Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01101 Педагогика және психология в Қайнар академиясы

  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 4

    Оқушылардың өсуі мен дамуының жалпы даму заңдылықтары. Нерв жүйесінің дамуы және баланың танымдық белсенділігін қалыптастыру. Сенсорлық жүйелердің физиологиясы мен гигиенасы. Асқорыту жүйесінің функцияларын дамыту. Метаболизм және энергия. Азық-түлік гигиенасы. Тірек-қимыл аппаратының жас ерекшеліктері мен гигиенасы. Оқу және тәрбиелеу жағдайының мектеп жасындағы балалардың денсаулығына әсері. Балалар патологиясы. Мектеп ғимараттарына арналған гигиеналық талаптар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Бұл пән адам дамуының факторы және құралы ретінде педагогикалық үдерістің (білім берудің) мәнін, заңдылықтарын, тенденцияларын және даму перспективаларын зерттейтін ғылым болып табылады, оны ұйымдастырудың теориясы мен технологиясын, педагогтың қызметін және оқушылардың түрлі қызмет түрлерін жетілдіру формалары мен әдістерін, сондай-ақ олардың өзара іс-қимылының стратегиялары мен тәсілдерін әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психология
    Несиелер: 5

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психология тарихы
    Несиелер: 3

    "Психология тарихы" пәні - психика мен жан табиғаты туралы қандай да бір түсініктерді құру арқылы маңызды қоғамдық және жеке мәселелерді шешудің тарихи логикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқу практикасы
    Несиелер: 1

    Оқу практикасы 1 курста 2 семестрде-3 кр,2 курс 4 семестр-4 кредит ұйымдастырылады. Оқу практикасы алғашқы мәліметтер беріп, студенттерді "шет тілі: екі шет тілі"мамандығы бойынша қызмет ерекшеліктерімен таныстыруға арналған. Оқу практикасының мақсаты болашақ кәсіби іс-әрекет негіздерімен танысу, алғашқы кәсіби іскерліктер мен дағдыларды үйрету болып табылады. Практика "Бакалавриат" мектебі және №40 мектеп базасы ретінде таңдалған мектептерде өткізіледі. Студенттер мен олардың осы негізде тиісті педагогикалық іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру; студенттердің оқушылардың және мұғалімнің педагогикалық қызметі�� қадағалай білуін қалыптастыру, оны талдау және өзінің оқу-әдістемелік жұмысын өздігінен талдау. тәрбие жұмыс тәжірибе.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Адамның психофизиологиясы
    Несиелер: 4

    Бұл пән студенттердің ағзаның өмірлік белсенділігі, оның сыртқы ортаға өзара әрекеттесуі, өмірлік процестердің динамикасы, сондай-ақ дене жүйелерінің жұмыс істеуі туралы жаңа білімдер туралы идеяларды және оларды реттеу тетіктері туралы жүйелі білім қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіптік қазақ тілі
    Несиелер: 5

    Пән қазақ тілінде коммуникативтік құзыреттілік дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға бағытталған және кәсіби маңызды жағдайларда қарым-қатынас жасай алатын, құзыретті тұлғаның кәсіби-бағдарлы тілдік дайындығын қамтамасыз етуге бағытталған. Курстың практикалық міндеті-кәсіби саладағы мәтіндерді теориялық негізделген талдау, сөйлеу коммуникациясының стратегиясы мен тактикасын үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Мәдени және тарихи құбылыс ретінде білім беру. Білім - педагогикалық ғылымның санаты. Гуманистік парадигмадағы білім беру теориясы мен әдістері. Оқу үрдісі, оның мақсаты мен маңызы. Бастауыш мектептегі оқу үдерісі. Дене, ақыл-ой, моральдық, еңбек, эстетикалық, сенсорлық білім. Мектептегі тәрбие жұмысын ұйымдастыру әдістері. Мектептегі тәрбие жұмысын жоспарлау және есепке алу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    "Мамандыққа кіріспе" - "Психология" мамандығы бойынша студенттерді дайындау барысындағы алғашқы және маңызды пәндердің бірі. Осыған байланысты бұл пән "Психология"мамандығының пәнін, мақсатын, міндеттерін, принциптерін, әдістерін және техникаларын оқытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шет тілі 2019
    Несиелер: 5

    Курс экономикалық ойлау мен қарым-қатынасты кәсіби деңгейде дамытуға бағытталған; іскер және кәсіби лексика; әдеби және аралық тілдің кәсіптік деңгейдегі негізгі грамматикалық құрылымдары қарастырылады; Бұл курс сөйлеу әрекеттерінің барлық түрлерінде қарым-қатынас дағдыларын одан әрі жетілдіруді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагогика
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік педагогика социомәдени ортада адамның әлеуметтік қалыптасуының және дамуының құбылыстары мен даму заңдылықтарын, сондай-ақ өзін-өзі жүзеге асыру қажеттілігіне және жеке қабілеттеріне сәйкес адамның тұлғаның қалыптасуын қамтамасыз етуге бағытталған ұйымдастырылған әлеуметтік және білім беру іс-шараларын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оқушылардың жобалық әрекеті
    Несиелер: 5

    Жобалық қызметтің мәні. Жобалық білім беру технологиясының мақсаттары, міндеттері. Жобаларды жіктеу. Тақырыпты таңдау. Жобалау қызметінің кезеңдері. Жобалау қызметінің ерекшеліктері. Ынтымақтастық. Жобаны дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Білім беру ұйымдарын басқарудағы инновация мәселесі. Менеджмент заманауи мектептің жаңа формасы ретінде. Басқарудағы инновацияның маңызы мен маңызы. Инновациялық басқарудағы мақсаттар. Басқару ақпаратының мазмұны мен ішкі бақылау әдістеріндегі инновациялар. Инновацияларды басқарудағы тиімділіктің критерийлері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім - қоғамды дамыту және гуманизациялау тәсілі ретінде. Қосылу идеологиясы. Инклюзивті білім берудің принциптері, әдістері, әдістері. Ерекше қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру. Арнайы мұқтаждықтары бар сәтсіз баланы болдырмау және жеңу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік жұмыс бойынша оқу тәжірибесі
    Несиелер: 3

    Тәжірибе өткізілетін әлеуметтік мекемеге қатысты нормативтік құжаттарды зерттеу. Мекеменің (ұйымдардың) әкімшілігімен танысу, әңгіме жүргізу. Мекемелердегі ішкі регламенттермен танысу. Мекеменің экскурсиясы және әлеуметтік жұмыс мамандарымен кездесу

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психосоматика бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Курс дене мен жанның өзара әрекеттесуі, олардың бірлескен қызмет ету механизмдері туралы түсініктерді қалыптастыруға, сондай-ақ психологиялық денсаулық принциптерін түсіндіруге бағытталған. Психосоматикалық ауруларды диагностикалау және жұмыс істеу дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогика мен психологияны оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Студенттердің білім жүйесі мен олардың кәсіби дағдыларын қалыптастыруымен қарулануы олардың жұмысында қажет. Білім беру жүйесінде оқытудың және білім берудің психологиясының негізгі ережелері, білім беру психологиясының әдістері, тәжірибеде қолдануға үйрету, білім беру жүйесінде оқыту мен тәрбиелеудің жалпы психология заңдары, білім беру психологиясының негізгі заманауи мәселелері, тәжірибеде алынған білімдерді барабар қолдану мүмкіндігі. Байланыс дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәрбие психологиясы
    Несиелер: 5

    «Тәрбие психологиясы» пәні, міндеттері, әдістері және ерекшеліктері. Білім беру процесінің мәні, оның мәні, объектілері, механизмдері және нәтижелері. Жеке шағымдардың (жоспарлар, армандар) әлеуметтік өмірдің нақты жағдайларымен байланысуы. Моральдық тұрғыдан қолайлы құралдарға негізделген стандартты емес жағдайлар мен қиындықтарды қоса алғанда, өзгертуге бейімделу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Критериалды бағалау технологиясы
    Несиелер: 5

    Оқушылардың оқу жетістіктерін диагностикалау мен бағалаудың жаңа тәсілдерін қолданудың, білім беру сапасын бағалау процесінің мазмұнын түсінуді қалыптастыру. Оқу мақсаттарының таксономиясымен танысу және мақсаттар, оқу нәтижелеріне қойылатын талаптар және білім жетістіктерін бағалауға арналған тәсілдердің арасындағы қатынасты түсінуді қалыптастыру; білім беру нәтижелерін және портфолиоларды мониторингілеу және бағалау үшін рейтингтік жүйенің тұжырымдамасымен, мониторинг және бағалау қызметін реттеу механизмдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психологиялық кеңес берудің негіздері
    Несиелер: 5

    Психиотерапияның осы түрінің мақсаттары мен міндеттері, әдістері мен әдістері қандай пациенттермен психологиялық жұмыс түрлерінің арасындағы айырмашылық болып табылады - мұның бәрі «Психологиялық кеңес берудің негіздері» лекцияларында көрсетілген. Дәрісте ұсынылған теориялық материал практикалық жаттығулармен және жинақталған білімді нығайтуға көмектесетін типтік жағдайларды талдау арқылы қолданады және практикалық тәжірибеден мысалдармен сыналады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Эксперименттік психология
    Несиелер: 4

    Курс психологиялық зерттеулер ерекшеліктерін зерттеуге арналған. Психологиядағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу дағдыларын қалыптастыру және білу. Психологиялық эксперименттің ерекшеліктері, әдістер мен әдістерді қолдану қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психологиялық-педагогикалық өндірістік тәжірибе
    Несиелер: 4

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп психологының жұмысындағы психологиялық қолдау
    Несиелер: 5

    Бұл курс білім беру процесіне қатысушылардың психикалық денсаулығын сақтау және нығайту үшін қолайлы жағдайлар жасау туралы білім мен түсінікті қамтамасыз етеді. Студенттер арасында өзін-өзі анықтау мен өзін-өзі дамыту қабілеттерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оқытудың интербелсенді әдістері
    Несиелер: 5

    Интерактивті оқыту әдістері пән ретінде. Курстың мақсаттары мен міндеттері. Оқу әдістерін жіктеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектептегі психологиялық және педагогикалық қызмет
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің кәсіби біліктілігімен орта білім беру жүйесіндегі кәсіптік қызметтің ерекшеліктерін анықтайды және оның кәсіби қызметінің негізгі бағыттарын айқындайды. Педагогикалық-психолога кәсіби ортада кәсіптік жұмыскерлерді орта білім беру орталықтарында және кәсіптік қызметтің негізгі бағыттарын айқындайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жеке тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасы
    Несиелер: 5

    Студенттердің білім жүйесі мен олардың кәсіби дағдыларын қалыптастыруымен қарулануы олардың жұмысында қажет. Білім беру жүйесінде оқыту мен тәрбиелеудің психологиясының негізгі ережелері, білім беру психологиясының әдістері, тәжірибеде қолдануға үйрету, білім беру жүйесінде оқыту мен тәрбиелеу психологиясының жалпы заңдылықтары, білім беру психологиясының негізгі заманауи мәселелері, тәжірибеде алынған білімдерді барабар қолдану мүмкіндігі. Байланыс дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Іскерлік қарым-қатынас психологиясы
    Несиелер: 5

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инновациялық психотехнологиялар
    Несиелер: 5

    Курста балалар мен ересектердің интеллектуалды қабілеттерін дамытудың сенімді құралы ретіндегі белсенді көңіл бөлуді және ерікті өзін-өзі басқаруды дамыту үшін тиімді интерактивті тренажерлар кешені туралы ақпарат беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психология мен педагогикадағы математикалық әдістер
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеулердің жалпы әдістемесі. Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің мәні мен мазмұны. Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің технологиясы. Ғылыми жұмыстарды тіркеу. Ғылыми-зерттеу жұмыстары. Зерттеу әдістері. Математикалық зерттеу әдістері. Математикалық талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психопрофилактика
    Несиелер: 4

    Курс адамға психикалық әсер етуді, оның психикасының қасиетін және психогендік және психосоматикалық ауруларды анықтау мүмкіндігін зерттеуге бағытталған іс-шаралар жүйесін білу және түсінуді қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дарынды балалармен жұмыс
    Несиелер: 5

    Тәрбие дарындылықтың іргелі отандық және шетелдік зерттеулерін енгізеді, дарындылықты, жас ерекшеліктерін түсіндіреді. Дарындылықты анықтау, оқыту және дамыту мәселелерін шешуде негізгі принциптерді таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 4

    Педагогикалық шеберлік құрылымындағы негізгі категориялар, ұғымдар. Педагогикалық шеберлікті қалыптастырудың әдіснамалық негіздері. Педагогикалық шеберлік компоненттерін жүзеге асырудың негізгі заңдылықтары мен принциптері. Білім беру процесінде практикалық қызметті жүзеге асыру әдістерін, тәсілдерін практикада меңгеру. Педагог шеберлігінің теориялық негіздерінің негізгі ережелері. Педагогикалық шеберлікті қалыптастыру және жетілдіру жолдары. Қалыптасқан педагогикалық құзыреттілікті жетілдіруге Мотивация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқу психологиясы
    Несиелер: 4

    Бұл курс танымдық қызметтің қалыптасу процесін зерттейді. Білім беру психологиясы туралы білім береді. Оқу үдерісін басқаруға жағдай жасау үшін оңтайлы шешімдерді үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Отбасы қарым-қатынастарының психологиясы мен педагогикасы
    Несиелер: 5

    Курс отбасылық қарым-қатынас психологиясының негіздерін, отбасының жұмыс істеу аясындағы еркек пен әйел арасындағы қарым-қатынастың ерекшеліктерін, сондай-ақ отбасыларға көмектесуде отбасылық психотерапияның мүмкіндіктерін оқытуға бағытталған. Отбасылық психологтың жұмысына қажетті кәсіби құзыреттілік жиынтығын алу. Отбасылық психологтың жұмысына қажетті кәсіби құзыреттілік жиынтығын алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Диплом алды іс-тәжірибе 2019
    Несиелер: 5

    Белгілі бір компания негізінде зерттеу жүргізу. Студенттің ғылыми мүдделеріне сәйкес студенттің өз тәжірибесін өз бетімен жүзеге асыруы мүмкін компанияны таңдаңыз. Бұл алынған теориялық білімді нығайтуға және практикалық қолдану дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Түзету психологиясы мен педагогикасы
    Несиелер: 5

    «Түзеу психологиясы және педагогикасы» курсы психокоррекция және психотерапия саласындағы кәсіби құзыреттілік кешенін сипаттайды. Пән психологиялық кеңес беру және психологиялық-педагогикалық түзету практикасына студенттерді оқытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Өндірістік практика
    Несиелер: 5

    Өндірістік практиканың мақсаты-студенттердің кәсіби қызметін нақты әлеуметтік жағдайда жүзеге асыруға қабілеттілігі мен дайындығын қалыптастыру. Диплом алдындағы тәжірибенің мақсаты-дипломдық жұмыс үшін қажетті материалдарды жинау және оны тәжірибе негізінде сынақтан өткізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Оқу үрдісін жобалау және диагностикалау
    Несиелер: 3

    Оқу үрдісін жобалау және диагностикалау әрбір бакалавриат-психолог үшін қажетті пән болып табылады, өйткені оған зерттеу мен практикалық мәселелерді шешудің мотивациялық тұжырымдарын сауатты түрде талдауға мүмкіндік береді. Курс бакалавр дүниетанымының зерттеу негіздерін құрайды, білім мен эрудиция деңгейін көтереді, ғылыми зерттеулерді кәсіби жүргізу және практикалық мәселелерді тиімді шешу үшін қажетті дағдыларды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    ПО1 - жалпыға ортақ дүниетаным мен ойлау мәдениетімен жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін әлеуметтік, гуманитарлық пәндер саласындағы негізгі білімдерге ие болу

  • Код ON2

    ПО2 - білім беру үдерісінің барлық деңгейлерінде психологиялық көмек көрсетудің жүйелік ұйымдастырылуының құралдары мен әдістеріне ие болу; әлеуметтік маңызы бар проблемаларды және процестерді талдауға қабілетті және дайын болу, іс жүзінде психологиялық әдістерді пайдалану; мемлекеттік тілде, халықаралық қарым-қатынас тілінде еркін сөйлеуге, сондай-ақ коммуникативтік құзыреттілікке қойылатын талаптарға сәйкес шет тілдерінің бірін пайдалануға; ғылыми ақпараттарды білу қабілеті мен дайындығы.

  • Код ON3

    ПО3 - басқа әлеуметтік және гуманитарлық, жаратылыстану ғылымдары мен пәндердің негізгі құралдарын білім мен дағдыларды жүйелеу үшін пайдалану; даму және түзету жұмыстарының әдістері мен әдістерін иелену; әлеуметтік маңызы бар проблемаларды және процестерді талдауға қабілетті және дайын болу, тәжірибеде психологиялық әдістерді пайдалану

  • Код ON4

    PO4 - материалдарды өз бетінше зерттеуге жауапты инновациялық оқыту әдістерін қолдану; әлеуметтік құзыреттілік талаптарына сәйкес білім беру және әлеуметтік коммуникацияның әдістерін меңгеру

  • Код ON5

    ПО5 - білім беру психологиясының проблемаларын білу, студенттердің жеке психикалық жай-күйін бағалау және айыра білу; гипотезаларды қалыптастыру, педагогикалық эксперименттерді жоспарлау, әдістер мен тиісті құралдарды таңдау, зерттеу нәтижелерін өңдеу және түсіндіру; педагогикалық және психологиялық зерттеулердің меншікті эмпирикалық және эксперименттік әдістері, математикалық бағалау әдістері және деректерді өңдеу

  • Код ON6

    PO6 - жаһандық компьютерлік желілерде ақпаратпен жұмыс істеу; өмірдің түрлі салаларында ақпараттық технологияларды пайдалану; әріптестерімен ынтымақтастықта шағын топтың құрамында жұмыс істей білу; жаңа технологияларды және процедураларды зерттеу, есте сақтау және қолдану; объектінің қасиеттерін, оның құрылымы мен динамикасының тұтастығын белгілеу; проблемаларды шешу және шешімдер қабылдау үшін қажетті барлық ақпаратты іздеу; өз қызметінің нәтижелерін көрсете білу

  • Код ON7

    PO7 - ақпаратты қабылдау, қорытындылау, талдау, мақсаттарды қою және оған жету жолдарын таңдау; ауызша және жазбаша сөйлеуді логикалық түрде түзетуге, дәлелдеуге және нақты құруға қабілеттілік; әріптестерімен ынтымақтастыққа дайын болу, командада жұмыс істеу; өздерінің күшті және әлсіз жақтарын сыни бағалауға, әлеуетті дамытудың және әлсіз жақтарды жоюдың жолдарын таңдауға және таңдауға мүмкіндік береді

  • Код ON8

    ПО8 - тұлғааралық қарым-қатынас, топтық және топтық өзара әрекеттесу, кәсіби қалыптастыру және даму жағдайында адам қызметінің белсенді (тактикалық) және жалпы (стратегиялық) жоспарларын құруды қамтамасыз ету; психологиялық диагностика, психологиялық-педагогикалық түзету және психо-профилактикалық іс-шараларды ұйымдастырады

  • Код ON9

    RO-9 - кәсіптер әлемі туралы психологиялық білімі, мұғалімдердің жұмысының құрылымы; оқу орындарында психологиялық зерттеулер жүргізудің эмпирикалық және тәжірибелік әдістеріне, алынған мәліметтерді математикалық бағалау мен өңдеу әдістеріне; осы білімдерді еркін бизнес-ортадағы шешімдерге қолдануға; заманауи менеджмент пен маркетингті ескере отырып, мектепте және ұжымда психологиялық қолдау ұйымдастыруға; болжамдарды тұжырымдау, эксперимент жоспарлау, әдістер мен тиісті құралдарды таңдау, зерттеу нәтижелерін өңдеу және түсіндіру

  • Код ON10

    ПО 10 - әлеуметтік және психологиялық құбылыстарды білу, жеке психологиялық айырмашылықтарды анықтау, адамның психологиялық заңдылықтарын және адамның мәдени әлеуметтенуін, оның оқу және танымдық даму факторларын анықтау; педагогикалық психологияның мәселелерін білу, невропсихиатриялық бұзылулар мен шекаралық мемлекеттер арасындағы айырмашылықты бағалау және айыра білу

  • Код ON11

    ПО 11 - психологиялық тренингтің әртүрлі түрлерін жүргізу арқылы топтық психологиялық түзету дағдыларына ие; жеке және топтық нұсқаларында психологиялық кеңес берудің әр түрлі әдістерін сауатты және мұқият қолдануға; дағдарыстық жағдайларда адамдарға психологиялық көмек көрсету

  • Код ON12

    RO 12 - жеке тұлғаның бейімделу механизмдерінің алдын алу; психикалық бұзылулардың диагностикасы, алдын-алу, емтихан және оқушыларды оңалту психологиялық аспектілерін, сондай-ақ психокоррекциялық және психотерапия облыстарын білу; өзіне тәуелділік, суицидтік мінез-құлықтың алдын-алу

6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B01101-Педагогика және психология
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B011 Педагогика және психология
Бакалавриат

Зулқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 6B01101 – Педагогика және психология
Бакалавриат

Орталық- Қазақстан Академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мардан Сапарбаев институты (Mardan Saparbaev Instityty)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ақтау гуманитарлы-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақстан инновациялық академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі:
Top