Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01101 Педагогика және психология в ОАИУ

Пәндер

  • Психология тарихы

    Пән психологиялық ғылымның дамуының әртүрлі бағыттары мен кезеңдері туралы психологиялық білімнің пайда болуы мен динамикасы туралы ғылыми идеяларды қалыптастыруға бағытталған. Психология тарихының ұғымдары мен категорияларын игеру және белгілі бір тарихи кезеңнің ғылымы мен мәдениетін дамыту контекстінде психологиялық білімді қалыптастырудың негізгі кезеңдері мен шарттарын зерттейді. Психология тарихының негізгі теориялық және әдіснамалық мәселелерімен және өзекті міндеттерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Адам дамуының психологиясы

    «Адам дамуының психологиясы» пәні даму психологиясының теориялық және практикалық негіздерін, психологиялық механизмдерді, жасқа байланысты өзгерістердің факторлары мен заңдылықтарын, психикалық даму тенденцияларын қамтиды және оның қарқыны мен бағытын анықтайтын параметрлерді игеруді қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пән білім алушылардың өз ғылыми жобаларын іске асыру және олардың нәтижелерін халықаралық академиялық қоғамдастық нормаларына сәйкес жазбаша нысанда ұсыну, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін қолдану, өз зерттеулерінің ережелерін дәлелді баяндау, өз ғылыми жобасын іске асыру үшін тиісті құралдарды таңдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Пән білім алушылардың экологиялық дүниетанымын және тіршілік қауіпсіздігі бойынша зиянсыз, әрі қауіпсіз өмір сүрудің негізгі білімдерін қалыптастыруға, табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын, табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы қауіпті және төтенше жағдайларда адамның қауіпсіз іс-әрекетін, азаматтық қорғаныстың мақсатын, құрылымын, міндеттерін білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Курс адамның адаммен, қоғаммен, қоршаған әлеммен қарым-қатынасын реттейтін этикалық және заңнамалық нормаларды білуге, білім алушылардың қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыруға, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесі мен азаматтық ұстанымды ұлттық мүдделер мен қауіпсіздікке қатер ретінде қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пәннің мақсаты - жасанды интеллект жұмысының негіздері мен принциптерін оқыту. Оқыту барысында білім алушылар жасанды интеллекттің негізгі тұжырымдамалары мен әдістерімен танысады, машиналық оқытудың, нейрондық желілердің, табиғи тілді өңдеудің және компьютерлік көрудің негізгі алгоритмдерін үйренеді. Пән алынған білімді жасанды интеллектті қолданатын әртүрлі қосымшалар мен жүйелерді жүзеге асыруда практикалық қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары

    Курс бизнесті жүргізу дағдыларын теориялық зерделеуге және практикалық қолдануға, білім алушылардың жалпы экономикалық және басқарушылық дайындығын қамтамасыз етуге, кәсіпкерлік қызметтің мәні мен ұйымдастырушылық аспектілері және оның экономиканы дамытудағы мақсаты туралы білімді қалыптастыруға, нарықтық қатынастарға сәтті қатысу мәселелері бойынша кәсіпкерлік қызмет тәсілдерін зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәңгілік ел идеясы және рухани жаңғыру

    Пән қазақ халқының зияткерлік күшін, қазақстандық мәдениеттің қуатын өздігінен ұйымдастыруға, ұлт пен елдің рухани, ғылыми-зияткерлік, ғылыми-шығармашылық және көркемдік әлеуетін жаңартуға негізделген. Қазақстанның азаматтық және рухани, этникалық және ұлттық бірегейлігін, адамгершілік-рухани жаңғыруын қалыптастыруға және нығайтуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогикалық психология

    "Педагогикалық психология" пәні қазіргі психология құрылымында білім беру түрлері мен оның түрлері, тәрбиелеу, өзін-өзі тәрбиелеу, педагогикалық психология туралы оқытуды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Курс оқыту мен тәрбиелеу саласындағы педагогикалық зерттеулердің негізгі бағыттары туралы ұғымдарды қалыптастыруға, кәсіптік педагогикалық қызметтің жалпы сипаттамасы, әдіснамасы мен құрылымы, оқыту мен тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесі, кәсіптік шеберлік пен педагогикалық технологиялар, мектептегі білім беру процесін тиімді ұйымдастыру үшін қажетті дағдылар туралы білімді игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалар психологиясы

