Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01101 Педагогика және психология в QYZPU

Пәндер

  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пән студенттердің іскерлік дағдыларын және іскерлік ойлауын дамытуға бағытталған. Экономиғаканың қызмет ету заңдылықтарын, бизнесті жүргізу жағдайларын, оның ішкі және сыртқы ортасын жан-жақты көрсету арқылы студенттерде бизнес-жоспар құру, өз ісін құру және табысты жүргізу дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс құқықтық сауатты, заңға бағынатын тұлғаны қалыптастыруға бағытталған. Студенттер өздерінің құқықтары мен міндеттерін біледі және сыбайлас жемқорлыққа мүлдем төзбеушілік танытады. Студенттер өз қызметінде қазақстандық қоғамның әлеуметтік, құқықтық және этикалық нормаларын қолдана алады. Курс заңдылық түсініктерін, этикалық қағидалары мен қоғамдағы сыбайлас жемқорлықпен күрес қағидаларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эмоционалды интеллект

    Қазақстанның мемлекеттік білім беру саясатының стратегиялық нұсқаулары мен басым бағыттары контекстінде оқытушының тьютор рөлін меңгеруге бағытталған . Оқушылар эмоционалды интеллект пен икемді құзыреттіліктердің заманауи мектептің оқу-тәрбие процесіндегі орнын анықтайды . Олар икемді дағдыларды, оның ішінде цифрлық ортада дамытуды ескере отырып, оқу қызметін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолданады. Олар әртүрлі жас топтарындағы оқушылардың эмоционалдық интеллектін бағалау және дамыту технологияларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық

    Пән білім алушылардың қаржы жүйесі, қаржылық тәуекелдер, қаржы институттары және олардың өнімдері туралы білімдерін игеруге бағытталған. Нәтижесінде студенттер әртүрлі дерек көздерден қаржылық ақпаратты іздеуді, талдауды, түсінуді, бағалауды үйренеді және алған ақпаратты қаржылық мәселелерді шешу үшін пайдалана алады.Жалпы бұл курс қаржылық алаяқтықтың жоғары тәуекелі жағдайында білім алушыларда сауатты, ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Экология және тұрақты даму курсы студенттердің экологиялық дағдыларын дамытуға, заманауи экологиялық мәселелерді шешуге, қоғам мен табиғат арасындағы қарым-қатынасты дамыту жолдарын қалыптастыруға, студенттердің экологиялық санасын және қоршаған ортаны қорғауға жауапкершілігін арттыруға бағытталған.Нәтижесінде студенттер экологиялық тенденцияларды талдау және басым бағыттарды қалыптастыру, табиғатты қорғау бойынша нақты міндеттерді қою арқылы өмірлік маңызды тұрақтылықты сақтауды үйренеді. Сондай-ақ студенттер қазіргі заманғы экологиялық саясаттың негізгі бағыттарын, жаһандық, аймақтық және жергілікті деңгейде экологиялық проблемаларды шешудің практикалық тәсілдерін анықтай алады, сонымен қатар тұрақты даму мақсаттарына жету үшін табиғи ортаның сапасын басқарудың әртүрлі құралдарын қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясы

    Бұл пән жалпы және жас ерекшеліктері психологиясының даму тарихын, міндеттерін, пән бойынша психиканың дамуын, сананың әлеуметтік-тарихи сипаттамаларын, зерттеу әдістерін, басқа ғылымдармен байланысын қарастырады. Студенттер онтогенездің әртүрлі кезеңдеріндегі адамның психикалық дамуының ерекшеліктерін талдайды; жас және өмірлік дағдарыстарды және оларды жеңу жолдарын анықтайды; танымдық процестер, олардың даму кезеңдеріндегі психологиялық ерекшеліктері; жас кезеңдеріндегі сезімдердің, эмоциялардың, ерік-жігердің сипаты мен көрінісі; олар психологиялық жеке қасиеттерді, олардың жас кезеңіндегі ерекшеліктерін игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Математикалық статистика негіздері

    Пәннің мақсаты: студенттерді жүйелі ойлаудың формалары мен заңдылықтарымен таныстыру, студенттерді жүйелі ойлауға үйрету, дұрыс дәлелдеу дағдыларын дамытуға көмектесу; Студенттер деректерді жинау, өңдеу және идеяларды жеткізу процесін түсінеді және қарастырылатын объектінің немесе құбылыстың күйін бағалауда сандық және сапалық деректерді талдауды қолдану дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу

    Курс әрбір студенттің жеке басындағы көшбасшылық қасиеттерді ашуға және дамытуға, оның бойындағы инновациялық бейімділік дағдыларын дамытуға, инновациялық процестерден туындаған жаңалықтарға бейімделу процесі ретінде, сонымен қатар оның өмірінде және ғылымиға-техникалық процестердің нәтижелерінің кәсіби қызметі. Ол көшбасшылық қасиеттер мен басқарудағы адам факторының қазіргі жағдайы мен даму болашағын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Этнопедагогика

    Студенттер этнопедагогиканың жалпы негіздерін қарастырып, этнопедагогиканың даму тарихын, қазақ және басқа этностардың мәдениеттегі тәрбиелік ерекшеліктерін талдайды. Ұлттық білім және оның қазіргі әлемдегі рөлі: ұлттық дүниетанымның, азаматтық сананың, ұлттық және өркениетті мәдениеттің қалыптасуын меңгереді. Студенттер кәсіби-маңызды тұлғалық қасиеттерді, соның ішінде педагогикалық ойлау, педагогикалық қарым-қатынас, ұтқырлық және ұлтаралық қарым-қатынас мәдениеті мен толеранттылықты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазылым

    Академиялық жазылым пәні білім алушыларды функционалды стиль түрлері мен ғылыми мақала жазу, салалық пәндік терминология, іс-қағаздарын жүргізу, академиялық сауаттылық дағдысын қалыптастырады. Сондай-ақ ғылыми баяндамалар жасауға, мәтіндерді кәсіби тұрғыдан талдай білуге, сыни ойлауға, плагиаттан сақтану жолдарын меңгертеді және ғылыми деректер қорынан ақпаратты табуға, жазба жұмысын жүйеліндіруге машықтанады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік психология

    Студенттер әлеуметтік психологияның басқа психологиялық ғылымдар жүйесіндегі орнын, оның пәні мен міндеттерін анықтайды. Студенттер қарым-қатынастың құрылымын, функциялары мен түрлерін, топтық динамика процестерін, тұлғаның әлеуметтену кезеңдерін талдайды. Студенттер әлеуметтік психологиядағы қолданбалы зерттеулерді меңгереді. Студенттер Әлеуметтік психологияны оқи отырып адамдардың ұжымдық іс-әрекетінің мәнін, жеке тұлғаның қалыптасуында ұжымның алатын орнын, ұжымның белсенді мүшесі ретінде сипаттайтын жеке тұлғалық қасиеттерді бойына сіңіріп, қарым-қатынастың маңызын түсініп, үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық қарым-қатынас мәдениеті

    Студенттер жоғары мектептегі оқу-тәрбие процесін жаңартудың заманауи бұрылыстарын оқыту және тәрбиелеу жолдарын талдайды. Ізгілендіру мен демократияландырудың жаңа технологияларын қарастырады. Студенттің жеке шығармашылық стилі. Педагогикалық қызмет аумағындағы коммуникативтік акт пен коммуникативтік оқиғалардың құрылымын таниды, педагогтің коммуникативтік мәдениеті аумағында қажетті білімді, іскерлікті, дағдыларды қалыптастырады. Кәсіптік қарым- қатынас аясында педагогикалық процеске қатысушылардың бірін-бірі қабылдау ерешеліктерін біліп,педагог тұлғасының маңызды қасиет-қаблеттерін бағалауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі

    Пән студенттерде ғылыми стильдің жанрлық түрлері туралы білімн қалыптастырады, кәсіби қызмет саласында ақпарат пен деректерді жинаудың, сақтаудың және өңдеудің заманауи әдістерін меңгертеді, сонымен қатар сөйлеу әрекетінің оқу, сөйлеу, сөйлеу. жазу, тыңдау сияқты төрт түрі бойынша академиялық байланыс дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пән студенттердің әрбір мүшесі өзінің құндылығы мен маңыздылығын сезінетін инклюзивті қоғам қағидалары туралы түсінігін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Оқушылар жас ерекшеліктеріне байланысты физиологияны, анатомияны жақсы біледі, жасерекшелік физиологиясы туралы терең білімге сүйене отырып, танымдық дағдылардың қағидаларын түсінеді, ерекше білімді қажет ететін балалармен жұмыс жасай алады, инклюзивті білім беру ортасын құрудың стратегияларын біледі және оны жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогика және дидактика

