6B01101 Педагогика және психология в Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ұлттық біліктілік жүйесі мен еңбек нарығы талаптарына сай жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді меңгерген бәсекеге қабілетті педагог-психолог мамандарын даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Психология практикумы
Психологиялық семинар - дәрістен айырмашылығы, қатысушы тыңдаушы емес, процесс барысында көптеген сұрақтарға жауап алуға болатын семинардың толыққанды белсенді қатысушысы болып табылады. Тақырыпты айту, жаттығуларға қатысу, оны түсіну оңайырақ. Психологиялық семинар белгілі бір тақырыпқа арналған, ол алдымен теория түрінде, содан кейін талқылаумен беріледі, содан кейін практикалық іс-әрекеттермен күшейтіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жас ерекшелік психологиясы
Жас психологиясының пәні- бала психологиясының әртүрлі жас дамуының кезеңдерінің айрықша ерекшеліктерін, іс- әрекеттің әртүрлілігін, жеке адамды қалыптастыратын психикалық қалыптар мен мінез-құлықты, баламен жұмыс істеу барысында берілген заңдылықтарды есепке алу туралы студенттердің ғылыми түсініктерін дамытады. Баланың туғаннан жасөспірімдік кезеңіне дейінгі онтогенезде бала психикасының даму заңдылықтары туралы өнделген мәселелерін, жас ерекшелік пен әлеуметтік психологияның құбылыстар мен процестердің негізгі заңдылықтары жайлы білімдерін меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогика тарихы
Педагогика тарихы пәнінің мақсаты педагогикалық құбылыстарға саралы талдау жасауды қамтамасыз ететін, педагогикалық ұғымдармен жаңаша ойлай білетін білім алушылардың ғылыми көзқарастарын қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында педагогика тарихының әдіснамалық негіздері, педагогика тарихының қайнар көздері мен ғылыми зерттеу әдістері және басқа ғылымдармен байланысы, ертедегі Шығыс өркениеті жағдайындағы тәрбие мен мектептен бастап бүгінгі күнге дейінгі педагогика тарихы жайлы ғылыми білімдермен қаруландырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оқыту теориясы
Оқыту теориясы пәнінің мақсаты кәсіби педагогикалық іс-әрекет сипаттамасы, оқыту теориясы, кәсіби шеберлік және педагогикалық технологиялар, педагогикалық зерттеу бағыттары жайлы ғылыми білімдермен қаруландырып, оқыту үдерісін тиімді ұйымдастыруға қажетті білім, білік, дағдылар жүйесін меңгерту болып табылады. Пәнді оқу арқылы білім алушылардың оқыту теориясы туралы жалпы түсінігі қалыптасып, заманауи таңдағы оқытудың мәні, құрылымы және қозғаушы күштерін, оқыту теориясының әдіснамасы және бастапқы ережелерін оқып үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дефектология негіздері
Дефектология мүмкіндігі шектеулі (даму) адамдарды оқыту, оқыту және тәрбиелеу туралы ғылым ретінде. Арнайы педагогика мен арнайы психологияның негізгі міндеттері. Дамуында ауытқулары бар балалар туралы түсінік. Мүмкіндігі шектеулі балалардың негізгі санаттары. Анормальды дамудың себептері. Мүмкіндігі шектеулі балаларды зерттеудің кешенді тәсілінің принциптері. Дамуында ауытқулары бар балаларды оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастырудың ерекшеліктері. Дефектологияның басқа ғылыми пәндермен байланысын оқып үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстандағы педагогикалық ойлардың даму тарихы
Қазақстандағы педагогикалық ойлардың даму тарихы пәнінің мақсаты Қазақстандағы педагогика ғылымының қалыптасуы мен даму тарихы, қазақ ағартушыларының педагогикалық ой-пікірлері мен еңбектері жайлы білімдермен қаруландыру. Пән барысында Орхон-Енисей ескерткіштеріндегі педагогикалық ой-пікірлерден бастау алып, ерте замандағы Қазақ хандығының құрылуына (YI – XY ғ.ғ.) дейінгі Қазақстандағы педагогикалық ой- пікірлермен жалғаса отырып, түрлі тарихи дәуірлердегі тәрбие мәселесін қарастырған көрнекті ойшылдардың, педагогтардың еңбектерімен таныстырылып, үйретіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әлеуметтік педагогика
Пәнді зерттей отырып, әлеуметтік-педагогикалық практиканың теориялық және қолданбалы мәселелерін түсінуге және аналитикалық баға беруге, бұқаралық ақпарат құралдарының материалдарын өз бетінше талдауға,отбасы, бала және т.б. әр түрлі категориялармен әлеуметтік-педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыруды негіздеуге үйренеді, сондай-ақ білім беру, диагностикалық, профилактикалық, ұйымдастырушылық, қалыптастыру әлеуметтік пайдалану әлеуметтік және дағдыларды жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тәшеневтану
Тәшенев тұлғасы студенттер арасында ұлттық таным мәселелерін қалыптастыру мен елжандылыққа тәрбиелеудің айнымас құралы екендігі даусыз. Қоғамдық сананы жаңартудағы және қазіргі заманның жаһандық міндеттерін шешудегі «Тәшеневтану» пәнінің аясында білім алушылардың тұлғалық, көшбасшылық идеяларын және әдістемелік мәдениет негіздерін игереді. Негізгі дүниетанымдық ұғымдардың мағынасы мен рөлін адамның қазіргі әлемдегі жеке және әлеуметтік болмысының құндылықтары ретінде негіздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Педагогика және тәрбие жұмысының әдістемесі
