тұрақты даму мүддесінде экологиялық, әлеуметтік және экономикалық мәселелерді байланыстыратын білім беру парадигмасы. Автор осы парадигманың қалыптасуының негізгі әлеуметтік-мәдени алғышарттарын, негізгі нормативтік-құқықтық құжаттарды талқылайды. Мақалада негізгі принциптер мен мазмұндық желілер, инновациялық тәсілдер мен педагогикалық технологиялар қарастырылады.
Селективті тәртіп«Жас ерекшелік психологиясы» пәнін оқу барысында тұлғаның дамуының жалпы және психологиялық мәдениетін қалыптастыру, өмір жолының әр түрлі кезеңдеріндегі адамның психологиялық даму заңдылықтары туралы тұтас түсініктерді қалыптастыру. Әр түрлі жас санатының психологиялық ерекшеліктеріне тұжырымдамалық шолуы келтіріледі.
Селективті тәртіпЕңбекті қорғау жөніндегі инженердің қызметі құқықтық, әлеуметтік-экономикалық, ұйымдық-техникалық, санитарлық-гигиеналық, емдеу - алдын алу, оңалту іс-шараларын қамтитын еңбек қызметі процесінде қызметкерлердің өмірі мен денсаулығын сақтауға бағытталған.
Селективті тәртіп«Психологияның ғылыми зерттеу әдістері» пәнін оқу студенттердің қазіргі психологиялық зерттеулерде қолданылатын негізгі ұғымдар мен әдістер туралы түсініктерін қалыптастыруға, зерттеу мәселелерін шешу үшін енгізілетін ұғымдар мен әдістерді қолданудың мазмұндық логикасын түсінуді қамтамасыз етуге, сонымен қатар зерттеу әдістерін қолданатын басқа курстардың материалдарын меңгеруге, эмпирикалық мәліметтерді өңдеу және талдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Селективті тәртіп«Психологиядағы математикалық әдістер» пәні психологияның математикалық әдістерінің түсініктері мен теорияларын зерттеуге, математикалық формулалар мен есептеулерді қарастыруға, математикалық әдістермен шешілетін психологиялық есептерді топтастыруға, психологиядағы статистикалық әдістерді көп өлшемді шкалалау мен қолдануға бағытталған.
Селективті тәртіпбастауыш, жалпы және орта кәсіптік білім беру мекемелерінде оқытылатын және қауіпсіздік мәдениетін тәрбиелеуге, білім алушыларды күнделікті өмірде, қауіпті, оның ішінде төтенше жағдайларда қауіпсіз мінез-құлыққа дайындауға арналған
Селективті тәртіп«Экономикалық теорияның негіздері» курсы практикалық іс-әрекеттерге қажетті экономикалық экономикалық дағдыларды меңгеруге, объективті экономикалық процесті көрсететін экономикалық ұғымдарды және санаттарды игеру, тиімді басқару шешімдерін таңдау дағдыларын дамытуға бағытталған. Тәртіп экономикалық ойлауды қалыптастырады және экономикалық процестерге өз көзқарастарын қалыптастыруға ықпал етеді, білім механизмдері мен экономикалық механизмге ықпал ету құралдарымен жабдықталады.
Селективті тәртіп«Жас ерекшеліктер педагогикасы» курсы жас ерекшеліктер педагогикасының пәнінің мақсат-міндеттерін, кіші мектеп жасынан жасөспірімдік жасқа дейінгі кезеңдерді, әртүрлі деңгейдегі балалармен педагогикалық іс-әрекеттің негізгі технологияларды, педагогикалық мәселелерді және даудамайларды шешу, әртүрлі жастағы балалардың тұлғаларының дамуы мен мінез-құлқындағы ауытқуларды алдын- алу тәсілдерін зерттеуді қарастырады.
Селективті тәртіп«Педагогикадағы ғылыми зерттеу әдістері» әлеуметтік педагог және педагог-психолог, өзін-өзі тану бойынша оқытушының ғылыми-зерттеу мәдениетінің негіздерін қалыптастыру, қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін меңгеру және кәсіби міндеттерді шығармашылық шешуге дайындықты қалыптастыру. Педагогикалық зерттеудің әдіснамалық аппаратын қалыптастыру негіздерін меңгеру үшін жағдай жасауға талдау жасалады.