    Пәннің мақсаты ғылым ретінде педагогика туралы жалпы түсінік пен зерттеуге бағытталған оқыту концепцияларын қалыптастыру. Студенттер педагогика ғылымының дамуының тарихи алғы шарттарын меңгереді, дидактиканың негізгі заңдылықтары мен қағиаларын түсінеді. Студенттер цифрлық құралдарды пайдалана отырып, өзекті ғылыми ақпараттарды іздеуді және талдауды жүзеге асырады, педагогика мен дидактиканың іргелі негіздеріне сүйене отырып, өз көзқарасын білдіруге қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық артистизм

    Студенттер педагогикалық техника туралы жалпы түсінік қалыптастырады. Мұғалімнің өзін-өзі басқару техникасын, сөйлеу техникасын меңгереді. Педагогикалық кабілеттер және педагогтың тұлғалық сапаларын, педагогикалық шеберлікте актерлік шеберліктің элементтерін үйренеді. Педагогикалық қызметпен актерлік қызметтің арасында жалпы ұқсастықтар және айырмашылықтар түсінеді. Студенттер педагогикалық қызметте болатын қателікті іс-әрекетердің зиянды салдары мен қолайсыз факторларды жоюға жол ашады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру жүйесіндегі психологиялық қызмет

    Бұл пән білім беру жүйесіндегі психологтың қызметін реттейтін негізгі заңнамалық-құқықтық және нормативтік құжаттарды, білім берудегі психологиялық қызметті қалыптастырудың теориялық және әдіснамалық алғышарттарын, практикалық білім беру психологының кәсіби қызметінің бағыттары мен түрлерін қарастырады. Студенттер кәсіби қызметті жоспарлауды, эмпирикалық психологиялық зерттеулерді жоспарлауды және жүргізуді үйренеді. Психопрофилактиканы іске асырудың құралдары мен тәсілдерін, білім беру үдерісі субъектілерінің дамуын психологиялық қолдау мен даму жолдарын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазіргі тұлға теориялары

    Курс аясында студенттер психология тарихындағы тұлға мен адам проблемасын зерттеуге ғылыми көзқарастардың пайда болуы мен даму заңдылықтарын зерттейді, сонымен қатар олардың қазіргі психологиялық ғылым мен практикаға әсерін түсінеді. Студенттер отандық және шетелдік психологиядағы тұлға мен адам проблемасын зерттеуге арналған негізгі теориялық тәсілдерді (мектептерді) сыни тұрғыдан түсінеді. Тұлғаны зерттейтің әртүрлі теоретикалық бағытпен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық психология

    Пәннің мақсаты әр түрлі жас кезеңдерінде оқыту және тәрбиелеу психологиясы саласындағы білімді қалыптастыру болып табылады. Оқушыларды мектепте жетістікке жетуге ынталандырудың психологиялық жолдары туралы нақты түсінік қалыптасады және танымдық процестердің сапасын бағалайды. Студенттер мұғалім-оқушы-ата-ана жүйесінде сындарлы қарым-қатынас үлгілерін ассимиляциялау арқылы коммуникативтік құзыреттіліктерін дамытады. Курстың соңында олар білім берудегі психологиялық-педагогикалық тәсілдерді сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Тұлға психологиясы

    Бұл пәнді игеруде тұлға психологиясының негізгі теориялық мәселелерін меңгеріп, тұлғаның негізгі теорияларын білуге, социогенез және персоногенез туралы түсінік алуға мүмкіндік береді. Студенттер онтогенез процесінде тұлғаның қалыптасуы мен дамуының психологиялық теорияларын талдайды; қалыпты және психикалық деформациялардағы тұлғаның әртүрлі қасиеттерінің дамуы мен жұмыс істеу динамикасының өзгеруін бағалайды; отандық және шетелдік психологиядағы тұлғаны сапалық және сандық бағалау әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік психологиясы бойынша практикум

    Студенттер жас ерекшелік психологиясы бойынша практикум пәні туралы түсінікті, зерттеудің негізгі әдістерін, өзін-өзі тану психологиясының тәжірибесін, Мен- концепциясын, басқа адамның концепциясы және оларды зерттеу жолдарын қарастырады. Онтогенездің әртүрлі кезеңдерінде адамның психикалық дамуын диагностикалау әдістері және оларды психологтың өз қызметінде қолдану ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастырады. Психологиялық құбылыстарды, феномендерді және процестерді әдіснамалық тұрғыда талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Психологиядағы математикалық әдістер

    Студенттер психологиядағы математикалық әдістер арқылы алған білімдерін өз зерттеу тәжірибелерінде қолдана алудың кәсіби мүмкіншіліктерін кеңейтеді. Эмпирикалық зерттеудің тапсырмаларын дұрыс пайдалануға, алынған нәтижелерге қорытынды жасауға, келтірілген гипотезаны дәлелдеуге немесе керісінше жоққа шығаруға, сонымен қатар қажетті эмпирикалық мәліметтер анализінің әдісін таңдауға және оны нақты түрде пайдалануға мүмкіндік алады. Студенттер психологиядағы өлшем мен психологиялық экспериментті жоспарлауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиялық-педагогикалық диагностика

    Пәнді оқу барысында болашақ педагог-психологтар психологиялық диагностиканың құзіреттілігін қалыптастырады. Студенттер диагностикалық және түзету-дамыту міндеттерін шешуге мүмкіндік беретін бекітілген стандартты әдістер мен технологияларды қолданады; психологиялық бақылаулардың, диагностиканың нәтижелерін талдайды және өңдейді; зерттеу деректері бойынша психологиялық-педагогикалық қорытындылар мен түйіндемелерді тұжырымдайды. Білім алушы мен топтың психологиялық-педагогикалық сипаттамасын құру негізі ретінде диагностикалық қызметті меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық психологиялық кәсіби бағдар

    Пәнді оқыту негізінде педагогикалық-психологиялық кәсіби бағдар беру аспектілеріне: кәсіптік ағарту, оқушылардың ынтасын, икемділігін, талабын байқап, әрі қарай дамыту жолдарын қарастырады. Оқушылардың әлеуметтік-экономикалық, психикалық физиологиялық ерекшеліктері бар түрлі мамандықтар туралы білім жиынтығы; сол кәсіптердің біреуін дұрыс таңдауға жағдай жасауға; психикалық-физиологиялық мүмкіндіктерін қалыптастыруды қарастырады.Оқушыларды мамандыққа баулу және кәсіби бағдар беру жұмысының жоспарын құрылып, оны жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Конфликтология негіздері

    Студенттер пәнді меңгеруде конфликтологияның әдіснамасын, тарихын және теориялық негіздерін, қоғамдағы маңызыдылығын талдайды. Конфликтологиялық идеялардың пайда болуы және дамуын, дау-дамайдың жалпы теориясын, тұлға ішілік, тұлғааралық және топтық қақтығыстарды талдайды. Дау-дамайларды зерттеу және диагностикалау әдістерін меңгеріп, алдын алу және реттеу негіздерін, болжау және алдын алу жолдарын үйренеді. Студенттер дау-жанжалды жағдайлар мен дау-жанжалдарды шешу жолдарын қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық менеджмент

    Студенттер педагогикалық менеджменттің теориялық-әдістемелік негіздерін, заңдылықтары мен ұстанымдарын қарастырады. Мектептегі инновацияларды басқару, мектептің тұтас педагогикалық процесін басқару жолдарын талдайды. Мектепті басқарудың педагогикалық жүйесі және оның формасын үйренеді. Мектептің тұтас педагогикалық процесін диагностикалау және жоспарлау, мектептің педагогикалық ұжымын басқару тәсілдерін меңгереді. Педагогикалық қарым-қатынас және басқару этикасын түсініп, мектептің интегралды педагогикалық процесіндегі конфликтіні басқаруды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогиканы оқыту әдістемесі

    Студенттер педагогиканы оқытудың әдіснамалық және жалпы теориялық мәселелерін меңгеріп, білім беру мекемелеріндегі педагогикалық пәндерді оқытуды ұйымдастыру және басқару үшін қажетті тәжірибелік біліктер мен дағдыларды қалыптастырады. Педагогика принциптерін құру оқу пәні ретінде және педагогикалық пәндердің мазмұнын игеруді ұйымдастырудың тәсілдері ретінде меңгеріп, қазіргі оқыту технологияларының ғылыми негіздерін қарастырады. Педагогиканы оқытудың тәжірибесінде теориялық білімдерді жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Бұл пәнді оқудың мақсаты жасанды интеллект (ЖИ) саласындағы теориялық білім мен дағдыларды және жасанды интеллекттің заманауи құралдары мен әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.Студенттер AI туралы негізгі түсініктермен танысады; негізгі AI тұжырымдамалары мен әдістерін үйренеді; негізгі интеллектуалды бағдарламалық жүйелерде ЖИ ұсынылған теорияларын, әдістері мен принциптерін қолдану қабілетін алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық шеберлік негіздері

    Пәнді оқу барысында студенттер болашақ педагог-психологтің педагогикалық кәсіби шеберлігін жетілдірудегі шығармашылық қабілеттері мен құзыреттілігін дамыту жолдарын, жеке тұлғалық қасиеттері мен біліктерін қалыптастыратын білімді іріктеуді, оқушыларға әсер ету тәсілдерін, шығармашылықты дамыту, педагогикалық техниканы тиімді қолдану, педагогикалық такт және әдеп элементтерін, сөйлеу техникасын, педагогтің кәсіби шеберлігінде шешендік өнерді дамыту бағыттарын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби этика және сәйкестік

    Пәннің мақсаты студенттерді кәсіби педагогикалық ортада қабылданған көзқарастармен, құндылықтармен, білімдермен, сенімдермен және дағдылармен таныстыру. Студенттер педагогикалық немесе басқа да қызмет аясында көшбасшылық және белсенділік дағдыларын, Қазақстанның ұлттық және мәдени құндылықтарына деген сүйіспеншілігін дамытады, кәсіби этикамен танысады, оны құндылық ретінде қабылдай отырып, қатаң сақтауды үйренеді. Студенттер мансап жолын жоспарлай отырып, өзін-өзі талдау және өзін-өзі басқару дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Студенттер тәрбие үрдісінің теориялық-әдіснамалық негіздерін, мәнін және оның білім беру үдерісіндегі орнын, мектептегі тәрбие жұмысын басқару мәселелерін қарастырады. Тәрбие мақсатын қою әдістемесі, өмір нормаларына даярлауда құндылық қатынастарды қалыптастырып, тәрбие әдісін, нысандары мен құралдарын практикада қолданады. Студенттер оқушылардың тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласынан кәсібипедагогтық білімді қалыптастырып, педагогикалық техниканы меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәрбие үрдісін ұйымдастыру және әдістемесі

    Пәнді игеру барысында студенттер тәрбие жұмысын ұйымдастырудың әдістерін, формаларын, әдістерін меңгереді. Тәрбие жұмысының ұжымдық топтық, жеке нысандарын қарастырады. Қазіргі және болашақ ересек өмірде білім, білік және өзін-өзі дамыту дағдыларын қалыптастырады. Тәрбие жұмысын, тәрбиелік қарым-қатынасты, тәрбие жұмысының нысандарын ұйымдастыра алады. Баланың тұлғалық қалыптасуын және әлеуметтену процесін, тәрбие жұмысының теориясын және әдістемесін, тәрбие технологияларын оқу-тәрбие процесінде дұрыс пайдалану үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медиация негіздері

    Курс аясында студенттер дау-жанжалдарды реттеу мен алдын-алу, табысты талдау ісіндегі медиацияның мәні мен әдістері, түрлері туралы заманауи түсініктерді қалыптастырады. Студенттер дау-жанжалдарға, оның ағымының түрлі кезеңдеріне араласуды жүзеге асырады; келіссөздерде делдал рөлінде әрекет етеді; қолда бар медиативтік құзыреттерге сүйеніп әлеуметтік ақпараттарды талдап түсіндіреді. Медиация кезінде дау-жанжалдағы өзара әрекеттесуді зерттеу бағдарламасын құрып, тұлғаішілік, отбасылық, тұлғааралық қақтығыстармен жұмыс жүргізе алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Суицидология негіздері

    Оқу процесінде студенттер суицидтік мінез-құлық әлеуметтануы мен психологиясының негізгі бағыттарын зерттейді; суицидология мен өзін - өзі бұзатын мінез-құлық психологиясының дамуының негізгі кезеңдері, категориялық аппарат және ғылыми-зерттеу мәселелерінің салалары туралы түсінік қалыптасады. Студенттер суицидтік мінез-құлықты және оның алдын алу жолдарын меңгереді. Сонымен қатар, жеке тұлғаның дағдарыстық жағдайымен жұмыс істеуге бағытталған әдістерді қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Отбасы психологиясы

    Ұсынылған курс отбасы мәселелерін түсінуге және ата-ана болуды қалыптастыруға теориялық көзқарастарды зерттеуді қамтиды. Студенттер отбасылық оқыту мен тәрбиелеу мәселелерін талдайды; ерлі-зайыптылық және ата-аналық қатынастарды психодиагностикалық зерттеу процедурасын жоспарлайды; отбасын зерттеу үшін проективті әдістерді таңдайды; бір және барлық отбасы мүшелерінің сұранысы бойынша кеңес береді; мінез-құлық отбасылық психотерапия бағытында тренингтік сабақ жоспарын жасайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Психологияны оқыту әдістемесі

    Студенттер қазіргі беру мекемелеріндегі психологияның рөлін, орнын, оның мақсатын, міндеттері мен оқыту әдістерін анықтайды және сыни тұрғыдан талдайды. Студенттер инновациялық технологияларды қолдану үрдісімен психологияны оқытудың интерактивті әдістерін қолданады. Психологияны оқыту әдістемесінің теориялық негіздерінің мазмұнын ашып, қолданбалы психологиялық пәнді меңгеруге қызығушылықтарын арттырады. Студенттердің маман оқытушы ретінде оның теориялық, ғылыми және практикалық дайындығының жоғарғы деңгейін қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Эксперименталды психология

    Студенттер психологиядағы теориялық және эмпирикалық білім, ғылым әдіснамасын меңгереді. Ғылыми зерттеу түрлері, оның қағидалары мен құрылымын, ғылыми зерттеу кезеңдерін, психологиялық зерттеу және психологтың тұлғасы, адаммен зерттеу жүргізудің әдеп қағидаларын қарастырып, эксперименталды зерттеу әдістемесін, психологиялық зерттеудегі эксперименталды әдістің ерекшелігін, эксперименталды зерттеу моделін, психологиядағы өлшеу және психологиялық экспериментті жоспарлауды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Суицидтік мінез-құлықтың психологиялық аспектілері

    Бұл пәнді оқудың мақсаты психологиялық профилактика мен суицидтік мінез-құлықты түзетудің кешенді тәсілін игеру болып табылады. Өзін-өзі бұзатын мінез-құлықтың себептері мен формаларын анықтайды. Студенттер суицидтік мінез-құлық белгілерін тікелей анықтайтын арнайы диагностикалармен және оның жанама болжаушыларын өлшеуге мүмкіндік беретін диагностикалық материалдардың құрылымдық тізімімен (әлеуметтік-психологиялық және психологиялық-педагогикалық диагностика) танысады. Өз-өзіне қол жұмсаған адамның отбасымен жұмыс жүргізу жолдарын үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Отбасы және отбасылық қатынастар психологиясы

    Бұл курс отбасылық психология саласындағы негізгі теориялық, әдіснамалық және практикалық мәселелер туралы идеяларды қалыптастыруға бағытталған. Студенттер отбасының әлеуметтік жүйе ретіндегі негізгі тұжырымдамаларын, оның типологиясы мен құрылымын салыстырады; отбасылық қатынастарды диагностикалау әдістерін іс жүзінде қолданады; Неке және отбасы мәселелері бойынша консультативтік процесті жүргізу әдістерін саралайды; отбасылық қақтығыстардағы адамдардың сындарлы мінез-құлқын қалыптастырудың психологиялық аспектілерін талдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Виктимология

    Студенттер виктимологияның жалпы теориялық негіздерін талдайды; шетелдік виктимологиялық тәжірибелерді практикада қолданып, оларды отандық құқық қорғау жүйесінде пайдаланудың мүмкіндіктерін қарастырады; виктимологиялық терминдерді ажыратып таниды: құрбаны, жәбірленуші, құрбандыққа айналу, құрбандыққа бейімділік; қылмыскер мен құрбандық арасындағы тұлға аралық қатынастардың сипатын түсіндіреді; виктимологиялық жағдайлардағы дау-жанжалдарды шешеді; витимологиялық профилактиканың өрлеу бағытын анықтайды. Жәбірленудің заңдылықтары мен тенденцияларын зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалар мен жасөспірімдердің девиантты мінез-құлқы

    Курс шеңберінде студенттер девиантты мінез-құлық проблемасына қолда бар ғылыми тәсілдерге шолу жасайды: тұжырымдамаларды талдайды, критерийлер мен көрсеткіштерді жіктейді, негізгі түрлерін анықтайды, тұлғаның девиантты мінез-құлқын диагностикалау мен түзетудің әдістері мен технологияларын қолданады; қазіргі қоғамдағы девиантты мінез-құлық мәселесін шешудің практикалық тәжірибесін жинақтайды; девианттың пәндік саласында зерттеулер ұйымдастырады. Девиантты мінез-құлықты балалармен педагог-психолог жұмысындағы тұжырымдамалар және олардың мазмұнын құрастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер негіздері

    Пән педагогикалық зерттеу саласында зерттеушілік дағдыларды дамытуға бағытталған. Студенттер зерттеудің негізгі сапалық және сандық әдістерін біледі, ғылыми әдебиеттерді талдай алады, Action research, lesson study әдістемелерін, бақылау мен рефлексияны меңгерген. Студенттер деректерді өңдей алады және көпшілікке ұсыну үшін зерттеу нәтижелерін ауызша және жазбаша түрде құрастыра алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Психологиялық коррекцияны жүргізу технологиясы

    Курс шеңберінде студенттер психологиялық түзету-дамыту жұмыстарын жүргізуді, психологиялық көмек көрсетуге байланысты кәсіби міндеттерді шешу үшін қажетті дағдыларды пысықтауды, болашақ психологтардың практикалық жұмысында әртүрлі психотерапиялық әдістер мен технологияларды қолдануды үйренеді. Тұлғаның қалыптасуына, дамуына және жұмысына психологиялық-педагогикалық әсер ету жүйесіндегі психологиялық түзетудің маңыздылығын ашады. Балалармен және жасөспірімдермен жүргізілетін психокоррекциялық жұмыстың мазмұны мен әдістері меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық кеңес беру негіздері және психотерапевтік техника

    Бұл курс психологиялық кеңес беру мен психотерапия негіздерінің ғылыми-теориялық және практикалық тәсілдерін зерттеуге бағытталған.Студенттер кеңес берудің стратегиясы мен тактикасын анықтайды; клиенттермен жұмыс жасауда этикалық нормалар мен ережелерді қолданады; клиенттердің типтік сұраныстарын талдайды; консультациялық әңгімелесу әдістерін таңдайды; психологиялық кеңес беру бағдарламаларын әзірлейді. студенттер психотерапияның негізгі бағыттарын ажыратып, адам қызметінің әртүрлі түрлеріндегі кәсіби тәуекелдердің алдын алуға бағытталған жеке психотерапиялық бағдарламаларды әзірлейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 9
  • Білім беру мекемелеріндегі психокоррекциялық жұмыстар

    Ұсынылған курс түзету-дамыту психологиясының қазіргі даму тенденцияларын қамтиды. Студенттер қалыптан тыс дамудың әртүрлі формалары бар балалардың білім беру процесін ұйымдастырудың ерекшеліктерін талдайды; оқудағы қиындықтарды және жеке түзету жұмыстарының нәтижелерін талдай отырып, оқушылардың сипаттамасын жасайды; оқушылардың жеке ісімен және медициналық картасымен жұмыс істейді; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен арнайы білім беру бағдарламаларын жобалайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тренингтік жұмыс негіздері

    Курс шеңберінде студенттер психологиялық тренингтің жалпы сипаттамасы мен даму тарихын зерттейді; негізгі тренингтік әдістерді меңгереді (топтық пікірталас, ойын әдістері, психогимнастика және т. б.); әлеуметтік-психологиялық оқытуда белсенді оқыту әдістерін қолдану заңдылықтарын сипаттайды; Әлеуметтік және жеке мәртебесі мен дамуындағы бұзушылықтар мен ауытқулардың алдын алу мақсатында психологиялық тренинг бағдарламаларын әзірлейді және жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Коммуникативті құзыреттілік тренингі

    Курста қарым-қатынастағы тренинг мәселесін зерттеудің теориялық және әдіснамалық тәсілдері қарастырылады. Студенттер тренингтік сабақты ұйымдастырудың ерекшеліктерін әлеуметтік белсенді оқытудың әдісі мен формасы ретінде талдайды; жеке мәселелерді шешу үшін тренингте қолданылатын әртүрлі әдістер мен әдістерді қолданады; қарым-қатынас процесінде эмоционалды өзін-өзі реттеуді біледі; теориялық білімді практикалық кәсіби қызметке түрлендіреді, құрылымдайды және психологиялық сауатты түрлендіреді; коммуникативтік тренинг бағдарламаларын әзірлейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік-мәдени әртүрлілікті ескере отырып, қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын пайдаланады, әл-ауқатты және инклюзивті ортаны қалыптастыруда білім берудегі теңдік пен қолжетімділік қағидаларын құрметтейді, көшбасшылық қасиеттерге ие және оларды ұжымдық әлеуетті дамыту үшін қолдана алады.
  • Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгерген.
  • Сандық технологияларды зерттеулер мен қолдануда әдеп және құқықтық нормаларды сақтайды және біледі. Сандық ақпаратпен және деректерді қорғаумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, сандық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді.
  • Педагог-психологтың кәсіби-маңызды тұлғалық қасиеттерін: инновациялық ойлау және әлеуметтік интеллект; эмоционалды-ерік тұрақтылығы, күйзеліске төзімділігі; тілектестік, эмпатия және рефлексия, жауапкершілік, мақсаткерлік, икемділік, өзіне сенімділік, топ құру және топтық жұмыс қабілеттерін меңгереді.
  • Оқу үдерісін жобалау кезінде оқыту мен тәрбиелеудің педагогикалық және психологиялық мәселелерін шешу үшін қажетті технологияларды іріктеп, қолдану дағдыларын меңгереді.
  • Түзету білім беру мекемелерінде педагогикалық үдерісті оңтайландыруда психологиялық көмек көрсетеді.
  • Девиантология, экстремалды және дағдарысты психология, оқушылардың суицидтік мінез-құлқының алдын-алу саласындағы эксперименталды-зерттеу жұмыстарына арналған ғылыми зерттеу жұмыстарын меңгереді.
  • Педагогика және психология саласындағы кәсіби білім мен түсінікті терең меңгереді.
  • Жалпы психологиялық заңдылықтар контекстінде нақты ұсыныстар әзірлеп, әртүрлі қызмет түрлерінде тұлғаны психологиялық жағынан сүйемелдеп модельдейді.
  • Тұлғаның психикалық және психологиялық денсаулығының қауіпсіздігін қамтамасыз ету және кез-келген мүмкін болатын қолайсыздықтың алдын-алуға бағытталған пихопрофилактикалық жұмысты жоспарлайды.
  • Педагогикалық және психологиялық білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатнастың әр түрлі салаларындағы жағдайларды бағалайды.

Ұқсас БББ

6B01101 Педагогика және психология

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

6B01101 Педагогика және психология

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01101 Педагогика және психология

Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

6B01101 Педагогика және психология

Астана халықаралық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01101 Педагогика және психология

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01101 Педагогика және психология

Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)

6B01101 Педагогика және психология

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B01101 Педагогика және психология

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01101 Педагогика және психология

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01101 Педагогика және психология

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B01101 Педагогика және психология

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B01101 Педагогика және психология

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

6B01101 Педагогика және психология

Қызылорда "Болашақ" университеті

6B01101 Педагогика және психология

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

6B01101 Педагогика және психология

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01101 Педагогика және психология

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B01101 Педагогика және психология

Alikhan Bokeikhan University (ABU)

6B01101 Педагогика және психология

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01101 Педагогика және психология

Шымкент университеті

6B01101 Педагогика және психология

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B01101 Педагогика және психология

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

6B01101 Педагогика және психология

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01101 Педагогика және психология

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

6B01101 Педагогика және психология

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01101 Педагогика және психология

Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01101 Педагогика және психология

«Мирас» университеті (Мирас)

Top