Педагогика және тәрбие жұмысының әдістемесі пәнінің мақсаты болашақ педагог-психолог мамандарды білім беру жүйесіндегі тәрбие жұмысының бағыттары, мазмұны мен ұйымдастыру әдістемесінің негізгі мәселелерін оқытып үйретіп, біліктіліктерін қалыптастыруға бағыт-бағдар беру. Пәнді оқу барысында педагогика ғылымының негізінде анықталған мақсат-міндеттері, категориялары, құрылымы, әдіснамалық негіздері, педагогикалық процес мазмұны қарастырылады. Білім алушыларды қазіргі заманауи тәрбие тұжырымдамалары, мектеп пен сыныптың тәрбиелік жүйесі және оқушылармен тәрбие жұмысының диагностикасының мазмұны мен технологиясы жайлы білімдермен қаруландырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазіргі психология тарихы
Қазіргі психология тарихы пәнінің мақсаты психологияның пән ретінде қалыптасуынан бастап, түрлі ағымдар мен көзқарастарды, ойшылдардың жеке өмірі мен еңбектерін қамтитын білімдермен қаруландыру. Пәнді оқу арқылы ескі басылымдарда жарияланбаған Фрейдтің хаттары, XVII ғасырдағы механикалық мүсіндер мен бүгінгі роботтардың арасындағы байланыс, Екінші дүниежүзілік соғыстың Америка психологиясының өсіп-өркендеуіне еткен ықпалы, Алессандро Вольтаның «таңғажайып» зерттеуі сияқты бірқатар қызықты мәліметтермен таныса алады. Бұл пән болашақ мамандардың білім, білік дағдылары мен құзіреттерін арттыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың физиологиялық және психологиялық дамуы
Оқушылардың физиологиялық және психологиялық дамуы пәнінің мақсаты мектеп жасындағы балалардың анатомиялық және физиологиялық, психологиялық ерекшеліктерін, әртүрлі жас кезеңдеріндегі өсу және даму заңдылықтары жайлы ғылыми білімдермен қаруландыру. Пәнді оқыту арқылы оқушылардың денсаулығын сақтау және нығайту, олардың оқып-білім алу қабілеттілігінің жоғары деңгейде болуын қамтамасыз ету жолдарын меңгерту. Баланың жасына және тұлғалық ерекшелігіне сай білім беру, ақыл-ой мен танымдық процестерін дамыту, дені сау сымбатты өсуін қамтамасыз етудің ғылыми негіздерін үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби педагогика
Кәсіби педагогика оқу пәні ретінде адамның жасына, білім деңгейіне, еңбек және кәсіптік қызметтің сипаты мен бейініне қарамастан, кәсіптік мазмұнда даярлаудың бүкіл жүйесіне таралатын теориялық және тәжірибеге бағдарланған ғылыми білімді қамтиды. Пәнді оқу арқылы білім алушы жалпы және кәсіптік білім беретін мектептердегі педагогикалық процестерді, педагогикалық процестің мақсатын, қағидаларын, мазмұнын, әдістерін, құралдарын және ұйымдастыру мен жүзеге асырудың формаларын, еңбек технологиясына және кәсіпке баулудың қазіргі заманғы педагогикалық шараларын, кәсіби білім беру педагогының тиісті бағытта қалыптасуының педагогикалық негізін игеретін болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіби-бағытталған шетел тілі
Шет тілін меңгеру дағдыларын дамытады, техникалық тақырыптардағы әртүрлі күрделіліктегі мәтіндерді түсінуге көмектеседі. Техникалық бағыттағы негізгі сөздер мен өрнектерді зерделеуге мүмкіндік береді, өндірістегі жағдайларды талдау үшін кәсіби қызмет саласында шет тілінде қарым-қатынас жасаудың кәсіби дағдыларын, шетелдегі әріптестерімен әңгімелесу жүргізуді, сондай-ақ жаңа кәсіби білім алу үшін кәсіби диалог жүргізу қабілетін дағдыландырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіби қазақ (орыс ) тілі
Кәсіби қазақ (орыс) тілі пәнінің мақсаты білім алушылардың бастауыш білім беруде қазақ (орыс) тіліндегі мәдени-ресми, кәсіби қарым-қатынас жасай білу дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұында кәсіби қазақ (орыс) тілінде іскерлік қарым-қатынас мәдениетін дамытады. Ғылыми және кәсіби мәтіндермен жұмыс істеуге және көпшілік алдында қазақ (орыс) тілінде ауызша және жазбаша сөз сөйлеуге, кәсіби қызмет барысында іс-қағаздарды ресми түрде жазуға дағдыланады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қаржылық сауаттылық негіздері және кәсіпкерлік
Жеке қаржыны басқару өзінің әл-ауқаты мен отбасының әл-ауқатын қамтамасыз ету үшін, қаржы нарығының негізгі құралдары туралы білім жүйесі, бұл тұтынушының, салымшының, қарыз алушының, акционердің, салық төлеушінің, сақтанушының, инвестордың әлеуметтік-экономикалық рөлін тиімді орындауға мүмкіндік береді және кәсіпкерлік қызметті қаржыландыруды, кадрлік қамтамасыз етуді, кәсіпкерлік мәдениеті мен этикасын үйретеді. Халыққа кәсіпкерлік қызметті қалыптастыруға және дамытуға, әлеуметтік-экономикалық жағдайды жақсартуға және көтеруге, қазіргі таңда қызмет атқарып жүрген кәсіпкерлерге де қолдау көрсету бағдарламаларын қарастыру
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Отбасы психологиясы
Пән студенттерге отбасы педагогикасын теориялық білімді меңгеруге көмектеседі. Некеге, отбасылық өмірге студенттер тұлғасының дайындықтарын қалыптастыруға, бала мен отбасының үйлесімді дамуын қолдануға бағытталған қызметтер сапасын көтеру арқылы, өмір сүру деңгейін бала мен отбасында жақсартуға, әртүрлі жастағы балалармен отбасы негізінде жататын мәселелерде педагогикалық себептерін сараптау әдеттерінің құрастыру дағдысын қалыптастырады. Отбасылық мәселелерді шешудегі, отбасы татулығын сақтау жұмыстарын қолдана алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Практикалық психология