Селективті тәртіпБұл пәнді оқытудың негізгі мақсаты Қазақстан-2050 Стратегиясын жүзеге асыруға байланысты Қазақстанның жастар саясатын дамыту болып табылады. Мемлекеттік жастар саясаты басым бағыттардың бірі болып табылады. Қазақстан Республикасындағы мемлекет пен жастардың қатынастар саласын реттейтін негізгі нормативтік құқықтық құжат "Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік жастар саясаты туралы" заң болып табылады, онда оның мақсаттары, міндеттері, бағыттары, сондай-ақ жастарды мемлекеттік қолдау тетіктері, оның әлеуметтік және саяси құқықтары айқындалған./
Селективті тәртіп«Педагогикадағы математикалық әдістер» курсы негізгі категориялар мен зерттеу әдістерін, педагогикалық зерттеулерде қолданылатын критерийлерді, эксперимент нәтижелерін өңдеудің математикалық әдістерін, әдіснамалық талдау деңгейлерін, түзету байланыстарының түрлерін, алынған нәтижелерді графикалық интерпритациялауды қарастырады.
Селективті тәртіпБалалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары.Жүйке жүйесінің физиологиясы және гигиенасы, оның жас ерекшеліктері.Жоғары жүйке қызметі және оның баланың даму процесіндегі қалыптасуы.Жас ерекшелік физиологиясы және сенсорлық жүйе гигиенасы
Оқу жылы - 1Пән аясында студенттер сыбайлас жемқорлыққа қарсы сана және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет ұғымдарымен танысады, сыбайлас жемқорлық туралы білім алады. Жеке тұлғаның сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін тәрбиелеудегі отбасының рөліне, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің ұлттық негіздеріне, шет елдерде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға және т. б. ерекше назар аударылады.
Селективті тәртіп«Педагогика тарихы» пәнін оқу студенттердің негізгі, тарихи қалыптасқан педагогикалық идеялары мен теориялары туралы түсінігін қалыптастыруға бағытталған. Бұл пәнде шетелдік және отандық ғалымдардың тарихи дамуындағы педагогикалық идеяларына талдау жасалады; тәрбиенің негізгі институттары мен олардың әр түрлі дәуірлер мен формациялар жағдайындағы қызметінің ерекшеліктері ұсынылады.
Селективті тәртіп«Психология тарихы» пәні психология тарихындағы адам психикасын зерттеудің ғылыми-теориялық және эксперименталды тәсілдерін, әлемдік психология саласындағы негізгі тенденцияларды және әртүрлі психологиялық мектептердегі ғылыми тәсілдерді салыстыруды, негізгі психологиялық ұғымдардың дамуы туралы түсінік жүйесін, сондай-ақ психологиялық ғылымдағы жетекші мектептер мен бағыттарды зерттеуді қарастырады
Селективті тәртіп"Психология" пәнін оқыту студенттердің психология пәнін, міндеттері мен әдістерін, психикалық құбылыстардың құрылымын меңгеруін көздейді: психикалық процестер, психикалық жағдайлар, психикалық қасиеттер, отандық және шетелдік психологиядағы тұлғаны зерттеу тәсілдері, танымдық және психикалық процестер: сезім, қабылдау, ойлау, қиял, сөйлеу, эмоциялар, сезім, ерік, темперамент, мінез, қабілет, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы.
Оқу жылы - 2«Қазіргі педагогикалық технологиялар» курсы - пәннің мақсаттары мен міндеттерін, "технология" түсінігін, педагогикалық технологияның оқыту және тәрбиелеу әдістемесінен, педагогикалық технологияларды жіктеуден айырмашылығы, педагогикалық технологияларға қойылатын негізгі талаптар, мәні мен пайдалану мақсаттары жалпы педагогикалық, жеке әдістемелік (пәндік) және жергілікті (модульдік)технологияларды қарастырады.
Селективті тәртіп«Отбасы педагогикасы» курсы- пәнді, пәннің мақсаттары мен міндеттерін, отбасындағы әлеуметтік даму мазмұнын зерделеуді қарастырады: отбасылық қарым-қатынастар және олардың құрамдас бөліктері, отбасылық ұстанымдар, отбасылық мінез-құлық, отбасының орта әсері, отбасылық қарым-қатынастардағы тәрбие процестері, тәрбие процесінің механизмдерін қарастырады.
Селективті тәртіп«Патриоттық тәрбие беру теориясы мен әдістемесі» пәнін оқу барысында студенттерге идея беріледі патриоттық тәрбие мәселесі және жас ұрпақтың азаматтық дамуы - біздің мемлекетіміздің, қоғамның және білім беру мекемелерінің өзекті міндеттері. Азаматтық жауапкершіліктің, руханилықтың, оң құндылықтар мен қасиеттері бар жеке тұлғаны қалыптастырудың жоғары әлеуметтік белсенділігін дамытуға талдау жасалды.
Селективті тәртіпБұл пәнді оқу студенттердің болашақ мұғалімнің кәсіби қызметінің мәні мен ерекшелігі туралы, болашақ мұғалімді дайындау негізі ретінде кәсіби-педагогикалық іс-әрекет теориясы туралы білімдерді игеруді, болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттерін, үздіксіз кәсіби білім берудің негіздерін, Қазақстан Республикасының Білім беру жүйесі туралы, педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері және оның даму тарихы, Дүниежүзілік педагогикалық мұра, тұтас педагогикалық процестің теориясы мен практикасы туралы білімдерді игеруді көздейді.
Оқу жылы - 2«Отбасылық қарым-қатынас психологиясы» пәнін оқыту болашақ мұғалімдердің, тәрбиешілердің және педагог-психологтардың отбасы қызметі, ондағы қарым-қатынас сипаты, тәрбие қызметін ұйымдастыру, отбасы жағдайында тұлғаның дамуы, отбасылық қарым-қатынас мәселелері, оларды диагностикалау, түзету және алдын-алу жолдары туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Сонымен қатар отбасы психологиясының мәселелерін баяндаудағы негізгі тәсілдер, отбасы ішіндегі қарым-қатынастар саласындағы зерттеулер ұсынылады.
Селективті тәртіпБолашақ мұғалімнің мектептің тұтас педагогикалық үдерісін басқарудағы кәсіби менеджерлік құзыреттілігін қалыптастыру. Болашақ мұғалімдерді білім берудегі менеджменттің теориялық-әдіснамалық негіздері мен тұтас педагогикалық үдеріс және мектептің педагогикалық ұжымын басқарудың ерекшеліктері жөнінде біліммен қаруландыру. Білім алушыларды педагогикалық менеджментің мәні және негізгі міндеттерімен таныстыру.
Оқу жылы - 2" Бағалаудың өлшемдік технологиялары "пәнін оқу барысында "критерий"; "бағалау", "білім беру нәтижелері" ұғымдарының мәні», оқушыларды критериалды бағалау технологиясы, оқу-тәрбие процесінің нәтижелері, оқу жетістіктері оқушылардың өлшемдер нәтижелерін бағалау туралы мағұлмат беріледі.
Оқу жылы - 2Курс негізгі ұғымдардың мазмұнын, тәрбие жұмысының технологиясын, сынып диагностикасының әдістерін, сынып жетекшісінің тәрбие жұмысын жоспарлауды, мұғалімнің балалармен қарым-қатынас жасау нормалары мен тәсілдерін, оқушылардың қызмет түрлерін, балалармен жұмыс істеу әдістері мен түрлерін зерделеуді қарастырады.
Оқу жылы - 2«Психологиялық кеңес беру негіздері» пәнін оқу психологиялық кеңес беру және психотерапиялық әсердің негізгі түрлерінің теориясын және практикасын меңгеруге бағытталған. Бұл пән отандық және шетелдік психологияда тұратын психологиялық кеңес берудің мәнімен, міндеттерімен және әдістерімен, психологиялық кеңес берудің негізгі тәсілдерімен таныстырады.
Селективті тәртіп«Отбасылық психотерапиясының негіздері» пәні отбасылық психотерапияның қазіргі тәсілдерін, интегративті модельдерді, Э.Г.Эйдемиллердің отбасымен жүйелі-аналитикалық жұмыс моделін, позитивті психотерапияны қарастырады (Н.Пезешкиан), отбасымен жұмыстағы гештальт-терапия техникасын, психолог-кеңесшінің жұмысындағы жүйелі отбасылық психотерапияның техникасын қарастырады.
Селективті тәртіп«Стресс психологиясы» пәні отандық және шетелдік стресстік теорияларын қамтиды; стрестің факторларын және жағдайларын негізгі жүйелеу; психологиялық стресстің даму кезеңдері; стресс пен дағдарыстық жағдайларға байланысты бұзылулардың дамуының негізгі нысандары мен кезеңдері; вегетативтік, эмоционалды-мінез-құлық, танымдық және әлеуметтік-психологиялық стресс факторларының әсерін болдырмау ерекшеліктерін; стресс жағдайын диагностикалау әдістерін оқытады.
