың өзара байланысын статистикалық зерттеуді сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экономикадағы математика
    Несиелер: 4

    Экономикадағы математиканың негізгі іргелі ұғымдарын білу және түсіну: матрицалар мен анықтауыштар, сызықты алгебралық теңдеулер мен теңсіздіктер жүйелері, векторлар және олардың әрекеттері, экономикалық талдаудағы дифференциалдық есептеулер, экономикалық-математикалық моделдеу, қолданбалы математикалық модельдер, ықтималдықтар теориясының және математикалық статистиканың негізгі ұғымдары

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жобаларды талдау
    Несиелер: 4

    Экономиканы дамытудағы инвестициялардың орнын айқындайды. Инвестициялық жобаның түсінігі мен мәнін сипаттайды. Инвестициялық жобаның бизнес-жоспарын ашады. Инвестициялық жобаның сараптамасын орындайды. Жоба капиталының құнын бағалайды. Инвестициялық жобаны, қаржыландыру нысандарын, әдістерін талдайды. Инфляция жағдайында ұзақ мерзімді инвестицияларды салыстырады. Жобаларды талдауда тәуекелдерді есепке алу әдістерін ашады. Жобалық талдауда тәуекелдердің сандық талдауын көрсетеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Менеджмент
    Несиелер: 4

    Менеджмент мектептерінің эволюциясын ескере отырып, басқарушылық қызметтің мәнін қарастырады. Ұйымның ішкі және сыртқы ортасын зерттейді. Байланыстың, этика мен жауапкершіліктің тұжырымдамасын анықтайды. Басқару шешімдерін қабылдау процесін сипаттайды, басқару функцияларын көрсетеді: жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру, бақылау. Менеджердің ролін, көшбасшылық пен ықпалының мәнін дәлелдейді. Күрделілерді басқару процесінің ерекшеліктерін және белгісіздік жағдайындағы өзгерістерді түсіндіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өнеркәсіптік маркетинг
    Несиелер: 5

    Өнеркәсіптік және тұтыну маркетингі арасындағы айырмашылықты белгілейді. Өнеркәсіптік маркетинг парадигмасына критерийлерді бейім дейді. Өнеркәсіптік кәсіпорындарда маркетингтік зерттеулер жүргізу. Өнеркәсіптік кәсіпорындардың маркетингтік ортасын анықтайды. Жаңа өнімдердің стратегиясын әзірлейді. Кәсіпорында маркетингтік қызметті жоспарлайды. Өнеркәсіптік кәсіпорындарда коммуникациялық арналарды басқарады. "Электрондық бизнес және Өнеркәсіптік маркетинг" ұғымын ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 4

    Бизнесті дамытудың жинақталған отандық және шетелдік тәжірибесін ескере отырып, кәсіпкерлік қызмет тетігімен таныстырады. Кәсіпкерлік қызметті реттейтін азаматтық заң қолдана білуді дамытады. Тәуекел және белгісіздік жағдайында сыни ойлауды және басқару шешімдерін қабылдау қабілетін дамытады. Бизнес-жоспарлау дағдыларын, командада, өз бетінше де жұмыс істей білуді қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Маркетинг экономикасы
    Несиелер: 6

    Көтерме және бөлшек сауда тауар айналымының көрсеткіштерін анықтайды. Кешенді маркетингтік талдауды жүзеге асырады. Маркетингтің кәсіпорынның пайдасына әсерін бағалайды. Кәсіпорынның тауарлық және баға саясатының тиімділігін анықтайды. Коммуникациялық саясаттың тиімділігін, өткізу саясатының тиімділігін бағалайды. Кәсіпорындағы маркетингтік қызметтің тиімділігін арттыру бағыттарын таңдайды. Маркетинг тиімділігін арттыруда математикалық құралдарды қолданады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Коммерциялық қызмет негіздері
    Несиелер: 5

    Коммерциялық қызметтегі ақпараттың мәнін, рөлін және мазмұнын ашады. "Тауар таңбалары" ұғымын айқындайды. Шарттар жасасу үшін сауда-саттықта шаруашылық байланыстарды ұйымдастыру. Тауарларды сату кезінде коммерциялық есеп айырысу нысандарын, әдістерін анықтайды. Маркетингтік коммуникациялардың негізгі құралдарын әзірлейді. Лизингтің, факторингтің, франчайзингтің мәнін анықтайды. Коммерциялық қызметтің психологиясы мен этикасын ашады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Маркетингтік жоспарлау
    Несиелер: 6

    Маркетингтік жоспарларды жасаудың әдіснамалық тәсілдерін айқындайды. Фирманың маркетингтік қызметінде стратегиялық жоспарлы шешімдерді қолданады. Маркетингтік жоспарлаудың стратегиясы мен тактикасын және олардың өзара байланысын анықтайды. Фирманың маркетингтік өзара іс-қимыл саласында тактикалық шешімдерді қабылдау ерекшеліктерін қарастырады. Тауар субмиксін зерттейді. Фирманың тауар саясаты әзірленуде. Маркетингтік тәсілдер мен бағаны анықтау әдістерін айқындайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тауартанудың теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Тауартану процесінің мәні мен мазмұнын ашады. Тауарлардың кодтарын жіктейді. Тауарлардың сапасын қалыптастыруға және оны сақтауға әсер ететін факторларды ескереді. Тауарлардың қасиеттеріне сыртқы сипаттама береді. Тауарлардың тұтынушылық қасиеттерін анықтайды. Тауарлардың сапасын белгілері бойынша бағалайды. Сапа көрсеткіштерін сипаттайды. Тұтынушылар үшін ақпаратқа талаптар қояды. Тауарларға сараптама жүргізу тәртібін әзірлейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тауарлар және қызметтер сараптамасы
    Несиелер: 5

    Тұтыну тауарларының (қызметтердің) нарықтарын жіктейді. Стандарттаудың мәнін, мақсаттары мен міндеттерін ашады. Стандарттау жөніндегі нормативтік құжаттарды анықтайды. ҚР-да сертификаттаудың құқықтық базасын белгілейді. Өнімді сертификаттау процесінің кезеңдерін сипаттайды. Сапаның негізгі көрсеткіштерін жіктейді. Сапаны басқарудың негізгі принциптерін белгілейді. Тауарларды сараптаудың мәні мен түрлерін ашады. Тағам өнімдерінің гигиеналық сараптамасы түсіндіріледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік қызметін ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Нақты қызмет саласында кәсіпкерлікті ұстау ерекшеліктерін қарастырады. Кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеу ерекшеліктерімен таныстырады. Өз ісін құру және тіркеу, құрылтай құжаттарын, бизнесті жүргізу стратегиясын, бизнес-жоспарларды әзірлеу дағдыларын қалыптастырады. Бизнес-идеяларды қалыптастыру, тәуекелдерді басқару, нақты саладағы немесе экономика саласындағы кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін бағалау және талдау тетігін ашады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Маркетингті басқару
    Несиелер: 6

    Фирманы стратегиялық басқарудың мазмұны мен құрылымын ашады. Маркетингті басқарудағы стратегиялық талдау әдістерін зерттейді. Кәсіпорында маркетингті басқару процесін анықтайды. Фирманың ішкі әлеуетіне баға береді және талдау жасайды. Фирманың сыртқы ортасын талдайды. Өнімнің бәсекеге қабілеттілігін басқару жүйесі қарастырылады. Маркетингтік басқаруды корпоративтік деңгейде бөледі, оның ерекшеліктері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бухгалтерлік есеп
    Несиелер: 4

    Бухгалтерлік есеп пен аудиттің негізгі заңдарын, ережелері мен стандарттарын қолдануды айқындайды. Негізгі тұжырымдамаларды, қағидаларды, объектілерді, бухгалтерлік есеп пен аудиттің әдістерін, қаржылық есептілік элементтерін білдіреді. Бухгалтерлік баланстың құрылымы мен мазмұнын, шоттар жүйесін, Қос жазбаны, бағалауды, калькуляцияны, құжаттаманы, түгендеуді, қаржылық есептілік нысандарын жасауды және ұсынуды жіктейді. Қаржылық есептілік элементтерінің есебін белгілейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Маркетингтік талдау
    Несиелер: 6

