Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01101 Педагогика және психология в Mardan Saparbaev Instityty

  • Психология тарихы
    Несиелер: 5

    Пән психологиялық ғылымның дамуының әртүрлі бағыттары мен кезеңдері туралы психологиялық білімнің пайда болуы мен динамикасы туралы ғылыми идеяларды қалыптастыруға бағытталған. Психология тарихының ұғымдары мен категорияларын игеру және белгілі бір тарихи кезеңнің ғылымы мен мәдениетін дамыту контекстінде психологиялық білімді қалыптастырудың негізгі кезеңдері мен шарттарын зерттейді. Психология тарихының негізгі теориялық және әдіснамалық мәселелерімен және өзекті міндеттерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Адам дамуының психологиясы
    Несиелер: 6

    "Адам дамуының психологиясы" пәні даму психологиясының теориялық және практикалық негіздерін,психологиялық механизмдер, факторлар және жас өзгерістерінің заңдылықтарын, психикалық даму тенденцияларын және оның қарқыны мен бағытын анықтайтын параметрлерді меңгеруді қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің экологиялық дүниетанымын және тіршілік қауіпсіздігі бойынша зиянсыз, әрі қауіпсіз өмір сүрудің негізгі білімдерін қалыптастыруға, табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын, табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы қауіпті және төтенше жағдайларда адамның қауіпсіз іс-әрекетін, азаматтық қорғаныстың мақсатын, құрылымын, міндеттерін білуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік дағдылар
    Несиелер: 5

    Курс бизнесті жүргізу дағдыларын теориялық зерделеуге және практикалық қолдануға, студенттердің жалпы экономикалық және басқарушылық дайындығын қамтамасыз етуге, кәсіпкерлік қызметтің мәні мен ұйымдастырушылық аспектілері және оның экономиканы дамытудағы мақсаты туралы білімді қалыптастыруға, нарықтық қатынастарға сәтті қатысу мәселелері бойынша кәсіпкерлік қызмет тәсілдерін зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттану адамның адаммен, қоғаммен, қоршаған ортамен қарым-қатынасын реттейтін этикалық және заңнамалық нормаларды білуге, қоғамдық және жеке құқықтық сана мен құқықтық мәдениетті арттыруға, сондай-ақ ұлттық мүдделер мен қауіпсіздікке қатер төндіретін қоғамға қарсы құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесі мен азаматтық ұстанымды қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән студенттің жас психологиясының әдіснамалық мәселелерін, сондай-ақ онтогенездің әртүрлі кезеңдеріндегі қазіргі адамның психикалық даму мәселелерін басшылыққа алу қабілетін қалыптастыруға, салыстырмалы түрде бірдей жағдайларда осы мәдениеттің немесе субмәдениеттің көптеген өкілдеріне тән психологиялық ерекшеліктерді көрсететін психологиялық жас туралы идеялар тұрғысынан адамды зерттеуге аналитикалық көзқарас қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Курс оқыту мен тәрбиелеу саласындағы педагогикалық зерттеулердің негізгі бағыттары туралы ұғымдарды қалыптастыруға, кәсіптік педагогикалық қызметтің жалпы сипаттамасы, әдіснамасы мен құрылымы, оқыту мен тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесі, кәсіптік шеберлік пен педагогикалық технологиялар, мектептегі білім беру процесін тиімді ұйымдастыру үшін қажетті дағдылар туралы білімді игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Отбасы тәрбие негіздері
    Несиелер: 5

    «Отбасы тәрбие негіздері» пәні отбасының пайда болуының негізгі теорияларын, ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынас түрлерінің классификациясын зерттейді, отбасының психологиялық диагностикасын жүргізеді, отбасы мен оның жеке мүшелеріне психологиялық кеңес беруді қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Пән дамуы қалыпты және ауытқитын балаларды бірлесіп оқыту идеясын дамыту туралы теориялық білімді қалыптастыруға, ерекше білім беру қажеттілігі бар адамдарды әлеуметтік-педагогикалық сүйемелдеудің міндеттері мен мазмұнына, студенттерді дамуы бұзылған оқушыларға білім берудің педагогикалық жүйелері саласында қажетті біліммен жарақтандыруға және интеграция жағдайында түзету-дамыту оқу процесін ұйымдастыруға даярлауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәңгілік ел идеясы және рухани жаңғыру
    Несиелер: 3