Практикалық психология пәнінің мақсаты білім алушыларды практикалық психологияның негізгі бағыттары мен технологияларының теориялық білімдермен қаруландыру, кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру, кәсіби және тұлғалық дамуына қажетті құндылықтар жүйесін дамыту. Пәнді оқып игеру арқылы практикалық психологияның дамуы мен қалыптасу тарихын, практик психологтың кеңес беру және психодиагностикалық қызметтердің теориялық негіздері мен ерекшеліктері жайлы білімдерді игереді, практикалық психологияның негізгі әдістері мен технологияларын психологиялық қауіпсіздік ережелеріне сәйкес кәсіби іс-әрекетте қолдана алады, диагностикалық, кеңес берушілік және түзету-дамыту процедураларын дұрыс жүргізе алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Психологияны оқыту әдістемесі
Педагогиканы оқыту әдістемесі пәнінің мақсаты білім алушыларды теория мен тәжірибенің бірлігі, оқытушы мен білім алушылардың іс-әрекеті, педагогикалық қызметтің мәні мен құрылымы, педагогикалық қызметтің әдістемесі жайлы білімдермен қаруландыру. Пәнді оқу арқылы педагогикалық мазмұндағы сабақтарды оқытудың мазмұны, формалары мен әдістерін игеруге мүмкіндік алады, педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесінің негіздері меңгеріледі. Сонымен бірге пән мазмұны педагогиканы оқыту үдерісінің әдіснамалық негіздері, педагогиканы оқыту әдістемесінің пәні мен міндеттері, мазмұны мен құрылымы, педагогика мазмұнын жетілдіру және құрастыру мәселелері, пән сабақтарына дайындалу мен өткізудің дидактикалық талаптары жайлы білімдерді қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес мәдениеті негіздері
Қоғамға қарсы құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша азаматтық ұстанымды қалыптастыру; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіру және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтары үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған іс-әрекеттер; Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиялық тренингтер
Психологиялық тренинг негіздері пәнінің мақсаты білім алушыларды әлеуметтік-психологиялық тренингтің теориялық және әдістемелік негіздері жайлы ғылыми білімдермен қаруландыру. Пәнді оқып игеру арқылы білім алушылардың топтарда әлеуметтік-психологиялық тренингті ұйымдастыру және жүргізудің мәні мен мазмұны жайлы түсініктері қалыптасады, тренингті ұйымдастыру принциптері мен шарттарын үйренеді. Тренингте қолданылатын әдістемелік құралдарды, психологиялық мәдениет және кәсіби қарым-қатынас негіздерін меңгеру қамтамасыз етіледі. Бұл пән білім алушылардың тренингтік бағдарламаларды әзірлеу шеберліктерін, жаттығуларды, топтық пікірталастарды, рөлдік ойындарды ұйымдастыру және өткізу, топтық жұмыс нәтижелерін талқылау және талдау дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жасанды интеллект негіздері
«Жасанды интеллект негіздері» пәні жасанды интеллекттің негізгі ұғымдарымен, әдістерімен және технологияларымен және олардың әртүрлі салаларда практикалық қолданылуымен таныстыру болып табылады. Студенттер болашақ кәсіби қызметіне сәйкес машиналық оқыту, нейрондық желілер, сондай-ақ жасанды интеллект қолдану салалары сияқты негізгі технологияларды меңгереді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби кеңес беру психологиясы
Берілген пәнді оқып меңгеру барысныда білім алушылар бағдарлы оқытуды ұйымдастырудағы мұғалімнің рөлін анықтайды. Оқытудың жаңа технологиялық әдісін білетін болады. Әдістемелік бірлестіктің міндеттері мен жоспарын, оқу-тәрбие жұмысының жылдық жоспарын білетін болады. Мектеп директоры мен оның орынбасарларының міндеті және оған қойылатын талаптар , құжаттар мен педагог-психолог жұмысының жылдық жоспары және қызметінің негізгі бағыттарын оқып үйренеді. Бастауыш сыныптардағы білім, білік, дағдыларды күнделікті бақылау және бағалауға қойылатын негізгі талаптар мен нормаларды меңгеретін болады. Озық педагогикалық тәжірибені зерттеу, жинақтау, тарату жолдарын жетілдіруді үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Отбасы педагогикасы
Пән студенттерге отбасы педагогикасы жайлы теориялық білімді меңгеруге көмектеседі. Некеге, отбасылық өмірге студенттер тұлғасының дайындықтарын қалыптастыруға, бала мен отбасының үйлесімді дамуын қолдануға бағытталған қызметтер сапасын көтеру арқылы, өмір сүру деңгейін бала мен отбасында жақсартуға, түрлі жастағы балалармен отбасылық мәселелердіңтуындауының педагогикалық себептерін сараптау дағдыларын қалыптастырады. Отбасылық мәселелерді шешуде отбасы татулығын сақтау жұмыстарын қолдана алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экожүйе және құқық
Экологияның ғылым ретіндегі міндеттері, оның негізгі бөлімдері; экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласындағы менеджмент; табиғатты қорғаудың құқықтық аспектілері; негізгі экологиялық түсініктердің сипаттамасы және табиғи жүйелердің қызмет етуіндегі заңдылықтар; қоршаған ортаны бақылау, өткізіліп жатқан оқиғалардың заңдылығы; нормативтік құқықтық актілермен жұмыс мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік психология
Ғылыми білімдер жүйесінде әлеуметтік психологияның алатын орнын, әлеуметтік психологиялық идеялардың қалыптасу заңдылықтарын, әлеуметтік психологиянық зерттеулердің әдістемелік проблемаларын, адамдармен қарым-қатынас жүйесінде қарым-қатынастың функциялары мен құрылымдарын түсінуді үйрену. Әлеуметтік психологияны оқи отырып, білім алушылар адамдардың ұжымдық іс - әрекетінің мәнін, жеке тұлғаның қалыптасуында ұжымның алатын орнын, ұжымның белсенді мүшесі ретінде сипаттайтын жеке тұлғалық қасиеттерді бойына сіңіріп, тәрбиелеп, қарым-қатынастың маңызын түсініп, іскерлік дағдыларды меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Ғылыми-зерттеудің әдістемесі, ерекшеліктері; ғылыми зерттеудің процедурасы; ғылыми зерттеу бағдарламасы, ғылыми зерттеу мақсаты; ғылыми-зерттеудегі математикалық әдіс; бастапқы ақпаратты жинақтау әдістері (сауал әдістері: анкеталау, интервью, эксперттік сауал, эксперимент, контент-талдау, социометриялық сауал) туралы мәліметтер қамтылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектептептегі оқытудың әдіс-тәсілдері
«Мектептегі оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері» пәнінің мақсаты білім берудегі өзара әрекеттестікті оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолдана отырып ұйымдастырудың теориясы мен тәжірибесін меңгерту. Пәнді оқу арқылы мектептегі оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін ұйымдастырудың теориялық-әдістемелік негіздерін, оқушылардың танымдық іс-әрекетін белсендіру мен ынталандырудың принциптерін оқып үйренеді, оқытуда тиімді нәтижеге қол жеткізу мақсатында оқыту әдістерін іріктеуді жүзеге асыра білуі, оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолдана отырып білім беру қызметін ұйымдастыра білуді үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі инновациялық технологиялар
Білім берудегі инновациялық технологиялар пәнінің мақсаты білім беру жүйесіндегі инновациялық технологиялар жайлы теориялық және әдістемелік ғылыми білімдермен қаруландыру болып табылады. Пәнді оқыту арқылы білім алушылардың инновациялық технологияларды педагогикалық үдерісте қолдану жолдарын, негізгі әдістері мен тәсілдерін меңгертеді, студенттердің әдістемелік іскерліктерін, жалпы педагогикалық, кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастырады. Сонымен бірге, шығармашылық құндылықтары негізінде білімге құндылық бағдарын қалыптастыра отырып, танымдық, шығармашылық, рухани қажеттіліктерін қанағаттандыруды және жан-жақты дамыған, логикасы жетілген жеке тұлғаны қалыптастыруды көздейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Педагогиканы оқыту әдістемесі пәнінің мақсаты білім алушыларды теория мен тәжірибенің бірлігі, оқытушы мен білім алушылардың іс-әрекеті, педагогикалық қызметтің мәні мен құрылымы, педагогикалық қызметтің әдістемесі жайлы білімдермен қаруландыру. Пәнді оқу арқылы педагогикалық мазмұндағы сабақтарды оқытудың мазмұны, формалары мен әдістерін игеруге мүмкіндік алады, педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесінің негіздері меңгеріледі. Сонымен бірге пән мазмұны педагогиканы оқыту үдерісінің әдіснамалық негіздері, педагогиканы оқыту әдістемесінің пәні мен міндеттері, мазмұны мен құрылымы, педагогика мазмұнын жетілдіру және құрастыру мәселелері, пән сабақтарына дайындалу мен өткізудің дидактикалық талаптары жайлы білімдерді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Этнопедагогика
Этнопедагогика пәнінің мақсаты этнопедагогиканың жалпы негіздерін оқыту арқылы әрбір этностың дамуын ынталандыру, жалпы мәдени құндылықтарды меңгеру, этникалық мәдениетті өзара шығармашылықпен байыту бағытында білім алушылардың педагогикалық дүниетанымын, педагогикалық мәдениетін және жалпы кәсіби құзіреттіліктерін қалыптастыру. Пәнді оқу арқылы педагогикалық теорияның халықтық педагогикамен өзара байланысы, этнопедагогиканың әдіснамалық негіздері жайлы түсініктері қалыптасуы тиіс. Халықтық педагогикадағы оқыту мен тәрбиелеу идеялары мен принциптерін меңгеруі тиіс
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Этнопсихология және ұлттық сана
Этнопсихология және ұлттық сана пәнінің мақсаты білім алушыларға қазіргі заманауи этнопсихологиялық білімнің рөлі мен маңыздылығын, кәсіби іс-әрекетте олардың рөлін ұғындыру; этникалық айырмашылықтар мен этнос аралық қатынастар мәселелерін тереңірек зерттеуге қызығушылықтарын ояту. Пәнді оқу барысында білім алушылар этнопсихология мен ұлттық сана, негізгі ғылыми тәсілдер, этнопсихология және ұлттық сананың әдіснамалық негіздері жайлы білімдермен қаруланады. Қазіргі қоғамдағы этнопсихология мен ұлттық сананың өзара байланысын, негізгі міндеттерін, ұлт психологиясының мазмұнын, ұлт психологиясының жүйелік және динамикалық даму жақтарын оқып үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Инклюзивті білім беру ерекше білімді қажет ететін балаларды қалыпты дамыған балалармен бірге әлеуметтендіру және интеграция үдерісін жеңілдету мақсатындағы оқыту жүйесі болып табылады. Білім алушылар пән барысында инклюзивті білім берудің қағидаларымен және философиялық, әдіснамалық негіздері жайлы ғылыми білімдермен қаруланады. Инклюзивті білім беруді құқықтық-нормативтік қамтамасыздандыруда орын алатын кедергілерді жоюды үйреніп, ерекше қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауға байланысты заманауи көмек беру моделдері туралы түсініктер мен инклюзивті тәжірибе аймағында іс-әрекетті ұйымдастыру және басқару құзыреттіліктері қалыптастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық-педагогикалық диагностика/
«Психологиялық-педагогикалық диагностика» пәнін оқыту мақсаты болашақ мамандардың теориялық және практикалық дайындықтарын қамтамасыз етіп, баланы қалыптастыру мен дамытуға бағытталған психологиялық-педагогикалық әдістерді қолдануға үйрету. Пән барысында психодиагностиканың ғылыми-теориялық негіздері, қалыптасу тарихы, психодиагностикалық тесттер мен әдістер жүйесі жайлы ғылыми білімдер және оларды тәжірибеде қолдану жөніненде машықтар беріледі. Жалпы және арнайы қабілеттерге, инттелектуалды дамуды, жас ерекшеліктеріне сай жеке қасиеттерге психодиагностика жүргізу жолдарын үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері пәнін оқытудың мақсаты білім алушылардың педагогикалық зерттеулер жүргізуге дайындығын және теориялық-әдіснамалық құзыреттіліктерін қалыптастыру. Пәнді оқу арқылы білім беру саласында ғылыми-зерттеу іс-әрекеттерін жүзеге асырудың теориялық-әдіснамалық, әдістемелік және ұйымдастырушылық аспектілерін үйреніп, әдіснамалық мәселелерге талдау жүргізу дағдыларын және қазіргі педагогикалық зерттеулерді жобалауды, педагогикалық зерттеу жүргізудің әдістерін дербес іріктеу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектептегі психологиялық қызмет
«Мектептегі психологиялық қызмет» пәнінің мақсаты білім беру жүйесіндегі педагог-психологтың негізгі қызметі және мазмұнымен таныстырып, білім беру мекемесіндегі әрбір баланың психикалық және тұлғалық толыққанды дамуын қамтамасыз етуші жағдайларды ұйымдастыруға үйрету болып табылады. Білім алушылар пәнді оқу барысында мектептегі психологиялық жұмыс стратегиясы, педагог-психологтың қызмет бағыттары мен олардың мазмұны жайлы ғылыми білімдермен қаруланады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дау-дамай психологиясы
Дау-дамай психологиясыпәнінің мақсаты адамдар арасындағы дау-дамай қатынастарының шығу себептері, оны шешу жолдары бойынша теориялық-әдістемелік, кәсіби білім, білік, дағдыларын қалыптастыру болады. Білім алушылар дау-дамайдағы біліктілік құзіреттілік, жанжалға қарсы іс-қимыл жағдайында негізделген шешімдер қабылдау, қоршаған шындықтың әлеуметтік құбылыстарының күрделілігі мен түсініксіздігін түсінеді. Ұжымдағы әлеуметтік-психологиялық климатты бағалау мотивациясы мен дағдылары тыңдаушыларды қоршаған ортаға деген сенімділікке тәрбиелейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Эксперименталды психология
«Эксперименталды психология» пәнінің мазмұны мамандарды дайындаудың фундаменталды негізінің және ғылыми зерттеулердің негізгі тәсілдерін меңгеруді және принциптерін түсіндіруді кұрайды. «Эксперименталды психология» курсын меңгеру барысында студенттер эксперименталды зерттеуді өткізу заңдылыктарымен танысады, оның негізгі әдістерін меңгереді және оларды дербес қолдануға үйренеді. Осыған орай бұл пәнді өткізу барысында материалдарды тәжірибеде бекітетін, қажетті дағдыларды қалыптастыратын зертханалық дәрістер мен практикалық сабактарға кеңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Конфликтология
Кез-келген деңгейдегі қақтығыстардың пайда болу, даму және аяқталу заңдылықтары туралы сұрақтар қарастырылады. Кез-келген жанжалды конструктивті реттеудің принциптері, әдістері мен әдістері де зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Педагогикалық психология
Педагогикалық психология пәні адамның білім беру процесінде әлеуметтік-мәдени тәжірибені игеруінің фактілері, механизмдері мен заңдылықтары және оқу іс-әрекетінде болып жатқан адамның зияткерлік, жеке дамуындағы өзгерістерді зерттейді. Сондай-ақ, баланың дамуына тәрбиелік әсер ету тетіктерін ашу, оқушының зияткерлік және жеке даму деңгейі, оған әсер ету формалары мен әдістері арасындағы байланысты анықтайды. Білім алушылар әлемдік және отандық педагогикалық психологияның теориялық бағыттары және практикалық жетістіктерін, жеке кәсіби іс-әрекеттегі педагогикалық психологияның білімін қолдануды меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби психология
Кәсіби психология жеке тұлғаның кәсіби қалыптасуы мен дамуын, тұлғаның кәсіби өзіндік айқындала білуін зерттейтін арнайы ғылым саласы болып табылады. Оқу пәні ретінде кәсіби іс-әрекет ұғымының мәні мен мазмұнын, түрлері мен құрылымын, кәсіби іс-әрекеттің психологиялық негіздерін, маманның кәсіби құзыреттілігі мен кәсіби даму кезеңдерін қарастырады. Кәсіби іс-әрекетке бейімделу түрлері мен кәсіби қалыптасудағы дағдарыстар, стресс мазмұны сипатталып, мамандық таңдау және кәсіби жарамдылық, маманның жұмысқа қабілеттілігі мен шығармашылығы және еңбек іс-әрекетін ұйымдастыру жолдары көрсетіледі. Субъектіні кәсіби іс-әрекетте қажет болатын танымдық іс-әрекеттері: ойлау, ес, зейін, қабылдау, қиял, интеллект жайлы білімдер жүйесімен қаруландырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік психологиялық тренинг негіздері
Әлеуметтік-психологиялық тренинг негіздері пәнінің мақсаты білім алушыларды әлеуметтік-психологиялық тренингтің теориялық және әдістемелік негіздері жайлы ғылыми білімдермен қаруландыру. Пәнді оқып игеру арқылы білім алушылардың топтарда әлеуметтік-психологиялық тренингті ұйымдастыру және жүргізудің мәні мен мазмұны жайлы түсініктері қалыптасады, тренингті ұйымдастыру принциптері мен шарттарын үйренеді. Тренингте қолданылатын әдістемелік құралдарды, психологиялық мәдениет және кәсіби қарым-қатынас негіздерін меңгеру қамтамасыз етіледі. Бұл пән білім алушылардың тренингтік бағдарламаларды әзірлеу шеберліктерін, жаттығуларды, топтық пікірталастарды, рөлдік ойындарды ұйымдастыру және өткізу, топтық жұмыс нәтижелерін талқылау және талдау дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тәрбие психологиясы
Тәрбие психологиясы пәнінің мақсаты баланы жан-жақты, шығармашылықпен жұмыс жасауға үйрету әдістеріне оқытады, тұлға қалыптастыру мүмкіндіктері жайлы білімдермен қаруландыру. Пән барысында ұғымының мәні мен мазмұны тереңінен талданып, креативті ойлауға үйретудің негізгі әдістері үйретіледі, тәрбие арқылы баланың шығармашылық әлеуетін арттыру мүмкіндіктері, жеке тұлға тәрбиелеу үдерісінің ерекшеліктері, тәрбиенің негізгі параметрлері оқытылып, үйретіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дифференциалды психология
Курстың меңгерудің мақсаты жеке басты айырмашылықтар, оларды қалыптастыру мақсаттары, олардың байқалу құрылымы мен тәсілдері туралы білімді зерттеу және жүйелеу болмақ.Тәжірибелік мақсат – болашақ мұғалімдердің психологиялық мәдениетін арттыру, оларды жеке ерекшеліктердің әртүрлі топтарымен таныстыру. Оларды диагностикалау әдістері болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Коррекциялық педагогика
Бұл пән оқыту мәселесіндегі түзету педагогикасының тұжырымдамалық негіздері және тарихы, педагогикалық коррекция (түзетулер енгізу) қызметінің негіздерімен, дамуында ауытқулары бар балалармен түзету жұмыстарының мазмұны мен мәні, бала дамуындағы бұзылудың түрлері, ауытқушылықтардың классификациясымен, ауытқушылықтарды түзету, тексеру жұмыстарының қағидалары мен әдістері, дамудағы ауытқушылықтардың шығу себептері мен механизмдерімен таныстырады, психикасының дамуы тежелген, тірек-қимыл аппараты, есту қабілеті нашар оқушыларды коррекциялық оқыту әдістерімен қаруландырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Оқыту нәтижелерін диагностикалау
Оқыту нәтижелерін диагностикалау бағалаудың әр кезеңінде жүргізілетін бағалау процесін білдіреді, барлық оқу пәні бойынша немесе оның нақты бөлімі бойынша оқушылардың білімі мен дағдыларын диагностикалау мақсатында оқытудың әр кезеңінде жүргізілетін сертификаттау бақылауы. Оқыту диагностикасы оқушылардың білімі мен дағдыларын процесс ретінде және оқыту нәтижесі ретінде бағалауды көздейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психотерапия
Психотерапия пәнін меңгеру барысында білім алушылар ғылыми пән ретінде мәні мен мазмұны, мақсаты мен міндеттерін, психотерапияның дамуы мен қалыптасу тари-хын және психотерапиядағы негізгі ұғымдар мен тарихи, заманауи тұжырымдамалар жайлы түсінік, ұғымдарды білетін болады. Аналитикалық психотерапия топтары жайлы, А. Адлердің даралық психологиясы мен биоэнергетикалық талдау, бастапқы психотерапия, Психодрама мен Экзистенциалды психотерапия, Гештальт-терапия, клиентке бағытталған психотерапия, когнитивті психотерапия мен оның механизмдері жайлы білімдерге ие болады. Студенттер теориялық білімдермен қатар психологиялық әдістемелерді білікті қолдану машықтарына ие болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Арттерапия
Арттерапия оқу пәні ретінде арттерапиялық әсер ету түрлері мен формаларын, арттерапияның дамуы мен қалыптасуын, арттерапиялық қызметтің жүйелі сипаттамасын, арттерапия мен психотерапияның өзара қатынасын, арттерапиялық іс-әрекетті ұйымдастыру, арттерапиялық үдерістің жабдықталуы, ән-саз, ойын, құм терапиясы мәні мен мазмұны, би терапиясының мәні мен мазмұнын, ерекшеліктерін, сурет салу терапиясының құралдары, мандалатерапия, мәні мен мазмұны, жүргізілу техникасы, балшық терапиясы, ертегі терапиясы мәні мен мазмұны, ерекшеліктерін қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Іскерлік қарым-қатынас психологиясы