    «Балалар психологиясы» пәні балалар психологиясының әдістерін және психикалық даму заңдылықтарын зерттейді, балалар психологиясы саласындағы зерттеулерді, отандық және шетелдік психологтардың практикалық және эксперименттік тәжірибесін қарастырады, жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, балалар психикасының көрінісін анықтайды және талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі менеджмент

    "Білім берудегі менеджмент" пәні білім беру менеджментінің теориялық-әдіснамалық негіздерін,білім беру менеджменттің қызметін,заңдылықтарын, ұстанымдарын,әдістерін,білім берудегі менеджмент тұжырымдамасының даму тарихын,басқарудың ерекшеліктерін қарастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пән болашақ мұғалімнің оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі мен техникасы саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыруға, студенттерді жалпы педагогикалық және арнайы тәрбие дағдыларымен: диагностикалық, мақсат қою, жобалау, ұйымдастырушылық, коммуникативтік, аналитикалық және білім алушылармен өзара және ата-аналармен шығармашылық қатынасты дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік психологиясы

    Пән студенттің жас психологиясының әдіснамалық мәселелеріне, сондай-ақ онтогенездің әртүрлі кезеңдеріндегі қазіргі адамның психикалық даму проблемаларына бағдарлану қабілетін қалыптастыруға, психологиялық жас туралы идеялар тұрғысынан адамды зерттеуге аналитикалық көзқарас қалыптастыруға, салыстырмалы түрде бірдей жағдайларда осы мәдениеттің немесе субмәдениеттің көптеген өкілдеріне тән психологиялық ерекшеліктеріне бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әл-Фарабиден рухани сабақтастық Абайға дейін

    Қазақстан халқының өркениеттік және дүниетанымдық тамырлары мен руханиятына деген қызығушылықты қалыптастыруға және жандандыруға. Этностың мәдени тарихының құрамдас бөлігі ретінде, дүниетаным тарихы мен философияны білуге, халық ойшылдарының мұрасын зерттеуге, қазіргі заманғы қоғамдық сұраныс пен дүниетанымдық түсінігі контекстінде дәстүрлі бастауларға жүгінуге, этностың өмірлік перспективаларын түсінуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Отбасы тәрбие негіздері

    «Отбасы тәрбие негіздері» пәні отбасының пайда болуының негізгі теорияларын, ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынас түрлерінің классификациясын зерттейді, отбасының психологиялық диагностикасын жүргізеді, отбасы мен оның жеке мүшелеріне психологиялық кеңес беруді қарастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Девиантты мінез-құлық психологиясы

    Пән девиантты мінез-құлық психологиясын, әлеуметтік-педагогикалық профилактиканың негізгі бағыттарын, девиантты мінез-құлықты диагностикалау және түзету әдістерін зерттеуге бағытталған. Девиантологиядағы негізгі ұғымдар мен тәсілдердің сипаттамасын және девиантты мінез-құлықтың көріну ерекшелігін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пән дамуы қалыпты және ауытқитын балаларды бірлесіп оқыту идеясын дамыту туралы теориялық білімді қалыптастыруға, ерекше білім беру қажеттілігі бар адамдарды әлеуметтік-педагогикалық сүйемелдеудің міндеттері мен мазмұнына, студенттерді дамуы бұзылған оқушыларға білім берудің педагогикалық жүйелері саласында қажетті біліммен жарақтандыруға және интеграция жағдайында түзету-дамыту оқу процесін ұйымдастыруға даярлауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы

    «Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы» -оқушылардың денсаулығын қорғауға және нығайтуға, үйлесімді физиологиялық дамуға және ағзаның функционалдық мүмкіндіктерін жақсартуға бағытталған гигиеналық нормативтер мен талаптарды дұрыс қолдану мақсатында бала ағзасының сыртқы ортамен өзара іс-қимылын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Конфликтология

    Конфликтология-кез-келген деңгейдегі қақтығыстардың пайда болу, даму, шешу және аяқталу заңдылықтарын зерттейтін пән. Қақтығыстың пайда болуына әкелетін белгілі бір мәселелерді шешу жолдарын, қақтығыстың мәнін, конфликтологияның объектісі мен тақырыбын анықтауға байланысты белгіленген қиындықтарды жеңу жолдарын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қарым - қатынас психологиясы

    «Қарым-қатынас психологиясы» курсы қарым-қатынас заңдылықтары мен механизмдерін, жанжалды жағдайлардағы мінез-құлық ерекшеліктерін, іскерлік келіссөздерді ұйымдастыру және жүргізу кезінде, мұғалімнің практикалық қызметіндегі өндірістік қатынастарды дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік педагогика

    «Әлеуметтік педагогика» курсының пәні әлеуметтік-педагогикалық қызметтің, әлеуметтік тәрбиенің және жеке тұлғаны әлеуметтендірудің заңдылықтары мен ерекшеліктері болып табылады. Курсты оқу барысында әлеуметтік-педагогикалық қызметтің әртүрлі технологияларын қолдану, әлеуметтік ауытқуларды анықтау және себептерін, сондай-ақ олардың алдын алу жолдарын талдау дағдылары дамиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік психология

    «Әлеуметтік психология» пәні әлеуметтік психологияның ғылым ретіндегі негізгі парадигмаларымен, теориялық және қолданбалы міндеттерімен таныстырады. Тұлғаның әлеуметтік-психологиялық сипаттамаларын, тұлғаның әлеуметтену мәселелерін және әлеуметтік топтарды зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық этика

    «Педагогикалық этика» пәні педагогикалық моральдың ерекшеліктерін зерттейді, педагогикалық еңбек саласындағы адамгершіліктің жалпы принциптерін іске асырудың ерекшеліктерін анықтайды, оның функцияларын, принциптер мазмұнының ерекшеліктерін, этикалық категориялар мен ережелерді ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогиканы оқыту әдістемесі

    «Педагогиканы оқыту әдістемесі» пәні педагогиканы оқытудың принциптерін, әдістерін, құралдары мен нысандарын, педагогиканы оқыту әдістемесінің пәні мен міндеттерін, педагогика курсының бөлімдерін оқыту құрылымы мен мазмұнын, әдістемесін зерттейді. Оқу орындарында педагогикалық пәндерді оқытудың мазмұнын, әдістерін, нысандары мен әдістемелерін іске асыру үшін дағдылар мен дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Белсенді әлеуметтік-психологиялық оқыту әдістері

    «Белсенді әлеуметтік-психологиялық оқыту әдістері» пәні студенттерді әлеуметтік-психологиялық оқыту жүйесі құрылған негізгі теориялық ережелер мен принциптермен, оларды іске асыру әдістерімен таныстырады, сондай-ақ практикалық әлеуметтік психологтың болашақ кәсіби қызметінде осы әдістерді қолданудың қажетті дағдыларын қалыптастыруды көздейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық шеберлік

    «Педагогикалық шеберлік» пәні мұғалімге тән жеке және кәсіби маңызды қасиеттер мен білімдерді, дағдыларды, оқушыларға әсер ету техникасын қарастырады. Педагог пен білім алушының өзара іс-қимыл технологияларының интегралды жиынтығын, сабақтарды өткізу әдістері мен тәсілдерін, педагогтың коммуникативтік құзыреттіліктерін зерделейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасы

    Пән әлеуметтік-кәсіби қалыптасу процесінде тұлғаның дамуы туралы идеяларды қалыптастыруға және кәсіби міндеттерді орындау барысында жеке өсуді диагностикалық зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық негіздері

