Қолданыстағы білім беру бағдарламасы 6B01101 6B01101 – Педагогика және психология в Орталық- Қазақстан Академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Практикалық кәсіби қызметінде педагогика мен психологияның теориялық ережелерін қолданатын бәсекеге қабілетті педагог-психологты дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Орталық- Қазақстан Академиясы
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
-
Отбасы және отбасылық қарым-қатынастар психологиясы
Несиелер: 4Отбасылық қарым-қатынас және отбасылық тәрбие мәселелерінде оқушылардың психологиялық-педагогикалық білімін жүйелеу және таныстыру. Оқушылардың бойында отбасылық-неке және бала-ата-ана қатынастарының дамуының негізгі проблемалары мен үрдістерін түсінуді қалыптастыру.
-
Этнопедагогика
Несиелер: 3Этнопедагогиканың жалпы негіздерін оқыту негізінде студенттердің педагогикалық дүниетанымын, педагогикалық мәдениетін және жалпы кәсіптік құзыреттілігін қалыптастыру
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Несиелер: 5Қолда бар ғылыми жетістіктер негізінде 12 жылдық білім берудің концептуалды ережелерін ескере отырып, оқытудың нәтижелерін критериалды бағалаудың қазақстандық жүйесімен, оның ішінде жалпы мектептегі білім беру сапасын және әрбір оқушының оқу жетістіктерінің деңгейін арттыру үшін оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру стратегиясымен таныстыру.
-
Тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Несиелер: 3Білім алушыларда психикалық дамудың мазмұны мен динамикасы, тұлғаның психикалық даму деңгейін зерделеудің негізгі әдістері, тәсілдері мен құралдары туралы жүйеленген түсініктерді қалыптастыру.
Селективті тәртіп
-
"Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі"
Несиелер: 4Студенттерді тәрбиелеу процесінің мәні, оның формалары мен әдістері туралы білімдермен қаруландыру, сонымен қатар отандық және шетелдік педагогикалық теория мен практикадағы тәрбиенің заманауи концепциялары мен модельдерімен таныстыру.
Селективті тәртіп
-
Этнопсихология
Несиелер: 3Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің заманауи әлемдегі этнопсихологиялық білімнің орны мен рөлін сезінуі, таңдаған мамандығы шеңберінде кәсіби қалыптасу процесіндегі олардың рөлі мен маңызын анықтау; этникалық айырмашылық және этносаралық қатынастар мәселелерін тереңірек зерттеуге қызығушылығын ояту.
Селективті тәртіп
-
Педагогика және психологияда математикалық әдістер
Несиелер: 3Студенттердің педагогикалық және психологиялық зерттеулердің эмпирикалық деректерін өңдеу кезінде математикалық статистика әдістерін қолдануда теориялық білім мен практикалық дағдыларды алуы
Селективті тәртіп
-
Қазақстандағы педагогика және білім тарихы
Несиелер: 4Қазақстандағы педагогика және білім тарихы курсының мәні мен міндеттері: алғашқы қауымдық қоғамда тәрбиелеу, ежелгі әлемде тәрбиенің пайда болуы, мектеп және тәрбие беру, орта ғасыр дәуіріндегі тәрбие, мектеп және педагогикалық ой, Батыс Еуропа елдеріндегі, Ресейде мектеп және педагогика. Қазақстанның ежелгі заманнан қазіргі уақытқа дейінгі педагогикалық ойлары.
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 4Студенттерді басқарудың шетелдік және отандық ғылымының даму тарихымен,оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен таныстыру.Жетекшінің өзінің басқару функцияларын жүзеге асыру сапасы мен ұйымдастыру мәселелерінің өзара байланысын психологиялық талдау дағдыларын меңгеруге ықпал ету.
-
Білім берудегі менеджмент
Несиелер: 5Білім берудегі менеджменттің пәні мен міндеттері, басқару және басқару қызметінің сипаттамасы, басқару стилі мен әдістері, тұлға басқару объектісі мен субъектісі ретінде, жетекшінің көшбасшылық қасиеттерінің негізгі компоненттері.