    Пән қазақ халқының зияткерлік күшін, қазақстандық мәдениеттің қуатын өздігінен ұйымдастыруға, ұлт пен елдің рухани, ғылыми-зияткерлік, ғылыми-шығармашылық және көркемдік әлеуетін жаңартуға негізделген. Қазақстанның азаматтық және рухани, этникалық және ұлттық бірегейлігін, адамгершілік-рухани жаңғыруын қалыптастыруға және нығайтуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 5

    "Педагогикалық психология" пәні қазіргі психология құрылымында білім беру түрлері мен оның түрлері, тәрбиелеу, өзін-өзі тәрбиелеу, педагогикалық психология туралы оқытуды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әл-Фарабиден рухани сабақтастық Абайға дейін
    Несиелер: 3

    Қазақстан халқының өркениеттік және дүниетанымдық тамырлары мен руханиятына деген қызығушылықты қалыптастыруға және жандандыруға. Этностың мәдени тарихының құрамдас бөлігі ретінде, дүниетаным тарихы мен философияны білуге, халық ойшылдарының мұрасын зерттеуге, қазіргі заманғы қоғамдық сұраныс пен дүниетанымдық түсінігі контекстінде дәстүрлі бастауларға жүгінуге, этностың өмірлік перспективаларын түсінуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балалар психологиясы
    Несиелер: 5

    "Балалар психологиясы" пәні балалар психологиясының әдістері мен психикалық даму заңдылықтары, балалар психологиясы саласындағы зерттеулер, отандық және шетелдік психологтардың практикалық және эксперименттік тәжірибесі, жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, балалар психикасының көрінісін анықтау және талдау туралы зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    "Білім берудегі менеджмент" пәні білім беру менеджментінің теориялық-әдіснамалық негіздерін,білім беру менеджменттің қызметін,заңдылықтарын, ұстанымдарын,әдістерін,білім берудегі менеджмент тұжырымдамасының даму тарихын,басқарудың ерекшеліктерін қарастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Девиантты мінез-құлық психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән девиантты мінез-құлық психологиясын, әлеуметтік-педагогикалық профилактикасын негізгі бағыттарын, девиантты мінез-құлықты диагностикалау және түзету әдістерін зерттеуге бағытталған. Девиантологиядағы негізгі ұғымдар мен тәсілдердің сипаттамасын және девиантты мінез-құлық көрінісінің ерекшелігін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән педагогикалық білім беру әдістемесінің негіздерін, "критерий", "бағалау", "білім беру нәтижесі" ұғымдарын зерделеуге, қойылған міндеттерді нақты түсіну негізінде оқушылармен жұмыс әдістемесін меңгеруге, балалардың жас ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін, оқушылардың білімін меңгеру процесін білуге, білім беру нәтижелерін критериалды бағалаудың практикалық біліктері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән болашақ мұғалімнің оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және техникасы саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыретін қалыптастыруға, студенттерді диагностикалық, мақсатты болжау, жобалау, ұйымдастырушылық, коммуникативтік, талдамалық іскерліктерін қаруландыру, оқушылармен тәрбие жұмысын ұйымдастыруға және жүргізуге, білім алушылармен өзара іс-қимылға жауапты және шығармашылық қарым-қатынасты дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Конфликтология
    Несиелер: 5

    Конфликтология-кез-келген деңгейдегі қақтығыстардың пайда болу, даму, шешу және аяқталу заңдылықтарын зерттейтін пән. Жанжалдың пайда болуына әкелетін проблемалардың белгілі бір шеңберін шешу, қақтығыстың мәнін, конфликтологияның объектісі мен тақырыбын анықтауға байланысты көрсетілген қиындықтарды жеңуге көмектеседі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қарым - қатынас психологиясы
    Несиелер: 5