    «Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық негіздері» пәнін оқытудың негізгі мақсаты психологиялық-педагогикалық зерттеудің мазмұны, оны ұйымдастыру рәсімдері, әдіснамасы мен жүзеге асыру әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    ән педагогикалық білім беру әдістемесінің негіздерін, «Критерий», «Бағалау», «Білім беру нәтижесі» ұғымдарын зерделеуге, тұрған міндеттерді нақты түсіну негізінде оқушылармен жұмыс істеу әдістемесін меңгеруге, балалардың жас ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін білуге, оқушылардың білімін игеру үдерісіне, білім беру нәтижелерін критериалды бағалаудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасөспірімдермен әлеуметтік жұмыс

    «Жасөспірімдермен әлеуметтік жұмыс» курсында жасөспірімдердің мінез-құлқы, ауытқуларды қалыптастыру тұжырымдамалары, мінез-құлықтағы ауытқуларды диагностикалау әдістері, жасөспірімдердің қоғамдағы мінез-құлқының алдын алу және түзету формалары мен әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы педагогика

    «Арнайы педагогика» пәні тәрбиелеу мен оқытудың мамандандырылған жеке әдістеріне мұқтаж ерекше қажеттіліктері бар баланың даралығын дамыту процесін басқарудың мәнін, заңдылықтарын, тенденцияларын зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дефектология және логопедия

    Пән зияткерлік дамуында ауытқулары бар балалардағы ауытқулардың дамуының психофизиологиялық ерекшеліктерін, оларды тәрбиелеу мен оқыту заңдылықтарын және қоғамдағы өмірге бейімделуді зерттеуге бағытталған. Сондай-ақ, пәнді оқу барысында білім алушылар сөйлеу бұзылыстарының проблемаларымен, олардың алдын алу әдістерімен, диагностикалау және сөйлеу әрекетінің бұзылу себептерін жою әдістерімен, түзету әсер ету жүйесімен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологияны оқыту әдістемесі

    Пән психологиялық пәндер бойынша оқу процесін ұйымдастырудың формалары мен әдістері бойынша білім негіздерін зерттеуге бағытталған. Психология әдістемесіне белсенді қызығушылықты, психологиялық білімді беру қажеттілігін қалыптастырады. Өзі туралы идеялардың дамуын оқу іс-әрекетінің субъектісі, жеке тұлғаның кәсіби маңызды қасиеттері ретінде қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экспериментальды психология

    «Эксперименттік психология» пәні әртүрлі эксперименттік әдістер арқылы жүзеге асырылатын ғылыми-психологиялық зерттеу әдістерін зерттейді. Психологиялық ғылымның әртүрлі салаларына қандай да бір қатысы бар ғылыми-әдіснамалық тұрғыдан барынша дұрыс (валидті) эксперименттерді алдын ала жоспарлау және кейіннен ұйымдастыру дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Этнопедагогика

    «Этнопедагогика» пәні студенттерді этнопедагогиканың мәні мен ерекшеліктерімен таныстыруға, ұлттық ерекшеліктерді ескере отырып, жас ұрпақты тәрбиелеуде адамдардың дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарын насихаттауға және ұлттық өзін-өзі тануды өзін-өзі актуализациялауға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тұлға психологиясы

    Курс психологияның бөлімдерін, жеке тұлғаны және әртүрлі тұлғалық процестерді зерттейтін, тұлғаның әлеммен байланысын, психикалық өмірдің динамикалық аспектілерін, жеке айырмашылықтарды зерттейді. Пәннің мақсаты студенттерде психологиялық білімнің іргелі теориялық және практикалық саласы, тұлға психикасының дамуы мен жұмыс істеуінің психологиялық механизмдері ретінде тұлға психологиясы туралы идеяларды қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Этнопсихология

    «Этнопсихология» курсының пәні-әртүрлі халықтар мен мәдениет адамдарының психикасының ерекшеліктерін, дүниетаным мен қарым-қатынастың ұлттық ерекшеліктерінің мәселелерін, ұлттық сананың қалыптасу заңдылықтары мен функцияларын, этникалық стереотиптерді зерттейтін және дамытатын білім саласы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Салыстырмалы педагогика

