Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01101 Педагогика и психология в АГЭУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары білікті педагогикалық кадрларды даярлаупедагогика және психологияоқытудың инновациялық технологияларына бағдарланған, шығармашылық ойлауы бар, кәсіби-педагогикалық міндеттерді заманауи ғылыми-практикалық деңгейде тиімді шешуге қабілетті.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 263
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Педагогика
Кәсіпкерлік қызметтегі қаржылық сауаттылықты қамтамасыз етудің экономикалық-құқықтық негіздері
Қазақ жазуының тарихы
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Білім берудегі менеджмент
Жазу теориясы
Қазіргі мектептегі педагогикалық менеджмент және басқару
-
2 Оқу жылы
Педагогикалық психология
Психотерапия бойынша практикум
Білім беру жүйесіндегі психологиялық қызмет
Кәсіби ағылшын тілі 1
Көшбасшылық және эмоционалды интеллект
Этнопедагогика
Психологиялық көшбасшылық және өзін-өзі басқару
Педагогикалық шеберлік
Жеке және топтық психотерапия негіздері
Педагогикалық этика
Жазбаша сөйлеу дағдыларын дамыту
Креативті педагогика
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Психологиялық кеңес беру негіздері
Дінтану
Инклюзивті білім беру
Мектепке психологиялық және педагогикалық қызмет көрсету
Академиялық хат
-
3 Оқу жылы
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Мұғалімнің кәсіби бағдары
Салыстырмалы педагогика
Әлемдік педагогикалық мектептер
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласындағы зерттеу дағдылары
Экология және тіршілік қауіпсіздігі бойынша зерттеулердің негіздері
Кәсіби ағылшын тілі 2
Отбасы және мектеп
Психотерапия негіздері
Арнайы білім берудегі бағалау(Minor)
Тілдік және коммуникативтік дағдыларды қолдау(Minor)
Білім беру ұйымдарындағы кәсіби бағдар
Аутизм спектрінің бұзылуы(Minor)
Жеке білім беру және өтпелі жоспарларды дайындау(Minor)
Академиялық ағылшын тілі
Психологиядағы математикалық әдістер
Арнайы білім беруде технологияларды пайдалана отырып оқыту(Minor)
Қазақстандағы психологиялық-педагогикалық ғылымның дамуы
Оқытылатын тіл теориясының негіздері
Білім алудың бұзылуы(Minor)
Арт-терапия практикумы
Психологиялық диагностика және тұлғаны тексеру
-
4 Оқу жылы
Педагогикалық процестегі оқыту теориясы
Психологиялық практикум
Әлеуметтік психология
Шағын жинақты мектептерде оқыту үдерісін интеграциялау
Педагогикалық және психологиялық зерттеудің әдіснамасы мен әдістері
Қашықтықтан білім беру технологиясы мен әдістемесі
Суицидтік мінез-құлықтың психологиялық аспектілері
Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері
Жалпы және жас ерекшелік психологиясы
Жасанды интеллект негіздері
Цифрлық білім беру технологиялар
Білім беру кеңістігіндегі интеграция
Дағдарыс жағдайындағы психология
Эксперименталды психология
Педагогикалық білімдердің жалпы курсы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Цифрлық технологияларға негізделген білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында заманауи білім беру ортасын ұйымдастыру тәсілдерін зерделеу және айқындау; психология мен педагогиканың негізгі ұғымдарын, негізгі принциптері мен негіздерін, білім берудегі басқару процестерін меңгеру, өскелең ұрпақты тәрбиелеу мен оқытудың жаңа философиясын қабылдау.
- Кәсіби-педагогикалық қызметтің мазмұнымен, жалпы мәдени, кәсіби құзыреттіліктерді және олардың компоненттерін тиімді игеру әдістерімен байланыстыру, педагог-психологтың заманауи бейнесін қалыптастыру.
- Психологияның жалпы негіздерімен, психикалық процестердің заңдылықтарымен қорытынды жасау, қазіргі психологиядағы тұлға ұғымын, психологтың педагогикалық мәдениеті мен этикасының негізгі компоненттерін түсіну; білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқу-тәрбие процесінің жүйесін сипаттай білу.
- Психология және педагогиканы талдау әдістерін, ғылыми зерттеулерді және оқу саласында академиялық жазуды қолдану; академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін және оның қайдан шыққанын түсіну; кәсіби қызмет саласындағы мәселелерді шешу үшін алған білім, білік және дағдыларды пайдалану.
- Арнайы психология мен педагогика білімінің негіздерін оқу-тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесінде қолданады. Инклюзивті білім берудің мазмұнын, принциптері мен құқықтық-нормативтік негіздерін оқып-үйренеді; ерекше білім беруді қажет ететін балалармен жұмыс істеудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін түсінеді; білім беру процесін бейімдеу тәсілдерін, әр түрлі білім алушылардың қажеттіліктерін ескереді, қолайлы білім беру ортасын құру жолдарын меңгереді, алған білімін практикада қолдана алады.
- Болашақ педагог-психологтардың әлеуметтік-мәдени құзыреттіліктерін, мәдени-тарихи мұраны игеру, түсіну және қабылдау, өз қызметі мен рефлексиясының нәтижелерін бағалау, олардың теориялық негіздерін түсіну және кәсіби қызметте пайдалану қабілетін қалыптастыру.
- Болашақ мұғалімнің кәсіби дайындығын болашақ мұғалім қызметінің психологиялық-дидактикалық негіздерін білу негізінде, Педагогтің кәсіби-педагогикалық мәдениеті негізінде анықтау, педагогикалық шеберліктің, Педагогика және психология саласындағы болашақ маманның кәсіби этикасы мен мәдениетінің үлгілерін әзірлеу және жетілдіру.
- Кәсіби сөйлеу жағдайларындағы нақты коммуникативті міндеттерді экономикалық, құқықтық және лингвистикалық құралдармен шешу, сондай-ақ кәсіпкерлік пен қаржылық сауаттылық негіздерін кәсіби қызметте талдау және қолдану.
- Қашықтықтан оқыту, e-Learning нысандарын, әдістерін, әдістемесін және технологияларын түсіндіру; MOODL, ZOOM, Google Classroom және оқытуды басқарудың автоматтандырылған жүйесін пайдалана отырып, қашықтықтан білім беруде оқыту үлгілерін пайдалану әдістемесін кеңейту; дүниетанымы кең, ойлау мәдениеті жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін психологиялық-педагогикалық пәндер саласындағы базалық білімдерін қолдану; кәсіби және жеке өсуге ұмтылу.
Ұқсас БББ
6B01101 Педагогика және психология
Шымкент университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01101 Педагогика және психология
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
6B01101 Педагогика және психология
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01101 Педагогика және психология
Астана халықаралық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01101 Педагогика және психология
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01101 Педагогика және психология
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01101 Педагогика және психология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
6B01101 Педагогика и психология
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)
6B01101 Педагогика және психология
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01101 Педагогика және психология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
6B01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)
6B01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01101 Педагогика және психология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01101 Педагогика және психология
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01101 Педагогика және психология
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
6B01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шымкент университеті
6B01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01101 Педагогика және психология
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01101 Педагогика және психология
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)