-
Мектепке дейінгі ұйымдарда педагог-психологтың жұмысы
Несиелер: 3Курстың мазмұнында мектепке дейінгі ұйым психологының негізгі қызмет түрлері ашылады. Балабақшада психологтың жұмысын жоспарлау. Ерте жастағы балалар топтарында, мектеп жасына дейінгі балалар топтарында психологтың жұмыс істеу ерекшеліктері. Балалардың мектепке психологиялық дайындығы. Психологтың ата-аналармен және мектепке дейінгі ұйымның педагогикалық ұжымымен жұмыс істеу ерекшеліктері.
-
Отбасылық тәрбие педагогикасы
Несиелер: 4Отбасының пайда болу тарихы, оның құрылымы, функциялары, динамикасы. Отбасы өміріндегі ұлттық дәстүрлер. Отбасы: оның құрылымы, функциялары, динамикасы. Некеге дайындық. Ерлі-зайыптылардың өзара қарым-қатынасының психологиялық ерекшеліктері. Отбасылық жанжалдар мен ажырасулар. Жастарды отбасылық өмірге дайындау.
-
Әлеуметтік психология
Несиелер: 3Студенттердің әлеуметтік психология туралы түсініктерін қалыптастыру. Студенттердің негізгі әлеуметтік-психологиялық тұжырымдамалар, ұғымдар мен терминдер, әлеуметтік объектілердің жұмыс істеу заңдылықтары мен механизмдері туралы білім алуын қамтамасыз ету
-
"Психологиялық-педагогикалық әлеуметтік іс-тәжірибе" оқу іс-тәжірибесі
Несиелер: 2Балалар, жасөспірімдер, ересектер категорияларымен танысу, олардың мәселелерін, қызығушылықтарын, қажеттіліктерін анықтау. Зерттеу әдістемелерін таңдау, нақты психологиялық мәселелерді анықтайтын барабар зерттеу әдістерін пайдалана отырып, жеке балаларды, топтарды, ұжымды зерттеу бойынша диагностикалық жұмыс
-
Әлеуметтану және саясаттану
Несиелер: 4Әлеуметтану курсы әлеуметтанудың негізгі саласы - заманауи әлеуметтанудың проблемалық саласының дәйекті сипаттамасы. Теориялық әлеуметтану проблемаларына да (заманауи қоғамдардың дамуындағы негізгі үрдістерді сипаттау және талдау, мүліктің саралануы, әлеуметтік стратификация, әлеуметтену, ауытқу) және эмпирикалық әлеуметтану - қоғамдық пікірдің рөлі мен функцияларын және оның социологиялық зерттеу әдістеріне көп көңіл бөлінеді. Саяси ғылымды зерттеу мына мәселелерді қарастырады: мемлекет пен мемлекет; саяси жүйе мен саяси режим; саяси партиялар мен қоғамдық саяси хабардарлық; қоғамды демократияландыру және жаңғырту; жаһандық және саяси болжамдар
Селективті тәртіп
-
Психологиялық-педагогикалық конфликтология негіздері
Несиелер: 3Болашақ мамандарға жұмыскерлермен, клиенттермен өзара қарым-қатынасты оңтайландыруға, өзара түсініспеушілік қиындықтарының алдын алуға, ынтымақтастық қарым-қатынасын жолға қоюға мүмкіндік беретін қақтығыстарды зерттеудің қазіргі заманғы теориясы мен тәжірибесі, жанжалды жағдайларда кәсіби мінез-құлық дағдылары және қақтығыстарды реттеу туралы тұтас түсінік қалыптастыру.