    Пән әлемнің әртүрлі елдері мен аймақтарындағы педагогикалық теория мен практиканың жай-күйін, заңдылықтары мен даму тенденцияларын, олардың жалпы тенденцияларының, ұлттық және аймақтық ерекшеліктерінің арақатынасын салыстырмалы түрде қарастырады, ұлттық білім беру жүйелерін шетелдік тәжірибені қолдану арқылы өзара байыту тәсілдері мен формаларын анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Практикалық психология

    Пән практикалық психологияның негізгі ұғымдарымен байланысты білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Әр түрлі жастағы балалардың дамуын, қарым-қатынасын, қызметін диагностикалау әдістерін үйретеді. Оқу іс-әрекетінде және құрдастарымен қарым-қатынаста көрінетін балалардың жеке ерекшеліктері туралы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Баланың мектепке психологиялық дайындығын анықтау

    «Баланың мектепке психологиялық дайындығын анықтау» пәні әр баланың мектептегі оқу және әлеуметтік ортаға еркін бейімделуіне жағдай жасауды қарастырады. Оқу жағдайында мектеп бағдарламасын игеру үшін баланың психикалық дамуының қажетті және жеткілікті деңгейін зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Психологиялық менеджмент

    Пән студенттердің менеджмент психологиясы саласындағы құзыреттіліктерін және менеджердің тиімді қызметін анықтайтын психологиялық факторларды қалыптастыруға бағытталған. Жеке және топтық шешімдер қабылдау ерекшеліктерін, көшбасшылық, мотивация, нормалар, құндылықтар және т.б. ұғымдарын зерттейді. Тұлғааралық қарым-қатынас жағдайларын талдау және ұйымда тиімді қарым-қатынас орнату дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Отбасы психологиясы

    Бұл курс неке-отбасы қатынастарының эволюциясы мен мәнін, олардың пайда болу, қалыптасу, тұрақтандыру және ыдырау ерекшеліктерін зерттейді, отбасы мен некенің сипаттамаларын тарихи, әлеуметтік-психологиялық және жеке-психологиялық контексте сипаттайды, отбасы мүшелерінің бір-бірімен қарым-қатынасының эмоционалды және функционалдық ерекшеліктерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психотерапия

    «Психотерапия» пәні психотерапияның теориялық және практикалық негіздерін, балалар мен жасөспірімдермен психотерапиялық жұмысты зерттеуге бағытталған. Курстың мақсаты-алдын алу және түзету үшін психотерапиялық әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологтың кәсіби шеберлігі мен этикасы

    Пән психологтың кәсіби қызметі мәселесіне негізгі тәсілдерді зерттеуге және таныстыруға бағытталған. Психологтың кәсіби қызметінің ерекшеліктерін анықтайды. Қазіргі психологияның теориясы мен практикасының тұрақты байланыстары туралы түсінік қалыптастырады. Психологиялық білім мен практикалық қызметті қолдану саласына байланысты психологқа қойылатын талаптардың ерекшеліктерін талдауға және анықтауға үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жеке психологияның теориясы мен практикасы

    «Жеке психологияның теориясы мен практикасы» пәні студенттерге жеке психологияның теориясы мен практикасы туралы түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді. Жеке практикалық жұмыстың ерекшеліктерін, олардың психологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз етуге бағытталған әртүрлі салалардағы балалар мен ересектерді психологиялық сүйемелдеу міндеттерін зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арт-терапия бойынша практикум

    «Арт-терапия бойынша практикум» - әлемдік және отандық арт-терапияның тарихы мен қазіргі жай-күйі, арт-терапияның теориялық негіздері туралы білім жүйесі туралы түсініктерді қалыптастырады; білім беру ұйымдарында арттерапевтикалық техниканы өз бетінше іріктеу және қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық қызметті ұйымдастыру (отбасында, мектепте)

    Пән психологтың практикалық қызметін зерделеуге және студенттерді елдің білім беру кеңістігінің барлық буындарында – балабақшалардан, мектептерден, интернаттардан, гимназиялардан, лицейлерден, кәсіптік-техникалық мектептер мен колледждерден бастап барлық деңгейдегі психологиялық, әлеуметтік-психологиялық, оңалту орталықтарына дейін кәсіби сауатты жұмысқа дайындауға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы психология

    Пән арнайы психологияның теориясы, әдіснамасы мен практикасы, адамның бейімделу ресурстарын арттырудағы психологиясының түзету мүмкіндіктері, денсаулықты сақтау, диагностика, психокоррекция және түзету-дамытушылық оқытуды оңалту туралы базалық білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Когнитивтік психология

    Курс есте сақтау, зейін, сезім, ақпаратты ұсыну, логикалық ойлау, қиял, шешім қабылдау қабілет сияқты танымдық процестерді зерттеуге бағытталған. Қазіргі психолингвистиканы одан әрі зерттеудің негізін құрайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Түзету психологиясы

    Пән баланың психоәлеуметтік дамуының баяулауында немесе айқын ерекшелігінде көрінетін, оның әлеуметтік-психологиялық бейімделуін, білім беру кеңістігіне қосылуын және одан әрі кәсіби өзін-өзі анықтауын қиындататын ерекше жағдайларды зерттейді. Психикалық дамудың бұзылуын жіктеу, психикалық дамудың бұзылуын анықтау әдістерін дайындау, олардың құрылымын анықтау және түзету шараларын жүргізу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық кеңес беру

    Пән қазіргі заманғы психологиялық кеңес беру мен психологиялық түзетудің теориялық негіздерін қалыптастыруға, психологиялық көмек көрсетуге байланысты кәсіби міндеттерді шешуге қажетті дағдыларды дамытуға, сондай-ақ студенттердің психотерапия саласындағы теориялық және әдіснамалық негіздердің білімі мен дағдыларын игеруге және болашақ психологтардың практикалық жұмысында әртүрлі психотерапиялық әдістер мен технологияларды қолдануға бағытталған. Психологиялық кеңес берудің және психологиялық көмекке жүгінген балалар мен ересектердің жеке басын психологиялық түзетудің негізгі әдістерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Патопсихология

    Пән әртүрлі психологиялық әдістер арқылы психикалық процестердің бұзылуын (мысалы, психикалық аурулар кезінде) және жағдайларды зерттейтін психологияның практикалық саласын қарастырады. Психикалық процестердің қалыптасу сипатымен және ағымымен, жеке тұлғаның күйлері мен қасиеттерімен салыстыру негізінде патологиялық өзгерістерге талдау жасау қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Пәндік салада ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін қолданады. Өз қызметінің нәтижелерін бағалайды, академиялық адалдық қағидаттарын және мәдениетін ескере отырып, орындалған зерттеулердің нәтижелері бойынша ғылыми есептер, шолулар, жарияланымдар жасайды және дайындайды.
  • Тұрақты азаматтық және адамгершілік ұстанымын, кәсіпкерлік қабілеттерін көрсетеді. Қауіпсіз кәсіби қызметті қамтамасыз ету және зерттелетін саладағы мәселелерді шешу үшін салауатты өмір салтына бағдарлана отырып, көшбасшылық қасиеттер мен сыни ойлау дағдыларын көрсетеді, инклюзивті оқытуды іске асыру үшін коммуникативтік әдістер мен педагогикалық қарым-қатынас технологияларын сауатты қолданады.
  • Психологтың этикасын сақтай отырып, кәсіби қарым-қатынасты, психологиялық диагностика мен кеңес беруді, психологиялық қызметті ұйымдастыруды және психологиялық сүйемелдеу процесін басқаруды жүзеге асырады. Іс жүзінде алғашқы кәсіби рефлексия мен терапияны жүргізе алады.
  • Девиантты мінез-құлықтың негізгі көріністері мен ерекшеліктерін түсінеді, жеке тұлғаны, тұлғааралық және топтық қатынастарды әлеуметтік-психологиялық зерттеудің әдістерін біледі, практикада девиантты мінез-құлықты диагностикалау және түзету әдістерін қолданады.
  • Тәрбие міндеттерінің дүниетанымдық, танымды ескере отырып, білімді бағалаудың жіктелуі мен түрлерін біледі. Педагогика мен психологияны оқыту әдістемесінің негізгі теориялық және практикалық тәсілдерін қолдана алады.
  • Балаларды оқыту мен тәрбиелеу үшін қолайлы жағдайлар жасау, білім берудегі заманауи менеджмент принциптерін пайдалана отырып, балаға және оның отбасына уақытылы психологиялық-педагогикалық көмек көрсету және қолдау көрсету мақсатында әрбір психологиялық жастағы тұлғаның құрылымын, мазмұны мен даму динамикасын талдайды.
  • Педагогикалық шеберлік пен педагогикалық этиканың компоненттері мен принциптерін біледі. Іс жүзінде балалар мен жасөспірімдердің мінез-құлқын диагностикалаудың әртүрлі әдістерін, әңгімелесушімен байланыс орнату және тәрбиені түзету әдістерін қолданады.
  • Патопсихологияның, арнайы педагогика мен психологияның, эксперименттік психологияның, дефектологияның және логопедияның теориялық және практикалық мәселелерін шешу үшін әртүрлі психологиялық пәндерді игеру кезінде алған білімдерін қолданады. Гипотеза жасаудан бастап деректерді интерпретациялау кезеңіне дейін өздігінен жобалау және эксперимент жүргізу дағдыларына ие.
  • Тарихи құбылыстар мен оқиғаларды сипаттау үшін фактілерді білуді көрсетеді, шындықты философиялық түсінудің ерекшеліктерін, қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіндіреді. Әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың ерекшеліктерін олардың қазақстандық қоғамды жаңғыртудағы рөлі тұрғысынан талдайды.
  • Психологиядағы негізгі бағыттарды, тұжырымдамаларды, тәсілдер мен теорияларды және қазіргі даму тенденцияларын біледі.Тұлғаның психикалық даму теорияларына салыстырмалы талдау жүргізе алады және психологиялық-педагогикалық өзара әрекеттесу жолдарын дамыта алады.
  • Нақты және виртуалды салада мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын көрсетеді. Ақпаратты жинау және түсіндіру үшін заманауи цифрлық технологияларды қолданады.
  • Әртүрлі этномәдени топтардағы психологиялық құбылыстар мен процестерді талдайды, оларды бір-бірімен салыстырады. Тұлғаның мәдени айырмашылықтарын ескере отырып,психологиялық білім беру, және білім беру бағдарламаларын жобалайды.
  • Педагог қызметінің психологиялық-педагогикалық негіздерін түсіне отырып, оқу сабақтарын ұйымдастырудың заманауи әдістері мен формаларын, мектептегі тәрбие жүйесі мазмұнының теориялық негіздерін және тәрбие процесін ұйымдастыру технологияларын біледі және түсінеді.

Ұқсас БББ

6B01101 Педагогика және психология

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

6B01101 Педагогика және психология

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01101 Педагогика және психология

Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

6B01101 Педагогика және психология

Астана халықаралық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01101 Педагогика және психология

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01101 Педагогика және психология

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B01101 Педагогика және психология

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01101 Педагогика және психология

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01101 Педагогика және психология

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01101 Педагогика және психология

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B01101 Педагогика және психология

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B01101 Педагогика және психология

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

6B01101 Педагогика және психология

Қызылорда "Болашақ" университеті

6B01101 Педагогика және психология

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

6B01101 Педагогика және психология

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01101 Педагогика және психология

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B01101 Педагогика және психология

Alikhan Bokeikhan University (ABU)

6B01101 Педагогика және психология

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01101 Педагогика және психология

Шымкент университеті

6B01101 Педагогика және психология

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B01101 Педагогика және психология

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

6B01101 Педагогика және психология

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01101 Педагогика және психология

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

6B01101 Педагогика және психология

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01101 Педагогика және психология

Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01101 Педагогика және психология

«Мирас» университеті (Мирас)

Top