    Маркетингтік талдаудың мақсаты мен мазмұнын анықтайды. Сатып алушылардың қажеттіліктері мен уәждемесіне талдау жүргізеді. Бәсекелесті кортаны және бәсекелестіктің қарқындылығын бағалайды. Тауарлардың бәсекеге қабілеттілік көрсеткіштерін есептейді. Ассортиментті және ассортиментті саясатты, сондай-ақ бағабелгілеугеәсерететінфакторлардыталдайды. Маркетингтік коммуникациялардың кемшіліктері мен жақсарту жолдарын және олардың іс-әрекетінің тиімділігін анықтайды. Кәсіпорында маркетингті ұйымдастыруды қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіпорын тауарлық саясаты
    Несиелер: 6

    Тауар саясатының мәнін ашады. Тауардың қаптамасы мен таңбалануын анықтайды. "Белгі", "лейбл", "бренд", "марка"ұғымдарын ашады. Тауардың бәсекеге қабілеттілік көрсеткіштерін бағалайды. Тауардың өмірлік циклінің кезеңдерін бөледі. Тауар ассортиментін басқарады. Кәсіпорында тауар ассортиментін жоспарлайды және зерттейді. Жаңа тауарды әзірлеу стратегиясын қалыптастырады. Тауар саясаты жүйесіндегі сервисті зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Замануи маркетинг
    Несиелер: 5

    Маркетингтің мәні мен тарихын анықтайды. Маркетингтің толық терминологиясы мен түрлерін ашады. Маркетинг принциптерін сипаттайды. Нарықтың сегменттелуін және нарықтық ұстанымдауды түсіндіреді. Ұйымның маркетинг кешенін қарастырады. Нарықтағы бәсекелестік күрес критерийлерін анықтайды. Маркетинг қызметінің міндеттерін ашады. Маркетинг саласындағы маманның профессиограммасын жіктейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инновациялар маркетингісі
    Несиелер: 5

    Экономиканың инновациялық даму көздері мен табиғатын ашады. Инновациялық өнімді жасау үшін жобалау жоспарын жасайды. Инновациялық өнімнің баға белгілеуін және баға саясатын ашады. Инновациялық өнімді бөлу және жылжыту қалыптастырады. Инновациялық өнімді жасау процесінде маркетингтік басқаруды ашады. Кәсіпорынның инновациялық әлеуетінің маркетингтік индикаторларын бағалайды. Кәсіпорынның инновациялық дамуының маркетингтік стратегиясын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қосымша білім беру бағдарламасы бойынша пәндер
    Несиелер: 12

    Пәндер қосымша құзыреттерді қалыптастыратын қосымша білім беру бағдарламасы. Бітірушілерге жұмысқа орналасуға барынша мүмкіндік береді, білім алушылардың бәсекеге қабілеттілігін арттырады, білім сапасын және игерудің тиімділігін арттырады. Пән аралық және құзыреттілік көкжиегінің кеңеюін қамтамасыз етеді; ерекше дүниетанымды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сапаны бақылау
    Несиелер: 6

    Сапаны басқару бойынша негізгі терминдерді сипаттайды. Сапа шығындарын жіктейді. Өнім сапасының көрсеткіштерін бағалайды. Өнімнің белгілері мен түрлерін ашады. Сапаны басқарудың отандық және шетелдік жүйелік тәсілдерін қолданады. Сапаны басқаруды ұйымдастырады. Сапаны реттеу әдістерін таңдайды. Кәсіпорында сапа жүйесінің енгізілуін, жұмыс істеуін түсіндіреді. Сапа жүйесін сертификаттауды жүргізуді зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Халықаралық сауда
    Несиелер: 5

    Халықаралық сауданың құрылымы мен динамикасын ашады. Бәсекелестік сипатындағы өзгерістер жолы мен халықаралық саудадағы елдердің салыстырмалы және бәсекелестік артықшылықтарын айқындайды. Сыртқы сауданы тарифті кемес реттеуді зерттейді. Сыртқы сауданың кедендік реттелуін түсіндіреді. Халықаралық сауда саясатын қарайды. Халықаралық сауданың нысандары мен әдістерін анықтайды. Халықаралық сауда операцияларын ұйымдастыруды ашады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экспорттық маркетинг
    Несиелер: 5