    «Қарым-қатынас психологиясы» пәні қарым-қатынас заңдылықтарын, тетіктерін, жанжал жағдайындағы мінез-құлықты, іскери келіссөздерді ұйымдастыру мен өткізудегі, оқытушы практикасындағы өндірістік қатынастарды дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән психологиялық пәндер бойынша оқу процесін ұйымдастырудың нысандары мен әдістері бойынша білім негіздерін зерделеуге бағытталған. Психология әдістемесіне белсенді қызығушылықты, психологиялық білімді беру қажеттілігін тәрбиелеуді қалыптастырады.Ол өзі туралы идеялардың дамуын оқу іс-әрекетінің субъектісі, тұлғаның кәсіби маңызды қасиеттері ретінде қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Педагогиканы оқыту әдістемесі" пәні оқу орындарында педагогикалық пәндерді оқытудың мазмұнын, әдістерін, нысандары мен әдістемелерін іске асыру үшін дағдылар мен іскерліктерді қалыптастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогикалық этика
    Несиелер: 5

    "Педагогикалық этика" пәні педагогикалық моральдың ерекшеліктерін зерттейді, педагогикалық жұмыс саласында моральдың жалпы принциптерін жүзеге асырудың ерекшеліктерін анықтайды, оның функцияларын, принциптер мазмұнының ерекшеліктерін, этикалық категориялар мен ережелерді ашады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасы
    Несиелер: 5

    Пән әлеуметтік-кәсіби қалыптасу процесінде тұлғаның дамуы туралы идеяларды қалыптастыруға және кәсіби міндеттерді орындау барысында жеке өсудің диагностикалық зерттеулерін жүргізу дағдыларын дамытуға бағытталған.Сонымен қатар тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасын зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    "Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық негіздері" пәнін оқытудың негізгі мақсаты психологиялық-педагогикалық зерттеудің мазмұны, оны ұйымдастыру рәсімдері, оны жүзеге асырудың әдіснамасы мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 5

    "Педагогикалық шеберлік" пәні педагогқа тән жеке және кәсіби маңызды қасиеттер мен білімнің, дағдылардың, студенттерге әсер ету техникасын қарастырады. Педагог және студенттің өзара әрекеттесу технологияларының интегралды жиынтығын,педагогтың сабақ өту әдіс-тәсілдері,коммуникативті құзыреттіліктерін зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулер және академиялық хат
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің өз зерттеу жобаларын іске асыру және халықаралық академиялық қоғамдастық нормаларына сәйкес олардың нәтижелерін жазбаша нысанда ұсыну, зерттеу әдістерін қолдану, өз зерттеу ережелерін дәлелді түрде баяндау, өз ғылыми жобасын іске асыру үшін тиісті құралдарды таңдау қабілеттерін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дефектология және логопедия
    Несиелер: 5

    Пән балалардағы ауытқулардың дамуының психофизиологиялық ерекшеліктерін, зияткерлік дамуында ауытқулары бар оларды тәрбиелеу мен оқыту заңдылықтарын, оларды тәрбиелеуге, оқытуға және қоғамдағы өмірге бейімделуге бағытталған.Логопедия ғылымы сөйлеу бұзылыстары, олардың алдын-алу, диагностикалау және жою әдістері, себептері, механизмдері, белгілері, барысы, сөйлеу әрекетінің бұзылуының құрылымы, түзету жүйесі туралы зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Белсенді әлеуметтік-психологиялық оқыту әдістері
    Несиелер: 5

    "Белсенді әлеуметтік-психологиялық оқыту әдістері" пәні студенттерді әлеуметтік-психологиялық оқыту жүйесі құрылған негізгі теориялық ережелермен және принциптермен, оларды жүзеге асыру әдістерімен таныстырады, сонымен қатар практикалық әлеуметтік психологтың болашақ кәсіби қызметінде осы әдістерді қолданудың қажетті дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруды қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік психология
    Несиелер: 5

    "Әлеуметтік психология" пәні әлеуметтік психологияның негізгі парадигмалардың, теориялық және қолданбалы міндеттерді қамтамасыз етеді, жеке тұлғаның әлеуметтік-психологиялық сипаттамаларын, жеке тұлғаны әлеуметтендіруді, әлеуметтік топтарды зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік педагогика
    Несиелер: 5

    «Әлеуметтік педагогика» пәні әлеуметтік педагогикалық іс-әрекеттің мәні,әлеуметтік тәрбие және тұлғаның әлеуметтенуі,тұлғаның тәрбиеленуі мен әлеуметтік- педагогикалық іс-әрекет технологиясын,әлеуметтік ауытқулар,және оны болдырмау себептері мен жолдарын қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Этнопедагогика
    Несиелер: 5

    "Этнопедагогика" пәні студенттерді этнопедагогика мәні мен ерекшеліктерімен таныстыруға, ұлттық ерекшеліктерді ескере отырып, өскелең ұрпақты тәрбиелеудегі адамдардың дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарын насихаттауға және ұлттық сана-сезімнің өзін-өзі танытуына бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арнайы педагогика
    Несиелер: 5

    "Арнайы педагогика" пәні-бұл білім беру мен оқытудың мамандандырылған жеке әдістерін қажет ететін ерекше Денсаулық қажеттіліктері бар баланың даралығы мен жеке басының даму процесін басқарудың мәнін, заңдылықтарын, тенденцияларын зерттейтін ғылым

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Этнопсихология
    Несиелер: 5

    "Этнопсихология" пәні:әртүрлі халықтар мен мәдениеттердің адамдарының психикасының ерекшеліктерін, дүниетаным мен қарым-қатынастың ұлттық ерекшеліктерінің проблемаларын, ұлттық сана-сезімнің,этникалық стереотиптердің қалыптасуы мен функциясының заңдылықтарын зерттейтін және дамытатын білім саласы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жасөспірімдермен әлеуметтік жұмыс
    Несиелер: 5

    "Жасөспірімдермен әлеуметтік жұмыс" пәні бойынша қарастырылған курс тақырыптарының ұсынылған көлемі жасөспірімдер балаларының мінез-құлқының теориясы мен тарихын егжей-тегжейлі қарастыруға, әртүрлі әлеуметтік формалардың сипаттамасына егжей-тегжейлі тоқталуға , ауытқуларды қалыптастыру тұжырымдамаларын толық ұсынуға, диагностика әдістерін, қоғамдағы жасөспірімдердің мінез-құлқының алдын-алу және түзету формалары мен әдістерін ұсынуға мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тұлға психологиясы
    Несиелер: 5

    Тұлға психологиясы-жеке тұлғаны және әртүрлі тұлғалық процестерді зерттейтін психология бөлімі. Жеке тұлғаның әлеммен байланысын, психикалық өмірдің динамикалық аспектілерін, жеке айырмашылықтарды зерттейді.Пәннің мақсаты студенттерде тұлға психологиясы туралы идеяларды тұлға психологиясының ғылыми әдіснаманың мәселелерін, маңызды заңдылықтарды зерттеудің теориясы мен әдістерін, тұлға психикасының дамуы мен жұмыс істеуінің психологиялық механизмдерін зерттеуге бағытталған психологиялық білімнің іргелі теориялық және практикалық саласы ретінде қалыптастыру болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экспериментальды психология
    Несиелер: 4

    "Экспериментальды психология" пәні әртүрлі эксперименттік әдістер арқылы жүзеге асырылатын ғылыми-психологиялық зерттеулердің барлық түрлерінің жалпы белгіленуін зерттейді. Эксперименттік психология Психологияның ерекше түрі емес, психологиялық ғылымның әртүрлі салаларын қамтитын жалпы әдіснамалық тәсіл

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Салыстырмалы педагогика
    Несиелер: 5

    Салыстырмалы педагогика-әлемнің әртүрлі елдері мен аймақтарындағы педагогикалық теория мен практиканың жай-күйін, заңдылықтары мен даму тенденцияларын, олардың жалпы тенденцияларының, ұлттық және аймақтық ерекшеліктердің арақатынасын салыстырмалы түрде зерттейтін, ұлттық білім беру жүйелерін шетелдік тәжірибені қолдану арқылы өзара байытудың әдістері мен формаларын ашатын педагогикалық ғылымның саласы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Практикалық психология
    Несиелер: 5

    Пән практикалық психологияның негізгі ұғымдарымен байланысты білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Әртүрлі жастағы балалардың дамуын, қарым-қатынасын, іс-әрекетін диагностикалау әдістерін оқытады.Білім беру іс-әрекетінде және құрдастарымен қарым-қатынаста көрінетін балалардың жеке ерекшеліктері туралы білімді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арт-терапия бойынша практикум
    Несиелер: 5

    «Арт-терапия бойынша практикум»- әлемдік және ұлттық арт-терапияның тарихы мен қазіргі жағдайы туралы, арт-терапияның теориялық негіздері бойынша білім жүйесін қалыптастырады; білім ұйымдарында арт-терапевтік техникаларды өздігінен таңдау және оларды қолданудың дағдыларын дамытады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психологиялық қызметті ұйымдастыру (отбасында, мектепте)
    Несиелер: 5

    Пән психологтың практикалық қызметін зерделеуге және студенттерді еліміздің білім беру кеңістігінің барлық буындарында – балабақшалар, мектептер, интернаттар, гимназиялар, лицейлер, кәсіптік-техникалық училищелер мен колледждерден бастап барлық деңгейдегі психологиялық, әлеуметтік-психологиялық, оңалту орталықтарына дейін кәсіби сауатты жұмысқа дайындауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Баланың мектепке психологиялық дайындығын анықтау
    Несиелер: 3

    "Баланың мектепке психологиялық дайындығын анықтау" пәні оқу – тәрбие барысында әрбір баланы мектептегі оқу және әлеуметтік ортаға еркін бейімделе алатындай жағдай жасауды қарастырады.Оқу жағдайында мектеп бағдарламасын меңгеру үшін баланың психикалық дамуының қажетті және жеткілікті деңгейін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Түзету психологиясы
    Несиелер: 5

    Түзету психологиясы-психологияның бір саласы, оның зерттеу пәні ерекше балалардың психикалық дамуының заңдылықтары болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Патопсихология
    Несиелер: 5

    Патопсихология психологияның практикалық саласы, "психикалық процестердің бұзылуын (мысалы, психикалық ауруларда) зерттейтін" және психологиялық әдістермен күйлерді, патологиялық өзгерістерді талдауды жүзеге асыратын "психикалық процестерді, күйлерді және жеке қасиеттерді қалыптастыру мен ағымының сипатымен салыстыру негізінде қалыпты

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психологтың кәсіби шеберлігі мен этикасы
    Несиелер: 5

    Пән психологтың кәсіби қызметі проблемасының негізгі тәсілдерін зерттеуге және таныстыруға бағытталған. Психологтың кәсіби қызметінің ерекшеліктерін анықтайды. Қазіргі психологияның теориясы мен практикасының тұрақты байланыстары туралы түсінік қалыптастырады. Психологиялық білім мен практикалық қызметті қолдану саласына байланысты психологке қойылатын талаптардың ерекшеліктерін талдау және анықтауды үйретеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психологиялық кеңес беру
    Несиелер: 5

    Пән заманауи психологиялық кеңес беру мен психологиялық түзетудің теориялық негіздерін қалыптастыруға, психологиялық көмек көрсетумен байланысты кәсіби мәселелерді шешуге қажетті дағдыларды дамытуға, сонымен қатар студенттерге психотерапия саласындағы теориялық және әдіснамалық негіздердің білімі мен дағдыларын игеруге және болашақ психологтардың практикалық жұмысында әртүрлі психотерапиялық әдістер мен технологияларды қолдануға бағытталған. Психологиялық көмекке жүгінетін балалар мен ересектердің жеке басын психологиялық кеңес беру және психологиялық түзетудің негізгі әдістерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы психология
    Несиелер: 5

    Пән арнайы психологияның теориясы, әдіснамасы және практикасы, адамның адаптивті ресурстарын жақсартудағы түзету психологиясының мүмкіндіктері, денсаулықты қорғау, диагностика, психокоррекция және түзету-дамытушылық оқытуды оңалту туралы негізгі білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Когнитивтік психология
    Несиелер: 5

    Когнитивті психология есте сақтау, зейін, сезім, ақпаратты ұсыну, логикалық ойлау, қиял, шешім қабылдау сияқты танымдық процестерді зерттейді. Когнитивтік психологияның көптеген ұстанымдары қазіргі психолингвистиканың негізі болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психологиялық менеджмент
    Несиелер: 3

    Пән менеджменттің психологиясы саласындағы студенттердің құзыреттілігін және менеджердің тиімді қызметін, жеке және топтық шешімдерді қабылдау ерекшеліктерін, көшбасшылықты, мотивация, нормаларды, құндылықтарды анықтайтын психологиялық факторларды қалыптастыруға бағытталған. тұлғааралық қарым-қатынас жағдайларын талдау және ұйымда тиімді қарым-қатынас орнату, сонымен қатар ұйымдағы тиімді кадрлық саясатты жүргізу үшін жеке тұлға мен топтың психологиялық сипаттамасын құруды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психотерапия
    Несиелер: 5

    "Психотерапия" пәні психотерапияның теориялық және практикалық негіздерін, балалармен және жасөспірімдермен психотерапиялық жұмысты зерттеуге бағытталған.Курстың мақсаты-психотерапия психологиялық пән тұжырымдамасын қалыптастыру, алдын-алу және түзету үшін психотерапиялық әдістерді қолдану дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Отбасы психологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл курс неке-отбасы қатынастарының эволюциясы мен мәнін, олардың пайда болу, қалыптасу, тұрақтандыру және ыдырау ерекшеліктерін зерттейтін, отбасы мен неке сипаттамаларын тарихи, әлеуметтік-психологиялық және жеке психологиялық контексте сипаттайтын, отбасы мүшелерінің бір-бірімен қарым-қатынасының эмоционалды және функционалды ерекшеліктерін қарастыратын курс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жеке психологияның теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    "Жеке психология теориясы мен практикасы" пәні студенттерге жеке психологияның теориясы мен практикасы жайлы түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді.Жеке практикалық жұмыстың ерекшелігі балалар мен ересектердің әртүрлі салаларындағы психологиялық қолдау міндеттері,олардың психологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз етуге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON6

    Пәндік салада ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін қолданады. Өз қызметінің нәтижелерін бағалайды, академиялық адалдық қағидаттарын және мәдениетін ескере отырып, орындалған зерттеулердің нәтижелері бойынша ғылыми есептер, шолулар, жарияланымдар жасайды және дайындайды.

  • Код ON3

    Тұрақты азаматтық және адамгершілік ұстанымын, кәсіпкерлік қабілеттерін көрсетеді. Қауіпсіз кәсіби қызметті қамтамасыз ету және зерттелетін саладағы мәселелерді шешу үшін салауатты өмір салтына бағдарлана отырып, көшбасшылық қасиеттер мен сыни ойлау дағдыларын көрсетеді, инклюзивті оқытуды іске асыру үшін коммуникативтік әдістер мен педагогикалық қарым-қатынас технологияларын сауатты қолданады.

  • Код ON13

    Психологтың этикасын сақтай отырып, кәсіби қарым-қатынасты, психологиялық диагностика мен кеңес беруді, психологиялық қызметті ұйымдастыруды және психологиялық сүйемелдеу процесін басқаруды жүзеге асырады. Іс жүзінде алғашқы кәсіби рефлексия мен терапияны жүргізе алады.

  • Код ON9

    Девиантты мінез-құлықтың негізгі көріністері мен ерекшеліктерін түсінеді, жеке тұлғаны, тұлғааралық және топтық қатынастарды әлеуметтік-психологиялық зерттеудің әдістерін біледі, практикада девиантты мінез-құлықты диагностикалау және түзету әдістерін қолданады.

  • Код ON8

    Тәрбие міндеттерініңдүниетанымдық, танымды ескере отырып, білімді бағалаудың жіктелуі мен түрлерін біледі. Педагогика мен психологияны оқыту әдістемесінің негізгі теориялық және практикалық тәсілдерін қолдана алады.

  • Код ON7

    Балаларды оқыту мен тәрбиелеу үшін қолайлы жағдайлар жасау, білім берудегі заманауи менеджмент принциптерін пайдалана отырып, балаға және оның отбасына уақытылы психологиялық-педагогикалық көмек көрсету және қолдау көрсету мақсатында әрбір психологиялық жастағы тұлғаның құрылымын, мазмұны мен даму динамикасын талдайды.

  • Код ON10

    Педагогикалық шеберлік пен педагогикалық этиканың компоненттері мен принциптерін біледі. Іс жүзінде балалар мен жасөспірімдердің мінез-құлқын диагностикалаудың әртүрлі әдістерін, әңгімелесушімен байланыс орнату және тәрбиені түзету әдістерін қолданады.

  • Код ON12

    Патопсихологияның, арнайы педагогика мен психологияның, эксперименттік психологияның, дефектологияның және логопедияның теориялық және практикалық мәселелерін шешу үшін әртүрлі психологиялық пәндерді игеру кезінде алған білімдерін қолданады. Гипотеза жасаудан бастап деректерді интерпретациялау кезеңіне дейін өздігінен жобалау және эксперимент жүргізу дағдыларына ие.

  • Код ON1

    Тарихи құбылыстар мен оқиғаларды сипаттау үшін фактілерді білуді көрсетеді, шындықты философиялық түсінудің ерекшеліктерін, қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіндіреді. Әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың ерекшеліктерін олардың қазақстандық қоғамды жаңғыртудағы рөлі тұрғысынан талдайды.

  • Код ON4

    Психологиядағы негізгі бағыттарды, тұжырымдамаларды, тәсілдер мен теорияларды және қазіргі даму тенденцияларын біледі.Тұлғаның психикалық даму теорияларына салыстырмалы талдау жүргізе алады және психологиялық-педагогикалық өзара әрекеттесу жолдарын дамыта алады.

  • Код ON2

    Нақты және виртуалды салада мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын көрсетеді. Ақпаратты жинау және түсіндіру үшін заманауи цифрлық технологияларды қолданады.

  • Код ON11

    Әртүрлі этномәдени топтардағы психологиялық құбылыстар мен процестерді талдайды, оларды бір-бірімен салыстырады. Тұлғаның мәдени айырмашылықтарын ескере отырып,психологиялық білім беру, және білім беру бағдарламаларын жобалайды.

  • Код ON5

    Педагог қызметінің психологиялық-педагогикалық негіздерін түсіне отырып, оқу сабақтарын ұйымдастырудың заманауи әдістері мен формаларын, мектептегі тәрбие жүйесі мазмұнының теориялық негіздерін және тәрбие процесін ұйымдастыру технологияларын біледі және түсінеді.

6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B01101-Педагогика және психология
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B011 Педагогика және психология
Бакалавриат

Зулқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 6B01101 – Педагогика және психология
Бакалавриат

Орталық- Қазақстан Академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мардан Сапарбаев институты (Mardan Saparbaev Instityty)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ақтау гуманитарлы-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қайнар академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақстан инновациялық академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top