-
"Психологиялық-педагогикалық мамандыққа кіріспе" оқу іс-тәжірибесі
Несиелер: 2Іс-тәжірибенің мақсаттарымен, міндеттерімен, мазмұнымен танысу. Мекеме профилімен, практика базасымен танысу. Мекеме, оның құрылымы, қызмет бағыттары, ұжым құрамы, психологиялық сипаттағы мәселелер туралы жалпы мәліметтер алу. Педагог-психолог қызметінің негізгі бағыттарын зерттеу. Педагог-психологтың құжаттарын зерттеу
-
Дипломалды іс-тәжірибе
Несиелер: 3Кітапханада әдеби көздермен жұмыс. Эксперименттің қорытынды кезеңін өткізу. Анықтау кезеңінің нәтижелерін өңдеу және түсіндіруді жүзеге асыру. Эксперименттің қалыптастырушы кезеңін жүргізу. Эксперименттің қалыптасатын және бақылау кезеңдерін жүргізу. Бақылау кезеңінің нәтижелерін өңдеу және түсіндіруді жүзеге асыру.
-
ӘПТ және топтық психокоррекция
Несиелер: 3Психолог-студенттердің психологиялық диагностика, психологиялық кеңес беру, жеке және топтық психокоррекциялық жұмыс саласында кәсіби білімдерді, іскерліктер мен дағдыларды меңгеруі.
Селективті тәртіп
-
Педагогика және психологияда ғылыми зерттеулер әдістері
Несиелер: 3Студенттердің психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістерін қолдануда теориялық білім мен практикалық дағдыларды алуы.
Селективті тәртіп
-
Білім беру жүйесіндегі психологиялық қызмет
Несиелер: 3Білім беру жүйесіндегі психолог жұмысының негізгі бағыттары. Оқушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу түсінігі. Этикалық кодекс және практикалық психолог жұмысының ережелері. Мектеп психологы қызметінің негізгі бағыттары. Психологиялық-педагогикалық консилиумды ұйымдастыру және өткізу.
Селективті тәртіп
-
Әлеуметтік педагогика
Несиелер: 4Студенттердің әлеуметтік педагогика негіздері туралы білім алуы.
-
Шетел тілі
Несиелер: 10Шет тілін оқыту процесінде жеткілікті деңгейде (A2, жалпы еуропалық құзыреттілік) және базалық жеткілікті деңгейде (B1, жалпы еуропалық құзыреттілік) студенттердің мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Оқытылған тілдердің тілдік құралдарын пайдалана отырып, олардың позицияларын қалыптастыру және дәлелдеу; іскери дағдыларды меңгеру.
Селективті тәртіп
-
Инклюзивті білім беру
Несиелер: 5Балалық шақтың психологиялық-педагогикалық мәселелері. Депривация. Госпитализм. Инклюзивті білім берудің теориялық негіздері. Білім беру ұйымы жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастыру ерекшеліктері.
Селективті тәртіп
-
Кәсіптік білім беру педагогикасы
Несиелер: 4Бейіндік білім беруді енгізу және жүзеге асыру саласында студенттердің теориялық білімдері мен практикалық біліктерін алуы
-
Психологиялық кеңес беру негіздері
Несиелер: 4Студенттерді бірқатар ғылыми мектептер мен практикалық психология бағыттарында ұсынылған психологиялық кеңес берудің теориялық-әдістемелік негіздерімен таныстыру
Селективті тәртіп
-
Педагогика
Несиелер: 5Педагогиканың пәні мен әдіснамалық негіздері. Тұлғаны дамыту, тәрбиелеу және әлеуметтендіру. Қазақстан Республикасындағы білім беру жүйесі. Мектептегі педагогикалық үрдістің мәні, оның заңдылықтары мен принциптері. Дене тәрбиесі. Тәрбиенің заңдылықтары мен принциптері. Тәрбие құралдары, формалары мен әдістері. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика туралы жалпы түсінік және оның негізгі категориялары. Оқыту заңдары, заңдылықтары және принциптері.
-
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Несиелер: 3Педагогикалық пәндер бағыттары бойынша пән, міндеттер, принциптер, оқыту әдістері оқу үдерісін ұйымдастыру формалары.