Селективті тәртіпКәсіби қазақ (орыс) тілі білім берудің кәсіптік бағдарлау принципін жүзеге асыруды қамтамасыз ету, студенттердің өздерінің қызмет саласындағы кәсіби қарым-қатынасқа қажетті коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Курстың түпкі мақсаты - мамандықтың тіліне негізделген коммуникативтік және лингвистикалық біліктілікті қалыптастыру, студенттерді кәсіби даярлауды жетілдіру.
Оқу жылы - 3«Психологиядағы арт-терапия» пәні арт-терапияның негізгі түрлерін, формаларын және заманауи моделін; арт-терапияның мақсаты, міндеттері және негізгі әдістері; арт-терапияның қалыптасу тарихы, заманауи білім беру жүйесіндегі арт-терапия, арт-терапияны дамытудағы теориялық және әдіснамалық тәсілдер мен қазіргі заманғы үрдістер, арт-терапевтің тұлғасына қойылатын талаптарды қарастырады.
Селективті тәртіп«Этнопедагогика» курсы этнопедагогиканың негізгі ұғымдарын, Қазақстан Республикасы этностарының мәдениеті мен дәстүрлерін, полиэтникалық ортадағы педагогикалық қызметтің ерекшеліктері туралы; Қазақстан Республикасының этнопедагогика және этностар материалдарын білім беру мекемелерінің тәрбие іс-әрекетінің тәжірибесіне енгізудің негізгі жолдары, әдістері, нысандары мен құралдары туралы; Қазақстан Республикасының этностары мен әлем халықтарының этнопедагогикасы мәселелерін зерттеу негіздері туралы оқытудан тұрады.
Селективті тәртіпСтуденттерді инклюзивті және интеграцияланған оқыту теориясының негізгі ережелерімен таныстыру, инклюзивті білім беру студенттердің тарих және теория саласындағы қажетті білімдермен қарулануы және психологиялық және әлеуметтік - ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаларды педагогикалық сүйемелдеу; ықпалдасу шарттары.
Оқу жылы - 3Курс Педагогиканы оқыту әдістемесінің пәнін, міндеттерін, оқыту әдістерінің жіктелуін, оқыту құралдарының жіктелуін, "педагогиканың жалпы негіздері" бөлімін оқыту әдістемесін, "Дидактика" бөлімін оқыту әдістемесін, "Тәрбие теориясы" бөлімін оқыту әдістемесін, педагогиканы оқытудағы білім беру технологияларын зерделеуді көздейді.
Оқу жылы - 3«Практикалық психология» пәні психотехнология саласындағы базалық білімді, нақты адам мінез-құлқын талдау және реттеуді, адам және топтық мінез-құлықтың ішкі психологиялық факторларын білуді басқару жүйесін, психологиялық әдістерді және сындарлы өзара әрекеттесу мен қарым-қатынас құралдарын түсіну мен пайдалануды, адам психикасының білімін шешуге қолдану практикалық тапсырмаларды оқытады.
Селективті тәртіп«Психологиялық менеджмент» пәнін оқу студенттерде менеджменттің психологиялық негіздері туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған; студенттердің ұйымның психологиялық кіші жүйелері, жағдаяттық-психологиялық менеджмент, менеджердің кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастыру мәселелері туралы негізгі ережелерді меңгереді; іскерлік қарым-қатынасты және кәсіби басқару қызметін тиімді ұйымдастыру тәсілдері туралы түсінікті қалыптастырады.
Селективті тәртіп«Оқушыларды бейінді оқытуды ұйымдастыру» курсы жоғары сатыда бейіндік оқытуды енгізу себептері; бейіндік оқытудың негізгі сипаттамалары; бейіндік оқытуды ұйымдастыру нысандары; бейіндік оқытуды ұйымдастырудың инновациялық нысандары; бейіндік оқыту кезінде қолданылатын тәсілдер мен технологиялар; әртүрлі теорияларды, тұжырымдамаларды талдау және сыни бағалау тәсілдері; үздіксіз білім беру жүйесін құру тәсілдері қарастырады.
Селективті тәртіпкоммуникативтік және мәдени аралық құзыреттілігін, яғни шет ел тілдерін жете меңгеріп шет тіліндегі кәсіптік әдебиеттерді еркін оқи алатын, құжаттарды еркін өңдейтін кәсіби жұмыстарды еркін презентациялай алатын және ауызша, жазбаша, электронды коммуникацияны шет тілінде көрсете алатын мамандар дайындау
Оқу жылы - 3"Білім берудегі ІТ" пәнін оқыту ғылыми-зерттеу және білім беру қызметінде заманауи ақпараттық технологияларды қолданудың негізгі әдістері мен құралдарын қамтиды, оқытушының күнделікті қызметінде компьютерді пайдалануға байланысты жалпы мәселелер, компьютердің дидактикалық құрал ретіндегі мүмкіндіктері қарастырылады. Практикалық материал ретінде оқу материалдарын дайындаумен байланысты типтік міндеттер және оларды ақпараттық технологияларды қолдану негізінде шешу қарастырылады.
Селективті тәртіп«Білім берудегі аудиовизуалды технологиялар» пәні аудиовизуалды технологиялар, аудиовизуалды оқыту құралдары және оқу электрондық басылымдары, оқытудың техникалық құралдары, ақпаратты бейнелеудің техникалық құралдары: құжат-камера, ақпаратты бейнелеудің техникалық құралдары: Dual-Board интерактивті тақтасын қарастырады.
Селективті тәртіпбіздің еліміз мыналарды қамтиды: әйелдер мен ерлердің билік құрылымдарына тең қатысуы, экономикалық тәуелсіздік, бизнесті дамыту және қызмет бабында алға жылжыту үшін тең мүмкіндіктерді қамтамасыз ету, отбасында тең құқықтар мен міндеттер үшін жағдайлар жасау, гендерлік зорлық-зомбылықтан еркіндік, оларды шешу біздің қоғамымызды дамытудағы және мемлекетіміздің гендерлік саясатындағы әйелдердің рөлін одан әрі арттыру үшін жаңа мүмкіндіктер ашады, сондай-ақ отбасы, әйелдер мен балалар мәселелері жөніндегі тиісті құқықтық
Селективті тәртіп«Кәсіби қызмет психологиясы» пәні кәсіби іс-әрекет психологиясы ғылым ретінде; кәсіби саладағы коммуникативтік процесс және оның өзара әрекеттестігі; коммуникация процесіндегі адамның орны, сондай-ақ жеке кәсіби ұстанымы туралы; кәсіби стресстің алдын алу әдістері мен мазмұны, мәні; кәсіби қызметті психологиялық қамтамасыз етуді ұйымдастыру және жүргізу ерекшеліктерін қарастырады.
Селективті тәртіп«Тұлғаны педагогикалық-психологиялық диагностикалау» пәні психологиялық-диагностикалық әдістерді жобалау, бейімдеу және қолдану негіздерін, психодиагностиканың негізгі тұжырымдамалары жүйесін, психологиялық диагностика теориясы мен практикасы саласындағы жүйелеуді, психодиагностика-ның негізгі нәтижелерін және нәтижелерді интерпретация-лауды, психологиялық өзін-өзі тану дағдыларын жетілдіруді меңгеруге бағытталған.
Селективті тәртіпКурс Психологияны оқыту әдістемесінің пәнін, міндеттерін, оқу курсының пәндік мазмұнын құрастыруды, жоғары мектепте оқытудың заманауи әдістері мен құралдарын, психология бойынша семинарлық және практикалық сабақтарды дайындау және өткізу әдістемесін зерделейді.
Оқу жылы - 3«Өзін-өзі тану» пәні студенттердің өзін-өзі тану және шығармашылық өзін-өзі тану қажеттіліктерін дамытуды көздейді; әлемнің тұтастық бейнесін қалыптастыруға, жалпыға ортақ адами құндылықтардың мәнін түсінуге жәрдемдесу; рефлексия, интроспекция, өзін-өзі тәрбиелеу дағдыларын дамыту; мектеп өміріндегі моральдық мінез-құлық тәжірибесін қалыптастырады.
Селективті тәртіп«Психологиядан практикум» пәні кәсіби қызметті психологиялық қолдау мәселелерін шешудегі студенттердің қажетті білімін және практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған, жеке психология саласындағы білім, психиканың табиғаты, оның дамуының негізгі механизмдері, сананың мәні, оның бейсаналық әрекеттесуі, адамның мінез-құлқ психикалық реттеудің негізгі механизмдері: ерік-жігері, эмоциялар, қажеттіліктері мен мотивтері, сондай-ақ бейсаналық механизмдерін қарастырады.
Селективті тәртіпБұл пән жеке адам қызметінің барлық түрлерінде барынша жетілуге жетудің заңдары (әдісі) ретінде зерттейді, сондай-ақ оның жетілу кезеңінде адам дамуының заңдары мен тетіктерін зерттейді, әсіресе ол осы дамудағы ең жоғарғы деңгейге жеткенде. Акмеология мұғалімнің жаңа интегративті ойлау әдісін қалыптастырады, адамның жеке бағдарламаларын құруға көмектеседі, қазіргі заманғы әлемде өзін-өзі тану және бейімделу модельдерін қалыптастырады.
Селективті тәртіпҚұқық негіздері - бұл мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы бастапқы түсініктерді қалыптастыруға ықпал ететін тәртіп. "Құқық негіздері" курсын оқыту азаматтардың жас буынының құқықтық мәдениетінің бастапқы іргетасын қалауға және таңдаған сабақтарына қарамастан, азаматтың өмір бойы ілесіп келе жатқан құқықтық қатынастарына қарай қарапайым білім беруге арналған.
Селективті тәртіпДінтану білімнің кешенді салыстырмалы дербес саласы ретінде XIX ғасырдан бастап қалыптасты, бірақ тиісті білімдер ғасырлар бойы жинақталғанымен. Ол жалпы және әлеуметтік философия, философия тарихы, социология, антропология, психология, Жалпы тарих, этнология, археология және басқа да ғылымдар тоғысында конституцияланды. Дінтану заңдылықтарын пайда болу, даму және қызмет етуінің дін, оның құрылымы және әр түрлі компоненттері, оның многообразные феномендері, олар представали тарихында қоғамның өзара байланысы мен өзара іс-қимыл дін және басқа да облыстардың мәдениет.
Селективті тәртіп«Әлеуметтік педагогика» пәні әлеуметтік педагогиканың ерекшеліктерін білім саласы ретінде, сәлеуметтену тұрғысынан білім беру және әлеуметтік білім контекстінде әлеуметтенуді зерттейді; әлеуметтенудің мәні: сатылар, факторлар, агенттер, құралдар, механизмдер; өзара әрекеттесуді ұйымдастыру (тұлғааралық, топтық, топтық, массалық), білім беру ұйымдарында өмір мен қызметті қарастырады.
Селективті тәртіпПәні білім беру стратегияларын, психологиялық және мәдениеттанулық негіздерді таңдаудың психологиялық негіздемесін, субъекті-субъекті және субъекті-субъекті білім беру парадигмаларын, негізгі педагогикалық категориялардың құндылық-мағыналық мазмұнын, жаңа білім беру парадигмасында контекстік оқытуды, проблемалы оқытуды, модульдік оқытуды, оқытудың адаптивті модульдік-рейтингтік технологиясын зерттеуді қарастырады.
Селективті тәртіп«Педагогикалық шеберлік» курсы педагогикалық дағдылар, педагогикалық қабілеттердің негізгі түсініктерін, педагогикалық техника, пантомима, педагогикалық сұраныс, қақтығыстар, қақтығыстық құбылыс, билік, оқытуды; педагогикалық шеберлік жайындағы А.С.Макаренко, В.А.Сухомлинскии, В.А.Канн-Калика және т.б. педагогикалық шеберлік туралы көзқарастарды; шебер педагогтың қалыптасуының психологиялық-педагогикалық негіздерін қарастырады.
Селективті тәртіп«Девиантология» пәнін оқыту әлеуметтік жұмыс жүйесінде адамның девианттық мінез-құлқының мәні, оны алдын-алу және түзету жолдары туралы ғылыми негізделген тұтас ойларды қамтамасыз етеді. Курс адамның девианттық мінез-құлық теориясы мен тарихын зерттейді, ауытқулардың әртүрлі формаларын сипаттайды, ауытқулардың қалыптасу тұжырымдамасын, диагностикалық әдістерді, девианттық мінез-құлықты алдын-алу және түзетудің формалары мен әдістерін ұсынады.
Селективті тәртіп«Ювеналдық психология» курсы қиын өмірлік жағдайдағы балалардың санатын зерттеуді, қиын өмірлік жағдайдағы балаларды әлеуметтендірудің жалпы және нақты проблемаларын, қиын өмірлік жағдайдағы балаларды әлеуметтендірудің негізгі әдістерін және технологияларын зерттеуді қарастырады.
Селективті тәртіп«Тренингтің психотехнологиясы» пәні «психотехнология» және «психотехника» ұғымдарының мәнін және маңызын зерттеуді қарастырады; әлеуметтік-психологиялық тренингтің негізгі түрлері және пайдаланылатын әдіснамалық тәсілдердің ерекшелігі; психотехниканың түрлері мен оларды ұйымдастыру деңгейлерінің классификациясы, әртүрлі психологиялық мектептерде құрылған психологиялық тренингтерді ұйымдастыру тәсілдері; мазмұнды және формальды оқытуды жоспарлаудың негіздерін қарастырады
Селективті тәртіп«Салыстырмалы педагогика» курсы салыстырмалы педагогиканың негізгі ұғымдары мен санаттарын зерттеуді, заңдарды, ғылым ретінде дамудың заңдылықтарын, салыстырмалы педагогиканың әлеуметтік-педагогикалық ғылымдармен байланысы, салыстырмалы педагогиканың зерттеу әдістері; жалпы ғылыми әдістер және арнайы әдістемелік құралдар (сауалнама мен сауалнама қолдану ерекшеліктері, сұхбаттар мен әңгімелер, қайнар көздерді талдауы, салыстырмалы педагогикалық зерттеулердегі мерзімді басылымдар).
Селективті тәртіп«Этнопсихология» курсы этникалық топтардың әртүрлі психикалық процестерінің дамуының және жұмыс істеуінің негізгі үрдістері мен даму заңдылықтарын, этнопсихологиялық идеялардың пайда болуы мен дамуын қарастырады;этнопсихологиялық зерттеу әдістері, әдістері мен рәсімдері, ұлттық сәйкестілік бойынша психологиялық зерттеулерді оқытады
Селективті тәртіп«Қазақ халық педагогикасындағы қыздарды тәрбиелеу» пәні қазақ халқының дәстүрлі білім беруінің негізгі қағидалары, оларға әсер ететін факторлар - қазақ ұлттық педагогикасының оқу құралдары мен әдістерін қамтамасыз етеді. Қыздарды оқытудың дәстүрлі әдістері, соның ішінде отбасылық тәрбиені (салт-дәстүр, өмір салты, өмір салты, менталитет, ұлттық кодекс) талдайды.
Селективті тәртіп«Эксперименталды психология» пәні психологиялық зерттеулердің психометриялық әдістерінің негіздерін студенттерге үйретуге, алынған бастапқы деректерде жасырын үлгілерді зерттеу, тәжірибелік зерттеулер теориясы мен практикасы, психологиялық эксперименттерді жоспарлау бойынша арнайы білім алу және психологиялық зерттеулердегі негізгі әдістерді қолдануға. бағытталған.
Селективті тәртіп«Зопопсихология және салыстырмалы психология» курсы психикалық дамудың эволюциялық кезеңдерін көрсете отырып, психиканың пайда болуы, психиканың және мидың өзара қарымқатынастарының дамуында психиканың даму тетіктерін айқындайтын психиканы анықтау саласындағы студенттердің білімін қалыптастыруды қарастырады.
Селективті тәртіп«Психотерапия негіздері» пәні - ең тиімді психотерапевтік тәсілдердің қағидаттары мен әдістерін, психотерапиялық салалардың даму тарихы мен қалыптасу тарихын, терапияның түрлерін қамтиды; когнитивтік терапия, гештальт терапиясы, Роджерс және т.б. айтуы бойынша психотерапияның негізгі түрлері (жеке, топтық, орта терапия, ойын психотерапиясы).
Селективті тәртіпСыбайлас жемқорлықтың мәнін және оның шығу себептерін, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шараларын білуге қабілетті; Қазіргі Қазақстанның жастар саясатын жүзеге асырудың құқықтық тетіктерінде бағдарлануға қабілетті
Өзінің болашақ мамандығының әлеуметтік маңыздылығын түсінуге, кәсіби қызметті орындауға жоғары мотивацияны меңгеруге қабілетті; Өмір тіршілігінің қауіпсіз және зиянсыз жағдайларын жасаудың білімі мен практикалық дағдыларын меңгеруге қабілетті; Дін, гендерлік саясат, экономика, құқық, экология ұғымдары мен негізгі категорияларын меңгеруге қабілетті
Филоонтогенездегі адам өмірінің жас, анатомиялық және физиологиялық параметрлерін ескеруге қабілетті; Психологиялық-педагогикалық қызметте ауызша және жазбаша сөйлеуді қисынды дұрыс, дәлелді және анық құруға қабілетті; Психологиялық-педагогикалық іс-әрекетте коммуникативтік байланысты жүзеге асыра алады
Оқу үрдісінде заманауи педагогикалық технологияларды қолдануға қабілетті; Адамның психикалық тыныс-тіршілігін үйлестіру мақсатында танымдық және тұлғалық саланың даму деңгейіне және ерекшеліктеріне кәсіби әсер етуге қабілетті; өзінің кәсіби құзыреттілігі шеңберінде өз бетінше, жеке жұмысқа, шешімдер қабылдауға қабілетті
Тілдік құралдарды (фонетикалық, орфографиялық, лексикалық, грамматикалық) қарым-қатынас тақырыптарына, салалары мен жағдайларына, ана мен оқытылатын тілдерде ой білдірудің әр түрлі тәсілдерін меңгеруі тиіс
Адамның мінез - құлқының жас ерекшеліктерін жүйелеуге қабілетті; Ғылыми зерттеулердің методологиясы мен әдістерін білу қабілеті; Педагог-психологтың аналитикалық және логикалық ойлауын қалыптастыруға бағытталған санаттар мен әдістер жүйесін талдауға қабілетті
Психологиялық жеке және топтық кеңес беруді ұйымдастыруға және жүзеге асыруға қабілетті; Рефлексия, өзін-өзі жетілдіру және тұлғаның өзін-өзі түзетуін психотехнологияларды меңгеруге қабілетті. Практикалық қызметте рухани-адамгершілік және патриоттық құндылықтарды қалыптастыра алады
Нақты психологиялық-педагогикалық жағдайды білу, алдын-алу жұмыстарын жүргізуге қабілетті; Білім берудегі практикалық сипаттағы типтік міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін психологиялық технологияларды қолдануға қабілетті; Ақпараттық технологиялар көмегімен өз бетінше білім алуға және практикалық қызметте жаңа білімдер мен білімдерді пайдалануға қабілетті
Қазіргі заманғы модельдерді жүйелеу және жинақтау, практикалық іс-әрекетте интерактивті оқыту әдістерін қолдана алады; Басқарушылық қызметтің теориялық негіздерін, кәсіби қызметті қайта құру, авторлық жаңашыл идеяларды іске асыру, стандартты емес және баламалы шешімдерді табу, идеяларды генерациялауға қабілетті болу дағдылары мен іскерліктерін меңгерген
Жеке адамға, топқа психологиялық көмек көрсетудің стандартты негізгі процедураларын орындай алады. Психологиялық тренингтерді, ойын, би теорияларын, психоанализ әдістерін қолдану арқылы түзету жұмыстарын жүргізуге қабілетті; Жеке адам мен топтың психикалық белсенділігін оңтайландыру үшін стандартты түзету, оңалту және оқу бағдарламаларын іске асыруда дидактикалық әдістерді қолдана алады
Білім беру процесін басқаруда құзыретті болуы тиіс; Жеке тұлға мен топтарды оқыту мен білім беруде мінез-құлқында және психика көріністерінде этникалық ерекшеліктерді түсіну мен бағалауға қабілетті; Білім беру мекемелерінде психологиялық-педагогикалық көмек көрсетуге қабілетті
Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаА. Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша«Bolashaq» академиясы
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаҚазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаҚазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаМахамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаЕ.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаАбай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаЗулқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаҚожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: ҚазақшаШ. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаОрталық- Қазақстан Академиясы
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаХалықаралық гуманитарлық-техникалық университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаБатыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаМардан Сапарбаев институты
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаИнновациялық Еуразия университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаӘл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаАқтау гуманитарлы-техникалық университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаШымкент университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: ҚазақшаС.Торайғыров атындағы Павлодар мемлекеттік университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаҚорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаОңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаҚайнар академиясы
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаТараз мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша"Сырдария" университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: ҚазақшаШет тілдер және іскерлік карьера университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тіліСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тіліҚызылорда "Болашақ" университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу мемлекеттік университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тіліСемей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаШ.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаҚазақстан инновациялық академиясы
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаМирас Университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаАстана халықаралық университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тіліМирас Университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаМ.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша