Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01101 Педагогика және психология в Торайгыров университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты "Педагогика және психология" білім беру бағдарламасының мақсаты –ғылым негіздерін, заманауи инновациялық технологиялар саласындағы білімді меңгерген, кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті, оқытудың инновациялық технологияларын енгізу жолымен практикалық дағдылары мен көшбасшылық қасиеттеріне ие әлеуметтік саланы психологиялық-педагогикалық қамтамасыз етуге және үйлестіруге бағытталған жоғары білікті педагог-психологтарды даярлау және білім беру саласында бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау болып табылады., білім беру саласындағы жоғары білімі бар мамандардың сапасына қойылатын қазіргі заманғы талаптарға жауап беретін білім беру ұйымдары.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Бұл пән адам туралы ғылым жүйесінде ерекше орын ала отырып, білім беру мен тәрбиелеу саласында үнемі жаңа міндеттер қоятын қоғамның әлеуметтік-экономикалық және ғылыми-техникалық дамуының әр түрлі жағдайларында оның әртүрлі кезеңдерінде пайда болатын тәрбиелеу, оқыту, білім беру және дамыту мәселелерін зерттейді және шешеді. Ол психологиялық-педагогикалық пәндер циклін әрі қарай оқу үшін негіз болып табылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Адам дамуының психологиясы
    Несиелер: 4

    Пән тұлғаның даму психологиясының негіздерін зерттейді. Тұлғаның дамуы-ақыл-ойдың, мінез-құлықтың, іс-әрекеттің және басқа да жеке тұлғаның құрамдас бөліктерінің өзгеруіне әкелетін күрделі үдемелі процесстерді қарастырады. Пән негізінде тұлғаның дамуына әсер ететін факторлар, өсу кезеңдері және олардың психологиялық-педагогикалық сипаттамалары оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 4

    Педагогикалық психология - бұл тұлғаны тәрбиелеу мен оқытудың психологиялық мәселелерін-адамды әлеуметтендіруге бағытталған негізгі тетіктерді зерттейтін психологиялық ғылым саласы., білім беру міндеттерін орындаудың тиімділігін, педагогикалық шаралардың тиімділігін арттыратын, оқытудың психологиялық аспектілерін жақсартатын оқыту және тәрбиелеу әдістерін зерттейтін

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе және ғылыми зерттеулер негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің негізгі мақсаты студенттерді оқыту барысында шешуге қажетті негізгі міндеттермен таныстыру, сондай-ақ ғылыми-зерттеу жұмысының негіздерін ашу, ғылыми зерттеуді ұйымдастыру болып табылады. Бұл пәннің құрылымын анықтады. Оқу бағдарламасына келесі сұрақтар кірді: ғылымның даму тарихы, ғылыми зерттеулердің мәні мен түрлері, эксперименттік зерттеудің ерекшеліктері, ғылыми іс-әрекетті ұйымдастыру, алғашқы ғылыми жұмысты жазу кезіндегі жұмыс істеу әдістемесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқыту үшін әмбебап дизайн
    Несиелер: 5

    " Оқытудың әмбебап дизайны " пәні инклюзивті білім беру жағдайында оқу үдерісін ұйымдастыру мәселесін зерттейді. UDL-бұл діни талғамға, нәсілдік тиістілігіне және әлеуметтік мәртебесіне қарамастан, барлық балаларды бір білім беру кеңістігінде оқытудың әмбебап әдісі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 4

    "Білім берудегі менеджмент" курсының мақсаты студенттердің әртүрлі деңгейдегі педагогикалық жүйелердегі басқарудың негізгі категорияларын, заңдылықтары мен принциптерін меңгеруіне; басқару міндеттерін шешу және тиімді шешім қабылдау шарттарын анықтауына процестерін оқып үйренуіне, басқару мәдениетін тәрбиелеу және басқарушылық ойлауды дамытуына бағытталған .

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Салыстырмалы педагогика
    Несиелер: 5

    Салыстырмалы педагогика - әлемнің әртүрлі елдерінде және аймақтарында педагогикалық теория мен практиканы дамытуда, сондай-ақ олардың жалпы тенденцияларының, ұлттық және аймақтық ерекшеліктерінің арақатынасы мен дамуының үрдістері мен үрдістері негізінен салыстырмалы түрде зерттелетін педагогикалық ғылым саласы; өздерінің шетелдік тәжірибелерін пайдалана отырып, ұлттық білім беру жүйелерін өзара байытудың формалары мен әдістерін анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дидактика
    Несиелер: 5

    Дидактикалық-бұл білім беру мен тәрбиелеудің бірыңғай үрдісінің заңдылықтарын зерттейтін педагогиканың ерекше саласы. Білім беру мазмұнын іріктеу мен мақсаттарға ғылыми негіздеме береді, Оқыту құралдары мен әдістерін таңдау, оқытуды ұйымдастыру нысандарын анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі – тәрбие жұмысын жүзеге асыратын педагог, сынып жетекшісі ретінде студенттерді тәрбие жұмыстарына дайындауды жүзеге асыратын арнайы пән. Тәрбие процесінің негіздерін, тәрбие қызметін ұйымдастыру және жүзеге асыру технологиясын тануда таптырмас пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім беру және педагогика тарихы
    Несиелер: 4

    Педагогика және білім тарихы педагогикалық циклдің ғылыми пәндерінің бірі және кәсіби-педагогикалық білім беру жүйесіндегі пәндердің бірі болып табылады. «Педагогика және білім беру тарихы» әртүрлі тарихи дәуірде білім беру, білім беру және оқытудың теориясы мен практикасын дамыту мәселесін, оның ішінде оның тарихи даму контексінде қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жоба 1
    Несиелер: 3

    Білім беру бағдарламасының бағыты бойынша ғылыми-зерттеу жұмысы. Әдеби шолу және алдындағы жүмыстарға талдау. Зерттеулер методологиясы. Зерттеу бөлімі. Зерттеу нәтижелерін талқылау. Зерттеу нәтижелері бойынша ұсыныстарды әзірлеу және қорытынды. Зерттеу нәтижелері бойынша есепті дайындау және қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіпкерлік құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Кәсіпкерлік құқық ұғымы. Кәсіпкерлік құқық субъектілерінің түрлері. Коммерциялық заңды тұлғаларды құру, қайта ұйымдастыру және тарату. Кәсіпкерлік қызметтегі мүліктің құқықтық режимі. Кәсіпкерлік шарттар: түрлері, мазмұны және жасасу тәртібі. Кәсіпкерлік қызмет саласындағы жауапкершілік. Мемлекеттің шаруашылық айналымына қатысуының құқықтық формалары. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет етудің құралы ретінде: түсінігі мен мазмұны

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіпкерлік іс-әрекетінің негіздері
    Несиелер: 4

    Кәсіпкерлік ойлау негіздері, нарықтық жүйе және оның жұмыс істеу механизмі, кәсіпкерлік қызмет және ұйымдастыру нысандары, кәсіпкерлік қызметтің экономикалық негіздері, өндіріс шығындары және фирманың табысы, өндіріс факторларының нарығы (жер, еңбек, капитал), кәсіпкерлік идея және оны таңдау, құнды ұсыныс, тауар, бренд, брендинг, түрлері мен типтері, бизнес қызметті жоспарлау және басқару, кәсіпкерлік қызмет маркетингі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Педагогика мен психологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Пән студенттерді психология мен педагогиканы оқытудың дәстүрлі және инновациялық әдістерімен таныстыру үшін арналған. Білімді меңгерудің психологиялық-педагогикалық заңдылықтарын, оқу қызметі тиімділігінің психологиялық жағдайларын, сондай-ақ тұтас оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруға қойылатын нақты талаптарды қарастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экологиялық менеджмент
    Несиелер: 3

    Экологиялық менеджмент корпоративтік басқару жүйесінің бір бөлігі ретінде. Экология және қазіргі өркениеттің мәселелері. Тұрақты даму тұжырымдамасы. Экологиялық менеджменттің даму кезеңдері. Экологиялық менеджменттің функциялары, инфрақұрылымы және принциптері. Экология және табиғатты пайдаланудағы менеджмент. Табиғи ресурстарды, экологиялық зияндарды, шығындарды экономикалық бағалау және қаржыландыру мен есептілік мәселелері. Экологиялық аудит және менеджменттегі табиғатты пайдалану аудиті

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Критериялық бағалаудың технологиялары
    Несиелер: 4

    Пән мұғалімдер үшін ағымдағы, мерзімді және қорытынды бақылауды жүзеге асыруға ықпал ететін негізгі құзыреттілікке сәйкес оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау және жеке жетістіктерін бағалау жүйесін, сондай-ақ олардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру және тұтастық тұлғаны қалыптастыру жағдайында студенттердің өзін-өзі қадағалауын қарастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Әлеуметтік педагогика
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік педагогика білім саласы және пән ретінде, әлеуметтендіру контексінде тәрбие және әлеуметтік тәрбие контексінде әлеуметтендіруді зерттейді, философиялық және әлеуметтік-психологиялық теорияларда тұлғаны әлеуметтендіру мәселесін зерттейді, әлеуметтендірудің кезеңдерін, факторларын, құралдарын және механизмдерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Білім берудің әр-түрлі деңгейінде оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пән педагогикалық үдерістің әртүрлі деңгейлеріндегі құрылымы, оның құрамдас бөліктері, олардың өзара байланысы, әртүрлі білім деңгейлерінде педагогикалық процестің құрылуы, білім берудің әр түрлі деңгейлерінде тұтас педагогикалық үдерісті жоспарлау: жылдық жоспарлау, жылдық жұмыс жоспарының құрылымы. Ұйымдастыру-педагогикалық жұмыс. Қызметкерлермен жұмыс. Ата-аналармен жұмыс істеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Қауіпсіздік идеологиясы, қауіпсіз ойлау мен мінез-құлықты қалыптастыру. Өмір тіршілігінің қауіпсіз және зиянсыз жағдайларын жасау. Төтенше жағдайлар кезінде сауатты шешімдерді болжау және қабылдау. Шаруашылық жүргізу объектілерінің халқы мен өндірістік персоналын ықтимал зардаптардан, апаттардан, дүлей зілзалалардан және қазіргі заманғы зақымдау құралдарын қолданудан қорғау. Қирау салдарын жою

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Start up жобаларының экономикалық негіздемелері
    Несиелер: 5

    Startup жобалары заманауи бизнес-кәсіпкерліктің құралы ретінде. Стартап-жобаны әзірлеу алгоритмін құру әдістемесі. Бизнес-модельдеу. Кәсіпорынның негізгі капиталына инвестициялық шығындарды бағалау. Айналым капиталына инвестициялық шығындарды бағалау. Кәсіпорынның HR-ресурстарын қалыптастырудағы инвестициялық шығындарды бағалау. Кезең шығындарының, өзіндік құнының және шығыстарының экономикалық негіздемесі. Бағаны қалыптастыру. Қаржылық жоспарлау. Стартап-жобаны инвестициялық талдау. Стартап-жобаны қорғау

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • №1 білім беру жүйесіндегі психологиялық-педагогикалық практикум
    Несиелер: 5

    Семинардың мақсаты болашақ мамандарды практикалық дағдылармен және кәсіби қызметті жүзеге асыру дағдыларымен таныстыру болып табылады. Психологиялық-педагогикалық қызметті меңгеру үшін болашақ мұғалім практикалық дағдылар мен қабілеттерге, оқыту мен бағалау рәсімдеріне, балаларды диагностикалау әдістеріне, өзін-өзі бағалау әдістеріне, педагогикалық әдістерді дамыту әдістеріне ие болуы керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мектепке дейінгі педагогика және психология
    Несиелер: 5

    Пән білім беру үдерісін, мектепке дейінгі жастағы балаларды оқытудың мақсаттары, міндеттері, мазмұны, нысандары, әдістері, білім беру құралдарын қарастырады. Балалардың туғаннан мектепке дейінгі білімін, оның теориялық және әдіснамалық аспектілерін заманауи қоғамның талаптарына сәйкес зерттеу; мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелеу мен тәрбиелеудің жаңа тұжырымдамалары мен технологияларын талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Девиантология
    Несиелер: 5

    Девиантология - бұл әлеуметтік девиацияны және қоғамның оларға реакциясын зерттейтін ғылым. "Девиантология" пәні студенттерге тұлғаның ауытқушылық мінез-құлқының қазіргі жағдайы туралы жалпы түсінік алуға, ауытқушылық мінез-құлқының әртүрлі түрлерімен және тұлғаның девиантты мінез-құлқының психологиялық түзету әдістерімен танысуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • №2 білім беру жүйесіндегі психологиялық-педагогикалық практикум
    Несиелер: 5

    Оқыту мазмұнындағы негізгі орын педагогикалық үдерісті және оның нәтижелерін талдау және жобалау, педагогикалық міндеттерді шешу, педагогикалық жағдайларды талдау, педагогикалық үдерісті құрастыру, психология мен педагогика бойынша өз білімдерін пайдалану, білім беру кеңістігіндегі психологиялық-педагогикалық практиканың қазіргі жағдайын талдау және бағалау болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазіргі білім беру технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің дамуының мақсаты студенттерді тиімді оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру, оқушылардың когнитивтік және жеке салаларын дамытуды қамтамасыз ету үшін қажетті білім мен дағдыларды қамтамасыз ету, сондай-ақ студенттердің педагогикалық ойлауын және мұғалімнің басқа да кәсіби құзыреттерін дамыту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Білім беру жүйесіндегі психологиялық-педагогикалық кеңес беру
    Несиелер: 6

    Пәнді игерудің мақсаты-қауіп тобындағы отбасылар мен балаларды әлеуметтік-педагогикалық сүйемелдеудің ерекшеліктерін білу, олармен жұмыстың негізгі бағыттарын сипаттау және білім беру жүйесінде әлеуметтік-педагогикалық сүйемелдеудің жеке және топтық бағдарламаларын әзірлеу,студенттердің психологиялық-педагогикалық кеңес берудің түзеу-дамыту жұмыстарына қызығушылығын арттыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Дарынды балалармен психологиялық-педагогикалық іс-әрекет
    Несиелер: 5

    Бұл пән дарындылық мәселесін зерттеуге бағытталған. Баланың дарындылығын тану, оның дарындылығын тану, дарынды балалардың жеке қасиеттері, әсіресе дарынды балалардың іс-әрекеттерін ұйымдастыру, балалар дарындылығын дамыту бағдарламасы бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруды сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазіргі білім беру жүйесінің нормативтік-құқықтық базасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - Қазақстан Республикасының білім беру жүйесінің жұмыс істеуі үшін заңнамалық және нормативтік база, білім беруді басқарудың ұйымдастырушылық негіздері мен құрылымы, білім беру сапасын басқару тетіктері мен процедуралары, болашақ мұғалімдер мен психологтарды тәрбиелеудің білімімен және дағдыларымен қалыптастырудың негізгі компоненті ретінде білім беру заңнамасын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жоба 3
    Несиелер: 5

    Дипломдық жұмыс тақырыбы бойынша ғылыми-зерттеу жұмысы. Зерттеу міндетін қою. Әдеби шолу және алдындағы жүмыстарға талдау. Зерттеулер методологиясы. Зерттеу бөлімі. Зерттеу нәтижелерін талқылау. Зерттеу нәтижелері бойынша ұсыныстарды әзірлеу және қорытынды. Зерттеу нәтижелері бойынша есепті дайындау және қорғау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - педагогикалық мәселе бойынша зерттеулер жүргізу кезінде студенттерге заманауи ғылыми білімдерді құруға және өз бетімен қалыптастыруға қажетті білім, түсіністік пен дағдыларды жетілдіру. Ғылыми, психологиялық және педагогикалық зерттеулер әдістемесі туралы білімді жүйелендіру; зерттеу әдіснамасы саласында тұжырымдамалық аппараттарды қалыптастыру; ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдістемелік аппаратын ашу; психологиялық-педагогикалық зерттеулердің әдістерін және әдістерді таңдау; зерттеудің ғылыми аппаратының құрылысына байланысты міндеттерді өзара бағалау және өзара бағалауды жүзеге асыру бойынша жұмысты ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Педагогика мен психологиядағы статистикалық әдістер және математикалық модельдеу
    Несиелер: 5

    Курс студенттерге психологиялық зерттеулерді ұйымдастыру, оның нәтижелерін өңдеу және интерпретациялау процесінде математикалық модельдеуді қолданудың негізгі әдістемелік принциптерін, теориялық тұжырымдамаларын және әдістемелік құралдарын игеруге бағытталған. Психологиядағы математикалық модельдерді дұрыс қолдану педагогика мен психология саласындағы кәсіби мамандар үшін қажетті дағды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Білім беру үдерісі сапасының мониторингі
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны: сапа мониторингінің мәні, білім сапасы мониторингі функцияларының құрамы мен өзара байланысы; оқу және оқудан тыс қызметте білім алушылардың тәрбие сапасы мен рухани-адамгершілік дамуын бағалау арқылы білім сапасын мониторингілеудің принциптері, әдістері мен құрылымы; жалпы білім беру сатысындағы білім сапасын мониторингілеуді ұйымдастыру әдістері мен әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Отбасы психологиясы мен педагогикасы және отбасылық тәрбие
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - отбасыларға арналған отбасылар туралы идеяларды ашық өзін-өзі ұйымдастыру жүйесі, отбасылық қарым-қатынастың ерекшеліктері, отбасылық тәрбие мәселелері бойынша жүру дағдыларын қалыптастыру және ата-аналарға ата-аналармен қарым-қатынаста психологиялық көмек көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жоба 2
    Несиелер: 5

    Серіктес кәсіпорындар (ЖОО ғылыми мектептері) қызметінің бағыты бойынша ғылыми-зерттеу жұмысы). Кәсіпорын қызметін талдау (мектептің ғылыми жетістіктері) және зерттеу міндетін қою. Әдеби шолу және алдындағы жүмыстарға талдау. Зерттеулер методологиясы. Зерттеу бөлімі. Зерттеу нәтижелерін талқылау. Зерттеу нәтижелері бойынша ұсыныстарды әзірлеу және қорытынды. Зерттеу нәтижелері бойынша есепті дайындау және қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Білім беру бағдарламаларын жобалау
    Несиелер: 5

    Пән білім беру қызметін бағдарламалаудың теориялық негіздерін қалыптастыруды, білім беру бағдарламасының мақсаттарын, міндеттерін, принциптерін, мазмұны мен формаларын әзірлеу процестерінің заңдылықтарын түсінуді, сонымен қатар білім беру қызметінің интерактивті әдістерін әзірлеу технологияларын меңгеруді, білім алушыларды білім беруді жобалаудың қазіргі заманғы тәсілдерімен таныстыруды көздейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Психологиялық-педагогикалық отбасылық кеңес беру негіздері
    Несиелер: 4

    Пән отбасы қызметінің психологиялық заңдылықтары туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруды, білім алуды және консультативтік әңгіме жүргізудің негізгі техникалары мен тәсілдерін меңгеруді, жеке-психологиялық көзқарасты жүзеге асыруға және психологиялық көмек көрсетуге мүмкіндік беретін клиенттердің түрлі типтерімен жұмыс стратегиясын құруды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON1

    Өзіне бақылау жасау, қорытындылау, талдауға, тұжырым жасауға, бағалауды жүзеге асыруға, сыни ойлау дағдыларына, шығармашылық қабілеттерге ие, өзін-өзі дамыту қабілетіне ие

  • Код ON2

    Ол әртүрлі әлеуметтік жағдайларды барабар түрде басқара алады, командамен жұмыс істей алады, көзқарасын дұрыс қорғайды, жаңа шешімдер ұсынады

  • Код ON3

    Азаматтық пен отансүйгіштік, қоғамдық сананы жаңғырту, Рухани Жаңғыру идеясына негізделген көшбасшылық қасиеттерін, университеттегі, аймақтық, республикалық деңгейдегі іс-шараларға қатысу және Қазақстанның қатысуымен үшінші жаңғырту

  • Код ON4

    Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде (A2, B1, B2 деңгейлерінде), соның ішінде кәсіби салада негізгі коммуникативтік дағдыларды меңгеруді көрсетеді

  • Код ON5

    Қазақстан Республикасының қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерін, оның ішінде экология және табиғатты пайдалану саласындағы басқаруды ескере отырып, кәсiби қызметтiң бағытында бастаушы жобаларды әзiрлей алуы мүмкiн

  • Код ON6

    Жұмысты ұйымдастыру және стандартты кәсіби тапсырмаларды шешу үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларға ие

  • Код ON7

    Инклюзивтік білім беру және мета-тану тұрғысынан кәсіби проблемаларды шешуде педагогиканың негізгі түсініктерін және жеке дамудың жеке сипаттамаларын қолданады, бұл білім берудің ең тиімді траекториясын қалыптастыру үшін білім беру жағдайын стратегиялық тұрғыдан бағалауға және бағалауға мүмкіндік береді

  • Код ON8

    Практикада және педагогикалық процесте тарих, теория, педагогикалық ғылымның әдіснамасы саласында алынған білімдерді жүзеге асырады.

  • Код ON9

    Кәсіби қызметте және психодиагностикалық жұмыста әртүрлі жас кезеңдерін ескере отырып, тұлғаны дамытудың психологиялық ерекшеліктерін білу

  • Код ON10

    Кәсіптік маңызды құзыреттіліктер мен тұлғалық қасиеттерді тәрбиелеу іс-шараларын жүзеге асыру үшін мета-танымдық білім мен дағдыларға ие

  • Код ON11

    Оқу үрдісінің басқа пәндерімен өзара әрекеттесу кезінде педагогикалық принциптер мен әдістерді пайдалана отырып мониторингтік зерттеулерді жоспарлауға және өткізуге дайын

  • Код ON12

    Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында білім беру, мектепке дейінгі балалардың физиологиясы мен психология ерекшеліктері бойынша білім беру қызметін ұйымдастыру мүмкіндігін көрсетеді.

6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B01101-Педагогика және психология
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B011 Педагогика және психология
Бакалавриат

Зулқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 6B01101 – Педагогика және психология
Бакалавриат

Орталық- Қазақстан Академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мардан Сапарбаев институты (Mardan Saparbaev Instityty)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ақтау гуманитарлы-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қайнар академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақстан инновациялық академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі:
Top