Селективті тәртіп
-
Психология
Несиелер: 5Студенттердің психологиялық ғылымның негізгі түсініктері мен категориялары, оның негізгі мәселелері, принциптері мен әдістері, психиканың жұмыс істеу механизмі мен заңдылықтары туралы түсініктерін қалыптастыру.
-
Қашықтықтан оқыту теориясы және тәжірибесі
Несиелер: 3Оқу үрдісінде қашықтықтан оқытуды қолдану бойынша жүйелі білім мен біліктерді қалыптастыру
Селективті тәртіп
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Несиелер: 5Студенттерді негізгі гигиеналық нормалармен және мектепте оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастыру талаптарымен таныстыру. Студенттерді мектепте сабақ өткізу кезінде балалар мен жасөспірімдер ағзасының жас ерекшеліктері туралы білімдерін қолдануға үйрету.
Селективті тәртіп
-
Жас ерекшелік педагогикасы
Несиелер: 5Оқыту мен тәрбиелеуді жүзеге асыру барысында оқушылардың жас ерекшеліктерін есепке алуда студенттердің теориялық білімі мен практикалық іскерліктерін алуы
-
Кәсіпкерлік психологиясы
Несиелер: 5Экономикалық қатынастардың субъектісі ретінде кәсіпкердің іс-әрекеті мен жеке басының психологиялық заңдылықтары туралы негізгі идеяларды жүйелі түрде ұсыну.
Селективті тәртіп
-
Психологияны оқыту әдістемесі
Несиелер: 3Психологиялық пәндер бағыттары бойынша пән, міндеттер, принциптер, оқыту әдістері, оқу үдерісін ұйымдастыру формалары.
Селективті тәртіп
-
Қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар
Несиелер: 3Студенттердің білім беру технологияларын пайдалануда теориялық білім мен практикалық дағдыларды алуы
Селективті тәртіп
-
Қазақ (орыс ) тілі
Несиелер: 10A2, B1, B2, C1 біліктілік деңгейіне сәйкес тілдік қызметтің төрт түрі (оқу, сөйлеу, тыңдау, жазу) бойынша қазақ (орыс) тілін практикалық меңгеру, мәтінмән бойынша сөздердің мәндерін қабылдау; монолог/диалогтың жеке нұсқасын құру; хабарлар жазу және т. б.
Селективті тәртіп
-
"Ғылыми-зерттеу жұмысының әдістемесі" оқу іс-тәжірибесі
Несиелер: 3Нақты психологиялық мәселелерді анықтайтын барабар зерттеу әдістерін пайдалана отырып, жеке балаларды, топтарды, ұжымды зерттеу бойынша диагностикалық жұмыс.
-
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (ағылшын тілінде)
Несиелер: 5ICT role in key sectors of development of society. Standards in the field of ICT.Introduction to computer systems. Architecture of computer systems.Software. Operating systems.Human-computer interaction.Database systems.Data analysis. Data management.Networks and telecommunications.Cybersafety.Internet technologies.Cloud and mobile technologies.Multimedia technologies.Smart Technology.E-technologies. Electronic business. E-learning. Electronic government.Information technologies in the professional sphere. Industrial ICT.Perspectives of development of ICT.
Селективті тәртіп
-
Педагогикалық шеберлік
Несиелер: 3Кәсіби педагогикалық мәдениет деңгейін арттыруға ықпал ететін маңызды жағдай ретінде педагогикалық шеберлік негіздерін меңгеру.
Селективті тәртіп
-
Психодиагностика негіздері
Несиелер: 4Психология принциптері мен әдістеріне оқыту.
Селективті тәртіп
-
Өндірістік іс-тәжірибе
Несиелер: 4Педагогикалық колледж оқытушыларының Педагогика және психология сабақтарын жүргізуін бақылау және талдау. Педагогика және психология бойынша көрнекі сабақтарды өз бетінше өткізу. Педагогикалық колледжде сыныптан тыс іс-шаралар өткізу. Колледжде өндірістік тәжірибе жүргізу.
-
Эксперименталды психология
Несиелер: 4Студенттерді психология саласындағы эксперименталды жұмысты жүзеге асыру үшін қажетті білімі бар дербес зерттеуші ретінде дайындау.
Селективті тәртіп
-
Дін психологиясы
Несиелер: 3Тыңдаушыларды діни құбылыстарды зерделеудегі психологиялық көзқараспен таныстыру
-
Психология бойынша практикум
Несиелер: 3Теориялық білімді практикада қолдану дағдыларын дамыту; тұлғаның психикалық ерекшеліктерін сипаттайтын психологиялық фактілерді талдау, синтездеу және жинақтау сияқты кәсіби ойлаудың қасиеттерін қалыптастыру және дамыту;
Селективті тәртіп
-
Психологиялық-педагогикалық мамандыққа кіріспе
Несиелер: 3Болашақ психологиялық-педагогикалық қызметке, болашақ мамандықтың теориялық және практикалық негіздерін меңгеруге кәсіби-педагогикалық бағыттылықты қалыптастыру, оның жоғары әлеуметтік маңыздылығын түсіну
-
Тұлға психологиясы
Несиелер: 3Студенттерді тұлға психологиясының негізгі түсініктері мен мәселелерімен таныстыру. Тұлғаның заманауи түсінігін ашу, психикалық және әлеуметтік құбылыстар жүйесіндегі тұлғаның орнын белгілеу.
-
Практикалық психология
Несиелер: 3Практикалық психологияның мақсаты мен міндеттері. Практикалық психология кәсіби іс-әрекет ретінде және психологиялық ғылым саласы ретінде. Практикалық психолог жұмысының этикалық қағидалары мен ережелері. Практикалық психологтың кәсіби қызметінің негізгі бағыттары. Психопрофилактика негіздері. Психодиагностика практикалық психолог қызметінің бір бағыты ретінде. Психологиялық түзету практикалық психолог қызметінің саласы ретінде. Практикалық кеңес беру.
Селективті тәртіп
-
Девиантты мінез-құлық психологиясы
Несиелер: 3Студенттерді девиантты мінез-құлық психологиясымен, оның жіктелуімен және тұлғаның бұзылуымен таныстыру, клиникалық-психологиялық концепциялар.
-
Жас ерекшелік психологиясы
Несиелер: 5Жас ерекшелік психологиясының пәні, міндеттері, әдістері. Психикалық дамудың жас аралығы. Адам психикасының дамуының негізгі кезеңдерінің сипаттамасы.
-
Педагогикалық психология
Несиелер: 5Педагогикалық психологияның пәні, міндеттері. Оқыту және тәрбиелеу процестерінің психологиялық негіздері. Педагогикалық психология мәселелері. Психикалық дамудың жас аралығы. Білім алушы-оқу қызметінің субъектісі. Педагог-педагогикалық қызметтің субъектісі.
-
Код ON1
Жеке тұлғаның жеке-психологиялық ерекшеліктерін талдай және бағалай алады
-
Код ON2
Қоғамның рухани-этикалық құндылықтарын дін психологиясының базалық білімінің өнімі ретінде түсіндіре отырып, педагогиканың Қазақстандағы ғылым ретінде қалыптасуының негізгі маңызды оқиғаларын біледі
-
Код ON3
Оқушылардың физиологиясы туралы мәліметтерді біледі, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс жасауда педагогика мен психологияның әдістері мен тәсілдерін қолданады.
-
Код ON4
Критериалды бағалау технологиясына сәйкес педагогтың оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесін қолданады
-
Код ON5
Білім беруде менеджменттің, оның ішінде корпоративтік менеджменттің түрлері мен әдістерін мақсатты түрде қолдана алады.
-
Код ON6
Этноәлеуметтік қоғам жағдайында педагогикалық қызметті ұйымдастырады және жүзеге асырады.Ол қоғам туралы әлеуметтік, саяси сфералардың интегралды жүйелік бірлігі ретінде, адам туралы және оның топтық мінез-құлқы туралы, әлеуметтік-саяси ғылымдарды, қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын өнім ретінде түсіндіретін қазіргі қоғамдардың әлеуметтік-саяси дамуының бағыттары мен бағыттарын талдау және зерттеу объектісі ретінде саясаттану, әлеуметтанудың негізгі білім жүйелеріндегі процестерді меңгереді.
-
Код ON7
Мектепке дейінгі мекемелерде педагог-психологтың жұмысы кезінде практикалық психологияда педагогикалық шеберлікті бағалайды және қолданады
-
Код ON8
Педагогтардың, оқушылардың, ата-аналардың өзара әрекеттесуі барысында басқару психологиясының білімі мен дағдыларын көрсете отырып, даулы жағдайларды алдын ала болжай, ескерте және басқара алады. Кәсіби қызмет мәселелерін шешу үшін үш тілде ауызша және вербалды емес нысанда еркін, қол жетімді және сенімді түрде сөйлесе білу.
-
Код ON9
Білім беру жүйесіндегі психологтың психодиагностикалық қызметінің жұмысын ұйымдастырады және жүзеге асырады
-
Код ON10
Психопрофилактика және психокоррекция бағыттарын шешуде психологиялық диагноз қою әдістемесін меңгерген.
-
Код ON11
Кәсіпкердің іс-әрекетіндегі психологиялық аспектілерді табу, сонымен қатар қызметтің осы түрін таңдаудағы психологиялық механизмдерін түсіну, табысты кәсіпкерлік қызметке қажетті жеке қасиеттер жиынтығын анықтау, кәсіпкерлік қызметте жетістікке ықпал ететін және оған кедергі келтіретін психологиялық факторларды анықтау, бизнес мақсаттарын қалыптастырудың психологиялық принциптерін анықтау, анықтау әлеуетті клиенттердің бизнесті жүргізудегі қажеттіліктері.
-
Код ON12
Педагогика мен психологияны оқытудың заманауи әдістерін меңгерген
-
Код ON13
Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыруда заманауи педагогикалық технологиялар мен инновацияларды бағалайды және қолданады. Қоғамның дамуындағы АКТ ерекшеліктерін, ДК аппараттық және бағдарламалық жасақтаманы, желілік, мультимедиялық және Интернет технологияларын, негізгі Smart және E-технологияларды біледі.
-
Код ON14
Балалардың жас және әлеуметтік ерекшеліктерін ескере отырып, отбасылық тәрбие педагогикасының ерекшеліктерін біледі
-
Код ON15
Педагог-психологтың функционалдық міндеттерін орындай отырып, педагог-психологтың жұмысын ұйымдастыра алады
6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатЫ. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатА. Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат«Bolashaq» академиясы
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатҚазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатҚазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатМахамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 6B01101-Педагогика және психология
БакалавриатЕ.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатАбай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 6B011 Педагогика және психология
БакалавриатЗулқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатҚожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01101 ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ
БакалавриатSilkway Халықаралық университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатШ. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатТараз инновациялық-гуманитарлық университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатХалықаралық гуманитарлық-техникалық университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатБатыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатМардан Сапарбаев институты
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатИнновациялық Еуразия университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатӘл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатАқтау гуманитарлы-техникалық университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатШымкент университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатС.Торайғыров атындағы Павлодар мемлекеттік университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатҚорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатОңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатҚайнар академиясы
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатТараз мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат"Сырдария" университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатШет тілдер және іскерлік карьера университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатҚызылорда "Болашақ" университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу мемлекеттік университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатСемей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатШ.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатҚазақстан инновациялық академиясы
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатМирас Университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатАстана халықаралық университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатМирас Университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатМ.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша