Меню

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы 6B01101 Педагогика және психология в Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті

Білім беру бағдарламасының мақсаты
Инновациялық педагогика және практикалық психология саласында тәжірибелік дағды мен дамыған коммуникативтік мәдениетке және көшбасшылық қасиеттерге ие бәсекеге қабілетті мамандар даярлау.
Академиялық дәреже
Бакалавриат
Оқыту тілі
Русский, Қазақша
ЖОО атауы
Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті
Оқу мерзімі
4 года
Кредиттер көлемі
240
ҰБТ-дағы пәндер
Биология және География
Білім беру саласы
6B01 Педагогикалық ғылымдар
Дайындық бағыты
6B011 Педагогика және психология
Білім беру бағдарламаларының тобы
B001 Педагогика және психология
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән болашақ маманның тәрбие жұмысына терең дайындығына бағытталған. Пәнде келесі теориялық сұрақтар шеңбері қарастырылады: оқушылардың, сынып ұжымының және жалпы тәрбие үрдісінің диагностикасы; мектеп пен сыныптағы тәрбие жұмысын жоспарлау және мақсат қою; сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу; мектеп пен сыныптың педагогикалық ұжымының оқушы отбасымен, мектептен тыс мекемелермен және т. б. қарым-қатынасы.

    Селективті тәртіп
  • Критикалық ойлау
    Несиелер: 2

    Курс қазіргі ақпараттық қоғамда өтетін коммуникативтік үдерістердің күрделілігіне байланысты критикалық ойлау мәдениетін дамытуды болжайды. Критикалық ойлау дағдыларын, шешім қабылдау техникаларын, тиімді көпшілік алдында сөз сөйлеуді дайындау және өткізу әдістемелерін белсенді меңгеруді көздейді. Пәндерді терең меңгеруге, жазбаша жұмыстарды дайындау сапасын арттыруға ықпал етеді, дербес білім беру стратегиясын құруға негіз болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 2

    Құқық салаларын, құқықтың негізгі салаларының мәні мен міндеттерін, Конституцияның құқықтық актілер жүйесі үшін негізгі заң ретіндегі маңызын, әр түрлі құқықтық қатынастардың мазмұнын, азаматтардың құқықтары мен міндеттерін қарастырады. Білім алушылардың дүниетанымын қалыптастыруға және қоғамдық және жеке құқықтық санасын, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті арттыруға ықпал етеді. Мемлекеттік сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегияларды іске асыру туралы кешенді көзқарас қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және жасыл экономика
    Несиелер: 3

    Студенттердің теориялық негіздерді терең зерттеу және қазіргі кездегі экология мен жасыл экономиканың рөлі туралы түсініктерді нақтылау, сондай-ақ қоғамның әл-ауқатын сақтауға бағытталған экономика негіздерін зерделеу, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану есебінен, түпкілікті пайдалану өнімдерін қайтаруды қамтамасыз ететін өндірістік циклге.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 3

    Студенттердің ғылым ретінде экология туралы, адам мен қоршаған ортаның өзара байланысы мен өзара тәуелділігі туралы түсініктерін қалыптастыру және тіршілік әрекетінің экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша сұрақтар шеңберін, сонымен қатар қазіргі заманның негізгі экологиялық мәселелерін және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру шеңберінде оларды шешу жолдарын зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Танымдық үрдістердің психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді жалпы психологиялық сипаттамаларды түсінуге және талдауға арналған әлемдік психологиялық ғылым көзқарастарына, психикалық танымдық үдерістерді, осы процестердің қасиеттері мен түрлерін зерттеуге және зерттеуге арналған шетелдік және отандық ғалымдардың, психологтардың тұтас теориялары мен нақты тұжырымдамаларын ескере отырып, таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономикалық теория
    Несиелер: 3