Іскерлік қарым-қатынас психологиясы пәнінің мақсаты іскерлік қарым-қатынасқа байланысты мәселелер бойынша теориялық білімдермен қаруландыру, іскерлік қарым-қатынаста сөз арқылы әсер ету мен өзара әрекеттесу тактикалары мен негізгі стратегияларын зерттеу және алған білімдерін тәжірибеде қолдана білуге дағдыландыру. Пәнді оқу барысында білім алушылар іскерлік қарым-қатынас мазмұнын, іскерлік өзара қарым-қатынас жасады білуі тиіс. Іскерлік этиканың негізгі ережелерін, еңбек ұжымында және ұйымдасқан топтарда тұлғааралық қатынас заңдылықтарын үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Логотерапия
Пән логопедияның принциптері мен әдістерімен, басқа ғылымдармен байланысымен таныстырады, бұл рухани тұрғыдан психотерапия, сөздің мағынасына бағытталған терапия адамды димензиондық антропология тұрғысынан қарастырады, бұл адамда үш компоненттің болуын көрсетеді-тек психологиялық және физикалық емес, сонымен қатар рухани (ноэтикалық) жеке.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми - психологиялық зерттеу әдістемесі
«Ғылыми-психологиялық зерттеу әдістемесі» пәні әлемдік және отандық психологиялық ғылымдардың жетістіктерін зерттеу, қазіргі заманғы психологиялық ғылымның негізгі бағыттарымен принциптерін, психологиялық теориямен тәжірибенің қазіргі жағдайын зерттеуге бағытталған. Коррекциялық психология психокоррекцияның негізгі міндеттерімен, коррекцияның түрлерімен, психокоррекциялық жұмыс кезеңдерімен, бағыттарымен, психокоррекцияны жүргізуге қойылатын талаптармен таныстырады, ауытқушылығы бар балалармен қалай жұмыс істеу керек екенін үйретеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зоопсихология
Зоопсихология пәнінің мақсаты білім алушыларды жануарлар психикасы, оның эволюциялық дамуы және онтогенез үдерісінде қалыптасу ерекшеліктері, адам психикасы мен санасы дамуының алғышарттары туралы түсініктерін қалыптастырып, ғылыми білімдермен қаруландыру болып табылады. Пәнді оқып игеру арқылы зоопсихология және салыстырмалы психологияның негізгі ұғымдарын, мақсаты мен міндеттерін, заңдылықтарын, тарихи даму кезеңдерін, жануарлардың жеке бейімделу іс-әрекеттерінің орны мен маңызы, жануарлардың мінез-құлқындағы инстинктивті және жүре пайда болған компоненттер арақатынастарын білуі тиіс. Білім алушылар эволюциялық-психологиялық даму заңдылықтарын меңгеруде адам мен жануарлар жайлы ғылыми білімдерді тәжірибеде қолдану дағдыларын игеруі тиіс.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби бағыттылықты қалыптастыру
Кәсіби бағыттылықты қалыптастыру пәнінің мақсаты тұлғаның кәсіби бағыттылығы жайлы түсініктерін қалыптастырып, ғылыми білімдермен қаруландыру. Пәнді оқу барысында білім алушылар кәсіби бағыттылықты қалыптастырудың теориялық негіздерін, кәсіби бағыттылық мәселесінің мәні мен мазмұнын оқып үйренеді. Кәсіби бағыттылықты қалыптастыруда мектептердің оқу-тәрбие процесінің ерекшеліктері, оқу-тәрбие үдерісінде оқушылардың кәсіби бағытталуын қалыптастырудың педагогикалық шарттары жайлы білімдермен қаруланады. Оқушылардың кәсіби бағыттылығын қалыптастыру ісін басқаруды үйренеді, оқушылардың кәсіби бағытталуын қалыптастыратын тәжірибелік-эксперименттік жұмыстың әдістемесін меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық менеджмент
Психологиялық менеджмент пәнінің мақсаты басқарудың тиімді психологиялық механизмдерін меңгерту, болашақ маманның кәсіби іс-әрекетті тиімді жүзеге асыруы үшін психологиялық білімін арттыру. Пәнді оқу барысында психологиялық менеджменттің ғылым ретінде негізгі ұғымдарын және теориялық негіздерін, басқару қызметінде ұжымның өзарақатынасын түзетудің психологиялық әдістерін оқып танысады. Ұйымдастырушылық-басқарушылық шешім қабылдай білуі және оған жауапкер-шілік ала білуді, шешімдерді сыни тұрғыдан бағалай білуі, әлеуметтік-маңызды мәселелер мен үдерістерді талдай алуы, басқарушылық міндеттерді шешуде билік, көшбасшылық, мотивацияның негізгі теорияларын қолдана алуы тиіс. Кикілжіңді жағдаяттарды шешу тәсілдерін, іскерлік қарым-қатынасты жүзеге асыра білу, көпшілік алдында сөйлеу, келіссөздер жүргізу, жиналыс өткізу, электронды қатынас орната білу дағдыларын меңгеруі тиіс.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Бағалау қызметінің негізгі түрлері: каралады: сәйкестендіру, сараптама, сапаны бақылау, сапаны бағалау, сапа деңгейін бағалау, сәйкестікті бағалау, санитарлық-эпидемиологиялық бағалау, тестілеу. Тауарларды фальсификациялау түсінігі. Сапа көрсеткіштерін анықтау әдістерін зерттеу. Объективті өлшеу әдістерін ашу: түсінігі, ерекшеліктері және қолдану аясы; өлшеу әдістері, тіркеу әдісі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Конструктивті және қарым-қатынас психологиясы
Пәннің мақсаты – адамның саналы психикалық дамуын, психикасының ұйымдасу деңгейін арттыру өнері. Екі негізгі бағыт қарастырылады: интегралды психикалық даму және адамның оңтайлы қызметін қамтамасыз ету үшін жеке психикалық қабілеттердің дамуы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі
Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі пәнінің мақсаты ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесін меңгерту. Пән барысында болашақ мамандар іздену-зерттеу іс-әрекетіне бейімділігі артады, педагогикалық процесс міндеттерін шығармашылықпен шешуге дағдыланады, зерттеудің әдіснамалық негіздерін игереді. Ғылыми іс-әрекет ұғымына талдау жасалып, ғылыми педагогикалық зерттеу және оның әдіснамалық принциптері, зерттеу мәселесі және зерттеу кезеңдері, ғылыми педагогикалық зерттеу әдістері жайлы ғылыми білімдерді қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Коррекциялық психология
Әлеуметтік-психологиялық тренинг негіздері пәнінің мақсаты білім алушыларды әлеуметтік-психологиялық тренингтің теориялық және әдістемелік негіздері жайлы ғылыми білімдермен қаруландыру. Пәнді оқып игеру арқылы білім алушылардың топтарда әлеуметтік-психологиялық тренингті ұйымдастыру және жүргізудің мәні мен мазмұны жайлы түсініктері қалыптасады, тренингті ұйымдастыру принциптері мен шарттарын үйренеді. Тренингте қолданылатын әдістемелік құралдарды, психологиялық мәдениет және кәсіби қарым-қатынас негіздерін меңгеру қамтамасыз етіледі. Бұл пән білім алушылардың тренингтік бағдарламаларды әзірлеу шеберліктерін, жаттығуларды, топтық пікірталастарды, рөлдік ойындарды ұйымдастыру және өткізу, топтық жұмыс нәтижелерін талқылау және талдау дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сурдопедагогика, тифлопедагогика
Сурдопедагогика. Есту қабілеті нашар, белгілі бір жаста саңырау, саңырауларға арналған арнайы педагогика бөлімі. Тифлопедагогика нашар көретіндерге және зағиптарға арналған білім беру, тәрбиелеу әдістемесі. Мүмкүндіктер шектелеу адамдардың тәрбиелеу және оқыту көру функциялары толық соқырлыққа дейін; сондай-ақ есту қабілеті нашар адамдар-бұл арнайы педагогиканың бөлігі және дефектологияның бір бөлімі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтік, қоғамдық-саяси, психологиялық және педагогикалық ғылымдар бойынша білім мен дағдыларды игеріп, пәнаралық бөлімдегі білімдерді өмірлік жағдайларда практикамен ұштастыра алады.
- Қазақ (орыс, ағылшын) тілінде сөйлеуді шебер түрде меңгеріп, ұйымдастырудың әдіс-тәсілдері мен сөйлеу этикасын сақтай отырып, өз ойын анық жеткізе алады; қорытынды мен жалпылау жасайды; ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдайды және бағалайды; педагогикалық ұжыммен, ата-аналармен және балалармен тиімді қарым-қатынас орната алады;
- Оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді формаларын, әдістері мен құралдарын талдап, оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, критериалды бағалау жүйесін әзірлеп қолданысқа енгізе алады.
- Жеке қабілеттер мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту мен тәрбиелеудің бағдарламалары мен әдістерін әзірлеп, білім беру ресурстарының кең спектрін қолдану арқылы оқу процесін ұйымдастыру кезінде оқушылардың үлгерімін бақылай алады.
- Ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, тарату және жасанды интеллектті, цифрлық технологияны, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында қолдана алады
- Жеке тұлғаның дамуын диагностикалау, түзету, ұйымдастыру және болжау үшін зерттеудің әдістемелік негіздерін, әдістемелік мәселелерді талдау және заманауи педагогикалық зерттеулерді жобалау дағдыларын меңгеріп, психологиялық-педагогикалық білімдерді практикада қолдана алады.
- Кәсіби міндеттерін атқару барысында адамгершілік және құқықтық нормаларға сәйкес мәдени мінез-құлық қағидаттарын, қарым-қатынастың этикалық стандарттарын сақтай отырып психологиялық қызмет көрсете алады.
- Психологиялық-педагогикалық білімнің принциптері мен заңдылықтарын қолдану және психодиагностикалық, психопрофилактикалық, психокоррекциялық және психологиялық кеңес беру әдістерін қолдану
- Кәсіби кеңес беруді жобалау, арт-терапия мен әлеуметтік-психологиялық тренингтер арасындағы байланыс, оның ішінде баланың дамуының алдын алу және түзету; баланың девиантты мінез-құлқы мен бейімделуінің алдын алу және түзету бойынша ата-аналармен тәрбие жұмысын жүргізу.
- Тұлғааралық қарым-қатынаста, кәсіптік бағдар беруде топтық жұмыс, коммуникация және басқару дағдыларын көрсету және академиялық адалдық пен ақпараттық мәдениет принциптерінің маңыздылығын түсінеді.
Ұқсас БББ
6B01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01101 Педагогика және психология
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01101 Педагогика және психология
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
6B01101 Педагогика және психология
Астана халықаралық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01101 Педагогика және психология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01101 Педагогика және психология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01101 Педагогика және психология
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
6B01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шымкент университеті
6B01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01101 Педагогика және психология
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01101 Педагогика және психология
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)