    Бизнестің жаһандануы мен экономиканың интернационалдануына сипаттама береді. "Компания қызметінің интернационализациясы: интернационалдандырудың негізгі кезеңдері"ұғымын түсіндіреді. Компания қызметінің халықаралық стратегиясын әзірлеудің басы ретінде бизнестің халықаралық ортасын талдайды. Экономикалық жүйе типінің және нарықтық экономика моделінің жалпы сипаттамасын береді. Шетелде кәсіпкерлік тәуекелдерін анықтайды. Іріктеуді белгілейді және сыртқы нарықтың тартымдылығын бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Халықаралық сатуларды басқару
    Несиелер: 5

    Халықаралық сауданың жүйесі мен мәніне сипаттама береді. Халықаралық сауда жүйесінде бәсекелестікті қарастырады. Халықаралық саудадағы тауар стратегиялары мен әдістері мен нысандарын анықтайды. Халықаралық сауданың ұлтаралық регламенттелуін сипаттайды. Халықаралық сауда стратегиясын айқындайды. Әлемдік нарықтарда маркетингтік зерттеулер жүргізуді түсіндіреді. Халықаралық саудадағы тікелей шетелдік инвестицияларға сипаттама береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жарнамалық менеджмент
    Несиелер: 6

    Қазіргі бизнесте жарнаманы сипаттайды. Қазіргі жарнамалық менеджменттің мәні мен тәнерекшеліктерін ашады. Жарнамалық менеджментке заманауи тәсілдерді анықтайды. Ұйымдастыру құрылымдарын құрудың негізгі принциптерін белгілейді. Жарнама және басқару шешімдерін қабылдауды жоспарлайды. Жарнамалық менеджментте жоспарлау кезеңдерін белгілейді. Жарнама менеджментінің мақсаттарын, функцияларын анықтайды және жарнама мақсатын таңдауды айқындайтын факторларды белгілейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жеке сатуларды басқару
    Несиелер: 4

    Заманауи принциптер мен модельдерді анықтайды. Тиімді сату технологиясын қалыптастырады. Сату нысандары мен әдістерін жіктейді және іске асырудан оңтайлы шарттарды үлгілейді. Тауарлар мен қызметтерді сатудың психологиялық аспектілерін қарастырады. Тұтынушылардың сатып алу тәртібіне тікелей және жанама әсер ету әдістерін анықтайды. сатуды басқару. Оңтайландыру принципі негізінде сатуды басқаруға сипаттама береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Маркетингтік коммуникациялар
    Несиелер: 6

    Маркетингтік коммуникациялардың теориялық негіздері мен қазіргі заманғы концепцияларын ашады. Маркетингтік коммуникациялар үшін мақсатты аудиторияларды анықтайды. Өткізуді ынталандыру бойынша жарнамалық қызметпен іс-шаралар өткізеді. Тікелей маркетинг пайдалана отырып, коммуникацияларды басқарады. Қарым-қатынас маркетингінің ұғымдарын, мәнін және принциптерін ашады. Салалардағы маркетингтік коммуникацияларды зерттейді. Кәсіпорында маркетингтік қызметтерді бөледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бәсеке қабілеттілікті басқару
    Несиелер: 4

    Бәсекелестік теориясының және бәсекелестік қатынастардың қазіргі жай-күйін ашады. Компания мен өнімнің бәсекеге қабілеттілігін басқарудың теориялық негіздерін сипаттайды. Бәсекелестік артықшылықтарды басқаруды зерттейді. Кәсіпорын мен саланың бәсекелестік ортасын талдайды, бағалайды және диагностикалайды. Өнімнің бәсекеге қабілеттілігін талдау мен бағалаудың әдістемелік тәсілдерін анықтайды. Компаниялардың бәсекеге қабілеттілігін бағалайды. Компанияның бәсекеге қабілеттілігін басқарудың ғылыми тәсілдерін және бәсекеге қабілеттілікті қамтамасыз ету әдістерін айқындайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Халықаралық маркетинг
    Несиелер: 5

    Халықаралық маркетинг субъектілерінің мәнін ашып, анықтайды. Халықаралық маркетингте нарықты сегменттеуді бөліп көрсетеді. Халықаралық тауар саясаты мен баға саясатын зерттейді. Фирманың және оның өнімдерінің шетелдік нарықтағы бәсекеге қабілеттілік көрсеткіштерін анықтайды. Сыртқы экономикалық қызметтегі фирманың тауар қозғалысы мен коммуникациялық саясатының орнын зерттейді. Халықаралық маркетингті Стратегиялық жоспарлау мен ұйымдастыру және бақылау көрсетеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Саудаға франчайзинг
    Несиелер: 5

    Франчайзинг ұғымын ашады. Франчайзингтің ұйымдық-құқықтық сипаттамасына талдау жасайды. Саудадағы франчайзингтің сипаттамасын, оның ерекшеліктерін, мәнін береді. Ең танымал франчайзингтік фирмалар, олардың сипаттамасын зерттейді. Франчайзингтің халықаралық стандарттарын қарастырады. Франчайзинг түрлері мен нысандарын анықтайды. Франчайзингті құқықтық реттеуді сипаттайды. Франчайзинг этика кодексін қарастырады. Төлемдер мен инвестициялардың есебін түсіндіреді. Франчайзингтік желіні басқарудың жалпы сипаттамасын береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Логистика
    Несиелер: 5

    Логистиканың функционалдық салаларын сипаттайды. Өндірістік логистикада материалдық ағындарды басқарады. Тауарды тұтынушыға жеткізуде бөлу жүйесін құрады. Көлік логистикасында тасымалдауды ұйымдастырады. Ақпараттық логистикалық жүйелерді көрсетеді. Қорларды басқару стратегиясын қалыптастырады. Қоймалар санын оңтайландыру үшін қоймалауны сандарын таңдайды. Қоймалық жүк өңдеуді ұйымдастырады. Логистикалық сервис жүйесін қалыптастырады. Макрологикада стратегиялық басқаруды жүзеге асырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Логистикалық жүйелердi басқару
    Несиелер: 5

    Логистиканың функционалдық салаларын сипаттайды. Материалдарды сатып алуды ұйымдастыру. Өндірістегі материалды қағындарды басқарады. Тарату жүйесін құрады. Ақпараттық логистикалық жүйелерді әзірлейді. Қорларды басқару стратегиясын қалыптастырады. Логистикалық қызметті басқаруды анықтайды. Логистикалық стратегиялық әкімшілендіруді жүзеге асырады. Логистикалық басқарудың жалпы басқару функциялары мен өзара іс-қимылын бағалайды. Ұйымды интеграцияланған логистикалық басқаруды жүзеге асырады. Жаһандық логистикалық жүйелерді құруға бағыт береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мерчендайзинг
    Несиелер: 5

    Мерчандайзингтік технологиялар объектілерін және мерчендайзингтік қызметке қатысушыларды анықтайды. Мерчендайзингтің қасиеттерін сипаттайды және мерчандайзинг технологияларындағы тұтынушылардың мінез-құлық моделін анықтайды. Тауарларды жіктеуге мерчендайзингтік тәсілді белгілейді. Сауда залының алаңын бөлу және сатып алуынын реттеу тәсілдерін ашады. Әр түрлі кәсіпорын түрлерінде мерчандайзинг технологияларын қолдану ерекшеліктері мен сатудың құрамдастырылған әдістерін қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Өткізуді басқару
    Несиелер: 5

    Өткізу арналарын басқарудың мәнін, мақсаттарын және негізгі міндеттерін анықтайды. Делдалдардың түрлерін және өткізу арналарының конфигурациясын белгілейді. Өткізу арналарының құрылымына әсер ететін факторларды анықтайды. Тік маркетингтік жүйелерді сипаттайды. Өткізу арналарында қамту стратегиясын және коммуникациялық стратегияларды қарастырады. Аймақтық сатулар мен дебиторлық ерешектерді басқаруға түсініктеме береді, сондай-ақ өткізуді басқаруды құжаттамалық сүйемелдейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Көтерме және бөлшек сауда
    Несиелер: 5

    Тауар қозғалысы процесінің сипаттамасын ашады. Сауда кәсіпорындарын нарық субъектісі ретінде анықтайды. Көтерме сауда кәсіпорындарын, олардың функцияларын, типтерін, түрлерін, ыдыстарын және саудадағы ыдыстық операцияларды сипаттайды. Бөлшек сауданы ұйымдастыруды түсіндіреді. Көтерме базалар мен қоймаларды анықтайды. Бөлшек сауда кәсіпорындарын тауарлық жабдықтау технологиясы мен ұйымдастыруды бөліп көрсетеді. Тұтынушылардың құқықтарын қорғауды белгілейді және саудаға мемлекеттік бақылауды жүзеге асырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қызметтер маркетингісі
    Несиелер: 5

    Қызметтер маркетингінің қалыптасу және даму кезеңдерін талдайды. Маркетинг теориясында материалдық тауарлар мен қызметтерді сипаттайды. Демографиялық және мәдени факторларға байланысты қызметтерге сұранысты қалыптастырады. Қызметтерге нарықтық сұраныс факторларының әсерін бағалайды. Қызмет көрсету саласында маркетинг түрлерін анықтайды. Қызмет көрсету саласында қызмет көрсету тиімділігін арттыру және өнімділікті бақылау жолдарын ашады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ақпараттық маркетинг
    Несиелер: 5

    Ақпараттық маркетингтің мақсаты, міндеттері мен функцияларын ашады. Маркетингтік зерттеулер мен ақпарат жүйесін анықтайды. Нарықтық қатынастардың даму заңдылықтарын және оларды формалдауды белгілейді. Ақпараттық маркетинг кешенін ұйымдастырудың объектілі-бағытталған тәсілін анықтайды. Маркетингтік зерттеулердің базалық әдісі-репертуарлық – нарықтық картаны сипаттайды. Идеяларды, тауарлар мен қызметтерді жылжытудың ақпараттық технологияларын және олардың баға белгілеуін анықтайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON5

    Компанияның стратегиясы мен тактикасын әзірлеу кезінде маркетингтік зерттеулер жүргізу

  • Код ON9

    Бухгалтерлік есеп, менеджмент, маркетинг, кәсіпкерлік, қаржы және аудиттің негізгі критерийлері мен принциптерін қолдана отырып, өндірістік және сауда кәсіпорындарының бәсекеге қабілеттілігін арттыру

  • Код ON8

    Корпоративтік, функционалдық және аспаптық маркетингтік стратегияларды және оларды іске асыру тактикасын әзірлеу

  • Код ON2

    Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, жаратылыстану-ғылыми, кәсіби дамуды көрсету

  • Код ON12

    Жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс істей білу, өз іс-әрекеттерін түзету және басқарудың әртүрлі әдістерін қолдану арқылы өз көзқарастарын дұрыс қорғау

  • Код ON1

    Академиялық жазу және академиялық адалдық қағидаттарын ескере отырып, кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін қарым-қатынас жасау

  • Код ON6

    Тауартану негіздерін, тауарлар мен қызметтерді сараптауды қолдана отырып, өнімді коммерциялық талдау және сертификаттау

  • Код ON11

    Бизнесті ақпараттандыру саласындағы әртүрлі интернет-құралдардың арқылы, зерттеу, кәсіпкерлік білімдердің көмегімен кәсіпорындар қызметінің тиімділігіне кешенді бағалау жүргізу

  • Код ON10

    Мемлекеттік саясат құралдарын, Қазақстанның және басқа елдердің сыртқы экономикалық қызметін реттеу әдістерін қолдана отырып, кәсіпорындардың сауда саясатын іске асырудың тиімділігін арттыру

  • Код ON7

    Аймақтың, елдің статистикалық деректері бойынша логистикалық жүйелер мен сату қызметтерінің жұмысын қолдану арқылы тауарлық ассортименттік топтардың өткізу көрсеткіштерін талдау

  • Код ON4

    Микро -, макроэкономика, маркетинг, логистика, коммерциялық қызмет, халықаралық сауданың категориялық-тұжырымдамалық аппараты туралы түсінікке ие бола отырып, кәсіпорындардың өнімдерін сатудың көтерме және бөлшек сауда жүйесін ұйымдастыру

  • Код ON3

    Ақпараттық және цифрлық сауаттылығына, ақпаратты жинақтау, талдау және қабылдау, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдау қабілетіне ие болу

Top