    Экономикалық теория аралас әлеуметтік-бағытталған экономиканың түрлі деңгейлерінде шаруашылық жүргізу және шаруашылық субъектілерінің тиімді мінез-құлық заңдарын зерттейді, оның мәндік сипаттамаларын ашу мақсатында ұдайы өндіру процесіндегі терең себеп-салдарлық байланыстар; шектеулі ресурстар әлемінде шаруашылық жүргізуші субъектілерді (өндірушілерді, сатушыларды, сатып алушыларды) экономикалық таңдау; экономикалық жүйенің әртүрлі деңгейлерінде ұдайы өндіру процесіндегі адамдар арасындағы шаруашылық қызмет және экономикалық қатынастар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыру, Педагогикалық құзыреттілік деңгейін арттыру, оқу және кәсіби іс-әрекеттерді жүзеге асыру мен игерудің табыстылық факторы ретінде адамның жеке ерекшеліктері туралы тұтас түсінік қалыптастыру, оқу іскерлігін дамыту, ақыл-ой еңбегінің мәдениеті, өздігінен білім алу; педагогикалық білімге сүйене отырып тиімді шешім қабылдай білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік психология
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты адам психологиясының маңызды ерекшеліктері туралы және оның әртүрлі әлеуметтік топтармен өзара әрекеттесуі, әлеуметтік-психологиялық қарым-қатынастың және жеке тұлғаның дамуын көрсетеді, әлеуметтік орта мен әлеуметтік-психологиялық қарым-қатынастың ерекшеліктерін ескере отырып, оның қызметінің ерекшеліктерін, мінез-құлқы мен ақыл-ойдың жай-күйін көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    "Кәсіпкерлік негіздері" пәнін оқу барысында қазіргі жағдайда кәсіпкерлік негіздерінің теориялық сұрақтары қарастырылады.; кәсіпкерліктің қалыптасуы, кәсіпкерліктің мәні мен функциялары, бизнестің қазіргі ұйымдық нысандары, кәсіпкерліктегі мәдениет пен этика, нарықтық экономикадағы кәсіпкерліктің рөлі; кәсіпорынды (фирманы) ұйымдастырумен байланысты мәселелер: кәсіпорынның ұйымдық-құқықтық нысанын таңдау, Кәсіпкерлік табысқа және фирма қызметінің мақсаттары, экономикалық жағдайлар, фирманың нарықтағы мінез-құлық стратегиясы, бизнесті жоспарлау, кәсіпорын қызметінің негізгі көрсеткіштері, жарнама және оның бизнестегі рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Түлға психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән тұлғаның әртүрлі психологиялық аспектілерін, оның қалыптасуы мен дамуының ерекшеліктерін дәстүрлі және заманауи түсінуден тұрады. Жеке тұлға психологиясының практикалық бағдарлануы әртүрлі әлеуметтік-мәдени жағдайларда, әртүрлі қызмет түрлерін жүзеге асыру жағдайында адаммен болатын өзгерістерді сипаттаудан, түсіндіруден және болжаудан тұрады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тұлғаның психология - педагогикалық диагностикалау
    Несиелер: 5

    Психодиагностика-тұлғаның жеке-психологиялық ерекшеліктерін анықтау және өлшеу әдістерін әзірлейтін психологиялық ғылым саласы. Психодиагностика үшін математикалық-статистикалық аппарат және ең алдымен корреляциялық және факторлық талдау маңызды болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Даму психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән адамның жетілуіне және әлеуметтік және тұлғалық жетілуіне байланысты дамуын зерттейді. Бұдан басқа, оны қызметтің белсенді субъектісі және қоғамдық-тарихи процесс ретінде зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дидактика
    Несиелер: 5

    Студенттердің оқыту процесінің мәні, мазмұны, құрылымы, функциялары, оның заңдылықтары мен принциптері туралы білім жүйесін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби -бағытталған шет тілі
    Несиелер: 3

    Кәсіби шет тілі мамандық бойынша студенттердің тілін дамытуға негізделген. Студенттердің сөйлеу мәнерінде, экономикалық ағылшынша терминдерді еркін қолдануын тереңдетуге бағытталған. Болашақ экономистерге іскери қатысымдылықтың негіздерінен мағлұмат беру, студенттерді экономикалық ортада іскерлік қарым – қатынасқа үйрету, іскерлік терминдерге баулу. Студенттердің іскерлік және кәсіби құзіреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Академиялық хат
    Несиелер: 4

    Пәннің негізгі мақсаты - академиялық жазбаларды тиімді жазу үшін қажетті жазбаша дағдылар мен сыни ойлау дағдыларын игеру және нығайту. Курстың мазмұны: тақырыптық академиялық хат, оның ерекшеліктері. Ғылыми стиль түсінігі. Тақырып таңдаңыз. Ғылыми мақалаларды іздеудің бағыттары мен құралдары. Оқу және оның түрлері. Плагиат және оны болдырмау жолдары. Зерттеу моделдері (бір факторлы, көп факторлы). Зерттеудің гипотезасы. Зерттеу әдіснамасы. Зерттеу жұмысының құрамы. Негізгі бөлім. Автордың идеясы жазбаша түрде. Зерттеу жұмысының құрылымы. Негізгі бөлім. Кіріспе, қорытынды. Резюме Баяндама, презентация қатемен жұмыс

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Іскерлік қарым-қатынас және әсер ету психологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттердің қарым-қатынас бойынша Серіктестің алғашқы әсерін қалыптастыру негізінде жатқан және одан әрі өзара іс-қимылдың табыстылығына әсер ететін негізгі механизмдерді зерделеуге, қарым-қатынастың ішкі және сыртқы кедергілерін талдауға, қарым-қатынас бойынша серіктестердің ұстанымын анықтауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көшбасшылық
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты әлеуметтік көшбасшылықтың теориялық аспектілері туралы студенттердің идеяларын қалыптастыруға, қоғамдық ұйымның жұмыс істеуіне қазіргі заманғы көзқарас тұрғысынан көшбасшылық ұстанымдарды іске асырудың мәнін қалыптастыруға бағытталған. Адамдармен өзара іс-қимылда ықпал ету дағдыларын қалыптастыруға, сондай-ақ көшбасшылық дағдыларды дамытуға назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    студенттердің тілін дамытуға сөйлеу мәнерінде, экономикалық терминдерді еркін қолдануын тереңдетуге бағытталған. Бағдарламаға енгізілген мәтіндер лексиканы меңгеріп, тілді қолдана алатындай білім дәрежесіне жеткізу. Сөйлеу әрекетінің оқылым, жазылым, айтылым, естілім түріндегі коммуникативтік қарым-қатынас дағдылары мен машықтарды дамыту, тақырыптық глоссарийін еркін қолдану, әдеби тілдің нормаларын және кәсіби қызметтің феномендерін бейнелейтін арнаулы мақсаттарға арналған тілді игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән уақыттық ресурстарды басқару, дербес тиімділікті арттыру, уақытты тиімді ұйымдастыру және ұйымдастыру саласында құралдарды игеру үшін қажетті құзыреттерді игеруге бағытталған. Уақытты басқару жұмыс уақытын басқаруға, бизнес-процестердің барлық кезеңдерінде еңбек шығындарын жоспарлауға, ұйымдастыруға және бағалауға және ұйымның шығындарын барынша азайтуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Іскерлік ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны-қатысымдық, лингвистикалық, лингвоелтану, кәсіптік құзыреттіліктерді қалыптастыруды қамтиды. Оқылатын тақырыптар көлемінде тілдің кәсіби нормаларын білу; белсенді сөздер мен терминдерді; аутентті жазбаша және ауызша құжаттармен жұмыс жасай білу; іскерлік хат жаза білу; шетел тілінде іскерлік әңгіме жүргізу қажет етіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еңбек психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән кәсіби қызметке қосымша аспектісінде бұрын алынған психологиялық білімді тереңдетуге және кеңейтуге бағытталған. Курстың негізгі мақсаты: студенттерді еңбек психологиясының пәндік саласы аясында зерттеу дағдыларын қалыптастыру және психологиялық білімнің ірі саласының бірі ретінде еңбек психологиясымен таныстыру. Теориялық мәселелерді зерттеу барысында бұл пән психолог қызметіндегі практикалық және қолданбалы зерттеу есептерін шешуде олардың маңызын көрсетуі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Девиантты мінез-құлық психологиясы
    Несиелер: 5

    Девиантты мінез-құлықтың психологиялық ерекшеліктерін зерттеу қазіргі психологияда өзекті, өйткені адамның мінез-құлық нормаларынан ауытқушылықты қалыптастыру және көрсету мәселелерімен, девианттың жеке тұлғасының даму себептері мен ерекшеліктерімен, әр түрлі әсерлердің мәнін түсінумен, девианттарға психологиялық көмек көрсету шеңберінде жағымсыз психологиялық салдардың алдын алумен байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты: студенттерге балалардың кез келген кемсітушілігін болдырмайтын идеология негізге алынған шетелдік және отандық оқыту тәжірибесі туралы түсінік беру; барлық адамдарға тең қарым-қатынасты қамтамасыз ететін жағдайларды жасау және жүзеге асыру туралы және ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға ерекше жағдайлар жасау туралы; инклюзивті білім беру қағидаларымен таныстыру; білім беру мекемелерінде инклюзивті білім беруді ұйымдастыру туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагогика
    Несиелер: 5

    Пән студенттерде әлеуметтік тәрбиелеудің субъектілері мен үдерісіне қатысты гуманистік әлеуметтік ұстанымдарды, әлеуметтік-педагогикалық қызмет саласындағы кәсіби міндеттерді шешуге дайындығын қалыптастырады: толыққанды оқыту, балаларды тәрбиелеу, баланың құрдастарымен және ересектермен қарым-қатынасы мен қарым-қатынасы, тәрбиеленушілердің әлеуметтенуі үшін жағдай жасау; аралас мамандармен өзара іс-қимылда пәнаралық психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік-оңалту іс-шараларына қатысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Этнопсихология
    Несиелер: 5

    "Әр түрлі ұлттар мен халықтар өкілдерінің этномәдени ерекшеліктерін, этностардың психологиялық сипаттамаларын, сондай-ақ этносаралық қатынастар мәселелерін зерттейтін пән. е стереотиптер, ұлттық мінез және менталитет, этносаралық қақтығыстардың өту ерекшеліктері-осының барлығы этнопсихология жүргізетін мәселелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Үйымдастыру психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мақсаты басқарудың шетелдік және отандық ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен таныстыру,ғылыми басқарудың қазіргі тенденциялары - жаңа ғылыми басқару парадигмасы туралы түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Эксперименттік психология
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-эксперименталды зерттеулер жүргізу теориясы мен практикасы негіздерін меңгеру, психологиялық эксперименттерді жоспарлау бойынша арнайы білім алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психологиялық-педагогикалық зерттеу әдіснамасы және әдістері
    Несиелер: 5

    Пән психологиялық-педагогикалық зерттеулерді жоспарлау дағдыларын, эмперикалық мәліметтерді жинау және талдау, зерттеу нәтижелерін өңдеу және қорыту дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Отбасылық психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді қазіргі отбасының негізгі мәселелерімен, отбасы-неке және балалар-ата-ана қатынастарын дамыту үрдістерімен таныстырады; ерлі-зайыптылар мен балалар-ата-ана қатынастарын зерттеу, дамыту және түзету әдістеріне шолу жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 4

    Педагогикалық психология пәні студенттердің психологиялық және педагогикалық білімін біріктіру негізінде тереңдетуге, олардың білім беру қызметі туралы кәсіби түсініктері мен кәсіби біліктерін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогика мен психологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді ғылыми білім жүйесімен және теориялық-методологиялық негіздерді, қағидаттарды оқытуға бағытталған. жоғары кәсіптік педагогикалық білім беру мекемелерінде педагогика мен психологияны оқытудың мазмұны, әдістері, нысандары мен құралдары, сондай-ақ олардың білім беру тәжірибесінде психологиялық-педагогикалық пәндерді оқытудың мазмұнын, әдістерін, нысандары мен құралдарын іске асыру кәсіби іскерліктері мен дағдыларын меңгеруге бағыттылығын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық ғылымның әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пән педагогикалық шындықты, педагогикалық теорияның құрылымы туралы білімді бейнелейтін білім алу тәсілдері мен тәсілдерінің принциптері туралы білім жүйесін білдіреді. Әдістеме сондай-ақ зерттеу жұмысын жүргізу және оны бағалау бойынша бағдарламалар мен әдістерді әзірлейді, ол жаңа бағдарламалар қабылданатын білім жүйесін білдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 3

    Пән студенттердің педагогикалық іс-әрекетінің мәні, педагогикалық шеберліктің психологиялық-педагогикалық мазмұны туралы толық түсінігін қалыптастыруға, білім беру жүйесіндегі педагогикалық техниканы іс жүзінде меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі оқыту әдістері
    Несиелер: 3

    Пән студенттерді оқыту үрдісінде инновациялық әдістер мен әдістерді енгізу, дамыту және қолданудың өзекті мәселелерін ашады. Жоғары оқу орындарының оқытушылары пайдаланатын озық және қазіргі заманғы инновациялық құралдарға талдау жүргізілді. Студенттерді дайындаудың дәстүрлі формаларымен салыстырғанда инновациялық тәсілдің артықшылықтары негізделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Құқықтық психология
    Несиелер: 4

    Пән адамды құқықтық қатынастардың субъектісі және объектісі ретінде зерттеу объектісі ретінде қарастырады, сонымен қатар психолог – студенттердің зерттеу пәні ретінде жүзеге асыратын құқықтық немесе құқыққа қарсы мінез-құлық пен іс-әрекеттің психологиялық детерминациясының әртүрлі нысандарын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психологиялық кеңес берудің негіздері
    Несиелер: 4

    Адамға кәсіби психологиялық көмек көрсетудің бір түрі ретінде психологиялық кеңес беруді оқыту маман-психологты даярлаудың қажетті буыны болып табылады, өйткені біздің елімізде психологиялық кеңес беру психологиялық практиканың кең таралған түрі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тренингті жургізу технологиясы
    Несиелер: 4

    Тренингтік жұмыс технологиясының негізгі ұғымдарымен, теорияларымен танысуды болжайды. Курс топқа қатысушылардың психологиялық мәселелерін зерттеу және оларды шешуде көмек көрсету, субъективті көңіл-күйді жақсарту және психикалық денсаулықты нығайту, тұлғааралық өзара әрекеттесудің тиімді тәсілдері мен механизмдерінің психологиялық заңдылықтарын зерттеу жолымен тренингтік жұмыс технологиясының заңдылықтары мен механизмдерін меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Девиантты мінез-құлық педагогикасы
    Несиелер: 4

    Девиантты мінез-құлықтың педагогикалық ерекшеліктерін зерттеу қазіргі педагогикада өзекті, өйткені адамның мінез-құлық нормаларынан ауытқушылықты қалыптастыру және көрсету мәселелерімен, девиант тұлғасының даму себептері мен ерекшеліктерімен, әр түрлі әсерлердің мәнін түсінумен, девианттарға психологиялық көмек көрсету шеңберінде жағымсыз психологиялық салдарлардың алдын алумен байланысты. Девиантты мінез-құлықтың педагогикалық ерекшеліктерін зерттеу қазіргі педагогикада өзекті, өйткені адамның мінез-құлық нормаларынан ауытқушылықты қалыптастыру және көрсету мәселелерімен, девиант тұлғасының даму себептері мен ерекшеліктерімен, әр түрлі әсерлердің мәнін түсінумен, девианттарға психологиялық көмек көрсету шеңберінде жағымсыз психологиялық салдарлардың алдын алумен байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық қызметтің психологиясы
    Несиелер: 4

    Пән студенттерді оқыту үрдісінде инновациялық әдістер мен әдістерді енгізу, дамыту және қолданудың өзекті мәселелерін ашады. Жоғары оқу орындарының оқытушылары пайдаланатын озық және қазіргі заманғы инновациялық құралдарға талдау жүргізілді. Студенттерді дайындаудың дәстүрлі формаларымен салыстырғанда инновациялық тәсілдің артықшылықтары негізделген. Пән студенттерді оқыту үрдісінде инновациялық әдістер мен әдістерді енгізу, дамыту және қолданудың өзекті мәселелерін ашады. Жоғары оқу орындарының оқытушылары пайдаланатын озық және қазіргі заманғы инновациялық ��ұралдарға талдау жүргізілді. Студенттерді дайындаудың дәстүрлі формаларымен салыстырғанда инновациялық тәсілдің артықшылықтары негізделген. Пән студенттерді оқыту үрдісінде инновациялық әдістер мен әдістерді енгізу, дамыту және қолданудың өзекті мәселелерін ашады. Жоғары оқу орындарының оқытушылары пайдаланатын озық және қазіргі заманғы инновациялық құралдарға талдау жүргізілді. Студенттерді дайындаудың дәстүрлі формаларымен салыстырғанда инновациялық тәсілдің артықшылықтары негізделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бизнес ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны - оқып отырған тілдің ресми-іскерлік ерекшеліктерін, өзіндік логикалық ойлауды қалыптастыру болып табылады. Оқылатын тақырыптар көлемінде тілдің кәсіби нормаларын білу; аутентті жазбаша және ауызша құжаттармен жұмыс жасай білу; іскерлік хат жаза білу; шетел тілінде іскерлік әңгіме жүргізу қажет етіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикадағы және психологиядағы математикалық әдістер
    Несиелер: 5

    Мақсаты-студенттерді психологтың ғылыми-зерттеу қызметі контексінде математикалық статистиканың негізгі ұғымдарына үйрету және психологияда математикалық әдістерді қолдануға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Академиялық ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Академиялық ағылшын тілін оқу білім алушыларға тілді жетік меңгеруге мүмкіндік береді және ойлау қабілетін дамытуда және мәтінді талдау кезінде өз ойларын ағылшын тілінде академиялық тұрғыда жоғарғы деңгейде дұрыс жеткізуге үйретеді. Сөйлеу формалары мен түрлерінде көрініс табатын дескрипторларда (өз ойын жеткізе білу, мәтінді талдау, жазбаша эссе, іскерлік құжаттама) жүзеге асырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психологиялық өлшем
    Несиелер: 5

    Мақсаты-студенттерді психологтың ғылыми-зерттеу қызметі контексінде математикалық статистиканың негізгі ұғымдарына үйрету және психологияда математикалық әдістерді қолдануға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кеңес беру практикумы
    Несиелер: 5

    Курс практикалық психодиагностикада, түзетуде, кеңес беруде психологтың кәсіби іс-әрекетінің практикалық білімдерінің жүйесін меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Түзету психологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу нақты практикалық іс-әрекет барысында психологтың психокоррекциялық қызметінің моделін ашып, нақты мазмұнмен толықтырады.Осы курс барысында студенттер жеке және топтық жұмыс аясында тренингтік топтарды ұйымдастыру, жүргізу және психологиялық түзетудің алғашқы дағдылары бойынша білім алады. Сонымен қатар, отандық және шетелдік психологияда қолданылатын түзету әдістерінің тұжырымдамалық негіздері және практикалық психология техникалары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық менеджмент және заманауи мектептегі басқару.
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты-студенттердің менеджмент негіздері туралы білім жүйесін меңгеруі арқылы кәсіби қызметте жүзеге асыру үшін қажетті ұғымдарды, пайымдауларды қалыптастыру, оларға педагогикалық және басқа да кәсіби қызметті тиімді құруға мүмкіндік беретін менеджмент саласында іскерлікті меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балалар мен жасөспірімдермен психологиялық-педагогикалық жұмыстs ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты-балалармен және оның ішінде жасөспірімдермен қарым-қатынас орнату, олардың психологиялық мәселелері мен оларды арандататын себептерді диагностикалау, осы санаттағы балалар мен жасөспірімдердің әртүрлі типтерінің мәселелерін шешу, дамыту диалогы, интерактивті оқыту, психологиялық кеңес беру, топтық пікірталас технологиясы негізінде психологиялық мәселелерді шешуде жобалау құралдарын пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инновациялық мектептердегі педагогикалық үдеріс
    Несиелер: 5

    Пән білім беруді модернизациялаудың үкіметтік концепциясы мен стратегиясы негізінде инновациялық тәсілдер негізінде оқыту мен тәрбиелеудің мақсаттарындағы, мазмұнындағы, әдістеріндегі, технологияларындағы парадигмалдық өзгерістерді қарастырады. Үдерістік инновацияларға білім берудің жаңа технологиялары мен жаңа әдістері жатады. Білім берудегі инновациялық үдерістер ықпалдасу үдерістерімен байланысты өзара іс-қимыл жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арт-терапия
    Несиелер: 5

    Арттерапияның базалық түсініктері мен әдістерімен, қазіргі заманғы бағыттарымен, концепцияларымен, түрлерімен, арттерапия түрлерімен танысу және бакалаврдың одан әрі кәсіби өсуінің негізін құру, оның кәсіби қызметін жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Түзету педагогикасы
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу нақты практикалық іс-әрекет барысында психологтың психокоррекциялық қызметінің моделін ашып, нақты мазмұнмен толықтырады.Осы курс барысында студенттер жеке және топтық жұмыс аясында тренингтік топтарды ұйымдастыру, жүргізу және психологиялық түзетудің алғашқы дағдылары бойынша білім алады. Сонымен қатар, отандық және шетелдік психологияда қолданылатын түзету әдістерінің тұжырымдамалық негіздері және практикалық психология техникалары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі инновация/Инновациялық мектептердегі педагогикалық үдеріс
    Несиелер: 5

    Оқу пәні үкіметтік тұжырымдама және білім беруді жаңғырту стратегиясы негізінде инновациялық тәсілдер негізінде оқыту мен тәрбиелеудің мақсаттарындағы, мазмұнындағы, әдістеріндегі, технологияларындағы парадигмалдық өзгерістерді қарастырады. Үдерістік инновацияларға білім берудің жаңа технологиялары мен жаңа әдістері жатады. Білім берудегі инновациялық үдерістер ықпалдасу үдерістерімен байланысты өзара іс-қимыл жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми семинар
    Несиелер: 6

    Оқу үрдісінде ғылыми-зерттеу құзыреттілігін қалыптастыру. Ғылыми зерттеу тақырыбын таңдау. Әр түрлі зерттеулердегі тақырыптардың өзектілігі мен өңделу дәрежесін негіздеу. Зерттеу тақырыбы мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеу объектісі мен мәнін анықтау. Дипломдық жобаның тақырыбы бойынша библиографиялық деректерді жинау. Дипломдық жоба тақырыбы бойынша ғылыми зерттеудің теориялық базасын жасау. Тақырыпты талдаудың ғылыми әдістерін таңдау. Жүргізілген зерттеу бойынша қорытындылар мен ұсынымдарды тұжырымдау

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    гуманитарлық және жаратылыстану ғылымдары саласындағы (гуманитарлық, әлеуметтік, гуманитарлық) білімді меңгеру; әлеуметтік жұмыс саласындағы ойларды, сезімдерді, фактілерді және пікірлерді ауызша және жазбаша түрде түсіну және білдіре алу; ағылшын тілінде байланысу дағдыларына ие болу;

  • Код ON2

    жеке тұлғаның психологиялық қасиеттерін және жағдайларын диагностикалаудың негізгі әдістерін білу, сондай-ақ анықталған проблемаларды түзету бойынша ұсынымдар беру

  • Код ON3

    өздерінің оқу және еңбек қызметін өздігінен жоспарлауға және ұйымдастыруға қабілетті болу; белгілі бір әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, кәсіби қызметтегі теориялық білімдерді қолдану үшін пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білімдер, дағдылар мен қабілеттерге ие;

  • Код ON4

    халықтың әртүрлі санаттарымен (балалар, жасөспірімдер, ересектер, отбасы жұптары және мінез-құлқы ауытқуы бар адамдар және т.б.) тренингтер, кеңес беру және психо-профилактикалық жұмысты әзірлеп, жүргізуге қабілетті болу;

  • Код ON5

    ұжымның еңбек және оқу үрдістерін өздігінен басқару және бақылау , сондай-ақ ұжымды ортақ мақсаттарға жетуге ынталандыру; еңбекті ұйымдыстырудағы Time-management әдістерін білу;

  • Код ON6

    қазіргі заманғы педагогикалық ғылым саласындағы толық білімге ие болу, жоғары кәсіби мұғалімдердің тәжірибесін зерттеу, жинақтау, тарату және қолдану, сондай-ақ адамның тұлғалық дамуы мен өзін-өзі дамуына бағытталған педагогикалық шараларды логикалық тұрғыдан реттеу;

  • Код ON7

    айналадағы адамдармен табысты қарым-қатынас жасау қабілеті: қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында тез бейімделу, жалпы мәдениет деңгейі, қоғамдық өмірдің идеялық және өнегелік ережелер мен заңдарын білу, топта жұмыс істей білу, өз көзқарасын дұрыс түрде қорғау, жаңа шешімдерді қабылдау және жанжалдарды шешу әдістерін ұсыну;

  • Код ON8

    тәжірибелік-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін есеп, ғылыми баяндама, хабар, ғылыми мақала, әдістемелік нұсқаулық түрінде стилистикалық түрде дұрыс рәсімдеу; Педагогика және психология саласында ттәжірибелік зерттеулердің оң нәтижелерін енгізе білу.

6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

А. Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B01101-Педагогика және психология
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B011 Педагогика және психология
Бакалавриат

Зулқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 6B01101 – Педагогика және психология
Бакалавриат

Орталық- Қазақстан Академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мардан Сапарбаев институты

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ақтау гуманитарлы-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

С.Торайғыров атындағы Павлодар мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қайнар академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақстан инновациялық академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша